SUUTARIT @ TRE

Skalpero

Minkäslaisia suutareita Tampereelta löytyy? Minkä hintasia ja missäpäin?
Nyt pitäis viedä parit korkkarit suutarille ja ehkäpä yksi laukkukin..

19

8307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee jotain
    • nayuta

      Rautatietunnelin pikasuutari näytti olevan edullinen ja olen kuullut siitä pelkkää hyvää. Monet tutut käyttävät kenkiään siellä. Sinne menee multakin useammat saapikkaat, kun joskus saan aikaiseksi.

      • Huijattu

        Rautatieaseman "suutari" on edullinen, mutta sitä saa mistä maksaa. Nämä herrat pilasivat 250euron saappaat hosumalla ja käyttämällä huonoja materiaaleja. Vaihdettavaa vetoketjua ei purettu pois, vaan se leikattiin ja samalla myös vetoketjua suojannut läppä. Surullista, että tämänlaisia "suutareita" on olemassa. Säälittävää, että ammattilainen luopuu ammattiylpeydestään ja hyvästä työnlaadusta haalien mahdollisimman paljon töitä rahan kiilto silmissä. Oikea kunnon Suutari korjasin saappaat edullisesti ja ammattitaidolla.

        Tämä ammattitaitoinen suutari löytyy Itsenäisyyden katua ylöspäin mennessä.


    • Lielahti

      Jos Lielahden suunta on lähempänä kuin keskusta, niin isomman S-marketin sisältä löytyy komea miessuutari, ja korkkareiden korjauksissa hinnat ovat olleet varsin kohtuulliset.

    • ei suutari

      Partolassa (Tampereen ja Pirkkalan raja) S-marketin rakennuksessa toimii Annen suutari. Naissuutari, joka itsekkin käyttää korkkareita tietää ja osaa naisten jalkineiden salat.

      Tarvittaessa korkoja lyhennetään, kenkälaatikkoa venytetään, pohja vaihdetaan pitävämmäksi jne.

      • pöyristynyt

        Asioin kyseissä suutarissa syyskuussa 2010 ja sain osakseni järkyttävää palvelua. Vein suutariin kolmet kengät joiden korkolaput piti vaihtaa. Kustannukset korkolappujen vaihtoon olivat per kenkä riippuen koron leveydestä 14-16 euroa per kenkä, eli puolet keskustan suutareita kalliimpaa. Kokonaishinnaksi kolmelle kenkäparille tuli 50 euroa. Totesin hinnan olevn niin korkea, että samaan hintaan tahdon korkojen viillotuksen korjaamisen, joka ks. kengissä tarkoitti korkeintaan kahta viillotusrivin korjaamista. Kauppiaalle sopi tämä.

        Kenkien piti olla valmiit ks. viikon perjantaina. Yritin hakea kenkiä ensimmäisen kerran seuraavan viikon maanantaina kello kolme, jolloin minulle kerrottiin että kengät eivät ole vielä valmiit, mutta ne olisivat tunnin päästä. En ehtinyt jäädä odottamaan, joten mieheni lähti hakemaan niitä noin puolentoista tunnin jälkeen. Kengät eivät olleet vielä silloinkaan valmiit, vaan miehelleni kerrottiin jonkin sekaannuksen tapahtuneen, eli väärän ihmisen kenkiä oli valmisteltu se tunti. He kuitenkin osasivat antaa miehelleni yhden kenkäparin näistä kolmesta, huolimatta sekaannuksesta.

        Lopulta hain kengät kyseisen viikon perjantaina, viikko viemisen jälkeen. Kun sanoin että olemme nyt kolme kertaa joutuneet ajamaan kenkien takia suutariin Hatanpäältä Partolaan asti ja odotan että minulle lasketaan tästä vaivasta alennus sovittuun hintaan, alettiin minulle laskea kuinka paljon olen jo saanut alennusta viillotuksesta.

        Kauppias ei antanut minkäänlaista alennusta heidän sekaannuksistaan johtuvista turhista hakukerroista syntyneistä kuluista, senkään jälkeen kun ilmoitin että en meinaa enää asioida ks. liikkeessä ja että olisi varmasti yritykselle suotuisaa pyrkiä korjaamaan omat mokat.

        Kauppias käyttäytyi epäasiallisesti eikä ollenkaan asiakaspalveluhenkisesti. En suosittele suutaria kenellekään. Jos haluaa naissuutarille niin hyvää jälkeä edullisempaan hintaan ja paljon parempaa palvelua saa satamakadun suutarista!


      • Myös pöyristynyt
        pöyristynyt kirjoitti:

        Asioin kyseissä suutarissa syyskuussa 2010 ja sain osakseni järkyttävää palvelua. Vein suutariin kolmet kengät joiden korkolaput piti vaihtaa. Kustannukset korkolappujen vaihtoon olivat per kenkä riippuen koron leveydestä 14-16 euroa per kenkä, eli puolet keskustan suutareita kalliimpaa. Kokonaishinnaksi kolmelle kenkäparille tuli 50 euroa. Totesin hinnan olevn niin korkea, että samaan hintaan tahdon korkojen viillotuksen korjaamisen, joka ks. kengissä tarkoitti korkeintaan kahta viillotusrivin korjaamista. Kauppiaalle sopi tämä.

        Kenkien piti olla valmiit ks. viikon perjantaina. Yritin hakea kenkiä ensimmäisen kerran seuraavan viikon maanantaina kello kolme, jolloin minulle kerrottiin että kengät eivät ole vielä valmiit, mutta ne olisivat tunnin päästä. En ehtinyt jäädä odottamaan, joten mieheni lähti hakemaan niitä noin puolentoista tunnin jälkeen. Kengät eivät olleet vielä silloinkaan valmiit, vaan miehelleni kerrottiin jonkin sekaannuksen tapahtuneen, eli väärän ihmisen kenkiä oli valmisteltu se tunti. He kuitenkin osasivat antaa miehelleni yhden kenkäparin näistä kolmesta, huolimatta sekaannuksesta.

        Lopulta hain kengät kyseisen viikon perjantaina, viikko viemisen jälkeen. Kun sanoin että olemme nyt kolme kertaa joutuneet ajamaan kenkien takia suutariin Hatanpäältä Partolaan asti ja odotan että minulle lasketaan tästä vaivasta alennus sovittuun hintaan, alettiin minulle laskea kuinka paljon olen jo saanut alennusta viillotuksesta.

        Kauppias ei antanut minkäänlaista alennusta heidän sekaannuksistaan johtuvista turhista hakukerroista syntyneistä kuluista, senkään jälkeen kun ilmoitin että en meinaa enää asioida ks. liikkeessä ja että olisi varmasti yritykselle suotuisaa pyrkiä korjaamaan omat mokat.

        Kauppias käyttäytyi epäasiallisesti eikä ollenkaan asiakaspalveluhenkisesti. En suosittele suutaria kenellekään. Jos haluaa naissuutarille niin hyvää jälkeä edullisempaan hintaan ja paljon parempaa palvelua saa satamakadun suutarista!

        Nimim. pöyristynyt, yhdyn mielipiteeseesi. Sain Annen Suutarissa myös todella huonoa palvelua ja asiakaspalveluhengestä ei ollut tietoakaan. Oli viimeinen kerta kun itse käytän ko. puljun "palveluita". Ei jäänyt käynnistä kuin paha maku suuhun.. Näyttäisi noita suutareita olevan lähimaastossa muuallakin S-Markettien yhteydessä.


      • tympääntynyt
        Myös pöyristynyt kirjoitti:

        Nimim. pöyristynyt, yhdyn mielipiteeseesi. Sain Annen Suutarissa myös todella huonoa palvelua ja asiakaspalveluhengestä ei ollut tietoakaan. Oli viimeinen kerta kun itse käytän ko. puljun "palveluita". Ei jäänyt käynnistä kuin paha maku suuhun.. Näyttäisi noita suutareita olevan lähimaastossa muuallakin S-Markettien yhteydessä.

        Annen suutarille vein syksyllä pienen laukun josta hihna oli poikki, tosi tökerösti korjattu, maksoi enemmän kun olin laukusta maksanut. ja selitystä kyllä löytyi. et sillee.


      • Tyytväinen
        tympääntynyt kirjoitti:

        Annen suutarille vein syksyllä pienen laukun josta hihna oli poikki, tosi tökerösti korjattu, maksoi enemmän kun olin laukusta maksanut. ja selitystä kyllä löytyi. et sillee.

        Ihme parjausta täällä. Meidän perheestä on viety jos vaikka mitä Annen suutariin, ja aina ollaan saatu mitä on pyydetty. Ja tarvittaessa jopa nopeasti. Eikä ole ollut kallista. Esim. rinkkojen hihnoja, koiran remmi, avainten teettäminen...
        Kannattaa aina myös muistaa se, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eli aina kaikki syy pieleen menneessä asiakaspalvelutilanteessa ei ole asiakaspalvelijassa. Toki joskus hyvänä asiakkaana oleminen ei auta mitään, mutta yleensä se helpottaa...


      • No huhhuh
        pöyristynyt kirjoitti:

        Asioin kyseissä suutarissa syyskuussa 2010 ja sain osakseni järkyttävää palvelua. Vein suutariin kolmet kengät joiden korkolaput piti vaihtaa. Kustannukset korkolappujen vaihtoon olivat per kenkä riippuen koron leveydestä 14-16 euroa per kenkä, eli puolet keskustan suutareita kalliimpaa. Kokonaishinnaksi kolmelle kenkäparille tuli 50 euroa. Totesin hinnan olevn niin korkea, että samaan hintaan tahdon korkojen viillotuksen korjaamisen, joka ks. kengissä tarkoitti korkeintaan kahta viillotusrivin korjaamista. Kauppiaalle sopi tämä.

        Kenkien piti olla valmiit ks. viikon perjantaina. Yritin hakea kenkiä ensimmäisen kerran seuraavan viikon maanantaina kello kolme, jolloin minulle kerrottiin että kengät eivät ole vielä valmiit, mutta ne olisivat tunnin päästä. En ehtinyt jäädä odottamaan, joten mieheni lähti hakemaan niitä noin puolentoista tunnin jälkeen. Kengät eivät olleet vielä silloinkaan valmiit, vaan miehelleni kerrottiin jonkin sekaannuksen tapahtuneen, eli väärän ihmisen kenkiä oli valmisteltu se tunti. He kuitenkin osasivat antaa miehelleni yhden kenkäparin näistä kolmesta, huolimatta sekaannuksesta.

        Lopulta hain kengät kyseisen viikon perjantaina, viikko viemisen jälkeen. Kun sanoin että olemme nyt kolme kertaa joutuneet ajamaan kenkien takia suutariin Hatanpäältä Partolaan asti ja odotan että minulle lasketaan tästä vaivasta alennus sovittuun hintaan, alettiin minulle laskea kuinka paljon olen jo saanut alennusta viillotuksesta.

        Kauppias ei antanut minkäänlaista alennusta heidän sekaannuksistaan johtuvista turhista hakukerroista syntyneistä kuluista, senkään jälkeen kun ilmoitin että en meinaa enää asioida ks. liikkeessä ja että olisi varmasti yritykselle suotuisaa pyrkiä korjaamaan omat mokat.

        Kauppias käyttäytyi epäasiallisesti eikä ollenkaan asiakaspalveluhenkisesti. En suosittele suutaria kenellekään. Jos haluaa naissuutarille niin hyvää jälkeä edullisempaan hintaan ja paljon parempaa palvelua saa satamakadun suutarista!

        Juu ei tarvi enää "Annen suutariin" mennä.. Aikaisempi pieni korun nauhan korjauskaan ei ollut mikään positiivinen kokemus, mutta äskettäin sain muutaman kangasmerkin ompelusta kahteen pelipaitaan hintatarjouksen 55 euroa!! Vein sitten ompelimoon Härmälään - hinta 20 euroa. Kultalangallakohan olis Annella ommeltu....


      • tuoreempikokemus
        pöyristynyt kirjoitti:

        Asioin kyseissä suutarissa syyskuussa 2010 ja sain osakseni järkyttävää palvelua. Vein suutariin kolmet kengät joiden korkolaput piti vaihtaa. Kustannukset korkolappujen vaihtoon olivat per kenkä riippuen koron leveydestä 14-16 euroa per kenkä, eli puolet keskustan suutareita kalliimpaa. Kokonaishinnaksi kolmelle kenkäparille tuli 50 euroa. Totesin hinnan olevn niin korkea, että samaan hintaan tahdon korkojen viillotuksen korjaamisen, joka ks. kengissä tarkoitti korkeintaan kahta viillotusrivin korjaamista. Kauppiaalle sopi tämä.

        Kenkien piti olla valmiit ks. viikon perjantaina. Yritin hakea kenkiä ensimmäisen kerran seuraavan viikon maanantaina kello kolme, jolloin minulle kerrottiin että kengät eivät ole vielä valmiit, mutta ne olisivat tunnin päästä. En ehtinyt jäädä odottamaan, joten mieheni lähti hakemaan niitä noin puolentoista tunnin jälkeen. Kengät eivät olleet vielä silloinkaan valmiit, vaan miehelleni kerrottiin jonkin sekaannuksen tapahtuneen, eli väärän ihmisen kenkiä oli valmisteltu se tunti. He kuitenkin osasivat antaa miehelleni yhden kenkäparin näistä kolmesta, huolimatta sekaannuksesta.

        Lopulta hain kengät kyseisen viikon perjantaina, viikko viemisen jälkeen. Kun sanoin että olemme nyt kolme kertaa joutuneet ajamaan kenkien takia suutariin Hatanpäältä Partolaan asti ja odotan että minulle lasketaan tästä vaivasta alennus sovittuun hintaan, alettiin minulle laskea kuinka paljon olen jo saanut alennusta viillotuksesta.

        Kauppias ei antanut minkäänlaista alennusta heidän sekaannuksistaan johtuvista turhista hakukerroista syntyneistä kuluista, senkään jälkeen kun ilmoitin että en meinaa enää asioida ks. liikkeessä ja että olisi varmasti yritykselle suotuisaa pyrkiä korjaamaan omat mokat.

        Kauppias käyttäytyi epäasiallisesti eikä ollenkaan asiakaspalveluhenkisesti. En suosittele suutaria kenellekään. Jos haluaa naissuutarille niin hyvää jälkeä edullisempaan hintaan ja paljon parempaa palvelua saa satamakadun suutarista!

        Jaa muitakin, jotka kokevat palvelun ei niin asiakaspalveluhenkiseksi. Olen itsekin ollut asiakaspalvelija, ja hyvä sellainen, ja osaan todellakin käyttäytyä ystävällisesti. Tiedän, ettei ole omasta käytöksestäni kiinni. Minusta tuntui vähän kuin siellä kettuiltaisiin minulle. Sillä tavalla hassusti, ei mitään räikeää mutta oudolla tavalla tylyä/piikittelevää käytöstä. Joka asiointikerrasta (tiedustelu, vienti ja nouto) jäi ärtynyt ja vähän typerä olo. Olisi pitänyt uskoa ensimmäisestä kerrasta jäänyttä kutinaa ja laittaa rahansa muualle ennemmin, mutta ajattelin antaa vielä mahdollisuuden vaikka jo ensikäynnistä jäi ärsyttävä olo.

        Hinnasta en osaa sanoa mitään, mutta kyllä pienet nahkapaikat ja korkolaput reilun neljänkympin hintaan vähän suolaisilta tuntuvat. En toisaalta ole aikoihin suutarilla käynyt, joten en tiedä onko tuo normaali hintataso. Voihan olla, että paikkojen laitto vaati pidempääkin työstämistä, joten en lähde kalleudesta valittamaan kun en osaa sanoa millä hintaa olisi muualla onnistunut.


      • tuoreempikokemus

        Niin ja lisättäköön vielä, että todellakaan en siis enää toista kertaa ainakaan siellä asioi. Googlasin suutarin siis nyt siksi, kun kiinnosti että onko muillekin jäänyt ikävän "ylimielinen" viba tuosta paikasta vai kuvittelenko vaan. En selvästikään kuvitellut kun kuulostaa kuvaukset niin tutuilta. Nyt ärsyttää, etten googlannut ennen käyntiä :D


    • käärmeennahkasaapas

      Paras Suutari löytyy hämeenpuistosta, melkein hämeenkadun kulmassa. Palvelu ja ammattitaito on ensiluokkaista ja mikä harvinaista, liike on todella siisti. Suosittelen!

    • jljfjr

      Siellä on komea pikasuutari joka tekee hyvää työtä eikä hintakaan paina, laitatin kerran esim. korkolaput n.7€:lla.

    • kiitos paljon

      Tämä ketju on hieman "vanha" mutta juuri aamulla ajttelin että polkasen tuosta äkkiä "suutaroimaan" korkkikseni tuohon Annen putiikkiin s-markettiin.
      Sattumalta luin ketjun, kiitos vaan mielipiteistänne, en menekkään.

      • Tyytyväinen asiakas

        Täytyy kyllä sanoa että itse olen saanut aivan päinvastaista palvelua. Asioin sattumalta ko liikkeessä kesän lopulla 2013 ja olin todella tyytyväinen palveluun sekä kenkiin jotka sieltä hankin. Kengät vielä odottaessa muokattiin jalkaani paremmin sopiviksi (korkoa madallettiin). Itselläni on yli kymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja olen kokenut jos jonkinlaista tallaajaa, joten osaan todellakin arvostaa hyvää palvelua. Allekirjoitan todellakin tuon niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...


    • baron90

      Itsekin suosittelen tuota rautatieasemalla olevaa suutaria. Bootseihin laittoi puolipohjat ja kärkiraudat aikoinaan ja kyllä tuli upeat.

    • buutsineiti

      Annen suutari;
      Hankin 200E hintaiset buutsit kyseisestä liikkeestä elokuun lopussa 2014. Joulukuun alkuun mennessä molemmista irtosivat korkolaput saman illan aikana, joten jouduin turvautumaan taksikyytiin liukkaalla kelillä, että kotiin pääsin suunnitellun kävelymatkan sijaan. V*utus oli suuri, uudet tuon hintaiset kengät ja laput heti irti. Plus se kallis taksi matka.

      Menin liikkeeseen, jossa todettiin vain, että oston yhteydessä olisi pitänyt laputkin vaihtaa, ei voi mitään. Tästä ei kyllä mitään mainittu ostohetkellä, mutta tämä olisi pitänyt kuulua yleissivistykseen suutarin mielestä.

      Aika tylysti todettiin, että takuu koskee vain kenkää, ei tietenkään korkolappuja! Edes kolme kuukautta sitten ostetuilla kahden sadan hintaisilla kengillä!

      Alennusta sai -kuittia vastaan- 20% uusien lappujen hinnasta, mutta kalliiksi silti buutsit tulivat.

      Vähän kyllä paha mieli jäi.

    • Anonyymi

      Kävin kerrran Annen suutarissa kysymässä kenkieni korjausta, sain vastaukseksi aivan älyttömän hinta-arvion. En ole sen koommin sinne mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe