pyytelemättä. Siis se, että nainen ihan pyytämättä ja vonkaamatta, ilman vastapalveluksen ajatusta, ihan silkasta omasta halustaan, vain kumartuu/ kääntyy ja ottaa suihin. Miten mies kokee moisen?
Suihinotto
18
2235
Vastaukset
- dölö
Yllättyy. Onko kyseessä tuttu mies vai joku vaan vastaantulija?
- Et joku
harrastaa tällasta spontaania iskemistä kaulla.
on koko homman idea. Siks en koskaan sitä pyydä koska sillon siitä jäis helvetisti tunnetta puuttumaan.
- kiire n
Yllätti kerran minutkin.
- ferfg
Yllättihän se, jos et edes tiennyt omaavasi koko värkkiä. Nyt voit vaihtaa nimimerkiksesi "kiire m"
ottaa. Ensinnäkin riippuu aivan siitä minkälainen 'freeseyden' tila itellä sattuu olemaan päällä, vitut mä ainakana kehtaa mitään edellisenä päivänä pestyä kullia antaa kenellekkään suuhun. Sekin on vähän nihkeetä sit jos ei hoida hommaan ns. katkeraan loppuun asti, eli pitää olla samalla myös ite valmis pikku panohommiin jos homma sattuu siihen suuntaan kääntymään. Voiks tollanen sitäpaitsi edes tulla mieleen jos itteä ei paneta, mun on aika vaikea kuvitella tilannetta et kenellekkään tulis moinen mieleen ilman omaa kutkutusta jalkovälissä.
- sen enempää
kyse ei nyt ole mistään kadulta napatusta tuikituntemattomasta miekkosesta, jolta vaan menisi ja ottaisi poskeen, vaan ihan parisuhteessa. Lähinnä ajattelin asiaa sellasena seksuaalisaktiviteettina, aloitteelisuutena naisen puolelta. Totta kai pitää olla oman eduntavoittelusta ainakin ajatus,eihän siinä muuten ole paljon itua. Mutta jos nainen ja mies vaikka loikovat ja juttelevat asioista, ja yks kaks naiselle tulee mieleen ottaa suihin, ihan vaan esimerkiksi sen takia, että sattuu tykkäämään siitä miehestä ja sen kalusta niin paljon, että itse näin haluaa tehdä. Ei siks, että mies pyytää, että ime nyt. Miltä tommonen tuntuu? Mun mielestä nainen saa ja voi ja pitääkin olla seksissä aktiivinen, eikä vaan varttua, että millonkohan tuo hoksaa että mua naitattaa. Naisiakin naitattaa, aivan varmasti, ainakin joskus.Mutta ihan näin miehen logiikkapalstalla, miten mies reagoi, miltä tuntuu.
sen enempää kirjoitti:
kyse ei nyt ole mistään kadulta napatusta tuikituntemattomasta miekkosesta, jolta vaan menisi ja ottaisi poskeen, vaan ihan parisuhteessa. Lähinnä ajattelin asiaa sellasena seksuaalisaktiviteettina, aloitteelisuutena naisen puolelta. Totta kai pitää olla oman eduntavoittelusta ainakin ajatus,eihän siinä muuten ole paljon itua. Mutta jos nainen ja mies vaikka loikovat ja juttelevat asioista, ja yks kaks naiselle tulee mieleen ottaa suihin, ihan vaan esimerkiksi sen takia, että sattuu tykkäämään siitä miehestä ja sen kalusta niin paljon, että itse näin haluaa tehdä. Ei siks, että mies pyytää, että ime nyt. Miltä tommonen tuntuu? Mun mielestä nainen saa ja voi ja pitääkin olla seksissä aktiivinen, eikä vaan varttua, että millonkohan tuo hoksaa että mua naitattaa. Naisiakin naitattaa, aivan varmasti, ainakin joskus.Mutta ihan näin miehen logiikkapalstalla, miten mies reagoi, miltä tuntuu.
toi mun vastaus... Niin tiedät miten tärkeetä se on varsinkin jos rakastat miestäs.
sen enempää kirjoitti:
sit aina parisuhteessa sen sun äijänkuvatukses sen hetkisen hygieniatilanteen :-) Eli se sun pointti siellä kaiken sekamelskan keskellä oli se että onko naisen aloitteellisuus seksiin esim. extempore muna suuhun nappaamalla jotenkin omituista. Lyhyesti ja ytimekkäästi ei ole, sikspä mä en varmaan tota kysymystä eka kerralla oikein tajunnutkaan kun en tajua kenelle se vois olla jonkun sortin ongelma (siis parisuhteessa, ihan siltä varalta ettei jää mitään epäselväksi).
Mä hain jotain sellaista et onks se perseestä ottaa esim. parit imut / lipaista kerran kaks ja jättää homma siihen tai kuvitteleeks miehet se automaattisesti aloitteeksi seksiin.sen enempää kirjoitti:
suihinottoo seksiin =P
Tai et se ois alote, varmasti miehes tykkää siitä mut ainakin mulle täytys vähän enemmän vihjata jos seksii haluu =)
Eli ainakin mun tapaukses jos sänkyyn kaipaat niin sinne sit ja suihinotto erikseen.
Kas hassuu en ymmärrä itekkään täysin raapustuksiani tänään =/ Enterii vaan silti =D- sen enempää
yrmio kirjoitti:
sit aina parisuhteessa sen sun äijänkuvatukses sen hetkisen hygieniatilanteen :-) Eli se sun pointti siellä kaiken sekamelskan keskellä oli se että onko naisen aloitteellisuus seksiin esim. extempore muna suuhun nappaamalla jotenkin omituista. Lyhyesti ja ytimekkäästi ei ole, sikspä mä en varmaan tota kysymystä eka kerralla oikein tajunnutkaan kun en tajua kenelle se vois olla jonkun sortin ongelma (siis parisuhteessa, ihan siltä varalta ettei jää mitään epäselväksi).
Mä hain jotain sellaista et onks se perseestä ottaa esim. parit imut / lipaista kerran kaks ja jättää homma siihen tai kuvitteleeks miehet se automaattisesti aloitteeksi seksiin.sä et varmaan elä missään parisuhteessa, kun et tiedä missä tilanteissa varmasti tietää toisen hygieniatilanteen. En mä sulle käy tässä valottamaan parisuhteen päiväjärjestyksiä tms. vaan luotan siihen, että säkin oivallat missä vaiheessa voi olla puhdas, missä vaikka pesemätön. Se kuitenkin on sanottava, että se eilen pestykin voi olla ihan suihinottokelpoinen, esimerkiksi aamulla, kun herää toisen vierestä. Ihan riippuu, mitä sillä on tehnyt edellisen pesun jälkeen, tieäksä.
Mun kysymys ei lähtenyt siitä, että suihinotto olis jotenkin ongelmallista,päinvastoin. Vastauksista päätellen mä olen ollut ihan oikealla linjalla (tosin, olenhan mä sen reaktioista huomannut). Ehkä mä vaan halusin tuoda esille sen, että nainenkin saattaa ajatella seksiä, tehdä jotain jopa asian eteen.
En oikein ymmärrä tuota pari lipaisua.. en mä raaski ainakaan siihen jättää, jos saan sillä kurin pelin seisomaan. Se, miten homma päätetään, ei mene minkään kaavan mukaana, ja aika usein mun aloite lähtee siitä, että mä haluun. Yhtä usein suihinotto on sitä paljon puhuttua ja kenties toivottua " koskettelua", ihan vaan siitä ilosta että tykkää; ainakin mun mies on kaunis katsella ihan joka kantilta, ja sen kalu on.. mun mielestä ihana. Yksinkertaisesti. sen enempää kirjoitti:
sä et varmaan elä missään parisuhteessa, kun et tiedä missä tilanteissa varmasti tietää toisen hygieniatilanteen. En mä sulle käy tässä valottamaan parisuhteen päiväjärjestyksiä tms. vaan luotan siihen, että säkin oivallat missä vaiheessa voi olla puhdas, missä vaikka pesemätön. Se kuitenkin on sanottava, että se eilen pestykin voi olla ihan suihinottokelpoinen, esimerkiksi aamulla, kun herää toisen vierestä. Ihan riippuu, mitä sillä on tehnyt edellisen pesun jälkeen, tieäksä.
Mun kysymys ei lähtenyt siitä, että suihinotto olis jotenkin ongelmallista,päinvastoin. Vastauksista päätellen mä olen ollut ihan oikealla linjalla (tosin, olenhan mä sen reaktioista huomannut). Ehkä mä vaan halusin tuoda esille sen, että nainenkin saattaa ajatella seksiä, tehdä jotain jopa asian eteen.
En oikein ymmärrä tuota pari lipaisua.. en mä raaski ainakaan siihen jättää, jos saan sillä kurin pelin seisomaan. Se, miten homma päätetään, ei mene minkään kaavan mukaana, ja aika usein mun aloite lähtee siitä, että mä haluun. Yhtä usein suihinotto on sitä paljon puhuttua ja kenties toivottua " koskettelua", ihan vaan siitä ilosta että tykkää; ainakin mun mies on kaunis katsella ihan joka kantilta, ja sen kalu on.. mun mielestä ihana. Yksinkertaisesti.sit moukkkaa, missäs tilanteissa sä sen sit tiiät??
Vaikka käy jokapäivä suihkussa eikä oo koskaan ollu mitään helvetin sissijuustoja tai vastaavia niin silti olo voi tuntua siltä ettei sitä vehettä huvittais antaan kenellekkään suuhun pesemättä. Esim. hikoilu saa sen aikaan. Sitäpaitsi mistäs tiiät vaikkä äijäs ois vetäny käteen muutaman tunti sitten duunissa eikä oo kuin pikkasen pyyhkässy enimpiä mälleä pois paperilla sen jälkeen. Se on oikein miellyttävää kun spermat muhiin muutaman tunnin esarin alla ja joku haluaa ottaa sen sit suuhun siltä istumalta.- sen enempää
yrmio kirjoitti:
sit moukkkaa, missäs tilanteissa sä sen sit tiiät??
Vaikka käy jokapäivä suihkussa eikä oo koskaan ollu mitään helvetin sissijuustoja tai vastaavia niin silti olo voi tuntua siltä ettei sitä vehettä huvittais antaan kenellekkään suuhun pesemättä. Esim. hikoilu saa sen aikaan. Sitäpaitsi mistäs tiiät vaikkä äijäs ois vetäny käteen muutaman tunti sitten duunissa eikä oo kuin pikkasen pyyhkässy enimpiä mälleä pois paperilla sen jälkeen. Se on oikein miellyttävää kun spermat muhiin muutaman tunnin esarin alla ja joku haluaa ottaa sen sit suuhun siltä istumalta.poika kulta tai parka, kumpa sä nyt oletkaan.
Mieti sitä, mistä tietää, että mies jonka kanssa asuu, ja sen kanssa loikoo sängyllä että onko paikat puhtaana vai ei? Kyse ei tässä mun kysymyksen asettelussa ollut oikopäätä vaikka treeneistä, duunista, bilettämästä tultua, vaan siitä, että.. no höh.. sä et tosiaan taida ymmärtää näitä aikuisten juttuja. sen enempää kirjoitti:
poika kulta tai parka, kumpa sä nyt oletkaan.
Mieti sitä, mistä tietää, että mies jonka kanssa asuu, ja sen kanssa loikoo sängyllä että onko paikat puhtaana vai ei? Kyse ei tässä mun kysymyksen asettelussa ollut oikopäätä vaikka treeneistä, duunista, bilettämästä tultua, vaan siitä, että.. no höh.. sä et tosiaan taida ymmärtää näitä aikuisten juttuja.joka ei uskalla tehdä seksiin aloitetta kyselemättä ensin neuvoja netissä. Minäpäs mietin jo enkä keksinyt mitään keinoa moiseen, edelleen toki mielelläni kuulen sen keinon jos sinulla sellainen on. Samat härskiintymisongelmat ne nimittäin koskeen myös sitä teidän kultapienten värkkiä.
- sen enempää
yrmio kirjoitti:
joka ei uskalla tehdä seksiin aloitetta kyselemättä ensin neuvoja netissä. Minäpäs mietin jo enkä keksinyt mitään keinoa moiseen, edelleen toki mielelläni kuulen sen keinon jos sinulla sellainen on. Samat härskiintymisongelmat ne nimittäin koskeen myös sitä teidän kultapienten värkkiä.
no, pitää mun lapselle kertoa mistä tietää, että toisen ja oma värkki on puhdas: meillä on kotona suihku!! Ja saippuaa on ostettu kaupasta. Meidän elämään kuuluu käydä pesulla aina silloin tällöin, ja ainakin sillon kun mennään sänkyyn. Ihan siis joka ilta. Eikö sun äiti tätä ole sulle kertonut ?
Ja mitä tulee tuohon arvioosi, etten ole osannut aloitteita aikuisuudestani huolimatta tehdä, niin kuule pikkunen, mä olen harrastanut seksiä jo silloin kun sä kuljit vielä pamperseissa. Että älä sä sano mitään, uskallanko ja osaanko tehdä aloitteita ilman nettikyselyitä. Itseasiassa,silloin kun mä olen tehnyt ensimmäiset seksialoitteet, ei ollut edes koko nettiä. Eikä suakaan, ei sen puoleen. sen enempää kirjoitti:
no, pitää mun lapselle kertoa mistä tietää, että toisen ja oma värkki on puhdas: meillä on kotona suihku!! Ja saippuaa on ostettu kaupasta. Meidän elämään kuuluu käydä pesulla aina silloin tällöin, ja ainakin sillon kun mennään sänkyyn. Ihan siis joka ilta. Eikö sun äiti tätä ole sulle kertonut ?
Ja mitä tulee tuohon arvioosi, etten ole osannut aloitteita aikuisuudestani huolimatta tehdä, niin kuule pikkunen, mä olen harrastanut seksiä jo silloin kun sä kuljit vielä pamperseissa. Että älä sä sano mitään, uskallanko ja osaanko tehdä aloitteita ilman nettikyselyitä. Itseasiassa,silloin kun mä olen tehnyt ensimmäiset seksialoitteet, ei ollut edes koko nettiä. Eikä suakaan, ei sen puoleen.olikin pelkkä huono provo.
- sen enempää
kornaro kirjoitti:
olikin pelkkä huono provo.
suinkaan. Kyllä mun oli tarkoitus saada ajatuksia miehiltä, mutta meni pelkäksi änkkäämiseksi. Pitänee uskoa, ettei täällä ole montaa sellaista miestä, joka oikeasti ajattelee ja tietää. Viisastelijoita ja paskanjauhajia riittää joka topikkiin, mutta jos asiaa kysyy, niin siitä tulee provo, kun ei muuta osata.
sen enempää kirjoitti:
suinkaan. Kyllä mun oli tarkoitus saada ajatuksia miehiltä, mutta meni pelkäksi änkkäämiseksi. Pitänee uskoa, ettei täällä ole montaa sellaista miestä, joka oikeasti ajattelee ja tietää. Viisastelijoita ja paskanjauhajia riittää joka topikkiin, mutta jos asiaa kysyy, niin siitä tulee provo, kun ei muuta osata.
sit et mulle vastannu? Vaan lähit tappelemaan asian vierestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833