Missään ei ole niin ihania ja avuliaita naisia, kuin Thaimaassa.
Osaavat käyttäytyä ja ovat ilo silmälle.
Onneksi on kohta taas matkani aika!
Thainaiset
149
8211
Vastaukset
- miiskuliinu
Onhan se ihan ihanaa, että jossain edes on ihania ja avuliaita(?) naisia. Ihanaa matkaa sinulle!
Miksi nimimerkkisi on "Lihapullaa"? - kyllä että
turistien viihdykkeitähän ne on. Nauraavat varmaan jälkeenpäin teille äijille.
- Nauru tihku
Se onkin parasta hupia siellä kuka osaa esittää parhaiten osaa "halukkaana" leidinä ja kuka saa äijän pumpattua helpoiten (monessakin mielessä) ja sitten on tyttöjen kanssa naurubileet kun ei muutakaan voi. Vai luuleeko äijä, että jokainen thaityttö odottaa aina ja vain Sinua Suuri Lihapulla? U cute man, come here ;)) Hih hih ollaan tyttöjen kanssa naurettu monet naurut. Olen jo niin paljon reissannut siinä maassa, että tunnen tavat ja hyviä tyttöjä ne on. Pilden jakaminen rahasta vain on monille keino selviytyä ja siinä lihapullat ovatkin ehkä parhaita heille. Sanovat ne tytöt, että mitä lyhyempi aika niin parempi. Minä taas naisena, joka voin valita en ajattele noin.
Eipä mitä! Rahalla saa ja tietyllä viehätysvoimalla. Siinä thait ovat hyviä, että etovakin saa hyvän kohtelun. - nainen...
Nauru tihku kirjoitti:
Se onkin parasta hupia siellä kuka osaa esittää parhaiten osaa "halukkaana" leidinä ja kuka saa äijän pumpattua helpoiten (monessakin mielessä) ja sitten on tyttöjen kanssa naurubileet kun ei muutakaan voi. Vai luuleeko äijä, että jokainen thaityttö odottaa aina ja vain Sinua Suuri Lihapulla? U cute man, come here ;)) Hih hih ollaan tyttöjen kanssa naurettu monet naurut. Olen jo niin paljon reissannut siinä maassa, että tunnen tavat ja hyviä tyttöjä ne on. Pilden jakaminen rahasta vain on monille keino selviytyä ja siinä lihapullat ovatkin ehkä parhaita heille. Sanovat ne tytöt, että mitä lyhyempi aika niin parempi. Minä taas naisena, joka voin valita en ajattele noin.
Eipä mitä! Rahalla saa ja tietyllä viehätysvoimalla. Siinä thait ovat hyviä, että etovakin saa hyvän kohtelun.Joo ja hauskaa on lisäksi, jos osaa thai kieltä, niinkuin puoliksi thaimaalainen ystäväni. Kun käymme reissulla thaimaassa, niin hän usien kääntää minulle mitä tytöt puhuvat, jopa samassa pöydissä olevista miehistä jotka ovat heidän ns. seurassaan.. No miehet tietenkin haukutaan pataluhiksi samaan aikaan kun räpsytellään silmiä heille "you very very handsome"...
Monet naurut olemme saaneet!! :) - ........................
nainen... kirjoitti:
Joo ja hauskaa on lisäksi, jos osaa thai kieltä, niinkuin puoliksi thaimaalainen ystäväni. Kun käymme reissulla thaimaassa, niin hän usien kääntää minulle mitä tytöt puhuvat, jopa samassa pöydissä olevista miehistä jotka ovat heidän ns. seurassaan.. No miehet tietenkin haukutaan pataluhiksi samaan aikaan kun räpsytellään silmiä heille "you very very handsome"...
Monet naurut olemme saaneet!! :)No thaikuista en niin tiedä, mutta itse Aasialaisen naisen kanssa seurustelevana ja kyseisestä asiasta myöskin on keskusteltu, niin saanen kuitenkin epäillä kirjoituksesi olevan kuitenkin katkeraa purkausta sisko hyvä.
Ei se ole sinulta pois, vaikka joku tavallinen heppu onnensa sieltä löytäisikin, sinulle jää kuitenkin kaikki parhaimmat laatuyksilöt Suomeen valittavaksesi, eikös niin?
Jos nyt joku baari tyttö on joskus haukkunut asiakastaan, ei se tarkoita sitä, että Aasialaiset naiset, joita on varmaan miljardin verran omaisivat tämän kaltaisen näkemyksen valkoisista.
Naisystäväni maassa ihaillaan vaaleutta ylikaiken ja toivotaan jälkipolvista vaaleaihoisempia, jo tämän vuoksi vaalea valkoinen mies on ihanne kumppani. Myöskin romanttisuuden sekä naisen kunnioittamisen taidon vuoksi. Toki myöskin paremman elintason tarjonnan vuoksi.
Aika harva thai tyttönenkään alkaa morkkaamaan miestään julkisesti, jonka taidon suomalainen taas osaa, jo sen takia et joku kielitaitonen kilpailija sisar mielellään kääntää juttelun, jotta saisi miehen itselleen :D - yllättyä
........................ kirjoitti:
No thaikuista en niin tiedä, mutta itse Aasialaisen naisen kanssa seurustelevana ja kyseisestä asiasta myöskin on keskusteltu, niin saanen kuitenkin epäillä kirjoituksesi olevan kuitenkin katkeraa purkausta sisko hyvä.
Ei se ole sinulta pois, vaikka joku tavallinen heppu onnensa sieltä löytäisikin, sinulle jää kuitenkin kaikki parhaimmat laatuyksilöt Suomeen valittavaksesi, eikös niin?
Jos nyt joku baari tyttö on joskus haukkunut asiakastaan, ei se tarkoita sitä, että Aasialaiset naiset, joita on varmaan miljardin verran omaisivat tämän kaltaisen näkemyksen valkoisista.
Naisystäväni maassa ihaillaan vaaleutta ylikaiken ja toivotaan jälkipolvista vaaleaihoisempia, jo tämän vuoksi vaalea valkoinen mies on ihanne kumppani. Myöskin romanttisuuden sekä naisen kunnioittamisen taidon vuoksi. Toki myöskin paremman elintason tarjonnan vuoksi.
Aika harva thai tyttönenkään alkaa morkkaamaan miestään julkisesti, jonka taidon suomalainen taas osaa, jo sen takia et joku kielitaitonen kilpailija sisar mielellään kääntää juttelun, jotta saisi miehen itselleen :DKuulepa nyt, MINÄ EN ole matkustanut thaimaaseen sen vuoksi, että olisin katkera thaimaalaisille naisille, vaan sen takia, koska pidän kansasta ja maasta hyvin paljon. Halusit uskoa tai et, minun ystäväni, joka on puoliksi thaimaalainen, kyllä on kertonut totuuden mitä ne naiset keskenään puhuvat, kun tietävät että heitä ei ymmärretä. Ja lisättäköön vielä,että kyse ei nyt ole mistään hämärien sivukujien tyttöbaareista, vaan ihan tavallisista esim. ruokaravintoloista tai diskoista, jotka tosin jossain määrin ajavat samaa asiaa.
On myös totta, että thaimaassa ihaillaan vaaleutta yms ominaisuuksia, ja on totta, että he ovat myös köyhä kansa jolle kelpaa ELINTASO. Mutta on myös TOTTA, että thainaiset rakastuvat sellaisiin miehiin, kuin länsimaisetkin naiset, kyllähän hekin iahilevat brad pittiä siinä missä täälläkin. Jos olet hyvät tyyppi naisten mieleen suomessakin, olet todellakin sitä myös thaimaassa, ja toisinpäin! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
Eivät he pidä kaljamahaisista miehistä, kuten eivät suomalaisetkaan naiset pidä. Rahoista toki pitävät. Ja siksi kait nauaravatkin heille selän takana. Tule joskus mukaamme Thaiamaseen kun tyttökaverini kääntää thai kieltä, saatat yllättyä! - suomalainen miespizu
nainen... kirjoitti:
Joo ja hauskaa on lisäksi, jos osaa thai kieltä, niinkuin puoliksi thaimaalainen ystäväni. Kun käymme reissulla thaimaassa, niin hän usien kääntää minulle mitä tytöt puhuvat, jopa samassa pöydissä olevista miehistä jotka ovat heidän ns. seurassaan.. No miehet tietenkin haukutaan pataluhiksi samaan aikaan kun räpsytellään silmiä heille "you very very handsome"...
Monet naurut olemme saaneet!! :)me nauretaan sulle katkera, punapäinen, persjalkainen femakkotantta joka yrität epätoivoisesti näyttää ja käyttäytyä kuin mies.
Siten lienet omasta mielesäsi "tasa-arvoisempi"
Kiitti riitti, naisen pitää olla nainen maksoi mitä maksoi ja minä olen valmis koska tahansa siitä ilosta maksamaan. - osuvasta kuvauksestasi
suomalainen miespizu kirjoitti:
me nauretaan sulle katkera, punapäinen, persjalkainen femakkotantta joka yrität epätoivoisesti näyttää ja käyttäytyä kuin mies.
Kiitti riitti, naisen pitää olla nainen maksoi mitä maksoi ja minä olen valmis koska tahansa siitä ilosta maksamaan.No nyt kyllä meni sulla ihan väärin tuo kuvailusi musta. Olen 163 cm pieni ja siro nainen, ja omistan tummat pitkät suorat hiukset, ja ruskeat silmät, ja itse asiassa, isäni on kotoisin muualta kuin Suomesta. En mainitse mistä, koska en halua kuullla rasistista p...aa, mutta siis, olen suomalainen vain puoliksi. Joten ihan ei tuo kuvailusi nyt stemmannut.. Hih. Mutta kiitos, sain hyvät naurut TAAS!! T. PUNAPÄINEN TANTTA
- mainita...
yllättyä kirjoitti:
Kuulepa nyt, MINÄ EN ole matkustanut thaimaaseen sen vuoksi, että olisin katkera thaimaalaisille naisille, vaan sen takia, koska pidän kansasta ja maasta hyvin paljon. Halusit uskoa tai et, minun ystäväni, joka on puoliksi thaimaalainen, kyllä on kertonut totuuden mitä ne naiset keskenään puhuvat, kun tietävät että heitä ei ymmärretä. Ja lisättäköön vielä,että kyse ei nyt ole mistään hämärien sivukujien tyttöbaareista, vaan ihan tavallisista esim. ruokaravintoloista tai diskoista, jotka tosin jossain määrin ajavat samaa asiaa.
On myös totta, että thaimaassa ihaillaan vaaleutta yms ominaisuuksia, ja on totta, että he ovat myös köyhä kansa jolle kelpaa ELINTASO. Mutta on myös TOTTA, että thainaiset rakastuvat sellaisiin miehiin, kuin länsimaisetkin naiset, kyllähän hekin iahilevat brad pittiä siinä missä täälläkin. Jos olet hyvät tyyppi naisten mieleen suomessakin, olet todellakin sitä myös thaimaassa, ja toisinpäin! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
Eivät he pidä kaljamahaisista miehistä, kuten eivät suomalaisetkaan naiset pidä. Rahoista toki pitävät. Ja siksi kait nauaravatkin heille selän takana. Tule joskus mukaamme Thaiamaseen kun tyttökaverini kääntää thai kieltä, saatat yllättyä!... sen. kuinka paljon he nauravat teille (= länsimaisille naisille).
Lihavat naiset ovat aasialaisten mielestä huvittavia, puhumattakaan lyhyttukkaisista, miesmäisesti käyttyäytyvistä, joiden automaattisesti oletetaan olevan "rekkakuskeja".
Ja pääset tuohon lihavien kategoriaan paljon peienemmällä painoindeksillä, kuin Suomessa, joten älä aloita "olen kunnostani huolta pitävä viehättävä nainen, jolla on vientiä"- tyylistä valehtelua. - mies28..3.3.3.3.3
Nauru tihku kirjoitti:
Eipä mitä! Rahalla saa ja tietyllä viehätysvoimalla. Siinä thait ovat hyviä, että etovakin saa hyvän kohtelun.Hienosti yleistät ihmiset läskipää.
Varmasti moni nainen myy persittänsä thaimaassa elättääkseen itsensä, mutta se ei tod. ole ainoa vaihtoehto elämiseen.
Itse olen tavannut hyvin siveitä naisia,jotka eivät paljon keimaile,seksiä ei tule ennen papin aamenta yms.Tämä siis ei turistikohteissa,pohjoisempana thaimaassa.
Viisumimestassa tosin näki valtavia läskiukkoja joilla oli sievä,nuori vaimo mukana.
Pulleille miehille ehkä naureskellaan jälkeenpäin,mutta monet thainaiset ovat myös valmiita naimisiin asti kunhan mies on kiltti,ei lyö, ja on rahaa elättää.
Itse matkustin köyhänä, ja sain erittäin iloista ja hyvää kohtelua sekä naisilta että miehiltä.
Iloisia,hymy naamalla,aina auttamassa tolloa turistia joka aprikoi missä on tietty tavaratalo tms :)
Minulle tarjottiin useasti ateria,eikä rahaa huolittu vaikka miten tyrkytin.Parin kolmen naisen kanssa ravintolaan,keskustellen Thaimaasta,kielestä ja kulttuurista,heidän kyydillään mennen tullen.
Menepä thain luokse kylään, niin alkaa oitis ruuanlaitto että saadaan pötsi täyteen vieraalle, vastaavaa ei ole Suomessa tapana.
Jokainen turistikohde maapallolla on paikka josta löytyy huora,gigolot,huijarit,rahanahneet paikalliset,kaupustelijat,rosvot ja ryövärit ynnä muu paska jota haluaa matkoillaan välttää.Jos olet paljon matkustellut thaimaassa, olet tekstisi perusteella hillunut turistikohteissa ja nähnyt paskan puolen kyseisestä maasta.
Menes seuraavaksi johonkin pikkukylään,niin opit millainen oikea thaimaa on.
Sinä varmaan "naisena joka voi valita" olet sitä mieltä että jokainen thai on huora?
Vaikutat ainakin siltä,provosoidut jonkun tollon viestistä,kihiset kotonasi ja alat kirjoittaa.
Itseäni ottaa päähän yleistäjät kuten sinä.
Teille maailmankansalaisille jotka tiedätte kaikesta kaiken, on juuri turistikohteet vain tuttuja, sekä gigolojen elättäminen, sitten provosoidutaan palstalla ja osallistutaan paskapuheilla sotaan "miehet vs naiset".
Turkkilaiset miehetkin muuten osaavat tuon "etovakin saa hyvän kohtelun" säännön, tiedät sen varmasti.
Näitä on joka maassa ihan turisteja varten.
Jos on itse katkera,yksinäinen, kannattaa myydä se tietokone ja lähteä panoille sinne toiseen maahan että piristyy.
Kukaties löydät sinäkin turkista mehmetin suomeen tuliaisiksi? Ei tarvis täällä selittää paskaa. - säälittävää
mainita... kirjoitti:
... sen. kuinka paljon he nauravat teille (= länsimaisille naisille).
Lihavat naiset ovat aasialaisten mielestä huvittavia, puhumattakaan lyhyttukkaisista, miesmäisesti käyttyäytyvistä, joiden automaattisesti oletetaan olevan "rekkakuskeja".
Ja pääset tuohon lihavien kategoriaan paljon peienemmällä painoindeksillä, kuin Suomessa, joten älä aloita "olen kunnostani huolta pitävä viehättävä nainen, jolla on vientiä"- tyylistä valehtelua.(Naurua)No tuskinpa olen missään mittapuuussa lihava, edes Aasiassa, sillä olen todellakin 163cm pitkä ja painan sen 52kg. Mutta sovitaan niin, että olen lihava, jos se sinun mielesi siitä paranee. Todella säälittävää tämä keskustelu täällä. Eikö mielyttänyt mielipiteeni thainaisten jutuista vai mikä riivaa noin pahasti? Menikö maailmankuvasi nyt kokonaan sekaisin?
- näitä
mies28..3.3.3.3.3 kirjoitti:
Hienosti yleistät ihmiset läskipää.
Varmasti moni nainen myy persittänsä thaimaassa elättääkseen itsensä, mutta se ei tod. ole ainoa vaihtoehto elämiseen.
Itse olen tavannut hyvin siveitä naisia,jotka eivät paljon keimaile,seksiä ei tule ennen papin aamenta yms.Tämä siis ei turistikohteissa,pohjoisempana thaimaassa.
Viisumimestassa tosin näki valtavia läskiukkoja joilla oli sievä,nuori vaimo mukana.
Pulleille miehille ehkä naureskellaan jälkeenpäin,mutta monet thainaiset ovat myös valmiita naimisiin asti kunhan mies on kiltti,ei lyö, ja on rahaa elättää.
Itse matkustin köyhänä, ja sain erittäin iloista ja hyvää kohtelua sekä naisilta että miehiltä.
Iloisia,hymy naamalla,aina auttamassa tolloa turistia joka aprikoi missä on tietty tavaratalo tms :)
Minulle tarjottiin useasti ateria,eikä rahaa huolittu vaikka miten tyrkytin.Parin kolmen naisen kanssa ravintolaan,keskustellen Thaimaasta,kielestä ja kulttuurista,heidän kyydillään mennen tullen.
Menepä thain luokse kylään, niin alkaa oitis ruuanlaitto että saadaan pötsi täyteen vieraalle, vastaavaa ei ole Suomessa tapana.
Jokainen turistikohde maapallolla on paikka josta löytyy huora,gigolot,huijarit,rahanahneet paikalliset,kaupustelijat,rosvot ja ryövärit ynnä muu paska jota haluaa matkoillaan välttää.Jos olet paljon matkustellut thaimaassa, olet tekstisi perusteella hillunut turistikohteissa ja nähnyt paskan puolen kyseisestä maasta.
Menes seuraavaksi johonkin pikkukylään,niin opit millainen oikea thaimaa on.
Sinä varmaan "naisena joka voi valita" olet sitä mieltä että jokainen thai on huora?
Vaikutat ainakin siltä,provosoidut jonkun tollon viestistä,kihiset kotonasi ja alat kirjoittaa.
Itseäni ottaa päähän yleistäjät kuten sinä.
Teille maailmankansalaisille jotka tiedätte kaikesta kaiken, on juuri turistikohteet vain tuttuja, sekä gigolojen elättäminen, sitten provosoidutaan palstalla ja osallistutaan paskapuheilla sotaan "miehet vs naiset".
Turkkilaiset miehetkin muuten osaavat tuon "etovakin saa hyvän kohtelun" säännön, tiedät sen varmasti.
Näitä on joka maassa ihan turisteja varten.
Jos on itse katkera,yksinäinen, kannattaa myydä se tietokone ja lähteä panoille sinne toiseen maahan että piristyy.
Kukaties löydät sinäkin turkista mehmetin suomeen tuliaisiksi? Ei tarvis täällä selittää paskaa.No niin löytyihän tänne taas ysi "thaimaasta kaikkitietävä matkaaja". Ymmärsitkö nyt pointin oikein: pointti nimittäin oli, että vaikka thaimaalaisiet ovatkin ystävällisiä, se ei tarkoita, että automaattisesti rakastutaan jokaiseen kaksilahkeiseen länismaalaiseen joka vastaan kävelee. HE OVAT VAIN YSTÄVÄLLISIÄ. PISTE. Ollaanhan monessa muussakin maassa todella ystävällisiä ja kohteliaita JA OSAATAAN KÄYTÖSTAVAT, esim. jenkit, mutta ei se tarkoita että jokainen minulle hymyilevä jenkkimies kennedyn kentällä ottaisi vaimoksensa minut. suomalaisiet ovat vain niin töykeä kansa, että ihmetyttäähän se ja luullaan itsestään itsestään liikoja kun joku vähän hymyilee.
- hurrrrrraaaaaa
näitä kirjoitti:
No niin löytyihän tänne taas ysi "thaimaasta kaikkitietävä matkaaja". Ymmärsitkö nyt pointin oikein: pointti nimittäin oli, että vaikka thaimaalaisiet ovatkin ystävällisiä, se ei tarkoita, että automaattisesti rakastutaan jokaiseen kaksilahkeiseen länismaalaiseen joka vastaan kävelee. HE OVAT VAIN YSTÄVÄLLISIÄ. PISTE. Ollaanhan monessa muussakin maassa todella ystävällisiä ja kohteliaita JA OSAATAAN KÄYTÖSTAVAT, esim. jenkit, mutta ei se tarkoita että jokainen minulle hymyilevä jenkkimies kennedyn kentällä ottaisi vaimoksensa minut. suomalaisiet ovat vain niin töykeä kansa, että ihmetyttäähän se ja luullaan itsestään itsestään liikoja kun joku vähän hymyilee.
Näköjään tietoni on ainakin paremmalla tolalla kuin sinun, joka et siedä pullean miehen onnea.
Totuus on se, että kun saa koko elämänsä suomessa osakseen turvansoittoa,naama väärinpuolin,negatiivisessa olotilassa ikuisten kuukautisten kitinää, thainaisen hymy lämmittää mukavasti.
Itse olen joskus seurustellut thainaisen kanssa,joka asui suomessa monta vuotta ennenkuin aloimme seurustelemaan.Tapasin tällöin myös helvetinmoisen määrän muita thainaisia jotka olivat hänen ystäviään.Lisäksi olen matkustanut ihan vitusti jokapuolella thaimaata joten tiedän kyllä aika tavalla miten thainainen ajattelee asioista.
Muunmuassa suomalainen nainen joka häntä herjaa huorana suomen kamaralla, on hänelle kuin punainen vaate.Suurin määrä negatiivista kokemusta tulee thainaisille juuri suominaisilta jotka heille baareissa aukovat naamaansa kun pelkäävät että kaikki miehet vie juuri se yksi thai jolle on pakko 5 promillen kännissä turpaa sitten soittaa.
Joo tiedän että ovat ystävällisiä, niinhän juuri vittu kirjoitinkin.
Vitutti vaan tapa jolla kirjoitit suomalaisesta miehestä.Juuri tuo mentaliteetti ajaa miehet thaimaahan, tai muuanne jossa ei turvansoitto ja katkera kitinä ole jokapäiväistä paskaa, vaan saa jopa parit hymyt silloin tällöin.
Ja ennenkuin joku vitun läski rotko taas kirjoittaa että olen yksinäinen pullea mies, niin kerron että olen onnellisesti naimisissa oleva mies.Ja ihan suomalaisen naisen kanssa.
Vaimoni allekirjoittaa myös tekstini, että se siitä naisvihasta. - miehen mielipide
mainita... kirjoitti:
Ja pääset tuohon lihavien kategoriaan paljon peienemmällä painoindeksillä, kuin Suomessa, joten älä aloita "olen kunnostani huolta pitävä viehättävä nainen, jolla on vientiä"- tyylistä valehtelua.Tuo rekkakuski rinnastus on ihan hyvä. Miksi naisen pitää kyniä tukkansa lyhyeksi ja maksaa siitä vielä itsensä kipeäksi. Vaikka olisi miesten ammatissa, kyllä naisen pitäisi näytää naiselta, eikä se ole edes yhtään kiloista kiinni.
- ...................
säälittävää kirjoitti:
(Naurua)No tuskinpa olen missään mittapuuussa lihava, edes Aasiassa, sillä olen todellakin 163cm pitkä ja painan sen 52kg. Mutta sovitaan niin, että olen lihava, jos se sinun mielesi siitä paranee. Todella säälittävää tämä keskustelu täällä. Eikö mielyttänyt mielipiteeni thainaisten jutuista vai mikä riivaa noin pahasti? Menikö maailmankuvasi nyt kokonaan sekaisin?
mutta itse kyllä edelleen väitän sinun olevan väärässä.
Suomessa on lukuisia pareja, joissa mies ei ole brad bitt eikä edee lähelläkään sitä, kuten esim. isäsi?
Itse olen thaikuissa käynyt, mutta naisystävä on kyllä toisesta aasian maasta, ja muualla ei kovin arvosteta thaikkujen moraalia korkealle.
En ymmärrä purkaustastasi et kaikki parit joissa mies on valkoinen ja nainen aasialainen olisi jotain likaista ja ei rakkautta sisältäviä liittoja? Maailmankuvasi on mielestäni vääristynyt tässä mielessä, ja voi tarkoittaa vain sitä, että olet vielä aika nuori nainen?
Itse olin aikoinani naimisissa kauniin suomalaisen naisen kanssa, joskus jotain pientä säpinää joidenkin suomalaisnaisten kanssa, mutta en ole kuitenkaan mikään iskumestari baareissa, joskin en ehdi edes käymään niissä.
Kun olen matkustellut tuolla Aasian maissa, niin kyllä sielä flaksi on käynyt ja ihan ilmaiseksi, varmasti myöskin joidenkin pitää maksaa siellä, mutta se ei tarkoita sitä ettei muutaman miljardin naisen joukuosta löydy eri mieltymyksiä miesten suhteen, kuten niitä löytyy suomestakin, joten ajattelutavallasi vain brad bit käy, alkaisi kieltämättä ennenpitkään maailman väkiluku laskemaan.
Itse en kyllä edes suosittele ottamaan thai naista, vaan filippinan, jotka ovat maailman parhaimpia naisia sekä luonteeltaan aivan upeita. Puhumattkaan heidä tulisuudstaan tarvittaessa :D - Yleisö
osuvasta kuvauksestasi kirjoitti:
No nyt kyllä meni sulla ihan väärin tuo kuvailusi musta. Olen 163 cm pieni ja siro nainen, ja omistan tummat pitkät suorat hiukset, ja ruskeat silmät, ja itse asiassa, isäni on kotoisin muualta kuin Suomesta. En mainitse mistä, koska en halua kuullla rasistista p...aa, mutta siis, olen suomalainen vain puoliksi. Joten ihan ei tuo kuvailusi nyt stemmannut.. Hih. Mutta kiitos, sain hyvät naurut TAAS!! T. PUNAPÄINEN TANTTA
Olemme saaneet tänne seuraksemme A-valioluokan ihmisen. taputuksia klap klap klap...
- exodu-s
No thaikuista en niin tiedä, mutta itse Aasialaisen naisen kanssa seurustelevana ja kyseisestä asiasta myöskin on keskusteltu, niin saanen kuitenkin epäillä kirjoituksesi olevan kuitenkin katkeraa purkausta sisko hyvä.
Aika harva thai tyttönenkään alkaa morkkaamaan miestään julkisesti, jonka taidon suomalainen taas osaa, jo sen takia et joku kielitaitonen kilpailija sisar mielellään kääntää juttelun, jotta saisi miehen itselleen :DNiin varmaan siellä likat nauraa suomalaisille valkolaisille, jotka siellä ollessaan on palaneita punaisiksi iholtaan jne. Kyllä ne niitä baarityttöjä siellä on laidastaan ja samat tavat kaikilla. Ja se tuskin on yhden tai kahden baaritytön asiakkaan haukkumista, vaan kyllä siellä yleisesti nauretaan näille junteille. Eikä ihme; keskenkasvuiset likat naruttaa keski- ikäisiä miehiä oli sitten minkänäköisiä tahansa, sehän on heidän elinkeinonsa ja meininki on; rahat pois. Tavalliset kunnon tytöt ovat kotonaan ja tuskin turistien markkinoilla.
Tuskin ne suomalaiset ns. valiomiehet siellä ovat. Itse matkanneena noissa maissa harvoin näkee komeaa ja hyvätasoista suomalaista miestä,niinkuin niitä ei ole juuri täälläkään rittämiin. Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä. - panorama
................... kirjoitti:
Suomessa on lukuisia pareja, joissa mies ei ole brad bitt eikä edee lähelläkään sitä, kuten esim. isäsi?
Itse olen thaikuissa käynyt, mutta naisystävä on kyllä toisesta aasian maasta, ja muualla ei kovin arvosteta thaikkujen moraalia korkealle.
En ymmärrä purkaustastasi et kaikki parit joissa mies on valkoinen ja nainen aasialainen olisi jotain likaista ja ei rakkautta sisältäviä liittoja? Maailmankuvasi on mielestäni vääristynyt tässä mielessä, ja voi tarkoittaa vain sitä, että olet vielä aika nuori nainen?
Itse olin aikoinani naimisissa kauniin suomalaisen naisen kanssa, joskus jotain pientä säpinää joidenkin suomalaisnaisten kanssa, mutta en ole kuitenkaan mikään iskumestari baareissa, joskin en ehdi edes käymään niissä.
Kun olen matkustellut tuolla Aasian maissa, niin kyllä sielä flaksi on käynyt ja ihan ilmaiseksi, varmasti myöskin joidenkin pitää maksaa siellä, mutta se ei tarkoita sitä ettei muutaman miljardin naisen joukuosta löydy eri mieltymyksiä miesten suhteen, kuten niitä löytyy suomestakin, joten ajattelutavallasi vain brad bit käy, alkaisi kieltämättä ennenpitkään maailman väkiluku laskemaan.
Itse en kyllä edes suosittele ottamaan thai naista, vaan filippinan, jotka ovat maailman parhaimpia naisia sekä luonteeltaan aivan upeita. Puhumattkaan heidä tulisuudstaan tarvittaessa :DKuulostaa vähän siltä että juuri sinä olet hakenut/ostanut naisen, piian tai miksikä sitä nyt voisi kutsua, Aasiasta: "parhaimmat naiset löytyvät Filippiineiltä."
Kuinka niin, miten ne nyt poikkeavat muunmaalaisista naisista? Joka maassa on hyviä ja huonoja ihmisiä, löytyy sitä tulisuutta muissakin ihmisissä eikä vain sinun muijassasi. Miten tämän tulisuus on jotain erikoista? Ihan kamalan lapsellista kirjoitusta, no sen kyllä jotenkin voi ymmärtää... - hmm.
suomalainen miespizu kirjoitti:
me nauretaan sulle katkera, punapäinen, persjalkainen femakkotantta joka yrität epätoivoisesti näyttää ja käyttäytyä kuin mies.
Kiitti riitti, naisen pitää olla nainen maksoi mitä maksoi ja minä olen valmis koska tahansa siitä ilosta maksamaan.Niin ja monet teistä junteista kantavat kotiin kaiken maailman tauteja ja hiv- viruksen. Teidän takianne Suomessa on tautien määrä kasvanut räjähdysmäisesti. Ei siinä mitään, jos itse sairastutte, mutta tartutatte sen muihin ihmisiin!
- huh..
................... kirjoitti:
Itse en kyllä edes suosittele ottamaan thai naista, vaan filippinan, jotka ovat maailman parhaimpia naisia sekä luonteeltaan aivan upeita. Puhumattkaan heidä tulisuudstaan tarvittaessa :D"En ymmärrä purkaustastasi et kaikki parit joissa mies on valkoinen ja nainen aasialainen olisi jotain likaista ja ei rakkautta sisältäviä liittoja? Maailmankuvasi on mielestäni vääristynyt tässä mielessä, ja voi tarkoittaa vain sitä, että olet vielä aika nuori nainen?"
Et tainnut nyt todellakaan ymmärtää mitä ajan takaa todellakaan. Missä vaiheessa sanoin rakkauden olevan LIKAISTA? Totesin vain, että Thaimaassa naiset ovat jo sen verran länsimaistuneet, että etsivät miehissä samoja piirteitä kuin me länsimaisetkin naiset, eivätkä ole pelkästään sen elintason ja "vaaleuden" lumoissa. Ihan ihmisiä hekin ovat, ja jos ja kun todellakin monilla thainaisella on jo varaa valita, miksi he ei eivät ottaisi sitä paremman näköistä kuin sen kaljamahan??? Luepa enemmän kirjallisuutta ko. aiheesta, sieltä Bankogin lentokentältä löytyy monia opuksia aiheesta, joita minäkin lukenut, huvikseni lentomatkoilla.
ja mitä minun minun "nuoruuteen" ja "vääristyneeseen" mailmankuvaani tulee, niin olen 28 vee nainen, ja olen asunut monissa eri maissa, maailmankuvani ei rajoitu pelkästään tänne takapajulaan, joten tiedän aikalailla mistä puhun. - harmittaa
Yleisö kirjoitti:
Olemme saaneet tänne seuraksemme A-valioluokan ihmisen. taputuksia klap klap klap...
Niin, eihän suomessa saa iloita mistään, varsinkaan itsestään ja ulkonäöstään. Sithän on silloin ylimielinen!! Ja muut voi olla kateellisia hui. Ja annas olla kun katkerat suomipojat, jotka ei koskaan saa (paitsi thaikuissa), lukevat siitä, niin sekös heitä harmittaa ja pirusti.
- ................
panorama kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä että juuri sinä olet hakenut/ostanut naisen, piian tai miksikä sitä nyt voisi kutsua, Aasiasta: "parhaimmat naiset löytyvät Filippiineiltä."
Kuinka niin, miten ne nyt poikkeavat muunmaalaisista naisista? Joka maassa on hyviä ja huonoja ihmisiä, löytyy sitä tulisuutta muissakin ihmisissä eikä vain sinun muijassasi. Miten tämän tulisuus on jotain erikoista? Ihan kamalan lapsellista kirjoitusta, no sen kyllä jotenkin voi ymmärtää...Jos kuvailen mieltymystäni miksi olen rakastunut Filippiiniläiseen naiseen, niin voihan senkin tulkita lapsellisuudeksi, vai sattuiko enemmän se, että en sovi siihen käsitykseesi, että vain epätoivoiset hakevat seurustelukumppaninsa muualta?
Enemmän on lapsellisuuta puhua, että naiset tykkäävät ja haluavat vain brad pittejä :D
Vihjailujenesi siirryit heti puhumaan rahasta ja ostamisesta? Jos minä olen tavannut mukavan filippinan ja tunnen monia naisia sieltä, niin se on minun mielipiteeni, jos sanon heidän olevan parhaita, vertailukohtana pidän teitä joista on riittävästi negatiivisia kokemuksia ennenstään. Ja todellakin Suomalainen nainen ei pärjää luonteensa puolesta koskaan filippiinalle.
Jaa piian :D heh heh..No toi neito on kyllä ilmoittanut et se olen minä joka sitten teen ruoat meidän huushollissa eikä hän, jotenka käsityksesi joka on tyypillinen stereotypia ajattelijalle sekä huonosti kolutetutulle on väärä. - .................
huh.. kirjoitti:
"En ymmärrä purkaustastasi et kaikki parit joissa mies on valkoinen ja nainen aasialainen olisi jotain likaista ja ei rakkautta sisältäviä liittoja? Maailmankuvasi on mielestäni vääristynyt tässä mielessä, ja voi tarkoittaa vain sitä, että olet vielä aika nuori nainen?"
Et tainnut nyt todellakaan ymmärtää mitä ajan takaa todellakaan. Missä vaiheessa sanoin rakkauden olevan LIKAISTA? Totesin vain, että Thaimaassa naiset ovat jo sen verran länsimaistuneet, että etsivät miehissä samoja piirteitä kuin me länsimaisetkin naiset, eivätkä ole pelkästään sen elintason ja "vaaleuden" lumoissa. Ihan ihmisiä hekin ovat, ja jos ja kun todellakin monilla thainaisella on jo varaa valita, miksi he ei eivät ottaisi sitä paremman näköistä kuin sen kaljamahan??? Luepa enemmän kirjallisuutta ko. aiheesta, sieltä Bankogin lentokentältä löytyy monia opuksia aiheesta, joita minäkin lukenut, huvikseni lentomatkoilla.
ja mitä minun minun "nuoruuteen" ja "vääristyneeseen" mailmankuvaani tulee, niin olen 28 vee nainen, ja olen asunut monissa eri maissa, maailmankuvani ei rajoitu pelkästään tänne takapajulaan, joten tiedän aikalailla mistä puhun.Taidat luoda käsityksei enemmänkin niissä piireissä, kun kansan parissa.
Itse viikon 8 hengen naisten asuntolassa asuneena ainoana miehenä ja valkoisena, joka muuten on varsin poikkeuksellista kuten tiedät? Voin väittää tuntevani jonkin verran enemmän ainakin filippina naisten ajatuksista kuin sinä? Ja muuten nimenomaan thai naisia pidetäänkin bad attitude tyttösinä tuolla päin ja halutaan tehdä tiukka pesäero niihin.
Ja jottet alkaisi puhumaan länsimaisuudesta enempää tyttö kulta, niin filippiiniläiset ovat olleet länsimaisuudessa noin 50 vuotta edellä thaikkuja. - hmmmmmmmmmmm
exodu-s kirjoitti:
Niin varmaan siellä likat nauraa suomalaisille valkolaisille, jotka siellä ollessaan on palaneita punaisiksi iholtaan jne. Kyllä ne niitä baarityttöjä siellä on laidastaan ja samat tavat kaikilla. Ja se tuskin on yhden tai kahden baaritytön asiakkaan haukkumista, vaan kyllä siellä yleisesti nauretaan näille junteille. Eikä ihme; keskenkasvuiset likat naruttaa keski- ikäisiä miehiä oli sitten minkänäköisiä tahansa, sehän on heidän elinkeinonsa ja meininki on; rahat pois. Tavalliset kunnon tytöt ovat kotonaan ja tuskin turistien markkinoilla.
Tuskin ne suomalaiset ns. valiomiehet siellä ovat. Itse matkanneena noissa maissa harvoin näkee komeaa ja hyvätasoista suomalaista miestä,niinkuin niitä ei ole juuri täälläkään rittämiin. Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä.ja jos olisi luetun ymmärtäminen ollut sinulla hanskassa, niin olisit huomannut etten itse seurustele thaikun kanssa.
Muttei kaikkea voi sinultakaan "valioluokan" Suomalaismieheltäkään odottaa vai mitä? - klap klap edelleen
harmittaa kirjoitti:
Niin, eihän suomessa saa iloita mistään, varsinkaan itsestään ja ulkonäöstään. Sithän on silloin ylimielinen!! Ja muut voi olla kateellisia hui. Ja annas olla kun katkerat suomipojat, jotka ei koskaan saa (paitsi thaikuissa), lukevat siitä, niin sekös heitä harmittaa ja pirusti.
lankeaumuksen tielle.
Itseasiassa tapasi korostaa itseäsi ei ole kylläkään oikeastaan missään kulttuurissa suotavaa. Vain tyhmät koreilee. - mene turkkiin lutkuttamaan ...
hmm. kirjoitti:
Niin ja monet teistä junteista kantavat kotiin kaiken maailman tauteja ja hiv- viruksen. Teidän takianne Suomessa on tautien määrä kasvanut räjähdysmäisesti. Ei siinä mitään, jos itse sairastutte, mutta tartutatte sen muihin ihmisiin!
Mene sinä tuhannen jalkovälin jo kuukauden aikana ilman skordaria korkanneen turistigigolon luo antalyaan levittelemään reisiäsi niin saat pikkasen sukulaatia sinäkin.Rauhoitut vähän ja pääset kehumaan mehmetin rakkautta mokupalstalle.Tuot sitten tuliaisiksi sieltä kunnon aidsit tai muuta kivaa.
Tiesitkö että valtavan osan ulkomaan paneksintataudeista suomeen kantavat naiset haaruksissaan mehmetin jäljiltä? - edellinen
mene turkkiin lutkuttamaan ... kirjoitti:
Mene sinä tuhannen jalkovälin jo kuukauden aikana ilman skordaria korkanneen turistigigolon luo antalyaan levittelemään reisiäsi niin saat pikkasen sukulaatia sinäkin.Rauhoitut vähän ja pääset kehumaan mehmetin rakkautta mokupalstalle.Tuot sitten tuliaisiksi sieltä kunnon aidsit tai muuta kivaa.
Tiesitkö että valtavan osan ulkomaan paneksintataudeista suomeen kantavat naiset haaruksissaan mehmetin jäljiltä?enkä vielä kommentoinut, vaan huvittuneena lueskelen duunin jälkeen näitä teidän vuodatuksianne. Ihan ihme jengiä, joilla ei näytä olevan muuta elämää kuin toisten haukkuminen.
Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa seksistä saaduista hiv-tartunnoista tulee Venäjän, Viron ja Kauko-Idän maista Suomeen ja en usko, että naiset näissä maissa kovin paljon hilluvat seksimielessä, vaikka eihän sitä tiedä...
Uutisissakin voi olla virheitä, varsinkin jos toimittaja on suomalainen nainen. - panorama
................ kirjoitti:
Jos kuvailen mieltymystäni miksi olen rakastunut Filippiiniläiseen naiseen, niin voihan senkin tulkita lapsellisuudeksi, vai sattuiko enemmän se, että en sovi siihen käsitykseesi, että vain epätoivoiset hakevat seurustelukumppaninsa muualta?
Enemmän on lapsellisuuta puhua, että naiset tykkäävät ja haluavat vain brad pittejä :D
Vihjailujenesi siirryit heti puhumaan rahasta ja ostamisesta? Jos minä olen tavannut mukavan filippinan ja tunnen monia naisia sieltä, niin se on minun mielipiteeni, jos sanon heidän olevan parhaita, vertailukohtana pidän teitä joista on riittävästi negatiivisia kokemuksia ennenstään. Ja todellakin Suomalainen nainen ei pärjää luonteensa puolesta koskaan filippiinalle.
Jaa piian :D heh heh..No toi neito on kyllä ilmoittanut et se olen minä joka sitten teen ruoat meidän huushollissa eikä hän, jotenka käsityksesi joka on tyypillinen stereotypia ajattelijalle sekä huonosti kolutetutulle on väärä.Ihme selitystä; ei kiinnosta todellakaan kuka teillä kokkaa ja kuka ei. Niin se onkin vain sinun mielipiteesi näistä naisista, silti se kuulostaa lapselliselta. Ja sitäpaitsi jos sinulla on huonoja kokemuksia suomalaisista naisista, niin kannattaa katsoa itseänsä myös peiliin välillä.
Ja kieltämättä kun on puhe filippiiniläisestä naisesta, niin kyllä ensimmäisenä tulee mieleen ostettu nainen. Tuskin filipp. nainen matkustaa kylmään maahamme ihan huvikseen. Mulle kyllä ihan sama miten olet muijasi hankkinut ja kuinka tulinen se on! - ................
panorama kirjoitti:
Ihme selitystä; ei kiinnosta todellakaan kuka teillä kokkaa ja kuka ei. Niin se onkin vain sinun mielipiteesi näistä naisista, silti se kuulostaa lapselliselta. Ja sitäpaitsi jos sinulla on huonoja kokemuksia suomalaisista naisista, niin kannattaa katsoa itseänsä myös peiliin välillä.
Ja kieltämättä kun on puhe filippiiniläisestä naisesta, niin kyllä ensimmäisenä tulee mieleen ostettu nainen. Tuskin filipp. nainen matkustaa kylmään maahamme ihan huvikseen. Mulle kyllä ihan sama miten olet muijasi hankkinut ja kuinka tulinen se on!sehän on sinun mitätön mielipiteesi heistä, olemme kyllä keskustelleet sinunkaltaistenkin valiorotujen olemassa olosta maassamme.
Sinun kaltaisilla on otsaa olla aina jeesustelemassa ja tuomitsemassa toisia, mutta oma elämäsi on oikeasti aika halveksittava. Sinulla ei olisi koskaan kanttia keskustella noista asioista kasvotusten minun tai hänen kanssaan.
Nimerkkisi jo on vitsi sinänsä;)
Itse tiedostan oman suhteessani tekemäni virheet, joten sinä et pysty koskaan sitä tietämään missä määrin olen itseäni tutkinut niiltä osin.
Toisaalta siinä mielessää luontoäiti on kaukaa viisas, että sinun kaltaisesi katoavat sukupuuttoon väjäämättä, se on sitä luonnonvalintaa. - asian...
mainita... kirjoitti:
Ja pääset tuohon lihavien kategoriaan paljon peienemmällä painoindeksillä, kuin Suomessa, joten älä aloita "olen kunnostani huolta pitävä viehättävä nainen, jolla on vientiä"- tyylistä valehtelua.Siis itsekin olen puoliksi thaimaalainen.Ihan kiva kun sukulaisteni mielestä tuolla Thaimaassa pitivät minua pyöreänä/lihavana, vaikka olenkin 38 kokoa. Kyllä on pieniä ihmisiä...
- poju..
................. kirjoitti:
Taidat luoda käsityksei enemmänkin niissä piireissä, kun kansan parissa.
Itse viikon 8 hengen naisten asuntolassa asuneena ainoana miehenä ja valkoisena, joka muuten on varsin poikkeuksellista kuten tiedät? Voin väittää tuntevani jonkin verran enemmän ainakin filippina naisten ajatuksista kuin sinä? Ja muuten nimenomaan thai naisia pidetäänkin bad attitude tyttösinä tuolla päin ja halutaan tehdä tiukka pesäero niihin.
Ja jottet alkaisi puhumaan länsimaisuudesta enempää tyttö kulta, niin filippiiniläiset ovat olleet länsimaisuudessa noin 50 vuotta edellä thaikkuja.Voi kuule poika kulta, kyllä siellä Thaimaassakin ollaan jo länsimaistuttu jonkin verran, turismistahan sielläkin eletään ja turistit ovat länsimaista, joten vaikkutteilta voidaan tuskin sielläkään välttyä. Ja vaikkei oltaisi filippiiniläisiä edellä (jos sillä nyt jotain merkitystä on), on siellä naiset ihan ihan yhtä lailla ihmisiä kuin täällä Suomessakin, heillä on tunteet, oma halu, ja mielipiteitä ihannekumppaninsa suhteen. Ei kaljamahat näitä tyttösiä miellytä yhtään sen enempää kuin suomalaisiakaan. Eriasia on sitten, miellyttääkö kaljamahan lompakko yms. taloudellis/sosiaaliset tekijät, mutta se on todellakin eri asia.
- tyhmä?
klap klap edelleen kirjoitti:
lankeaumuksen tielle.
Itseasiassa tapasi korostaa itseäsi ei ole kylläkään oikeastaan missään kulttuurissa suotavaa. Vain tyhmät koreilee."Vain tyhmät koreilee"
No jaa, tyhmät mielestäni haukkuu muita ihmisiä läskeiksi yms, tuntematta/näkemättä koskaan ko. ihmistä. Itsensä esille tuomista ei suvaita Suomessa, ja se johtuu siitä, että täällä on niin paljon happamia ja katkeria ihmisiä kuten sinä. - .............
poju.. kirjoitti:
Voi kuule poika kulta, kyllä siellä Thaimaassakin ollaan jo länsimaistuttu jonkin verran, turismistahan sielläkin eletään ja turistit ovat länsimaista, joten vaikkutteilta voidaan tuskin sielläkään välttyä. Ja vaikkei oltaisi filippiiniläisiä edellä (jos sillä nyt jotain merkitystä on), on siellä naiset ihan ihan yhtä lailla ihmisiä kuin täällä Suomessakin, heillä on tunteet, oma halu, ja mielipiteitä ihannekumppaninsa suhteen. Ei kaljamahat näitä tyttösiä miellytä yhtään sen enempää kuin suomalaisiakaan. Eriasia on sitten, miellyttääkö kaljamahan lompakko yms. taloudellis/sosiaaliset tekijät, mutta se on todellakin eri asia.
sinua teiniprinsessaa varmaan aina ihmetyttää kadulla, kun näet päivittäin aina epätasapainossa olevia pareja? on kaunis nainen ja ruma mies tai toisin päin. Eikö olekkin jännää? Jahka sinunkin maailmankuvasi ja ennenkaikkea henkinen puolesi kehittyy voit nähdä noihin liittoihin muitakin syitä, kuin raha?
Itselläni oli aikoinaa todella italialaisen näköinen kaunis vaimo ja itse en nyt ole mikään brad bitt jos en noterdamen kellonsoittajakaan. Kuitenkin liittomme ksti n. 15 vuotta varmasti kauemmin, kuin sinun yksikään monista tulevista epäonnistumaan tuomituista liitoistasi ja miksi? Suhteeseen liittyy paljon muutakin, mitä sinä et ole näemmä naisena vielä oppinut, nimittöin henkisiä tunteita.
Jos nyt satut tuntemaan jonkun parermmista piireistä olevan thaikun, niin se ei tarkoita sinun suinkaan tuntevan naisten ajatusmaailmaa siellä päin. Varmasti sieltä löytyy noilla suoraviivaisilla ajattelutavoilla siunattuja yksilöitä ja voi olla et elämäsi on onnea täynnä, mutta usein tuolla korkeudella leijailessa tiputus on sitäkin kovempi, joten valmistele itsesi myöskin siihen elämässäsi.
Ja kuten edelleen saninkin tuossa yleisesti ainakin filippiinat sanovat monen thaikun omaavan bad attitude, joka näemmä pitää paikkansa juttujesi perusteella koska vain raha ja brad bitt puhuu? - katkeruus?
............. kirjoitti:
sinua teiniprinsessaa varmaan aina ihmetyttää kadulla, kun näet päivittäin aina epätasapainossa olevia pareja? on kaunis nainen ja ruma mies tai toisin päin. Eikö olekkin jännää? Jahka sinunkin maailmankuvasi ja ennenkaikkea henkinen puolesi kehittyy voit nähdä noihin liittoihin muitakin syitä, kuin raha?
Itselläni oli aikoinaa todella italialaisen näköinen kaunis vaimo ja itse en nyt ole mikään brad bitt jos en noterdamen kellonsoittajakaan. Kuitenkin liittomme ksti n. 15 vuotta varmasti kauemmin, kuin sinun yksikään monista tulevista epäonnistumaan tuomituista liitoistasi ja miksi? Suhteeseen liittyy paljon muutakin, mitä sinä et ole näemmä naisena vielä oppinut, nimittöin henkisiä tunteita.
Jos nyt satut tuntemaan jonkun parermmista piireistä olevan thaikun, niin se ei tarkoita sinun suinkaan tuntevan naisten ajatusmaailmaa siellä päin. Varmasti sieltä löytyy noilla suoraviivaisilla ajattelutavoilla siunattuja yksilöitä ja voi olla et elämäsi on onnea täynnä, mutta usein tuolla korkeudella leijailessa tiputus on sitäkin kovempi, joten valmistele itsesi myöskin siihen elämässäsi.
Ja kuten edelleen saninkin tuossa yleisesti ainakin filippiinat sanovat monen thaikun omaavan bad attitude, joka näemmä pitää paikkansa juttujesi perusteella koska vain raha ja brad bitt puhuu?Siis oliko pointtisi nyt se, että thainaisille kelpaa mies ilman rahaa vai rahan kanssa, vai etä filippiiniläisille kelpaa kaljamaha ilman rahaa, vai mitö ihmettä nyt yrität selittää??
Ja mitä minun teiniprinsessan mailmankuvaani tulee, niin olen 28vuotias nainen, ja kuten olen sanonut, olen asunut monissa eri maissa ja tottunut näkemään ja sosialisoimaan erilaisista kulttuureista tulevien ihmisten kanssa. Joten edelleen, en usko että aivan hatusta heitän näitä juttuja. Ja vielä mainittakoon, että isäni ei ole suomalainen, joten monikulttuurisuus on minulle arkipäivää.
Ja mikä tuossa Brad Pitt jutussa oli niin kamalaa? Sekö, että et usko naisten pitävän sen näköisistä miehistä myös Thaimaassa ja muuallakin mailmassa, vai sekö, ettet itse ole lähelläkään ns. naisten mielestä komeaa miestä?
Enkä nyt oikein ymmärtänyt mikä oli pointtisi kun totesit, että:
"Kuitenkin liittomme ksti n. 15 vuotta varmasti kauemmin, kuin sinun yksikään monista tulevista epäonnistumaan tuomituista liitoistasi ja miksi? Suhteeseen liittyy paljon muutakin, mitä sinä et ole näemmä naisena vielä oppinut, nimittöin henkisiä tunteita."
Voi säälitys. Jos sanoin, etä thaimaalaiset naiset ovat naisia siinä missä muutkin, ja omaavat tietyt ihannemieskriteerit, ei kai se tarkoita, että minun tuore avioliittoni ihanan suomalaismiehen kansssa olisi jotenkin tuuliajaolla? heh heh.. voi voi.. En oikein ymmärrä mistä moinen katkeruus, lapsonen? - ................
katkeruus? kirjoitti:
Siis oliko pointtisi nyt se, että thainaisille kelpaa mies ilman rahaa vai rahan kanssa, vai etä filippiiniläisille kelpaa kaljamaha ilman rahaa, vai mitö ihmettä nyt yrität selittää??
Ja mitä minun teiniprinsessan mailmankuvaani tulee, niin olen 28vuotias nainen, ja kuten olen sanonut, olen asunut monissa eri maissa ja tottunut näkemään ja sosialisoimaan erilaisista kulttuureista tulevien ihmisten kanssa. Joten edelleen, en usko että aivan hatusta heitän näitä juttuja. Ja vielä mainittakoon, että isäni ei ole suomalainen, joten monikulttuurisuus on minulle arkipäivää.
Ja mikä tuossa Brad Pitt jutussa oli niin kamalaa? Sekö, että et usko naisten pitävän sen näköisistä miehistä myös Thaimaassa ja muuallakin mailmassa, vai sekö, ettet itse ole lähelläkään ns. naisten mielestä komeaa miestä?
Enkä nyt oikein ymmärtänyt mikä oli pointtisi kun totesit, että:
"Kuitenkin liittomme ksti n. 15 vuotta varmasti kauemmin, kuin sinun yksikään monista tulevista epäonnistumaan tuomituista liitoistasi ja miksi? Suhteeseen liittyy paljon muutakin, mitä sinä et ole näemmä naisena vielä oppinut, nimittöin henkisiä tunteita."
Voi säälitys. Jos sanoin, etä thaimaalaiset naiset ovat naisia siinä missä muutkin, ja omaavat tietyt ihannemieskriteerit, ei kai se tarkoita, että minun tuore avioliittoni ihanan suomalaismiehen kansssa olisi jotenkin tuuliajaolla? heh heh.. voi voi.. En oikein ymmärrä mistä moinen katkeruus, lapsonen?vain siittä, että sinä omaat käsityksen jossa oikea parisuhde on brad bitt ja sinä. Kaikki muut ovat läskimahoja;)
Tämä oli viestisi poinntti jo aloituksessa, eikö vain. Lukaseppa mitä kirjoittelet:D
ps. Timmissä kunnossa ollaan, jos sitä nyt voi jotenkin uskottavasti täällä todentaa. - sinusta!!
vain siittä, että sinä omaat käsityksen jossa oikea parisuhde on brad bitt ja sinä. Kaikki muut ovat läskimahoja;)
Tämä oli viestisi poinntti jo aloituksessa, eikö vain. Lukaseppa mitä kirjoittelet:D
ps. Timmissä kunnossa ollaan, jos sitä nyt voi jotenkin uskottavasti täällä todentaa.Tarkoitin lähinnä (noin kolmannen kerran selvennettynä), että Thaimaalaiset naiset tykästyvät samanlaisiin miehiin kuin länismaisetkin naiset, eivätkä kaljamahat näin ollen kiinnosta heitä sen enempää kuin muitakaan naisia Lompakko on eri juttu). Miksi kiinnostaisikaan? Ovathan he nättejä naisia, joilla aiankin turistikohteissa on jo varaa valita!
Joten kyse EI ole SINUSTA ja sinun mahdollisesta huonosta/hyvästä ulkönäöstä. Enkä en ole haukkunut sinua läskiksi, enhän edes tunne sinua. Ilmeisesti mielipiteeni oli epäselvästi ilmaistu.
ja vielä kerran: Oikea käsitykseni parisuhteestani ei siis ole "Brad Pitt ja minä" (mitä ikinä sillä haetkaan). Enkä kyllä missään vaiheessa ole niin väittänyt, vai olenko? On ilmeisesti hyvin hankala ottaa esille mitään seikkaa, joka puoltaa sitä tosiasiaa, että thaimaalaisetkin naisetkin ovat ihmisiä (juu kyllä) ja omaavat omat mielipiteet ja ulkonäköihanteensa, sehän on heti pois niiltä miehiltä, jotka luulevat, että oman viehätysvoimansa eteen ei tarvitse kaukoidässä ponnistella, koska naisethan hymyilevät heille? Vai olenko väärässä?
Mutta älä hyvä mies ota henkilökohtaisesti näitä mielipietitä, kysehän ei nyt ole sinusta! - jooooh
edellinen kirjoitti:
enkä vielä kommentoinut, vaan huvittuneena lueskelen duunin jälkeen näitä teidän vuodatuksianne. Ihan ihme jengiä, joilla ei näytä olevan muuta elämää kuin toisten haukkuminen.
Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa seksistä saaduista hiv-tartunnoista tulee Venäjän, Viron ja Kauko-Idän maista Suomeen ja en usko, että naiset näissä maissa kovin paljon hilluvat seksimielessä, vaikka eihän sitä tiedä...
Uutisissakin voi olla virheitä, varsinkin jos toimittaja on suomalainen nainen.Siis aasialainen nainen = hiv
Suomalainen mies aasialaisen naisen kanssa kummallakin hiv?
Ei ziisus... - vai mitä meinaat?
exodu-s kirjoitti:
Niin varmaan siellä likat nauraa suomalaisille valkolaisille, jotka siellä ollessaan on palaneita punaisiksi iholtaan jne. Kyllä ne niitä baarityttöjä siellä on laidastaan ja samat tavat kaikilla. Ja se tuskin on yhden tai kahden baaritytön asiakkaan haukkumista, vaan kyllä siellä yleisesti nauretaan näille junteille. Eikä ihme; keskenkasvuiset likat naruttaa keski- ikäisiä miehiä oli sitten minkänäköisiä tahansa, sehän on heidän elinkeinonsa ja meininki on; rahat pois. Tavalliset kunnon tytöt ovat kotonaan ja tuskin turistien markkinoilla.
Tuskin ne suomalaiset ns. valiomiehet siellä ovat. Itse matkanneena noissa maissa harvoin näkee komeaa ja hyvätasoista suomalaista miestä,niinkuin niitä ei ole juuri täälläkään rittämiin. Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä."Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä."
-Itse kyllä olen nähnyt kaikenikäisiä (ja kokoisia) suomalaisia miehiä Thaimaassa ja useimmat ihan selvinpäin. Mielestäni pahimmat örveltäjät siellä ovat brittejä. Ja mitä pukeutumiseen tulee, niin kyllä siellä 30 asteen helteessä ja 95% ilmankosteudessa tulee aika helvetin kuuma Hugo Bossin tummassa puvussa, joten shortsit, T-paita ja sandaalit ovat pakollinen vaatetus. - ......................
vai mitä meinaat? kirjoitti:
"Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä."
-Itse kyllä olen nähnyt kaikenikäisiä (ja kokoisia) suomalaisia miehiä Thaimaassa ja useimmat ihan selvinpäin. Mielestäni pahimmat örveltäjät siellä ovat brittejä. Ja mitä pukeutumiseen tulee, niin kyllä siellä 30 asteen helteessä ja 95% ilmankosteudessa tulee aika helvetin kuuma Hugo Bossin tummassa puvussa, joten shortsit, T-paita ja sandaalit ovat pakollinen vaatetus.kesällä menossa kyläileen naiseni kotikylään ja oli huolissaan, että onhan mulla riittävästi shortseja ja t- paitoja, ja sano et pitää ostaa lisää mulle kaupasta siellä:D Eipä maininnut pukupakkoa;)
- panorama
sehän on sinun mitätön mielipiteesi heistä, olemme kyllä keskustelleet sinunkaltaistenkin valiorotujen olemassa olosta maassamme.
Sinun kaltaisilla on otsaa olla aina jeesustelemassa ja tuomitsemassa toisia, mutta oma elämäsi on oikeasti aika halveksittava. Sinulla ei olisi koskaan kanttia keskustella noista asioista kasvotusten minun tai hänen kanssaan.
Nimerkkisi jo on vitsi sinänsä;)
Itse tiedostan oman suhteessani tekemäni virheet, joten sinä et pysty koskaan sitä tietämään missä määrin olen itseäni tutkinut niiltä osin.
Toisaalta siinä mielessää luontoäiti on kaukaa viisas, että sinun kaltaisesi katoavat sukupuuttoon väjäämättä, se on sitä luonnonvalintaa.Sitäpaitsi "mies" joka laittelee kommentteja ilman nimimerkkiä ei ole yhtään mitään...onneton tapaus...
- exodu-s
vai mitä meinaat? kirjoitti:
"Suurimmaksi osaksi ne ovat juuri niitä kännisiä, runttishortisisia t- paita miehiä."
-Itse kyllä olen nähnyt kaikenikäisiä (ja kokoisia) suomalaisia miehiä Thaimaassa ja useimmat ihan selvinpäin. Mielestäni pahimmat örveltäjät siellä ovat brittejä. Ja mitä pukeutumiseen tulee, niin kyllä siellä 30 asteen helteessä ja 95% ilmankosteudessa tulee aika helvetin kuuma Hugo Bossin tummassa puvussa, joten shortsit, T-paita ja sandaalit ovat pakollinen vaatetus.Niinpä, tossa suomalaisella miehellä menee heti vikaan, luulee, että pukeutuminen on aina pukuun pukeutumista, mutta kun siinä kuumuudessa kattelee ympärilleen, niin suomalaiset erottuu joukosta pukeutumisen suhteen. Vaikka onkin shortsit ja t-paita, ne voivat silti olla laadukkaita ja tyylikkäitä eikä mitään rikkikulununeita ja haalistuneita, värittömiä ja monta vuotta vanhoja rättejä kaapin pohjalta.
Olin juuri Brasiliassa ja miten kummassa vaan muunmaalaiset ja paikalliset löytävät kivannäköisiä kuteita? Onko suomalainen niin helvetin pihi ettei raaskii ostaa kunnon kuteita, ja rahaa kuitenkin menee kaikkeen muuhunkin... - PaSaKu!!!!!
Nauru tihku kirjoitti:
Eipä mitä! Rahalla saa ja tietyllä viehätysvoimalla. Siinä thait ovat hyviä, että etovakin saa hyvän kohtelun.ihan sama ku vaan saa ja halvalla..ei tarvi koko iltaa tuhlata niihin, voi monen kanssa olla samana iltana. suomalaisille pitää lirkutella sun muuta, että loksahtaa. ja suomalaiset naiset ne vasta kalliita on jos alkaa vertaamaan. suomessa ostat muutaman paukun naiselle baarissa, eikä saanti ole taattua. taikkulandiassa sillä rahalla saa koko yöksi ja imut aamullakin siihen vielä päälle. ihan sama mulle nauravatko se ei kiinnosta
- ..............................
panorama kirjoitti:
Sitäpaitsi "mies" joka laittelee kommentteja ilman nimimerkkiä ei ole yhtään mitään...onneton tapaus...
et pysynyt kasassa kuitenkaan, vaan otteesi herpani.
Esitit aluksi muutamalla tarkkaan harkitulla ja huolella laaditulla rivillä olevasi älykäs nainen, mutta, kun jatkoimme hitusen pidemmälle keskusteua, nin todellisen luonteesi tulikin varsin helposti esille.
Tästä johtuu, että suhteesi ovat yleensä ilmeisesti varsin lyhytaikaisia, tai niitä on varsin harvoin;) - ......................
exodu-s kirjoitti:
Niinpä, tossa suomalaisella miehellä menee heti vikaan, luulee, että pukeutuminen on aina pukuun pukeutumista, mutta kun siinä kuumuudessa kattelee ympärilleen, niin suomalaiset erottuu joukosta pukeutumisen suhteen. Vaikka onkin shortsit ja t-paita, ne voivat silti olla laadukkaita ja tyylikkäitä eikä mitään rikkikulununeita ja haalistuneita, värittömiä ja monta vuotta vanhoja rättejä kaapin pohjalta.
Olin juuri Brasiliassa ja miten kummassa vaan muunmaalaiset ja paikalliset löytävät kivannäköisiä kuteita? Onko suomalainen niin helvetin pihi ettei raaskii ostaa kunnon kuteita, ja rahaa kuitenkin menee kaikkeen muuhunkin...johan tossa viimereissulakin naiseni kanssa ostettiin mulle 30 kappaletta uusia t paitoja sekä pitkähihasi..siinä sitä oli kantamista lentokoneeseen:D
Oisko nyt niin et käyt itse vain niin urpojen reissukohteissa?
Osta pelkät lennot ja kaiva kartta esiin ja lähdet siten johonkin suuntaan...
Mitä nyt kuteisiin tulee, niin ei ne nyt oikeasti mitenkään hirveen "laadukkaita" ole siellä valmistetut tuottee heh heh..ja suomen hintataso on rätissä, kuin rätissä aina vähintään kolminkertainen.. - Ernesto se
hmm. kirjoitti:
Niin ja monet teistä junteista kantavat kotiin kaiken maailman tauteja ja hiv- viruksen. Teidän takianne Suomessa on tautien määrä kasvanut räjähdysmäisesti. Ei siinä mitään, jos itse sairastutte, mutta tartutatte sen muihin ihmisiin!
Vilkase juttu , "Montako seksikumppania.. jne. nimimerkki"my story" kirjoittaa käsittääkseni suomalaisesta naisesta.....
- Thainaisen
Ja kuulemma ovat tyytyväisiä aina kun käteistä
riittää kukkarossa.
Muuten on aikas kiukuttelija.
Tietenkin tilanne on toinen täällä kuin siellä
thaimaassa.- justiinsa.
Tavoite on saavutettu. Seuraava on mopo ja sitten voi olla jo skootteri, mutta milläs suomipoloinen maksaa ne.
- ikä kun
kun NAISTA sieltä asti haet suomalais miehillä on vähän surullisen kuuluisa maine sinne suunnatuista matkoista.....
- antalya panoille hei
Muista sinä tsekata montako muuta naista baarimikolla antalyassa on ennenkuin otat sukupuolitaudin ja rakastut tummiin silmiin.
- kuitenkin erittäin
antalya panoille hei kirjoitti:
Muista sinä tsekata montako muuta naista baarimikolla antalyassa on ennenkuin otat sukupuolitaudin ja rakastut tummiin silmiin.
huono vertaus kohde kun puhutaan iästä ja määristä...
- saadakseen rahaa
Mutta en kyllä oikein muuten noista syty - kovin pieniä, ruskesilmäisiä ja mustapäitä. Vain jotkut harvat ovat parhaassa iässään jotenkin "hyvän näköisiä". Enkä noiden muotoja nyt ainakaan noin yleiseti kovin kehuisi.
Jos rahat taskussa polttavat etkä muuten saa, eikös noita ole tarjolla lähempänäkin. Ne tietysti maksavat vähän enemmän, ilmeisti sinulle vähän liikaa.- raha on se
millä on painoarvoa eniten. Tyhmät turistit elättää siinä naisen ohessa myös puolta sukua.....
- sukuonparasss
raha on se kirjoitti:
millä on painoarvoa eniten. Tyhmät turistit elättää siinä naisen ohessa myös puolta sukua.....
Thaiperheen elättää vanhin lapsi, tämä on perinne.
Itse seurustelin perheen vanhimman kanssa, ja hän maksoi perheen muiden muksujen koulutuksen ja lähetti kokoajan rahaa.
Minulta ei kuitenkaan ikinä mitään pyytänyt,päinvastoin.
Tämä siis suomessa.
Thaimaalaisille perhe on tärkein,aina.
Minä en näe siinä mitään tyhmää jos joku pistää sata euroa haisemaan ostelemalla lahjoja ihastukselleen :)) Thaimaassa sata euroa on helvetin iso raha, ja sillä rilluttelee pitkän aikaa.
Molemmille hyvä mieli.
Varmasti monta kertaa turistia kusetetaan, mutta nämä on siellä turistirysissä.
Menkää ihan oikeasti jonnekin missä ei ole mitään turistikohteita niin tapaatte oikeat thaimaalaiset.Häveliäät,vartalonsa peittävät ujot tyttäret ovat pikkukylissä, huorat ja huijarit bangkokissa yms. - Thai?
raha on se kirjoitti:
Koska yksi omistaa ravintolan, yksi on filmitähti... Pistäkääs paremmaksi. Muka köyhä suku Thaimaassa minulla? Mielestäni ei kannattaisi yleistää.
- ei hetero sytykään
"Mutta en kyllä oikein muuten noista syty - kovin pieniä, ruskesilmäisiä ja mustapäitä. Vain jotkut harvat ovat parhaassa iässään jotenkin "hyvän näköisiä". Enkä noiden muotoja nyt ainakaan noin yleiseti kovin kehuisi."
-Heh, suomalaisen femakon kirjoitus. Sen näkee jo sokeakin, mutta hyvä yritys. :-D - mitä?
ei hetero sytykään kirjoitti:
"Mutta en kyllä oikein muuten noista syty - kovin pieniä, ruskesilmäisiä ja mustapäitä. Vain jotkut harvat ovat parhaassa iässään jotenkin "hyvän näköisiä". Enkä noiden muotoja nyt ainakaan noin yleiseti kovin kehuisi."
-Heh, suomalaisen femakon kirjoitus. Sen näkee jo sokeakin, mutta hyvä yritys. :-DYritä vaan nyt takoa sinne päähäsi, että kaikki miehet eivät pidä 10 vuotiaden näköisistä pikku-naisista. Onko se joku ihme sinusta? :)
- senkin femakko
mitä? kirjoitti:
Yritä vaan nyt takoa sinne päähäsi, että kaikki miehet eivät pidä 10 vuotiaden näköisistä pikku-naisista. Onko se joku ihme sinusta? :)
Pystyn suorastaan haistamaan femakon. Sitäpaitsi thaitytöt on juuri sopivan kokoisia, niitä pystyy pyörittelemään sängyssä miten tahtoo, vaikka yhdellä kädellä. :-D
- uuuuuhhhh
mitä? kirjoitti:
Yritä vaan nyt takoa sinne päähäsi, että kaikki miehet eivät pidä 10 vuotiaden näköisistä pikku-naisista. Onko se joku ihme sinusta? :)
eli mun naisystäväni sitten näyttää ikäistään 25 vuotta nuoremmalta?
Kyllä hän ikäistään nuoremmannäköinen on, mut ei sentäänsä noin paljon.
- meikku
Ex-miesystävälläni on thaimaalainen vaimo. Joitakin kertoja olemme tavanneet, ja minuun tämä ihminen teki vaikutuksen puhumalla "naisten juttuja" ja olemalla mukava ja välitön. Olen käsittänyt, että tällainen jutustelu on heidän kulttuurissaan luottamuksen osoitus. He muuten tapasivat, kun tämä nainen oli asunut jo 10 vuotta Suomessa (edellisestä liitosta suomalaismiehen kanssa kaksi lasta, nyt nykyisen miehen kanssa pieni tyttövauva).
Toinen ex asui aikanaan puoli vuotta Thaimaassa. Hän kertoi aluksi käyneensä huorissa, mutta sitten huomasi että "tavalliset naiset" ovat parempia. Kuulemma ulkonäkö, mm. pitkät vaaleat hiukset herättivät huomiota. naiset olivat myös kiinnostuneita siitä, että hän olikin Thaimaassa töissä, eikä perusturisti.- ..............
Ainakin itse saan valtavasti huomiota miehenä, kun olen todella vaalea, naiset kutsuvat mr. suniksi, kun on vaaleat kulmakarvat heh heh :D myös..
Kyllä ne erinlaisuudet vetoaa toisiinsa, sama se on Suomessa suomalaisilla naisilla, katse kiinittyy tummaan mieheen helposti, tuolla toisin päin. - tummat miehet
.............. kirjoitti:
Ainakin itse saan valtavasti huomiota miehenä, kun olen todella vaalea, naiset kutsuvat mr. suniksi, kun on vaaleat kulmakarvat heh heh :D myös..
Kyllä ne erinlaisuudet vetoaa toisiinsa, sama se on Suomessa suomalaisilla naisilla, katse kiinittyy tummaan mieheen helposti, tuolla toisin päin.katselevat mielellään vaaleita naisia. Yhtä lailla.
- ...........
tummat miehet kirjoitti:
katselevat mielellään vaaleita naisia. Yhtä lailla.
se tuosta tekstitä käynyt jo selväksi? Huomaa kyllä nykynaisten itsetunnon puutteen;) Juu myöskin tummat miehet katselee vaaleita, onko nyt hyvä?
- ...
........... kirjoitti:
se tuosta tekstitä käynyt jo selväksi? Huomaa kyllä nykynaisten itsetunnon puutteen;) Juu myöskin tummat miehet katselee vaaleita, onko nyt hyvä?
se nyt mikään ihmekään nykymaailmassa jos joillakin naisilla on puutteita itsetunnossa? Mutta ei se ole välttämättä naisten oma vika, jota voi hymiöiden kanssa naureskella. Kyllä se tiedetään miten paljon virheettömyyttä naisiltakin vaaditaan.
- pervo
Ne on suurimmaksi osaksi alaikäisiä, pahimmissa
tapauksessa vanhemmat "myy" lapsiaan rahan puutteessa. Minkäs ikäisiä sinä siellä tapailet ? Naisia vai lapsia ?
Olen käräyttänyt tosi pahan pedofiilin , joka
levitteli Thaimaassa kuvattuja videoita jossa
vauvoja raiskataan kuoliaaksi.
Ja joku siitä vielä saa iloa, HYI p...rle.
Se niistä hyväkäytöksisitä !!!!- matkailu avartaa
mee nyt käymään siellä ennekuin alat höriseen täällä paskaa.
Oma vaimo vuoden mua nuorempi, eli tosi alaikäinen :D
- paratiisi??
"Miesten paratiisissa kuvatut tytöt ovat omassa yhteiskuntaluokassaan niitä harvoja onnekkaita, jotka voivat taloudellisesti avustaa vanhempiaan, kouluttaa nuoremmat sisaruksensa, maksaa veljiensä ja poikaystäviensä pelivelat ja elättää omat lapsensa. Kaiken lisäksi he voivat haaveilla muutosta rikkaaseen Eurooppaan huolehtivaisen ja kiltin – joskin ehkä vanhemmanpuoleisen – länsimaisen miehen aviosiippana. Kumpi kauppaa haavekuvia kummalle, tyttö asiakkaalle vaiko asiakas tytölle?"
http://www.johnnykniga.fi/kniga/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-29668-6- kirjasta
Thaimaa on raaka ja armoton yhteiskunta köyhille ja kouluttamattomille. Pattayan, Patpongin tai muiden turistikohteiden länsimaisille miehille tarkoitettuihin baareihin päässeet tytöt ovat Thaimaan köyhälistön yläluokkaa. Kirjoittajat ovat aivan oikeassa väittäessään, että nämä tytöt eivät ole huoria tai prostituoituja. Huoria - thaimaalaisen mittapuun mukaan - ovat tytöt pimeissä suttuisissa bordelleissa, missä käyvät kalastajat, rekka- ja riksakuskit, laittomat maahanmuuttajat ja muut tyttöjen sosiaalisen taustan omaavat asiakkaat.
Termiä huora tai prostituoitu ei myöskään käytetä äveriäitä pankinjohtajia, liikemiehiä, poliitikkoja, poliisipäälliköitä ja armeijan upseereita palvelevista työtöistä. He ovat laulajattaria tai klubiemäntiä. Hieromalaitosten isojen näyteikkunoiden takana istuvat tytöt eivät myöskään katso olevansa huoria tai prostituoituja.
Thaimaan tiukan hierarkisessa luokkayhteiskunnassa myös miesten ammattimaiset viihdyttäjät on luokiteltu eriarvoisiin ryhmiin. Miesten paratiisissa kuvatut tytöt ovat omassa yhteiskuntaluokassaan niitä harvoja onnekkaita, jotka voivat taloudellisesti avustaa vanhempiaan, kouluttaa nuoremmat sisaruksensa, maksaa veljiensä ja poikaystäviensä pelivelat ja elättää omat lapsensa. Kaiken lisäksi he voivat haaveilla muutosta rikkaaseen Eurooppaan huolehtivaisen ja kiltin - joskin ehkä vanhemmanpuoleisen - länsimaisen miehen aviosiippana. Kumpi kauppaa haavekuvia kummalle, tyttö asiakkaalle vaiko asiakas tytölle?"
- mick8
puhut ihan asiaa on mukava katsella kun naiset on ilosia ja hymyilee, suomalaiset naiset vois ottaa mallia
- ja ilottomat suomalaiset
samaa pätee toisinpäin. Suomalaiset miehetkin voisivat hymyillä. Itse asiassa koko Suomen kansa on niin happaman oloista, sekä katkeruus ja kateellisuus paistaa, kun vertaa ihan mihin tahansa muuhun maahan. Täällä ei ole kiva asua. Siksipä muutankin ulkomaille.
- sivusta seurannut
Niin ihania maksua vastaan.....tiedetään!
- ei välttämättä vaihda raha
Tottakai he pyytelevät rahaa, jos sovit siihen katekoriaan.
Jos on vähänkään sopivan ikäinen kaveri 30 - 40, poikamies oikeasti, ei muksuja itsellä rasitteena, ok näköinen, niin eivät pyytele rahoja, kyllä saat ihan ilmaiseksi.
Itse istuskelin eräässä Aasian kaupungin tavallisessa baarissa ekaa iltaa, kun paikalle tupsahtai 2 thaimaalaista siirtotryöläis neitosta. Siinä kävi kaveria niitä bongaamassa, mutta tää toinen antoi koko ajan pakkeja niin nuorille kuin vanhemmillekin kavereille.
Aina välillä vinkkas silmää meikäläiselle, joten menin juttusille, tytsä tokas et on juhlimassa synttäreitään, jotenka miten olis jos vielä illan päätteeksi päädytään hotelli huoneeseen :D Ja niinhän siinä sitten kävi, aamulla tuli pusu poskelle kiitokseksi ja puhelinnumeronsa antoi kouraan.
Kertaakaan ei rahaa pyydelty eikä annettu, itseasiassa likka maksoi taksinkin:D
Itse olen vaalea ihan tavallinen Suomalainen, joten ilmeisesti vain homma pelas. Ei siellä kaikki rahoja pyytele, naisia nekin on ja halut ne on hiirelläkin;)
Ja myöskään nykyinenkään ei pyydellyt yhtään mitään, kun tavattiin. Erinlaisuus se on joka vetoaa, jokainen likka on sanonut sitä mulle sielä. - YKSINKERTAISUUS
ei välttämättä vaihda raha kirjoitti:
Tottakai he pyytelevät rahaa, jos sovit siihen katekoriaan.
Jos on vähänkään sopivan ikäinen kaveri 30 - 40, poikamies oikeasti, ei muksuja itsellä rasitteena, ok näköinen, niin eivät pyytele rahoja, kyllä saat ihan ilmaiseksi.
Itse istuskelin eräässä Aasian kaupungin tavallisessa baarissa ekaa iltaa, kun paikalle tupsahtai 2 thaimaalaista siirtotryöläis neitosta. Siinä kävi kaveria niitä bongaamassa, mutta tää toinen antoi koko ajan pakkeja niin nuorille kuin vanhemmillekin kavereille.
Aina välillä vinkkas silmää meikäläiselle, joten menin juttusille, tytsä tokas et on juhlimassa synttäreitään, jotenka miten olis jos vielä illan päätteeksi päädytään hotelli huoneeseen :D Ja niinhän siinä sitten kävi, aamulla tuli pusu poskelle kiitokseksi ja puhelinnumeronsa antoi kouraan.
Kertaakaan ei rahaa pyydelty eikä annettu, itseasiassa likka maksoi taksinkin:D
Itse olen vaalea ihan tavallinen Suomalainen, joten ilmeisesti vain homma pelas. Ei siellä kaikki rahoja pyytele, naisia nekin on ja halut ne on hiirelläkin;)
Ja myöskään nykyinenkään ei pyydellyt yhtään mitään, kun tavattiin. Erinlaisuus se on joka vetoaa, jokainen likka on sanonut sitä mulle sielä.Toi on niin kuultu juttu: "Ja myöskään nykyinenkään ei pyydellyt yhtään mitään, kun tavattiin. Erinlaisuus se on joka vetoaa, jokainen likka on sanonut sitä mulle sielä." Kyllä kuule ihan tavallisenkin näköinen kaljamaha saa seksiä ilman rahaa! Soohen ei tarvita sinun komeuttasi. Olen jutellut monenkin sellaisen ns. "kaljamahan" kanssa. Mutta se mikä huvittaa, on että, nämä likathan pyörittää teitä ihan mennen tullen! ;) Tarkoituksena tietenkin bongata mies itselleen TULEVAISUUDEN elättäjäksi. Voi hyvääpäivää miten yksinkertaisia te olette, te miehet. Likoilla on hauskaa keskenään kun jokainen äijä luulee olevansa "the only one". Likat toimii siellä ihan samalla tavalla kun miehet suomessa. Leikitään vaikeasti tavoiteltavaa muille, ja sitten annetaan muka yhdelle ja ainoalle ja leikitään rakastunutta. Heh heh!! Tavoitteenaan tietenkin pääsy naimisiin ja ulkomaille.
Ja vielä tiedoksi, kun kuitenkin tuot¨te, esille; en ole ylipainoinen suomalainen jokinorsu, jolla on lyhyt hiukset ja joka on feministi ja katkera kaikille. ;) Olen vain matkustellut siellä monta vuotta, joten tiedän kuviot. - juuu juuu
YKSINKERTAISUUS kirjoitti:
Toi on niin kuultu juttu: "Ja myöskään nykyinenkään ei pyydellyt yhtään mitään, kun tavattiin. Erinlaisuus se on joka vetoaa, jokainen likka on sanonut sitä mulle sielä." Kyllä kuule ihan tavallisenkin näköinen kaljamaha saa seksiä ilman rahaa! Soohen ei tarvita sinun komeuttasi. Olen jutellut monenkin sellaisen ns. "kaljamahan" kanssa. Mutta se mikä huvittaa, on että, nämä likathan pyörittää teitä ihan mennen tullen! ;) Tarkoituksena tietenkin bongata mies itselleen TULEVAISUUDEN elättäjäksi. Voi hyvääpäivää miten yksinkertaisia te olette, te miehet. Likoilla on hauskaa keskenään kun jokainen äijä luulee olevansa "the only one". Likat toimii siellä ihan samalla tavalla kun miehet suomessa. Leikitään vaikeasti tavoiteltavaa muille, ja sitten annetaan muka yhdelle ja ainoalle ja leikitään rakastunutta. Heh heh!! Tavoitteenaan tietenkin pääsy naimisiin ja ulkomaille.
Ja vielä tiedoksi, kun kuitenkin tuot¨te, esille; en ole ylipainoinen suomalainen jokinorsu, jolla on lyhyt hiukset ja joka on feministi ja katkera kaikille. ;) Olen vain matkustellut siellä monta vuotta, joten tiedän kuviot.Siis, jos olisit siittä kirjoituksesta tajunnut en nähnyt tätä toista sen koomin, jotenka eipä tuo nyt hirveesti kysellyt visan perään.
On se niin katkeraa hyväksyä näemmä joilekkin, aivan kuin ainoat ihmiset siis nais ihmiset, jotka voivat rakastua asuvat Suomessa. Voisitko enempään itseäsi jalustalle nostaa hyvä ihminen.
Jaa ettet ole katkera, no lukaiseppa kirjoittamasi kappale uudelleen ajatuksella;)
""" Likat toimii siellä ihan samalla tavalla kun miehet suomessa. Leikitään vaikeasti tavoiteltavaa muille, ja sitten annetaan muka yhdelle ja ainoalle ja leikitään rakastunutta. Heh heh!! """
ON TAINUT JOTKUT MIEHET NÄEMMÄ NEITIÄ TÄÄLLÄ SUOMESSA KOLHAISTA HITUSEN?
Oikeasti aika uskomatonta kuinka lokeroivan maailmankuvan voivat jotkut ihmiset luoda toisista? Minua ei kiinnosta oletko jokinorsu tai et, muta asenteesi on sairas, oli se sitten minkälaisen ihmisen kirjoittama sitten.
Mitä matkusteluihin tulee, niin veikkaisin ettet ole ainoa joka siellä on asustellut, joten älä nyt reppana esitä jotain Aasian maiden tietäjää, kannattaa aina hitusen funtsia et oisko siellä muitakin oleskellut.
Kuvioista et tiedä paskaakaan varsinkin kun olet valkoinen nainen todennäköisesti, vai oletko asustellut tyttöjen asuntolassa viikon verran? Minä olen, joka muuten on poikkeuksellista, kun satun oleen vielä mies ja valkoinen, niihin ei kovin helpolla päästetä miehiä tai valkoisia. - reppanaa
juuu juuu kirjoitti:
Siis, jos olisit siittä kirjoituksesta tajunnut en nähnyt tätä toista sen koomin, jotenka eipä tuo nyt hirveesti kysellyt visan perään.
On se niin katkeraa hyväksyä näemmä joilekkin, aivan kuin ainoat ihmiset siis nais ihmiset, jotka voivat rakastua asuvat Suomessa. Voisitko enempään itseäsi jalustalle nostaa hyvä ihminen.
Jaa ettet ole katkera, no lukaiseppa kirjoittamasi kappale uudelleen ajatuksella;)
""" Likat toimii siellä ihan samalla tavalla kun miehet suomessa. Leikitään vaikeasti tavoiteltavaa muille, ja sitten annetaan muka yhdelle ja ainoalle ja leikitään rakastunutta. Heh heh!! """
Oikeasti aika uskomatonta kuinka lokeroivan maailmankuvan voivat jotkut ihmiset luoda toisista? Minua ei kiinnosta oletko jokinorsu tai et, muta asenteesi on sairas, oli se sitten minkälaisen ihmisen kirjoittama sitten.
Mitä matkusteluihin tulee, niin veikkaisin ettet ole ainoa joka siellä on asustellut, joten älä nyt reppana esitä jotain Aasian maiden tietäjää, kannattaa aina hitusen funtsia et oisko siellä muitakin oleskellut.
Kuvioista et tiedä paskaakaan varsinkin kun olet valkoinen nainen todennäköisesti, vai oletko asustellut tyttöjen asuntolassa viikon verran? Minä olen, joka muuten on poikkeuksellista, kun satun oleen vielä mies ja valkoinen, niihin ei kovin helpolla päästetä miehiä tai valkoisia.Vai ihan olet asustellut asuntolassa viikon verran! ;)(uskomatonta). Mutta omapa on tyhmyytesi, jos luulet thaityytöjen rakastuvan tosta noin vain johonkin tuntemattomaan mieheen. Eiväthän suomalaisetkaan rakastu? Jos tietäisit jotain ihmisluonteesta, ymmärtäisit, että rakaustua ei voi kukaan yhdessä yössä. Ihastua toki. Ja ehkäpä hekin haluavat vain testata irtooko sinulta kahisevaa?? Onko käynyt mielessä? Mutta onneksi olkoon, jos huono itsetuntosi kasvoi Thaimaassa. Sehän se pääasia kait. Harmi vain, että egosi kasvoi potensiin tuhannella, se näkyy aina, varsinkin kun katsot itseäsi peilistä ja huudat omaa nimeäsi... :) ja jopa näille "rakkauden sokaisemille" naisille Thaimaassa, se valitettavasti näkyy.
Mutta älä nyt hyvä mies rupea selittämään, että itse olisit joku "Thaimaa tietäjä", jos kukaan muukaan ei mielestäsi ole. Se kuulostaa sangen huvittavalta. - tämä...
juuu juuu kirjoitti:
Siis, jos olisit siittä kirjoituksesta tajunnut en nähnyt tätä toista sen koomin, jotenka eipä tuo nyt hirveesti kysellyt visan perään.
Kuvioista et tiedä paskaakaan varsinkin kun olet valkoinen nainen todennäköisesti, vai oletko asustellut tyttöjen asuntolassa viikon verran? Minä olen, joka muuten on poikkeuksellista, kun satun oleen vielä mies ja valkoinen, niihin ei kovin helpolla päästetä miehiä tai valkoisia.Otteita eräästä tutkimuksesta:
Kysymys ei tietenkään ole enää prostituutiosta, kun mies rakastuu baarityttöön. ”Ihastuminen tuskin yleensä on molemminpuolista, eikä ihastuminen poista lähtökohtaisesti epätasa-arvoista asetelmaa, joka useimmiten liittyy prostituutioon esimerkiksi Kauko-Idässä,” väittää kuitenkin Marttila.
Marttilan mukaan miehet tunnistavat huonosti taloudellisia, sosiaalisia ja kulttuurisia rakenteita ja epätasa-arvoa, jotka mahdollistavat heidän toimintansa ja pitävät yllä heidän käyttämiään palveluita.
”Toisaalta on myös tärkeää muistaa, että prostituutio tarjoaa monille, esimerkiksi ”thai-tytöille”, mahdollisuuden huomattavasti korkeampiin tuloihin ja elintasoon kuin alueella keskimäärin”, Marttila huomauttaa. Eriasia sitten on, toimisivatko he prostituoituna, jos saisivat saman palkkion jostakin muusta työstä. - sinsilmäinen!
juuu juuu kirjoitti:
Kuvioista et tiedä paskaakaan varsinkin kun olet valkoinen nainen todennäköisesti, vai oletko asustellut tyttöjen asuntolassa viikon verran? Minä olen, joka muuten on poikkeuksellista, kun satun oleen vielä mies ja valkoinen, niihin ei kovin helpolla päästetä miehiä tai valkoisia."Siis, jos olisit siittä kirjoituksesta tajunnut en nähnyt tätä toista sen koomin, jotenka eipä tuo nyt hirveesti kysellyt visan perään." Juu pakko todeta, että mitä oikein kuvittelet itsestäsi? Jos tyttö ei ottanut enään yhteyttä, tai edes yrittänyt törmätä sinuun jälkeenpäin missään, niin mitäs kuvittelet omista seksitaidoista/ puhetaidoista/ egon suuruudesta joka näkyy? Jos nainen IHASTUU/RAKASTUU, tahtoo hän ehdottomasti nähdä uudestaan!! Nainen EI siis ihastunut sinuun, joten lopeta tuo LAPSELLINEN Jauhaminen omasta erinomaisuudesta si ja vaaluedestasi. Tottakai tämä tyttö tsekkasi olisko susta mieheksi/elättäjäksi, ja kun huomasi miten juntti olet, niin hän jätti asian siihen. Turistikohteissa kun naisilla on varaa jopa valita!
- Voi suominaista
sinsilmäinen! kirjoitti:
"Siis, jos olisit siittä kirjoituksesta tajunnut en nähnyt tätä toista sen koomin, jotenka eipä tuo nyt hirveesti kysellyt visan perään." Juu pakko todeta, että mitä oikein kuvittelet itsestäsi? Jos tyttö ei ottanut enään yhteyttä, tai edes yrittänyt törmätä sinuun jälkeenpäin missään, niin mitäs kuvittelet omista seksitaidoista/ puhetaidoista/ egon suuruudesta joka näkyy? Jos nainen IHASTUU/RAKASTUU, tahtoo hän ehdottomasti nähdä uudestaan!! Nainen EI siis ihastunut sinuun, joten lopeta tuo LAPSELLINEN Jauhaminen omasta erinomaisuudesta si ja vaaluedestasi. Tottakai tämä tyttö tsekkasi olisko susta mieheksi/elättäjäksi, ja kun huomasi miten juntti olet, niin hän jätti asian siihen. Turistikohteissa kun naisilla on varaa jopa valita!
Jos olisit edes omaksunut luetun ymmärtämisen tajunnan, niin huomaisit, että hän jätti puhelinnumeronsa.
Kuka kehu millä seksitaidoilla? :D Kiitos kuitenkin, tulihan se kiitoskin tyttöseltä myös.
ps. SUOMALAISNAISEN KATKERIA TILITYKSIÄ VOI LUKEA TÄMÄN PÄIVÄN ILTASANOMISTA. - ei hyvää päivää
tämä... kirjoitti:
Otteita eräästä tutkimuksesta:
Kysymys ei tietenkään ole enää prostituutiosta, kun mies rakastuu baarityttöön. ”Ihastuminen tuskin yleensä on molemminpuolista, eikä ihastuminen poista lähtökohtaisesti epätasa-arvoista asetelmaa, joka useimmiten liittyy prostituutioon esimerkiksi Kauko-Idässä,” väittää kuitenkin Marttila.
Marttilan mukaan miehet tunnistavat huonosti taloudellisia, sosiaalisia ja kulttuurisia rakenteita ja epätasa-arvoa, jotka mahdollistavat heidän toimintansa ja pitävät yllä heidän käyttämiään palveluita.
”Toisaalta on myös tärkeää muistaa, että prostituutio tarjoaa monille, esimerkiksi ”thai-tytöille”, mahdollisuuden huomattavasti korkeampiin tuloihin ja elintasoon kuin alueella keskimäärin”, Marttila huomauttaa. Eriasia sitten on, toimisivatko he prostituoituna, jos saisivat saman palkkion jostakin muusta työstä.prostioituja? Kaikki baarityttöjä?
PYSÄHDYPPÄ MIETTIMÄÄN ENNAKKOASENTEITASI HITUSEN.
Tuntemani nainen asui eräässä varsin rikkaassa kaupungissa, hänellä oli oma ravintola erittäin arvostetutulla ruokapaikalla. Tämä ei tapahtunut thaimaassa.
vitun ennakkoasenteiset lehmät, nyt oli jo pakko kanssa alkaa ala-arvoiseksi.
baarityttöjä en tunne, sitä vastoin lastenhoitajia, sairaanhoitajia,siivojia, tarjoilijoita jne.. - ........................
reppanaa kirjoitti:
Vai ihan olet asustellut asuntolassa viikon verran! ;)(uskomatonta). Mutta omapa on tyhmyytesi, jos luulet thaityytöjen rakastuvan tosta noin vain johonkin tuntemattomaan mieheen. Eiväthän suomalaisetkaan rakastu? Jos tietäisit jotain ihmisluonteesta, ymmärtäisit, että rakaustua ei voi kukaan yhdessä yössä. Ihastua toki. Ja ehkäpä hekin haluavat vain testata irtooko sinulta kahisevaa?? Onko käynyt mielessä? Mutta onneksi olkoon, jos huono itsetuntosi kasvoi Thaimaassa. Sehän se pääasia kait. Harmi vain, että egosi kasvoi potensiin tuhannella, se näkyy aina, varsinkin kun katsot itseäsi peilistä ja huudat omaa nimeäsi... :) ja jopa näille "rakkauden sokaisemille" naisille Thaimaassa, se valitettavasti näkyy.
Mutta älä nyt hyvä mies rupea selittämään, että itse olisit joku "Thaimaa tietäjä", jos kukaan muukaan ei mielestäsi ole. Se kuulostaa sangen huvittavalta.jälleen yksi lukee tekstit niin kuin haluaisi niiden olevan.
Vaikeaa hyväksyä, että muidenkin kansojen ihmiset voivat rakastua keskenään. Minä ymmärrän jos valkoinen nainen ja musta mies rakastavat toisiaan, mutta sinä et pysty hyväksymään, että se voisi olla toisin päin, niinkö?
Mitä minä sinulle enempää yksityiselämääni tilitän, sanon vain, että sinulla ja minulla on se ero, että minä olen sielä vieraillut nyt 3 kerta vuoden sisällä, ja sinä taas luot maailmankuvasi ja asenteesi perunakellarista.
Minä en tunne thaityttöjä:D Aasialaisia naisia, kun on muitakin kuin thaitytöt, mutta lähiöhelvetissä asuvana jokinorsuna on oletettavaa, että Aasia on sinulle yhtä kuin Thaimaa, ja Aasialainen nainen on sinulle yhtä kuin baarityttö.
MITÄ SE KERTOO SINUSTA?
Se missä vierailen, niin tiedän enemmän kuin sinä koskaan, johtuen juuri siittä, että olen tutstunut nimenomaan tavallisiin töitä tekeviin naisiin, asustellut heidän kanssa yhdessä. Mitä heille sitten kertoisin Suomesta ja Suomalaisista naisista? :D
No kaunistelen kuitenkin isänmaallisena miehenä teitä nutturapäitä. En voi kertoa kuinka vitun ahdasmielisen kaikkitietävää lehmää täällä asuu liiaksi kanssa. - mieti nyt vähän
jälleen yksi lukee tekstit niin kuin haluaisi niiden olevan.
Vaikeaa hyväksyä, että muidenkin kansojen ihmiset voivat rakastua keskenään. Minä ymmärrän jos valkoinen nainen ja musta mies rakastavat toisiaan, mutta sinä et pysty hyväksymään, että se voisi olla toisin päin, niinkö?
Mitä minä sinulle enempää yksityiselämääni tilitän, sanon vain, että sinulla ja minulla on se ero, että minä olen sielä vieraillut nyt 3 kerta vuoden sisällä, ja sinä taas luot maailmankuvasi ja asenteesi perunakellarista.
Minä en tunne thaityttöjä:D Aasialaisia naisia, kun on muitakin kuin thaitytöt, mutta lähiöhelvetissä asuvana jokinorsuna on oletettavaa, että Aasia on sinulle yhtä kuin Thaimaa, ja Aasialainen nainen on sinulle yhtä kuin baarityttö.
MITÄ SE KERTOO SINUSTA?
Se missä vierailen, niin tiedän enemmän kuin sinä koskaan, johtuen juuri siittä, että olen tutstunut nimenomaan tavallisiin töitä tekeviin naisiin, asustellut heidän kanssa yhdessä. Mitä heille sitten kertoisin Suomesta ja Suomalaisista naisista? :D
No kaunistelen kuitenkin isänmaallisena miehenä teitä nutturapäitä. En voi kertoa kuinka vitun ahdasmielisen kaikkitietävää lehmää täällä asuu liiaksi kanssa.Kovin paljon tunnut tietävän minusta? Ihmettelen sinun yleistämistäsi (jokinorsu lähiöhelvetistä yms.) johtuen siitä, että et itse siedä samaa thaityttöihin? Sääntö numero 1: Älä yleistä, jos samassa lauseessa syyllistät muita siitä! Ja mitä minun matkusteluuni tulee, niin ethän sinä reppana tiedä siitä yhtään mitään, joten sinuna pitäisin vähän pienempää meteliä siitä. Et ylipäätään vaikuta kovinkaan fiksulta mieheltä? Lisäksi on mielenkiintoista, ja hauskaa lukea, että sinä "isänmaallisena" miehenä arvostelet AVOIMIN MIELIN meitä "vitun ahdasmielisiksi lehmiksi", koska se osoittaa meille yhtä sun toista sinun älykkyydestäsi ja toisten mielipiteiden kunnioittamisesta. ET TAIDA KESTÄÄ KRITIIKKIÄ. SÄÄLI.
- säälitys
Voi suominaista kirjoitti:
Jos olisit edes omaksunut luetun ymmärtämisen tajunnan, niin huomaisit, että hän jätti puhelinnumeronsa.
Kuka kehu millä seksitaidoilla? :D Kiitos kuitenkin, tulihan se kiitoskin tyttöseltä myös.
ps. SUOMALAISNAISEN KATKERIA TILITYKSIÄ VOI LUKEA TÄMÄN PÄIVÄN ILTASANOMISTA.ei puhelinnumeron antaminen vielä merkkaa yhtään mitään, tottakai se haluais sun rahat jatkossa, vielä ei viittinyt pyytää. Monet muijat osaa pelata hienosti.
- pöljä..
ei hyvää päivää kirjoitti:
prostioituja? Kaikki baarityttöjä?
PYSÄHDYPPÄ MIETTIMÄÄN ENNAKKOASENTEITASI HITUSEN.
Tuntemani nainen asui eräässä varsin rikkaassa kaupungissa, hänellä oli oma ravintola erittäin arvostetutulla ruokapaikalla. Tämä ei tapahtunut thaimaassa.
vitun ennakkoasenteiset lehmät, nyt oli jo pakko kanssa alkaa ala-arvoiseksi.
baarityttöjä en tunne, sitä vastoin lastenhoitajia, sairaanhoitajia,siivojia, tarjoilijoita jne..Lainauksia kirjasta miesten paratiisi:
... Istumme naapuripöydässä Nana Plazan olutbaarissa ja katsomme mykistyneinä, kuinka mies sivelee hellästi vieressään istuvan thaimaalaisen tytön poskea. Tytöllä on nukkemaiset, viattomat kasvot, ja hän on pukeutunut T-paitaan ja farkkuhaalariin, joka korostaa hänen tyttömäisyyttään. Mies katsoo tyttöä silmiin, ja hänen koko olemuksensa huokuu niin suurta rakkautta, että se säteilee meidänkin pöytäämme. "Noin se siis tapahtuu. Tuo mies on mennyttä", toteamme toisillemme…
Yleensä rahanpyyntö tulee kuitenkin viimeistään yhteisen loman lopulla tai jopa sen jälkeen, jos mies ei ole itse ymmärtänyt hoitaa asiaa. Tytöt todellakin tarvitsevat selvää rahaa vuokraan, laskuihin ja perheelle lähetettäväksi ja hakeutuvat miesten seuraan sitä saadakseen. Muuta on turha kuvitella…
Thaityttöjen taito olla huomaamattomasti seksikäs saa monen miehen pään sekaisin. Tyttöjen kainouden ja viattomuuden imago pönkittää miehistä itsetuntoa. Tämä ei tietenkään tarkoita, että he välttämättä olisivat viattomia, mutta he tietävät, että miehellä on tarve tuntea olevansa tyttöä kokeneempi. Miestä kiehtoo, että hän voi opettaa tytölle jotain uutta sängyssä….
(lainaus luvusta "Miksi thaityttö kiehtoo: miehen näkökulma") - .....................
säälitys kirjoitti:
ei puhelinnumeron antaminen vielä merkkaa yhtään mitään, tottakai se haluais sun rahat jatkossa, vielä ei viittinyt pyytää. Monet muijat osaa pelata hienosti.
mikä asenne, onko sulla noin muutenkin ihan kaikki kotona.
juu oikeassa olet rahaa ne vaan halus, kaikki Aasialaiset naiset haluaa vain rahaa, itseasiassa vain sinä voit tarjota rakkautta ja olla rehellinen.
HIENOA OLEMME TAVANNEET TÄYDELLISEN IHMISEN, TAPUTTAKAA. BRAVO!!!
Eiköhän tässä ollut jo ihan tarpeeksi, elä sinä vain elämääsi edelleen, niin minä elän omaani, jookos. - ................
pöljä.. kirjoitti:
Lainauksia kirjasta miesten paratiisi:
... Istumme naapuripöydässä Nana Plazan olutbaarissa ja katsomme mykistyneinä, kuinka mies sivelee hellästi vieressään istuvan thaimaalaisen tytön poskea. Tytöllä on nukkemaiset, viattomat kasvot, ja hän on pukeutunut T-paitaan ja farkkuhaalariin, joka korostaa hänen tyttömäisyyttään. Mies katsoo tyttöä silmiin, ja hänen koko olemuksensa huokuu niin suurta rakkautta, että se säteilee meidänkin pöytäämme. "Noin se siis tapahtuu. Tuo mies on mennyttä", toteamme toisillemme…
Yleensä rahanpyyntö tulee kuitenkin viimeistään yhteisen loman lopulla tai jopa sen jälkeen, jos mies ei ole itse ymmärtänyt hoitaa asiaa. Tytöt todellakin tarvitsevat selvää rahaa vuokraan, laskuihin ja perheelle lähetettäväksi ja hakeutuvat miesten seuraan sitä saadakseen. Muuta on turha kuvitella…
Thaityttöjen taito olla huomaamattomasti seksikäs saa monen miehen pään sekaisin. Tyttöjen kainouden ja viattomuuden imago pönkittää miehistä itsetuntoa. Tämä ei tietenkään tarkoita, että he välttämättä olisivat viattomia, mutta he tietävät, että miehellä on tarve tuntea olevansa tyttöä kokeneempi. Miestä kiehtoo, että hän voi opettaa tytölle jotain uutta sängyssä….
(lainaus luvusta "Miksi thaityttö kiehtoo: miehen näkökulma")Tässähän on tämä ero, sinulla on joku kirja kädessäsi, joka edustaa ehdotonta ja vain ehdotonta totuutta.
YKSILÖISTÄ JA IHMISISTÄ VIIS, SINÄ OLET LUKENUT KIRJAN.
Hienoa!!!
Kysymys kuuluu, osaatko myöskin kyseenalaistaa, osaatko kenties kuvitella, että kuten Suomessa, niin myös muuallakin asuu yksilöitä omaten erinlaiset elämänkatsomukset sekä arvot?
Hienoa, jos opit tämän, niin myös tuon kirjan ehdoton totuus asettuu oikeaan arvoonsa.
Toinen kysymys, missä vaiheessa olen sanonut tuntevani thaityttöjä, tai baari tyttöjä?
Voisitko vastata, ja vastaus ei löydy siittä kirjasta.
PÖLJÄ? - .....................
pöljä.. kirjoitti:
Lainauksia kirjasta miesten paratiisi:
(lainaus luvusta "Miksi thaityttö kiehtoo: miehen näkökulma")Hienosti kuvailktu toi ennakko asenne tuossa kirjassa, jonka mukaan minutkin lokeroit. Nuori thai tyttö jolle vanha mies opettaa sängyssä:D
heh heh..naisystäväni on minua vuoden nuorempi..et silleen..mut kai sulle luku siittäkin löytyy..ja niin hän ei ole thaimaalainen. - minulle..
..................... kirjoitti:
juu oikeassa olet rahaa ne vaan halus, kaikki Aasialaiset naiset haluaa vain rahaa, itseasiassa vain sinä voit tarjota rakkautta ja olla rehellinen.
Eiköhän tässä ollut jo ihan tarpeeksi, elä sinä vain elämääsi edelleen, niin minä elän omaani, jookos.sopii, elä sinä elämääsi ja minä omaani! Olet todella säälittävä mies, kun et kestä eriäviä mielipiteitä. Ei voi muuta sanoa kun HALLELUJA! Nyt löytyi se täydellinen suomi mies!
Hänessä ilmenee:
1. Itsekeskeisyys
-vähäinen kyky ottaa huomioon muita ihmisiä
2. Heikko itsetunto
-loukkaantuu pienestä ja ottaa kaiken henkilökohtaisesti
-hän ei kestä kritiikkiä
-hänellä on jatkuva tarve olla ihailun kohde
-hän saa tyydytystä siitä, että ympäristö ihailee häntä
Kuulostaako tutulta?
T: Suomalainen KATKERA lähiölehmä (naurua) - kyllä vaan
Eiköhän tässä ollut jo ihan tarpeeksi, elä sinä vain elämääsi edelleen, niin minä elän omaani, jookos.sopii, elä sinä elämääsi ja minä omaani! Olet todella säälittävä mies, kun et kestä eriäviä mielipiteitä. Ei voi muuta sanoa kun HALLELUJA! Nyt löytyi se täydellinen suomi mies!
Hänessä ilmenee:
1. Itsekeskeisyys
2. Heikko itsetunto
-hän ei kestä kritiikkiä
Kuulostaako tutulta?
T: Suomalainen KATKERA lähiölehmä (naurua) - pöljä..
Tässähän on tämä ero, sinulla on joku kirja kädessäsi, joka edustaa ehdotonta ja vain ehdotonta totuutta.
YKSILÖISTÄ JA IHMISISTÄ VIIS, SINÄ OLET LUKENUT KIRJAN.
Hienoa!!!
Kysymys kuuluu, osaatko myöskin kyseenalaistaa, osaatko kenties kuvitella, että kuten Suomessa, niin myös muuallakin asuu yksilöitä omaten erinlaiset elämänkatsomukset sekä arvot?
Hienoa, jos opit tämän, niin myös tuon kirjan ehdoton totuus asettuu oikeaan arvoonsa.
Toinen kysymys, missä vaiheessa olen sanonut tuntevani thaityttöjä, tai baari tyttöjä?
Voisitko vastata, ja vastaus ei löydy siittä kirjasta.
PÖLJÄ?Minua ei kiinnosta tunnetko vai etkö tunne jotaun helvetin baarityttöjä! Minua lähinnä huvittaa sinun yksinkertaisuutesi ja kyvyttömyytesi sietää minkäänlaista kritiikkiä ja eriäviä mielipiteitä. Kaikesta muusta viis, sinähän olet asunut VIIKON jossain f...n asuntolassa. Hienoa! Nyt tiedät KAIKEN, ja KUKAAN MUU EI TIEDÄ MITÄÄN. Onnittelut, pöljä!
- se..
Hienosti kuvailktu toi ennakko asenne tuossa kirjassa, jonka mukaan minutkin lokeroit. Nuori thai tyttö jolle vanha mies opettaa sängyssä:D
heh heh..naisystäväni on minua vuoden nuorempi..et silleen..mut kai sulle luku siittäkin löytyy..ja niin hän ei ole thaimaalainen.tuskin on relevanttia onko naisystäväsi sinua vuoden nuorempi tai. Miten yksinkertainen OIKIEN olet? Ei lainaukset liittyneet SINUUN mitenkään, tarkoituksena oli avartaa sinunkin mailmankuvaasi ja esittää hieman toista näkökantaa asiaan. Yksilöitä toki olemme, mutta älä hyvä mies ole naivi. En minäkään mene halpaan, jos joku turkkilainen mies lässyttää minulle jotain p--aa, älä sinä alennu samalle tasolle (tai no itse asiassahan JUURI SINÄHÄN OLET SE, JOKA ON POIKKEUS, EIKÖ?):)
- ...............
minulle.. kirjoitti:
sopii, elä sinä elämääsi ja minä omaani! Olet todella säälittävä mies, kun et kestä eriäviä mielipiteitä. Ei voi muuta sanoa kun HALLELUJA! Nyt löytyi se täydellinen suomi mies!
Hänessä ilmenee:
1. Itsekeskeisyys
2. Heikko itsetunto
-hän ei kestä kritiikkiä
Kuulostaako tutulta?
T: Suomalainen KATKERA lähiölehmä (naurua)Jos eriävämielipiteesi on se, että sinä analysoit minua ja suhteitani ilman, että sinulla on minkäänlaista tuntemusta minusta tai naisystävästäni, niin salli nyt minun hitusen kummeksua ajatusmaailmaasi.
Jos taas eriävä mielipiteesi on, että kaikki naiset tuollapäin ovat vain huoria ja baarityttöjä ym skeidaa, niin edelleen täytyy todeta mielipiteesi olevan SAIRAS puhtaasti ja yksinkertaisesti.
Ei ole olemassa mitään mielipidettä asiasta, on olemassa vain sinun yksipuolinen maailmankuva sekä hyvä ja paha ajattelukaava ilman poikkeuksia.
En ole täydellinen, enkä ole sitä ilmaissutkaan, sitä vastoin sinusta huokuu syvä viha täysin tuntematonta ihmistä kohtaan sekä täydellisen typerä asenne miljardia Aasialaista naista kohtaan.
MIKÄ TEKEE SINUSTA ERIKOISLAATUISEN JA NIIN HYVÄN IHMISEN?
Itse, kun seuraan järjenjuoksuasi, niin en näe kuin varsin onnettoman "sokean" ihmisen. - ..............
kyllä vaan kirjoitti:
sopii, elä sinä elämääsi ja minä omaani! Olet todella säälittävä mies, kun et kestä eriäviä mielipiteitä. Ei voi muuta sanoa kun HALLELUJA! Nyt löytyi se täydellinen suomi mies!
Hänessä ilmenee:
1. Itsekeskeisyys
2. Heikko itsetunto
-hän ei kestä kritiikkiä
Kuulostaako tutulta?
T: Suomalainen KATKERA lähiölehmä (naurua)Noin pahasti ilmeisesti sattuu, ettei yksi vastausviesti riittänyt, vaan piti ihan 2 kertaa sama viesti laittaa, eiköhän tämä jo viimeistään osoita tilasi todellisen laidan.
Onnea valitsemmallasi tiellä, olkoon siellä edes joskus hitunen valonhäivääkin. - ................
pöljä.. kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tunnetko vai etkö tunne jotaun helvetin baarityttöjä! Minua lähinnä huvittaa sinun yksinkertaisuutesi ja kyvyttömyytesi sietää minkäänlaista kritiikkiä ja eriäviä mielipiteitä. Kaikesta muusta viis, sinähän olet asunut VIIKON jossain f...n asuntolassa. Hienoa! Nyt tiedät KAIKEN, ja KUKAAN MUU EI TIEDÄ MITÄÄN. Onnittelut, pöljä!
kun sattuu olemaan ainoastaan niin helvetin tyhmä. Koska mielipiteesi edustaa ykskantaista suoraa ajattelumallia kaikki Aasialaiset ovat baarityttöjä ja huori.
Tällöin minun täytyy valitettavasti oikoa noin helvetin tyhmää miestä tai naista. - ...............
se.. kirjoitti:
tuskin on relevanttia onko naisystäväsi sinua vuoden nuorempi tai. Miten yksinkertainen OIKIEN olet? Ei lainaukset liittyneet SINUUN mitenkään, tarkoituksena oli avartaa sinunkin mailmankuvaasi ja esittää hieman toista näkökantaa asiaan. Yksilöitä toki olemme, mutta älä hyvä mies ole naivi. En minäkään mene halpaan, jos joku turkkilainen mies lässyttää minulle jotain p--aa, älä sinä alennu samalle tasolle (tai no itse asiassahan JUURI SINÄHÄN OLET SE, JOKA ON POIKKEUS, EIKÖ?):)
omista kokemuksistani, en tarvitse avukseni kirjaa, joka edustaa jonkun tai joidenkin ihmisten maailman kuvaa.
Tekisi sinullekkin kerätä ne maailmankuva tietosi käymällä vähän muuala kuin Thaimaassa ja oikeasti tutstumalla niihin ihmisiin.
Ja hei kas eihän ne kaikki olletkaan baarityttöjä.
Sun lainauksethan kirjasta oliva täysin irrallisia ja kohdistettu tukemaan käsitystäsi tyypillisestä Aasialaisesta naisesta ja valkoisesta miehestä sekä heidän suhteestaan, kirjan muutama sivu tukevat tätä maailmankuvaasi.
Samankaltaista voimme löytää Fundamentalistien ajatusmaailmasta, tulkitsemme tiettyä raamatunpätkää halutulla tavalla ja ei muuta kuin muita tuomitsemaan. - absurdia
se.. kirjoitti:
tuskin on relevanttia onko naisystäväsi sinua vuoden nuorempi tai. Miten yksinkertainen OIKIEN olet? Ei lainaukset liittyneet SINUUN mitenkään, tarkoituksena oli avartaa sinunkin mailmankuvaasi ja esittää hieman toista näkökantaa asiaan. Yksilöitä toki olemme, mutta älä hyvä mies ole naivi. En minäkään mene halpaan, jos joku turkkilainen mies lässyttää minulle jotain p--aa, älä sinä alennu samalle tasolle (tai no itse asiassahan JUURI SINÄHÄN OLET SE, JOKA ON POIKKEUS, EIKÖ?):)
tasolle, miksi oletat minun suhteeni olevan sillä tasolla.
Mihin se perustuu? Miten esim. tunnet minut ja toisen ihmisen kahdenkeskisen suhteen niin hyvin.
Mieti nyt hyvä ihminen sentäänsä mitä puhut.
Toisekseen MITÄ VITTUA SE SULLE KUULUU MITÄ TEEN.
Minä olen yrittänyt tuoda esille vain sen seikan, ettei siellä kaikki baarityttöjä ole, et jotkut on duunissa ihan oikeasti ja on erinlaisia ihmisiä ja erinlaisia suhteita. Mikä vittu siinä on ettei noin yksinkertaista totuutta ihminen pysty hyväksymään. - noinhan..
kun sattuu olemaan ainoastaan niin helvetin tyhmä. Koska mielipiteesi edustaa ykskantaista suoraa ajattelumallia kaikki Aasialaiset ovat baarityttöjä ja huori.
Tällöin minun täytyy valitettavasti oikoa noin helvetin tyhmää miestä tai naista....oma mielipiteesi muodostuu suomalaisista naisista (luepa vähän kirjoituksiasi, joissa mainitaan muutaman mukava adjektiivi suominaisista). Kantsis sunkin katsoa sinne peiliin vaan, OIKEASTI.
Ja lisäksi, en ole koskaan väittänyt KAIKKIA aasialaisia huoriksi, saatika baaritytöiksi. Siksi toiseksi, eivät he itseään huorina pidä jos naivat länsimaisen paremman elintason vuoksi ja jättävät perheensä. He ovat arvoasteikoilla ylimpinä, pääsevät länsimaihin asustamaan ja elättämään sieltä käsin perheensä. Mitä tässä et ymmärrä? - lähti
Noin pahasti ilmeisesti sattuu, ettei yksi vastausviesti riittänyt, vaan piti ihan 2 kertaa sama viesti laittaa, eiköhän tämä jo viimeistään osoita tilasi todellisen laidan.
Onnea valitsemmallasi tiellä, olkoon siellä edes joskus hitunen valonhäivääkin.niin no, oman tilani tiedän varsin kiitos vinkistä, mutta sinuna tarkistuttaisin pääni kun noin kovatsi sattuu toisten kirjoittelu. Miksi muuten ylipäänsä kirjoittelet mielipidepalstalle jos et kestä pienintäkään kritiikkiä?
- ole...
Noin pahasti ilmeisesti sattuu, ettei yksi vastausviesti riittänyt, vaan piti ihan 2 kertaa sama viesti laittaa, eiköhän tämä jo viimeistään osoita tilasi todellisen laidan.
Onnea valitsemmallasi tiellä, olkoon siellä edes joskus hitunen valonhäivääkin.persoonallisuushäriötä, mutta sinä taidat olla ns. rajatilapersoona??
Ja kiitos onnentoivotuksista, kyllä minulle valoa näkyy, ehkä joskus, nyt vaan ottaa niin koville kun joku suomijuntti lässyttää suomi24.fi palstalla olevansa "jokanaisen unelma". Hihii. - .........................
noinhan.. kirjoitti:
...oma mielipiteesi muodostuu suomalaisista naisista (luepa vähän kirjoituksiasi, joissa mainitaan muutaman mukava adjektiivi suominaisista). Kantsis sunkin katsoa sinne peiliin vaan, OIKEASTI.
Ja lisäksi, en ole koskaan väittänyt KAIKKIA aasialaisia huoriksi, saatika baaritytöiksi. Siksi toiseksi, eivät he itseään huorina pidä jos naivat länsimaisen paremman elintason vuoksi ja jättävät perheensä. He ovat arvoasteikoilla ylimpinä, pääsevät länsimaihin asustamaan ja elättämään sieltä käsin perheensä. Mitä tässä et ymmärrä?HUUDETAAN.
Olen peilisi, jos sinä sylkäiset ensin, niin en käännä toista poskea, vaan saat kuulla totuuden myöskin.
Jos annat kukkasia, saat niitä minultakin.
Tosiasia on, että aloititte väitteenne tyypillisillä kliseillä, joita olette imeneet itseenne sosiaalipornon teatterista.
Sinulla oli mielikuvat tai jollain muulla, hyväksikäyttävästä thai nuorikosta, läskistä Suomalais papparaisesta tai sinnepäin???
Nyt ehkä maailmankuvaasi saattaisi mahdollisesti mahtua muunkinlaisia tositarinoita, voisiko mahtua?
En enempää asiasta puhu, tiedän että paljon on mainitsemiasi asioita, mutta on myöskin aivan toisenlaisia tarinoita. - ....................
mieti nyt vähän kirjoitti:
Kovin paljon tunnut tietävän minusta? Ihmettelen sinun yleistämistäsi (jokinorsu lähiöhelvetistä yms.) johtuen siitä, että et itse siedä samaa thaityttöihin? Sääntö numero 1: Älä yleistä, jos samassa lauseessa syyllistät muita siitä! Ja mitä minun matkusteluuni tulee, niin ethän sinä reppana tiedä siitä yhtään mitään, joten sinuna pitäisin vähän pienempää meteliä siitä. Et ylipäätään vaikuta kovinkaan fiksulta mieheltä? Lisäksi on mielenkiintoista, ja hauskaa lukea, että sinä "isänmaallisena" miehenä arvostelet AVOIMIN MIELIN meitä "vitun ahdasmielisiksi lehmiksi", koska se osoittaa meille yhtä sun toista sinun älykkyydestäsi ja toisten mielipiteiden kunnioittamisesta. ET TAIDA KESTÄÄ KRITIIKKIÄ. SÄÄLI.
sinne huudetaan. Jos loukkaat minua, loukkaan sinua pahemmin.
Siinä mielessä olen ilkeä ihminen ehkä, hyvä hyville paha pahoille.
Pystyn kuitenkin näkemään eri kansoissa hyviäkin miehiä ja naisia, kuten näen Suomalaisissakin, tosin kovin syvällä tuntuu olevan Suomalaisten joidenkin naistenkin maailmankatsomus ja ennakkoluulot.
Hyvinhän tätä kuvaa tämän päivän iltasanomien kauhea uutinen:
AASIALAINEN NAINEN VEI SUOMALAISMIEHENI
voe voe voe voe ...:D
Ettei vai kyseinen Suomalais ex rouva täällä nyt minulle lukisi otteita jostain n. kioski best selleristä? - ........................
......................... kirjoitti:
HUUDETAAN.
Olen peilisi, jos sinä sylkäiset ensin, niin en käännä toista poskea, vaan saat kuulla totuuden myöskin.
Tosiasia on, että aloititte väitteenne tyypillisillä kliseillä, joita olette imeneet itseenne sosiaalipornon teatterista.
Sinulla oli mielikuvat tai jollain muulla, hyväksikäyttävästä thai nuorikosta, läskistä Suomalais papparaisesta tai sinnepäin???
Nyt ehkä maailmankuvaasi saattaisi mahdollisesti mahtua muunkinlaisia tositarinoita, voisiko mahtua?
En enempää asiasta puhu, tiedän että paljon on mainitsemiasi asioita, mutta on myöskin aivan toisenlaisia tarinoita.koska edustit näkemyksissäsi selkeästi ajatusmallia Aasialaiset naiset ovat baari tyttöjä, huoria sekä käyttävät näitä tyhmiä Suomalaismiehiä hyväkseen ja annoit ymmärtää rivien välistä, että vain valkoinen puhdasrotuinen Suomalaisnainen on aito rakkautta antava nainen. Niin anteeksi nyt vain pakko oli pistää samalla sarjalla takaisin;)
- ......................
mieti nyt vähän kirjoitti:
Kovin paljon tunnut tietävän minusta? Ihmettelen sinun yleistämistäsi (jokinorsu lähiöhelvetistä yms.) johtuen siitä, että et itse siedä samaa thaityttöihin? Sääntö numero 1: Älä yleistä, jos samassa lauseessa syyllistät muita siitä! Ja mitä minun matkusteluuni tulee, niin ethän sinä reppana tiedä siitä yhtään mitään, joten sinuna pitäisin vähän pienempää meteliä siitä. Et ylipäätään vaikuta kovinkaan fiksulta mieheltä? Lisäksi on mielenkiintoista, ja hauskaa lukea, että sinä "isänmaallisena" miehenä arvostelet AVOIMIN MIELIN meitä "vitun ahdasmielisiksi lehmiksi", koska se osoittaa meille yhtä sun toista sinun älykkyydestäsi ja toisten mielipiteiden kunnioittamisesta. ET TAIDA KESTÄÄ KRITIIKKIÄ. SÄÄLI.
KRITIIKILLÄ ON MYÖS SUURI ERO.
Stereotypioiden viljelyllä ja mielipiteillä on vaktaisa ero.
Eikä ennakkoluulojansa kannata valjastaa omaksimaalmankuvakseen, silloin on aika kapealla pohjalla ja katselee varsin putkinäöllä tätä maailmaa. - peili??
......................... kirjoitti:
HUUDETAAN.
En enempää asiasta puhu, tiedän että paljon on mainitsemiasi asioita, mutta on myöskin aivan toisenlaisia tarinoita.Juu juu, sinun MAILMANKUVASI on oikea ja minun väärä. Sinä olet matkustellut, minä en ja minä olen suomalaien lehmä (itseasiassa olen asunut jo vuosia ulkomailla, enkä edes ole kuin puoliksi suomalainen, toinen puolisko tulee Aasiasta, muttei Thaimaasta). Niin ja olen "lähiöstä kotoisin oleva kouluttamaton lyhythiuksinen tantta" ( joo, itse asissa omaan korkeakoulututkinnon KTM, ja asun omakotitalossa pk-seudulla hyvällä aluella). What else? Kenen peiliin tässä kustaan ja syljetään?? Mieti nyt oikeesti herra omaa asennettasi. Turha lässyttää mistään "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Ei se metsä mitään vastaa. Sinä olet se, jolla on ennakkoasenteissa mätää.
- mitä..
koska edustit näkemyksissäsi selkeästi ajatusmallia Aasialaiset naiset ovat baari tyttöjä, huoria sekä käyttävät näitä tyhmiä Suomalaismiehiä hyväkseen ja annoit ymmärtää rivien välistä, että vain valkoinen puhdasrotuinen Suomalaisnainen on aito rakkautta antava nainen. Niin anteeksi nyt vain pakko oli pistää samalla sarjalla takaisin;)
ihmettä?? Missä välissä olen tuollaista väittänyt?? Unessasiko?? Nyt kyllä herra laittaa sanoja suuhuni!!
- ....................
lähti kirjoitti:
niin no, oman tilani tiedän varsin kiitos vinkistä, mutta sinuna tarkistuttaisin pääni kun noin kovatsi sattuu toisten kirjoittelu. Miksi muuten ylipäänsä kirjoittelet mielipidepalstalle jos et kestä pienintäkään kritiikkiä?
lähellä rasismia kulkevaa kirjoittelua ei vi vain suvaita.
Olet viljellyt stereotypioita kuten Aasialaiset naiset ajattelevat rahaa, ovat huori jne jne..
Täyttää tietyt merkit kiihoittamisesta kansanryhmää vastaan.
Kritiikki on tervettä, jos se perustuu edes järkeviin faktoihin, mutta naisväen piti lähteä tälle solvaus ja yleistys linjalle, on pakko vastata kova kovaa vastaan.
Terveisn Läski vanha papparainen;) - oiiiihhh
ole... kirjoitti:
persoonallisuushäriötä, mutta sinä taidat olla ns. rajatilapersoona??
Ja kiitos onnentoivotuksista, kyllä minulle valoa näkyy, ehkä joskus, nyt vaan ottaa niin koville kun joku suomijuntti lässyttää suomi24.fi palstalla olevansa "jokanaisen unelma". Hihii.Jälleen keksit omasta päästäsi tarinoita, kuka ja missä kohtaa on väittänyt olevansa joka naisen unelma? Olisitko jotta voisit edes jossain määrin olevasi uskottava esittää edes linkki kyseiseen väitteen kohtaan :D ? Ei taida löytyä.
Tämä just tyypillistä katkerien naisten purkausta, ei pystytä edes sen vertaa pysymään asiassa ettei ole pakko valehdella.
Osaan omata hyvinkin itsekritiikin ulkonäköni suhteen ja en varmasti häiritse kaltaisiasi baareissa. Eikös se ole kiva et me mennään etsimään ne naisystävämme muualta, niin neiti saa nauttia OMASTA EGOSTAAN..
ps. Ihmetyttää vain, mitä se on sinulta pois, jos joku mies löytää kumppaninsa muualta päin maailmaa? Se tässä kummaksuttaa vain :D ? - .......................
peili?? kirjoitti:
Juu juu, sinun MAILMANKUVASI on oikea ja minun väärä. Sinä olet matkustellut, minä en ja minä olen suomalaien lehmä (itseasiassa olen asunut jo vuosia ulkomailla, enkä edes ole kuin puoliksi suomalainen, toinen puolisko tulee Aasiasta, muttei Thaimaasta). Niin ja olen "lähiöstä kotoisin oleva kouluttamaton lyhythiuksinen tantta" ( joo, itse asissa omaan korkeakoulututkinnon KTM, ja asun omakotitalossa pk-seudulla hyvällä aluella). What else? Kenen peiliin tässä kustaan ja syljetään?? Mieti nyt oikeesti herra omaa asennettasi. Turha lässyttää mistään "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Ei se metsä mitään vastaa. Sinä olet se, jolla on ennakkoasenteissa mätää.
astui kansainvälisyys peliin.
Eihän se sinusta kovin kummoista Aasian tuntijaa todellakaan tee, jos olet asunut ikäsi Suomessa, ja joskus kapaloikäisenä hmmm.. Vietnam?
Muistikuvasi ovat varsin irtonaiset tuolta ajalta ja varmaan sinusta tuntuu joskus siltä ettet kuulu mihinkään?
Mitä muuten Helsinki liittyy kenties älykkyyteesi tai mietn asuinalueesi määrittää uskottavuutesi keskustelijana?
Tähän mennessä et ole antanut kertaakaan kuvaa sivistyneestä maailman kansalaisesta, hyvin koulutetusta älykkäästä naisesta. Päinvastoin :D
Minulta sentäänsä, kunnon Suomijuntilta tuon raakalaismaisen vastaus tyylin tarvittaessa voi hyväksyä, koska en ole sentäänsä mainostanut olevani maailman kansalainen, puoliksi ulkomaalainen etniseltä taustaltani, asuvani Helsingissä ehkä vähän paremmassa piirissä, jopa osanneeni joskus päntättyä muutaman pääsykokeen verran;)
Muistithan sen verran älykkyysosamäärästä, ettei käsitteenä ole enään viktorianinen ajatusmalli miten älykkyys periytyy. - ...........................
mitä.. kirjoitti:
ihmettä?? Missä välissä olen tuollaista väittänyt?? Unessasiko?? Nyt kyllä herra laittaa sanoja suuhuni!!
ja helpoittaisi, jos viitsisitte käyttää samaa nimimerkkiä oli se nyt sitten noinkin typerä, kuin minulla. Helpottaisi teidän sillisalaatti mielipiteiden edes jonkinasteista jaottelua.
Varsinkin, kun osa teistä vaihtaa tuota persoonallisuutta aika monta kertaa vastatessaan tänne. - ....................
peili?? kirjoitti:
Juu juu, sinun MAILMANKUVASI on oikea ja minun väärä. Sinä olet matkustellut, minä en ja minä olen suomalaien lehmä (itseasiassa olen asunut jo vuosia ulkomailla, enkä edes ole kuin puoliksi suomalainen, toinen puolisko tulee Aasiasta, muttei Thaimaasta). Niin ja olen "lähiöstä kotoisin oleva kouluttamaton lyhythiuksinen tantta" ( joo, itse asissa omaan korkeakoulututkinnon KTM, ja asun omakotitalossa pk-seudulla hyvällä aluella). What else? Kenen peiliin tässä kustaan ja syljetään?? Mieti nyt oikeesti herra omaa asennettasi. Turha lässyttää mistään "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan". Ei se metsä mitään vastaa. Sinä olet se, jolla on ennakkoasenteissa mätää.
että jaottelet oman rotusi naisia tai nyt vaikkapa thaimaalaisia tuommoisiin yksiselitteisiin kimppuihin. Maailma ei ole pelkästään tyttörukka musta ja valkoinen, vaikka se sieltä Helsingin parempiosaisten omakotitalo alueelta, joskus näyttää sellaiseltakin?
Laitappas se maa vielä mistä olet alunperin lähtöisin, niin lähdetään vähn avaamaan sun lanka vyyhtiä;) Onko kanttia?
Maa? Milloin Suomeen ja miksi? Noilla jo selviää erinnäisiä asioita, jotka myös selittävät tietynlaisen asenteesi köyhiä Thaimaalaisia naisia kohtaan:D hyi hyi - jumalauta..
.................... kirjoitti:
että jaottelet oman rotusi naisia tai nyt vaikkapa thaimaalaisia tuommoisiin yksiselitteisiin kimppuihin. Maailma ei ole pelkästään tyttörukka musta ja valkoinen, vaikka se sieltä Helsingin parempiosaisten omakotitalo alueelta, joskus näyttää sellaiseltakin?
Laitappas se maa vielä mistä olet alunperin lähtöisin, niin lähdetään vähn avaamaan sun lanka vyyhtiä;) Onko kanttia?
Maa? Milloin Suomeen ja miksi? Noilla jo selviää erinnäisiä asioita, jotka myös selittävät tietynlaisen asenteesi köyhiä Thaimaalaisia naisia kohtaan:D hyi hyimikä äijä. Onko sulla ihan oikeesti tarve tohon kaikkeen paskaan? Varsinkaan kun et tunne vastapuolta ollenkaan? Mieti nyt vähän, hävettäis olla sinä.
- juttuja sulla!
.................... kirjoitti:
lähellä rasismia kulkevaa kirjoittelua ei vi vain suvaita.
Olet viljellyt stereotypioita kuten Aasialaiset naiset ajattelevat rahaa, ovat huori jne jne..
Täyttää tietyt merkit kiihoittamisesta kansanryhmää vastaan.
Kritiikki on tervettä, jos se perustuu edes järkeviin faktoihin, mutta naisväen piti lähteä tälle solvaus ja yleistys linjalle, on pakko vastata kova kovaa vastaan.
Terveisn Läski vanha papparainen;)Missä kohtaa olen viljellyt stereotypioita ja missä kohti sinä olet viljellyt? Kaivapa esiin, niin katsotaan kumman tekstit täyttää merkit kansankiihottamisesta, urpo! Ei voi helvetti kukaan olla noin tyhmä. Tässähän ihan tipahtaa tuolilta kun lukee näitä juttuja, niin sairaita ovat.
- minulta pois
oiiiihhh kirjoitti:
Jälleen keksit omasta päästäsi tarinoita, kuka ja missä kohtaa on väittänyt olevansa joka naisen unelma? Olisitko jotta voisit edes jossain määrin olevasi uskottava esittää edes linkki kyseiseen väitteen kohtaan :D ? Ei taida löytyä.
Tämä just tyypillistä katkerien naisten purkausta, ei pystytä edes sen vertaa pysymään asiassa ettei ole pakko valehdella.
Osaan omata hyvinkin itsekritiikin ulkonäköni suhteen ja en varmasti häiritse kaltaisiasi baareissa. Eikös se ole kiva et me mennään etsimään ne naisystävämme muualta, niin neiti saa nauttia OMASTA EGOSTAAN..
ps. Ihmetyttää vain, mitä se on sinulta pois, jos joku mies löytää kumppaninsa muualta päin maailmaa? Se tässä kummaksuttaa vain :D ?Ihmetyttäää taas sinun purkauksesi. En toki ole väittänyt että olet jokanaisen unelma, tarkoitus oli esittää asia sarkastisessa valossa, joka sinun älykkyydelläsi on ymmärretteästi vaikea käsittää. Ja mitä tulee minun "katkeruuteeni" niin miksi olisin katkera? Omhan minulle elämä jakanut hyvät kortit, on terveys, mahtava mies, naimisiin menossa kesällä, erinomainen koulutus, ja kaiken lisäksi ihana perhe ja mukava asunto. Sen lisäksi pääsen matkustelemaan minne haluan, milloin haluan. Toista on Thaimaan tytöillä, ainakin kouluttamattomilla, joille elämä on karua. Siksipä lähtevät länsimaisten miesten matkaan. that's it.
- onnellista kevättä sinulle
juttuja sulla! kirjoitti:
Missä kohtaa olen viljellyt stereotypioita ja missä kohti sinä olet viljellyt? Kaivapa esiin, niin katsotaan kumman tekstit täyttää merkit kansankiihottamisesta, urpo! Ei voi helvetti kukaan olla noin tyhmä. Tässähän ihan tipahtaa tuolilta kun lukee näitä juttuja, niin sairaita ovat.
käyttäisit edes jossain määrin edes samaa nimerkkiä, jos vaihtelet kokoajan ja vastailet sinne tänne, niin varmasti menet sekaisin juttujesi keran.
Ok oletetaan et vastaat aina kronolokisesti tässä ""ketjussa mulle, joten seuraavat kohdat löytyivät jonossa.
Tässä viittaat thaimaalaisiin naisiin:
"" antaminen vielä merkkaa yhtään mitään, tottakai se haluais sun rahat jatkossa, vielä ei viittinyt pyytää. ""
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000025174588
""tyttö tsekkasi olisko susta mieheksi/elättäjäksi, ja kun huomasi miten juntti olet, niin hän jätti asian siihen. Turistikohteissa kun naisilla on varaa jopa valita!"""
Voisiko enään törkeämmin ja ihmeellisempiä johtopäätöksiä ns. mielipiteihinsä luoda. Jos nyt sairauksista puhutaan, niin tukaileppa itseäsi hiukan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000025167694
Eiköhän noiden tekstiesi perimmäinen olemus ja asetelma ole se, että Suomalainen mies on säälittävä luuseri jolta huijataan vain rahaa ja kelpaa vain rahasta. Sekä, että Aasialainen nainen haluaa vain rahaa.
EDELLEEN KYSYMYS, MITÄ SE ON SINULTA POIS, JOS SUOMALAINEN MIES JA AASIALAINEN NAINEN PISTÄÄ HYNTTYYT YHTEEN, KAIKEN JÄRJEN MUKAAN ET MENETÄ MITÄÄN, AINAKIN JOS ON USKOMINEN JUTTUIHISI?
Vai noudatatko tyypillisen katkeroituneen naisen kaavaa, jossa on tarvis solvata miestä? Ehkäpä kotiolosi on niin surkeat miehesi kanssa, ettet uskalla hänelle sanoa vastaan tai omaa mielipidettäsi ja siksi täällä katkeroituneen tuohdut;) - ......................
minulta pois kirjoitti:
Ihmetyttäää taas sinun purkauksesi. En toki ole väittänyt että olet jokanaisen unelma, tarkoitus oli esittää asia sarkastisessa valossa, joka sinun älykkyydelläsi on ymmärretteästi vaikea käsittää. Ja mitä tulee minun "katkeruuteeni" niin miksi olisin katkera? Omhan minulle elämä jakanut hyvät kortit, on terveys, mahtava mies, naimisiin menossa kesällä, erinomainen koulutus, ja kaiken lisäksi ihana perhe ja mukava asunto. Sen lisäksi pääsen matkustelemaan minne haluan, milloin haluan. Toista on Thaimaan tytöillä, ainakin kouluttamattomilla, joille elämä on karua. Siksipä lähtevät länsimaisten miesten matkaan. that's it.
miksi niin kovasti koet tarpeeksesi tulla tuomitsemaan heitä ja nitä miehiä, jotka menevät heidän kanssaan naimisiin? Sitä ei vain ymmärtää voi:D
Eihän se sanojesi mukaan ole sinulta pois, vai tuleeko seuraavaksi, että olet "aidosti " huolestunut heidän asemastaan? Koska silloin puhut paskaa sieltä mukavasta keskiluokkaisesta asunnostasi;)
Jotenkin tuntuu surkealta lukea tekstiä naiselta, joka mainitsee heti onnensa olevan täydellinen on asunto, auto, mies ja perhe..HEI ONNEKSI OLKOON!!! :D
Muista mut sitten, kun liityt siihen tyypillissen suomalaisen perheen historiaan mukaan, eli 10 vuotta ja joka toinen liitto päättynyt eroon;) No toki en sitä sinulle toivo, mutta koita sinäkin ymmärtää ettei sitten kuitenkaan kaikki naiset Aasiassa mene pelkästään naimisiin rahan takia ja myöskin se, että eräissä kulttuureissa rakkaus, kiintymys, huolehtimis käsitteet ovat erinlaisia, eikä välttämättä se merkitse, että olisivat huonompia kuin Suomalaisilla.
Ja nyrt, kun olet saanut elämän kaikki valttikortit, muist vaalia niitä huolella, sillä huomisesta et sinäkään tiedä, vaatimattomuus kaunistaa. Ilmeiseti taidan kuitenkin olevan hitusen vanhempi ja ehtinyt näkemään maailman raadollisuuttakin hiukan, niitä nurjia puolia, joten osaan suhtautua ,myöskin asioihin monelta kantilta, toivottavasti se onnistuu sinultakin sieltä kolmiorivarista käsin joskus?
Ja muista, niitä kärsiviä naisia ei tekopyhyydellä auteta vaan teoilla on merkitys. - -----------------
jumalauta.. kirjoitti:
mikä äijä. Onko sulla ihan oikeesti tarve tohon kaikkeen paskaan? Varsinkaan kun et tunne vastapuolta ollenkaan? Mieti nyt vähän, hävettäis olla sinä.
kukahan se on täällä todennut naisten siellä vain olevan baarityttöjä, huoria ym..ja suomalaiset miehet läskejä vanhuksi tms..Vittu mietippä säkin vähän. Usko nyt jo helpolla, että sua sattuu tässä viimeisenä.
- Mietippä vielä kerran
jumalauta.. kirjoitti:
mikä äijä. Onko sulla ihan oikeesti tarve tohon kaikkeen paskaan? Varsinkaan kun et tunne vastapuolta ollenkaan? Mieti nyt vähän, hävettäis olla sinä.
Sä tuut helisteleen jotain martilan tutkimusta prostituutiosta mulle, ja annat ymmärtää ja tietäväsi mikä on mun suhde joihinkin ihmisiin.
Koita nyt kelata yliopisto pelle, et on tosi elämä siellä ja sitten on sinä ja marttilan tutkimus, jonka minäkin olisin voinut raapaista tältä seisomalta paperille noi samat aatokset sen syvempiä miettimättä.
Jos kysytään sun jeesustelu juttujasi ihan paikanpäältä siirtotyöläisnaisilta, joita minä tunnen sieltä, jotka raatavat 14 tuntista päivää siivoten paskaa, hoitaen muksuja, talouksia ja lähettäen pienen palkkansa hilut kotiin perheille, jos sinä menet noitten mielipiteinesi niihin asuntoloihin kertomaan miten asiat on ja minä taas menen sinne ja kuuntelen heitä, niin tiedätkö kumpi meistä siellä saa solvaukset peräänsä.
Jos sinä laitoit tuon martilan tekstin minun juttuni perään oli se epäsuora vihjaisu, että käytän prostioituja tms. niin excusme silloin varmasti saat takaisin täältä suunnasta.
Jos haluat oikeasti oppia jotain niiltä naisilta, niin terve tuloa mun seuraksi seuraavalle reissulle. Mut me ei sitten asustella hotellissa, eikä myöskään notkuta baareissa sielä.
Sen verran lopuksi sanon, että aika pahasti erhdyit minusta henkilönä. - katkeraa
...................... kirjoitti:
miksi niin kovasti koet tarpeeksesi tulla tuomitsemaan heitä ja nitä miehiä, jotka menevät heidän kanssaan naimisiin? Sitä ei vain ymmärtää voi:D
Eihän se sanojesi mukaan ole sinulta pois, vai tuleeko seuraavaksi, että olet "aidosti " huolestunut heidän asemastaan? Koska silloin puhut paskaa sieltä mukavasta keskiluokkaisesta asunnostasi;)
Jotenkin tuntuu surkealta lukea tekstiä naiselta, joka mainitsee heti onnensa olevan täydellinen on asunto, auto, mies ja perhe..HEI ONNEKSI OLKOON!!! :D
Muista mut sitten, kun liityt siihen tyypillissen suomalaisen perheen historiaan mukaan, eli 10 vuotta ja joka toinen liitto päättynyt eroon;) No toki en sitä sinulle toivo, mutta koita sinäkin ymmärtää ettei sitten kuitenkaan kaikki naiset Aasiassa mene pelkästään naimisiin rahan takia ja myöskin se, että eräissä kulttuureissa rakkaus, kiintymys, huolehtimis käsitteet ovat erinlaisia, eikä välttämättä se merkitse, että olisivat huonompia kuin Suomalaisilla.
Ja nyrt, kun olet saanut elämän kaikki valttikortit, muist vaalia niitä huolella, sillä huomisesta et sinäkään tiedä, vaatimattomuus kaunistaa. Ilmeiseti taidan kuitenkin olevan hitusen vanhempi ja ehtinyt näkemään maailman raadollisuuttakin hiukan, niitä nurjia puolia, joten osaan suhtautua ,myöskin asioihin monelta kantilta, toivottavasti se onnistuu sinultakin sieltä kolmiorivarista käsin joskus?
Ja muista, niitä kärsiviä naisia ei tekopyhyydellä auteta vaan teoilla on merkitys.niin katkeraa... mä nauran täällä ääneen!
- jo lässytys
Mietippä vielä kerran kirjoitti:
Sä tuut helisteleen jotain martilan tutkimusta prostituutiosta mulle, ja annat ymmärtää ja tietäväsi mikä on mun suhde joihinkin ihmisiin.
Koita nyt kelata yliopisto pelle, et on tosi elämä siellä ja sitten on sinä ja marttilan tutkimus, jonka minäkin olisin voinut raapaista tältä seisomalta paperille noi samat aatokset sen syvempiä miettimättä.
Jos kysytään sun jeesustelu juttujasi ihan paikanpäältä siirtotyöläisnaisilta, joita minä tunnen sieltä, jotka raatavat 14 tuntista päivää siivoten paskaa, hoitaen muksuja, talouksia ja lähettäen pienen palkkansa hilut kotiin perheille, jos sinä menet noitten mielipiteinesi niihin asuntoloihin kertomaan miten asiat on ja minä taas menen sinne ja kuuntelen heitä, niin tiedätkö kumpi meistä siellä saa solvaukset peräänsä.
Jos sinä laitoit tuon martilan tekstin minun juttuni perään oli se epäsuora vihjaisu, että käytän prostioituja tms. niin excusme silloin varmasti saat takaisin täältä suunnasta.
Jos haluat oikeasti oppia jotain niiltä naisilta, niin terve tuloa mun seuraksi seuraavalle reissulle. Mut me ei sitten asustella hotellissa, eikä myöskään notkuta baareissa sielä.
Sen verran lopuksi sanon, että aika pahasti erhdyit minusta henkilönä.Tuo teksti ei ollut epäsuora vihjaisu että käytät huorien palveluja, jos itse sen niin koet niin älä laita sanoja suuhun, jälleen kerrat. Tunnut muutenkin hyvin paljon laittavan sanoja suuhuni. Sinulla ei vieläkään poloisella ole harmaintakaan käsitystä mikä oli pointtini, mutta eihän sitä voi odottaakaan että joku kouluja käymätön juntti pystyisi ajattelemaan asioista laajemmin, kuin huora/neitsyt akselilla. Joten lopeta lässytys kun et kuitenkaan mitään ymmärrä.
T: yliopistopelle - onnellinen...
Ja muista, niitä kärsiviä naisia ei tekopyhyydellä auteta vaan teoilla on merkitys."Jotenkin tuntuu surkealta lukea tekstiä naiselta, joka mainitsee heti onnensa olevan täydellinen on asunto, auto, mies ja perhe..HEI ONNEKSI OLKOON!!! :D"
No mikä se onni sitten sinulle on? Minulle ainakin ko. asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä, toisin kuin ehkä monille muille. (mainitsin myös terveyden jos lukisit tarkemmin.) Minä ARVOSTAN sitä, että minulla on perusasiat kunnossa ja ihana mies. Minulla on myös hyvä työ ja koulutus, jotka eivät ole itsestäänselviä asioita. Miksi niistä ei saisi olla onnellinen? Minä ainakin olen erittäin ONNELLINEN, enkä, ymmärrä mitä pahaa siinä on? Sinä taidat olla sairas päästäsi? Todella todella katkeralta ainakin vaikutat. - luettavaa
Ja muista, niitä kärsiviä naisia ei tekopyhyydellä auteta vaan teoilla on merkitys."Ja nyrt, kun olet saanut elämän kaikki valttikortit, muist vaalia niitä huolella, sillä huomisesta et sinäkään tiedä, vaatimattomuus kaunistaa. Ilmeiseti taidan kuitenkin olevan hitusen vanhempi ja ehtinyt näkemään maailman raadollisuuttakin hiukan, niitä nurjia puolia, joten osaan suhtautua ,myöskin asioihin monelta kantilta, toivottavasti se onnistuu sinultakin sieltä kolmiorivarista käsin joskus? "
Kyllä täältä rivarista käsin onnistuu moni asia, varsinkin kun olen sen omalla työllä hankkinut. Olen asunut ja kouluttautunut osin ulkomailla ja ollut ihan tavillisissa duunarihommissa monta vuotta. Sen lisäkis olen opiskellut ahkerassti. Sinä sen sijaan et ole näemmä saanut elämässä mitään aikaiseksi, sen vaikutelman sain katkerasta vuodatuksestasi. Aasialaisten naisten ylivertaisuus on tietysti hienoa, varsinkin siinä vaiheessa kun pääsevät tänne rellestämään, niitä tytttöjä on baarit pullollaan, yksikin filippiiniläinen petti aviomiestään minkä kerkesi kun pääsi bilettämään kamujensa kanssa helsilnhin yöhön (ai niin, ei saanut yleistää. sori).
Mutta hei, hienoa jos sinä olet tyytyväinen, anna muidenkin nauttia työnsä hedelmistä äläkä lyttää heti, jos joku on saanut elämässä jotain aikaiseksi (lue: koulutus, työ, kiva kämppä, hieno mies). Ei se sinulta ole pois, ja jonain päivänä itsekin pääset tuosta katkeruudesta, kunhan ensin teet elämällesi jotain, ettei tarvitse olla noin vihainen kaikille. - ............
luettavaa kirjoitti:
"Ja nyrt, kun olet saanut elämän kaikki valttikortit, muist vaalia niitä huolella, sillä huomisesta et sinäkään tiedä, vaatimattomuus kaunistaa. Ilmeiseti taidan kuitenkin olevan hitusen vanhempi ja ehtinyt näkemään maailman raadollisuuttakin hiukan, niitä nurjia puolia, joten osaan suhtautua ,myöskin asioihin monelta kantilta, toivottavasti se onnistuu sinultakin sieltä kolmiorivarista käsin joskus? "
Kyllä täältä rivarista käsin onnistuu moni asia, varsinkin kun olen sen omalla työllä hankkinut. Olen asunut ja kouluttautunut osin ulkomailla ja ollut ihan tavillisissa duunarihommissa monta vuotta. Sen lisäkis olen opiskellut ahkerassti. Sinä sen sijaan et ole näemmä saanut elämässä mitään aikaiseksi, sen vaikutelman sain katkerasta vuodatuksestasi. Aasialaisten naisten ylivertaisuus on tietysti hienoa, varsinkin siinä vaiheessa kun pääsevät tänne rellestämään, niitä tytttöjä on baarit pullollaan, yksikin filippiiniläinen petti aviomiestään minkä kerkesi kun pääsi bilettämään kamujensa kanssa helsilnhin yöhön (ai niin, ei saanut yleistää. sori).
Mutta hei, hienoa jos sinä olet tyytyväinen, anna muidenkin nauttia työnsä hedelmistä äläkä lyttää heti, jos joku on saanut elämässä jotain aikaiseksi (lue: koulutus, työ, kiva kämppä, hieno mies). Ei se sinulta ole pois, ja jonain päivänä itsekin pääset tuosta katkeruudesta, kunhan ensin teet elämällesi jotain, ettei tarvitse olla noin vihainen kaikille.et sattu juuri olemaan filippiiniläinen ja baarit oli pullollaan.
TÄMÄ TARINA ON TOSI, JA SUOMALAINEN NAINEN EI PETÄ, EIKÄ EROA. SENHÄN OSOITTAA KAIKKI TILASTOTKIN, VAI MITÄ? - Kiitos diagnoosista
onnellinen... kirjoitti:
"Jotenkin tuntuu surkealta lukea tekstiä naiselta, joka mainitsee heti onnensa olevan täydellinen on asunto, auto, mies ja perhe..HEI ONNEKSI OLKOON!!! :D"
No mikä se onni sitten sinulle on? Minulle ainakin ko. asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä, toisin kuin ehkä monille muille. (mainitsin myös terveyden jos lukisit tarkemmin.) Minä ARVOSTAN sitä, että minulla on perusasiat kunnossa ja ihana mies. Minulla on myös hyvä työ ja koulutus, jotka eivät ole itsestäänselviä asioita. Miksi niistä ei saisi olla onnellinen? Minä ainakin olen erittäin ONNELLINEN, enkä, ymmärrä mitä pahaa siinä on? Sinä taidat olla sairas päästäsi? Todella todella katkeralta ainakin vaikutat.kehuskella omaisuudella tms...
Ilmeisesti kehuminen kuuluu perus hyveisiisi?
Sillä on myös oma nimityksensä olemassa? - ........................
katkeraa kirjoitti:
niin katkeraa... mä nauran täällä ääneen!
nimimerkillä, jotta tuntisit tai luulisit saavasi asiasi vakuuttavaksi;)
- ..........................
jo lässytys kirjoitti:
Tuo teksti ei ollut epäsuora vihjaisu että käytät huorien palveluja, jos itse sen niin koet niin älä laita sanoja suuhun, jälleen kerrat. Tunnut muutenkin hyvin paljon laittavan sanoja suuhuni. Sinulla ei vieläkään poloisella ole harmaintakaan käsitystä mikä oli pointtini, mutta eihän sitä voi odottaakaan että joku kouluja käymätön juntti pystyisi ajattelemaan asioista laajemmin, kuin huora/neitsyt akselilla. Joten lopeta lässytys kun et kuitenkaan mitään ymmärrä.
T: yliopistopellejos nojaa yhteen kirjaan.
tervetuloa reissulle edelleen mukaan;) Ehkäpä sinäkin näet asiat laajemmin.
Vihjailit toki kokoajan, koska kuvittelit minun tai miesten yleensä sopivan 0 tutkimuksen raameihin.
Sinä olet anatnut alunperin ymmärtää vain rahan olevan motiivi, jotenka jos omaisit hitusen itsekritiikkä huomaisit puhuineesi itsesi pussiin aikoja sitten. - ........................
jo lässytys kirjoitti:
Tuo teksti ei ollut epäsuora vihjaisu että käytät huorien palveluja, jos itse sen niin koet niin älä laita sanoja suuhun, jälleen kerrat. Tunnut muutenkin hyvin paljon laittavan sanoja suuhuni. Sinulla ei vieläkään poloisella ole harmaintakaan käsitystä mikä oli pointtini, mutta eihän sitä voi odottaakaan että joku kouluja käymätön juntti pystyisi ajattelemaan asioista laajemmin, kuin huora/neitsyt akselilla. Joten lopeta lässytys kun et kuitenkaan mitään ymmärrä.
T: yliopistopelleja mitä yritit viestittää lainauksella kyseistä kirjasta, niin näemme jälleen saman lopputuloksen :D
Ja tähän et koskaan tule pystymään;) - apua
Kiitos diagnoosista kirjoitti:
kehuskella omaisuudella tms...
Sillä on myös oma nimityksensä olemassa?Millä v..n omaisuudella olen kehuskellut?? Onko auto ja asunto sinun mielestäsi jotain suurtakin omaisuutta? heh heh.. Jos olen onnellinen siitä, että minulla perusasiat kunnossa, niin onko sekin jokin helvetin kateuden aihe?? Vittu näitä kateellisia ja katkeria suomalaisia juntteja!! Kunnon härmäläistä meininkiä, kun ei saa edes mainita että omistaa auton. Ei jumalauta! Tervetuloa vaan reissuun mailmalle MINUN kanssani, niin ehkä silmäsi vähän avautuvat ja huomaat että mailmalla ei oo mitään jos sanoo omistavansa auton, se on ihan arkipäivää josta voi jutella. Mutta niin tyypillistä, niin tyypillistä..
Hei anteeksi kun olen onnellinen ja anteeksi siitä kun mulla on asunto ja auto! Sehän tekee minusta ylpiän!! "Ei naapurilla sais olla mersuu ku mulla ei oo kun volkkari!" - on niin sanonut?
............ kirjoitti:
et sattu juuri olemaan filippiiniläinen ja baarit oli pullollaan.
TÄMÄ TARINA ON TOSI, JA SUOMALAINEN NAINEN EI PETÄ, EIKÄ EROA. SENHÄN OSOITTAA KAIKKI TILASTOTKIN, VAI MITÄ?Kuka on niin sanonut ettei suomalainen nainen petä?? Sinä itsekö?? Äläpä pistä taas sanoja suuhunu poika kulta! Ja tuo filippiiniläisjuttu on ihan tosi, usko tai älä. Tapahtui viime kesänä ja paikkana Mikonkadun eräs kuppila. ;) ja naisen nimi Benchamat. Auts...
- on nimityksensäja
Sillä on myös oma nimityksensä olemassa?ja se on: "Suomalaien kateus". Tosiasiassa kyseessä on luterilainen vaatimattomuus, joka ei suosi "rahoilla ja omaisuudella leuhkimista".
- on nimityksensä
Sillä on myös oma nimityksensä olemassa?ja se on: "Suomalaien kateus". Tosiasiassa kyseessä on luterilainen vaatimattomuus, joka ei suosi "rahoilla ja omaisuudella leuhkimista".
- ei ole
Sillä on myös oma nimityksensä olemassa?tapana kehuskella omaisuudella, sullako? Vai eikö sulla ole oamisuutta?? heh heh.. enpä yhtään ihmettele. Suomi on melkein ainoa maa mailmassa, jossa ollaan näin kateellisia ja katkeria toisille, ettei edes uskalleta mainita että on onnellinen kun omistaa mukavan kämpän. EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ...
Jos olisit sinäkin vähän enemmän matkustellu (esim.Eurooppa, Pohjois-Amerikka) ni et tulisi tänne jauhamaan paskaa jostain fuckin omaisuudesta. Herää!! - Sivusta iskijä
luettavaa kirjoitti:
"Ja nyrt, kun olet saanut elämän kaikki valttikortit, muist vaalia niitä huolella, sillä huomisesta et sinäkään tiedä, vaatimattomuus kaunistaa. Ilmeiseti taidan kuitenkin olevan hitusen vanhempi ja ehtinyt näkemään maailman raadollisuuttakin hiukan, niitä nurjia puolia, joten osaan suhtautua ,myöskin asioihin monelta kantilta, toivottavasti se onnistuu sinultakin sieltä kolmiorivarista käsin joskus? "
Mutta hei, hienoa jos sinä olet tyytyväinen, anna muidenkin nauttia työnsä hedelmistä äläkä lyttää heti, jos joku on saanut elämässä jotain aikaiseksi (lue: koulutus, työ, kiva kämppä, hieno mies). Ei se sinulta ole pois, ja jonain päivänä itsekin pääset tuosta katkeruudesta, kunhan ensin teet elämällesi jotain, ettei tarvitse olla noin vihainen kaikille."Aasialaisten naisten ylivertaisuus on tietysti hienoa, varsinkin siinä vaiheessa kun pääsevät tänne rellestämään, niitä tytttöjä on baarit pullollaan, yksikin filippiiniläinen petti aviomiestään minkä kerkesi kun pääsi bilettämään kamujensa kanssa helsilnhin yöhön (ai niin, ei saanut yleistää. sori)."
Suomalainen jokinorsu tekee itsestänsä neitsyt Marian ja kaikki muunmaanlaiset naiset on hutsuja. Päivän paras vitsi! Olikohan se ukkos, joka veti viikseen sitä Aasialaisnaista, kun sinulla noin hyvät tiedot tuntuu olevan. - Sivusta iskijä
ei ole kirjoitti:
tapana kehuskella omaisuudella, sullako? Vai eikö sulla ole oamisuutta?? heh heh.. enpä yhtään ihmettele. Suomi on melkein ainoa maa mailmassa, jossa ollaan näin kateellisia ja katkeria toisille, ettei edes uskalleta mainita että on onnellinen kun omistaa mukavan kämpän. EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ...
Jos olisit sinäkin vähän enemmän matkustellu (esim.Eurooppa, Pohjois-Amerikka) ni et tulisi tänne jauhamaan paskaa jostain fuckin omaisuudesta. Herää!!Sivusta katsoneena täytyy todeta, että kaveri on pyrkinyt puhumaan asiaa, mutta ilmeisesti sinulle se on liikaa. Ei hän ole mainostanut omaisuudellaan, ja se ei välttämättä tarkoita etteikö sitä hänellä olisi, olin lukevinani, että kaveri on käynyt aika paljonkin maailmalla.
Ainut joka on mainostanut hikistä autoaan, muutamaa rääpälettä, kaljamaha ukkoansa sekä lähiöosakettaan olet sinä.
Koulutustasi kehuit, vaikka taidat olla taas joku työtön maisteri tai kotiäiti? - Aika moka sinulta
on niin sanonut? kirjoitti:
Kuka on niin sanonut ettei suomalainen nainen petä?? Sinä itsekö?? Äläpä pistä taas sanoja suuhunu poika kulta! Ja tuo filippiiniläisjuttu on ihan tosi, usko tai älä. Tapahtui viime kesänä ja paikkana Mikonkadun eräs kuppila. ;) ja naisen nimi Benchamat. Auts...
ottaen huomioon, että kyseinen henkilö voisi nostaa kunnianloukkaus syytteen sinua kohtaan. Miksi vielä ilmoittelet täysin ulkopuolisen ihmisen nimä keskustelupalstoilla? Onko hän sinulle tehnyt mitään?
Olet häiriintynyt ja toivottavasti kyseinen henkilö jota solvasit täällä nyt näkee juttusi ja ilmiantaa sinut. Siinä on sitten kiva maksella kunnianloukkaskorvauksia.
Kannattaisi joskus miettiä häiriintyneessäkin mielessä mitä suustaan päästää.
Yritän selvittää kyseisen henkilön asuinsijainnin Helsingissä ja otan yhteyttä sekä säilytän keskustelun kulun lokissani. Kerron hänelle, että hänen on mahdollista laittaa sinut vastuuseen kunnianloukkauksesta ym. Suomi 24 luovuttaa tietosi ja sinut voidaan jäljittää, joku raja sentäänsä kulkee näilläkin palstoilla mikä soveliasta ja mikä ei.
Onko kylmä paskarinki perseen ympärillä kohta on, jos löydän kyseisen henkilön.
Hyvää pääsiäistä Suomineito, menit lankaan. - paras!!
Sivusta iskijä kirjoitti:
"Aasialaisten naisten ylivertaisuus on tietysti hienoa, varsinkin siinä vaiheessa kun pääsevät tänne rellestämään, niitä tytttöjä on baarit pullollaan, yksikin filippiiniläinen petti aviomiestään minkä kerkesi kun pääsi bilettämään kamujensa kanssa helsilnhin yöhön (ai niin, ei saanut yleistää. sori)."
Suomalainen jokinorsu tekee itsestänsä neitsyt Marian ja kaikki muunmaanlaiset naiset on hutsuja. Päivän paras vitsi! Olikohan se ukkos, joka veti viikseen sitä Aasialaisnaista, kun sinulla noin hyvät tiedot tuntuu olevan.Buhaahaaa!! Sähän varsin nokkela ja omaperäinen olet! Ihanko itse keksit tuon "suomalainen jokinorsu"? Et ole tainnut saada pitkään aikaa sitä yhtä. Ymmärrän hyvin tuskan määräsi. Mutta kyllä sä vielä jonain päivänä saat, ehkä joku filippiiniläinen/thaimaalainen antaa sulle rahan himoissaan. Tai sit ei. 50/50.
- Otin asiakseni
Kuka on niin sanonut ettei suomalainen nainen petä?? Sinä itsekö?? Äläpä pistä taas sanoja suuhunu poika kulta! Ja tuo filippiiniläisjuttu on ihan tosi, usko tai älä. Tapahtui viime kesänä ja paikkana Mikonkadun eräs kuppila. ;) ja naisen nimi Benchamat. Auts...
Sukunimeen tai nimeen, ei edes Aasian suuntaan. Googlettamalla löytyi eräitä johtolankoja.
Otan Tiistaina yhteyden väestörekisteri keskukseen. Katsotaan mihin johtaa ja eiköhän henkilö löydy jota solvasit julkisesti, katsotaan onko hän pikkurahan puutteessa.
Kannattaisi miettiä kenen kanssa alkaa pelleileen.;) Se on semmoinen juttu, että aina kannattaa muistaa myös näillä palstoilla missä kulkee yksityisyyden suojan raja. Nimimerkkejä voi aina solvailla, mutta henkilöiden ja perättömien huhujen ym levittely meneekin sitten jo vakavammaksi leikiksi arvon neiti.
Sinä joudut nyt valitettavasti oppimaan käytöstavat kantapään kautta. - se ollut
"Aasialaisten naisten ylivertaisuus on tietysti hienoa, varsinkin siinä vaiheessa kun pääsevät tänne rellestämään, niitä tytttöjä on baarit pullollaan, yksikin filippiiniläinen petti aviomiestään minkä kerkesi kun pääsi bilettämään kamujensa kanssa helsilnhin yöhön (ai niin, ei saanut yleistää. sori)."
Suomalainen jokinorsu tekee itsestänsä neitsyt Marian ja kaikki muunmaanlaiset naiset on hutsuja. Päivän paras vitsi! Olikohan se ukkos, joka veti viikseen sitä Aasialaisnaista, kun sinulla noin hyvät tiedot tuntuu olevan.ukkoni joka veti viikseen sitä filippiiniläistä, vaan se oli yks toinen mies, tai itse asiassa niitä oli aika monta jotka kävi vetää sitä viikseen, ne kun antavat kaikille. Ei siinä paljon tarvita kun jo haarat on leväällään. Siks säkin saat joskus niiltä. Vaikka ootkin tyhmä kun saapas. Ne kun ei ymmärrä sitä, kielimuuri katsos, ja sun onni.
- .............................
se ollut kirjoitti:
ukkoni joka veti viikseen sitä filippiiniläistä, vaan se oli yks toinen mies, tai itse asiassa niitä oli aika monta jotka kävi vetää sitä viikseen, ne kun antavat kaikille. Ei siinä paljon tarvita kun jo haarat on leväällään. Siks säkin saat joskus niiltä. Vaikka ootkin tyhmä kun saapas. Ne kun ei ymmärrä sitä, kielimuuri katsos, ja sun onni.
aina paranee suomi lumpun jutut, ettet vain itse maanut siellä haarat levällään, kun olit sammunut jälleen.
Kyllä paljastu nopeasti kuinka katkera nainen siellä vastailee. Hei mielummin vedän käteen, kun sua edes pimeässä painaisin. - ........................
paras!! kirjoitti:
Buhaahaaa!! Sähän varsin nokkela ja omaperäinen olet! Ihanko itse keksit tuon "suomalainen jokinorsu"? Et ole tainnut saada pitkään aikaa sitä yhtä. Ymmärrän hyvin tuskan määräsi. Mutta kyllä sä vielä jonain päivänä saat, ehkä joku filippiiniläinen/thaimaalainen antaa sulle rahan himoissaan. Tai sit ei. 50/50.
ei voi muuta todeta. Varmaan vituttaa olla sinä?
- kyseinen
Suomalainen jokinorsu tekee itsestänsä neitsyt Marian ja kaikki muunmaanlaiset naiset on hutsuja. Päivän paras vitsi! Olikohan se ukkos, joka veti viikseen sitä Aasialaisnaista, kun sinulla noin hyvät tiedot tuntuu olevan.nimi on tietenkin keksitty, en kai nyt oikeasti kennekään oikeita nimiä täällä ilmoittele, en kai nyt niin tyhmäö ole. Heh heh. Kylläpäs nyt on kova pala miehelle. Minäkin voisin nostaa vaikka mitä syytteitä sinun nimittelyistä, mutta minulla on parempaakin tekemistä. Hauskaa pääsiäistä vaan! Ja kovasti jaksat nähdä vaivaa tähän kaikkeen. Oletko työtön?
- ja miten paljon??
kyseinen kirjoitti:
nimi on tietenkin keksitty, en kai nyt oikeasti kennekään oikeita nimiä täällä ilmoittele, en kai nyt niin tyhmäö ole. Heh heh. Kylläpäs nyt on kova pala miehelle. Minäkin voisin nostaa vaikka mitä syytteitä sinun nimittelyistä, mutta minulla on parempaakin tekemistä. Hauskaa pääsiäistä vaan! Ja kovasti jaksat nähdä vaivaa tähän kaikkeen. Oletko työtön?
Niin ja ihan vaan infoksi, että jos yrität etsiä tietoja kyseisestä nimestä (mikä on jo sangen huvittavaa sinänsä) niin varmaan huomasit että kyseessä on thaimaalainen nimi? Luuletko sinä tosissasi että minä täälä jotain oikeita nimiä viljelen?? Pientä rajaa hei sinnekin. Ken leikkiin lähtee ni sen leikin kestäköön. Osoittaa todellista raukkamaisuutta ja lapsellisuutta haukkua suomalaisia naisia ja sitten kun ei mitään muuta wenää keksi, niin uhkaillia joillain naurettavailla kunnianloukkaukasilla. Lapsettaako noin paljon? ihan vinkkinä: ÄLKÄ KIRJOITTELE KESKUSTELUPALSTOILLE JOS ET KESTÄ MUITA MIELIPITEITÄ. VINK VINK.
- ei ole oikea henkilö
ai niin, ja mainittakoon nyt että kyseessä ei ole oikea henkilö jos joku niin luulee. Eikä tuon nimen takana todella ole kukaan Tarkoitusenani oli vain todistaa kokemuksieni perusteella, että kyllä ne muunkinmaanalaiset osaa pettää, jos kerta suomalaisetkin. Kuten edellä vastaaja väittää. Kovasti tuntuu rasismi täällä suomalaisia naisia kohtaan oleva.
- .....................
kyseinen kirjoitti:
nimi on tietenkin keksitty, en kai nyt oikeasti kennekään oikeita nimiä täällä ilmoittele, en kai nyt niin tyhmäö ole. Heh heh. Kylläpäs nyt on kova pala miehelle. Minäkin voisin nostaa vaikka mitä syytteitä sinun nimittelyistä, mutta minulla on parempaakin tekemistä. Hauskaa pääsiäistä vaan! Ja kovasti jaksat nähdä vaivaa tähän kaikkeen. Oletko työtön?
tässä ainesta johonkin kuitenkin.Kuinka paljon keksit ja kuinka paljon et. Vaikka tiedossani olikin, että syljet suustasi pelkkää rasistista paskaa, niin kun lähdit viljelemään nimiä, niin kuvio muuttui vakavammaksi.
Syytteitä minua vastaan voit nostaa, jos vain sen verran tietäisit, etä niin kauan kuin solvaisua ei voidan henkilöittää, niin ei ole rikottu lakia.
Sinä toit esille nimen ja vielä solvasit erästä kansaa, jossa naisilla on erittäin suuri moraali, olisit sitten pysynyt edes sen verran kuosissa ja puhunut oikeasta maasta.
Tiesin heti ettei se ole sieltä päin toi nimi, ja varmistus googlella kesti n. 25 sekkaa.
Kuitenkin olet polttanut näppisi koska tiedustelu on jo alkanut tuottaan tulosta.
Saat mojovan opetuksen mitä seuraa rasismista. - jokinorsu
Suomalainen jokinorsu tekee itsestänsä neitsyt Marian ja kaikki muunmaanlaiset naiset on hutsuja. Päivän paras vitsi! Olikohan se ukkos, joka veti viikseen sitä Aasialaisnaista, kun sinulla noin hyvät tiedot tuntuu olevan.on mielestäni aika solvaavaa! Et taida nyt olla missään mielessä kovin rakentava. Aika asiatonta mielestäni.
- ..................
jokinorsu kirjoitti:
on mielestäni aika solvaavaa! Et taida nyt olla missään mielessä kovin rakentava. Aika asiatonta mielestäni.
ei kuitenkaan tuota vaikeuksia sanoa Aasialaisia naisia huoriksi, baaritytöiksi, hyväksikäyttäjiksi, yleisiksi jakorasioiksi? Se ei varmaan loukkaa ketään Aasialaista alkuperää olevaa ihmistä?
Tai, että Suomalaiset miehet, jotka ovat heidän kanssaan ovat kaljamahoja, juntteja ym ym..
Siinä ei ole mitään väärää, koska sinä olet tietoinen Suomalainen nainen;) - ......................
Selittelyt ei nyt auta..Meneppäs kertoon ukolles mitä taas kananaivoillasi onnistuit saamaan aikaan.
- .......................
ETKÄ TODISTANUT MITÄÄN, MUUTA KUIN ET PUHUT PASKAA, JONKA JO PELOISSASI OSITTAIN MYÖNNÄT.
Mut tähän on totuttu;) Oisit nyt edes yrittänyt hitusen uskottavampaa tarinaa...vastaanvanlaisia urbaanilegendoja on tullut niin monta tarinaa kuultua, niin miehistä kuin naisistakin, siis ulkomaalaisista.
Pääasia et kuitenkin itse harhoisi uskot. - hmmmmm........................
Hyvä, kun myönsit asian olevan tarua ja puhuvasi vain rasistista paskaa. Ensikerralla muistat sitten olla tuomasta ihmisten nimiä tänne, koska joku voi oikeastikkin suuttua sulle ja pistää isoa pyörää pyörimään, ja sun pollas ei kestä sitä.
Nyt on tärkeää, että opit kunnioittamaan toisia rotuja ja luovut ennakkoasenteistasi Aasialaisia naisia kohtaan:)
Rasismi ei ole tervettä ja sitä pitää torjua kainvoimin sekä ennakkoasenteiden täytyy muuttua.
Koitahan olla ihmisiksi jatkossa. Oli kiva saada sut käymään kierroksilla, mut täytyy mennä.
- catcom
ja laittaa kävyn Thaikun vittuun niin siinä ketsellessa menee muutama tunti kivasti kun ämmä nyppii suomun kerrallaan vitustaan.
- Terve terve tässä on Heikki
tehdä jokin ratkaisu kohdallasi? Olisi jo aika ja apua on aina saatavilla, toivottavasti vielä tiedostat, että et ole terve?
- MatkaTarja
Ihan kateellisena katselen kun suomipoikaa viedään vierestä. No tietysti minun pitää ymmärtää, että en voisi sitä ihanuutta itselleni saadakaan, eli suomalaista miestä. Katkera vanhapiika kun olen.
Onneksi kävin kouluja aikanani ja on oma kämppä maksettu jo.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129