eli, kuka/ketkä ovat lempparihahmojasi vitoskaudella? saa perustella. myös jo kuolleet lasketaan tietysti mukaan.
kuka on suosikkihahmosi -gallup
3
660
Vastaukset
Olen pitänyt sarjan "taviksista" Edgarista ja Chloesta. He ovat olleet sarjan uskottavimmat henkilöt.
Ja kyllähän se Jack on mainio periamerikkalainen sankarihahmo, mutta hänenlaisiaan on viihdeteollisuus ollut täynnä siitä asti kun ensimmäiset tarinat villin lännen revolverisankareista on kirjoitettu.- kyselijä24
olen alkanut pitämään tästä presidentin vaimosta. magdako sen nimi oli? hänen esittämä rooli on haastava, ja kaikenlisäksi on hienoa, että arkojakin asioita tuodaan esiin. kaikki sairaat eivät ole hulluja!
lisäksi pidin myös edgarista, koska hänellä oli upea sydän. chloe on hauska, sillä hän on vähän liiankin cool asioiden suhteen. bauerista en ole koskaan niin välittänyt, mutta tällä kaudella olen ihastunut tuohon hänen kantamaansa olkalaukkuun :)
kukaan ei silti voita tony almeidaa. harmi, että hänen varsinainen agenttiuransa loppui tuohon kolmoskauteen. - Masaf
1.Jack Bauer
2.Tony Almeida
3.Chole O Brien
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880