Luonnon kynnen geelaus

Pysyykö?

Miten luonnon kynnen geelit ovat teillä pysyneet? Vai oletteko käyttäneet ihan samaa geeliä kuin tipitetyille kynsille? Tai voisiko käyttää akryyliä? Mitä eroa on tipitetyllä kynnellä omaan kynteen verrattuna, kun tippi kuitenkin kasvaa pois? Eikö silloin pitäisi vaihtaa joka tapauksessa luonnon kynnen geeliin???
Täysin ulalla?!

24

14858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynsimuotoilija

      Olisi viisainta että käyt koulutuksia .Niissä opetetaan asiat. Lienekö tämä oikea paikka ammattilaiskeskusteluille...?

      Maahantuojat järjestävät hyvä koulutuksia.

      • täällä keskustella

        minä teen itse itselleni geelikynnet ja mielelläni näen täällä keskustelua aiheesta. Enkä ole todellakaan ammattilainen. Kyllästyin studiokynsiin kun eivät pysyneet, hankin geelit ja uunin ja nyt kynnet pysyy. Eipä tuo ole laissa kiellettyä, vaikka te ammattilaiset siitä aina pillastuttekin.


      • Ei ylimääräistä
        täällä keskustella kirjoitti:

        minä teen itse itselleni geelikynnet ja mielelläni näen täällä keskustelua aiheesta. Enkä ole todellakaan ammattilainen. Kyllästyin studiokynsiin kun eivät pysyneet, hankin geelit ja uunin ja nyt kynnet pysyy. Eipä tuo ole laissa kiellettyä, vaikka te ammattilaiset siitä aina pillastuttekin.

        Olen samaa mieltä, miksi asiasta ei saisi puhua ja miksi rakennekynsiä ei voisi tehdä itse itselleen kotona! Kaikilla ei todellakaan ole varaa laittaa kolmen viikon välein kynsienhuoltoon keskimäärin 50 euroa...Suomesta ei vaan tavallinen tallaaja pysty tilailemaan aineita "kotitarpeisiin". Jostain ulkomailta olisi tilattava, mutta mikähän niistä firmoista olisi luotettava? Mistä sinä olet tilannut ja mihin hintaan?


      • ***
        Ei ylimääräistä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, miksi asiasta ei saisi puhua ja miksi rakennekynsiä ei voisi tehdä itse itselleen kotona! Kaikilla ei todellakaan ole varaa laittaa kolmen viikon välein kynsienhuoltoon keskimäärin 50 euroa...Suomesta ei vaan tavallinen tallaaja pysty tilailemaan aineita "kotitarpeisiin". Jostain ulkomailta olisi tilattava, mutta mikähän niistä firmoista olisi luotettava? Mistä sinä olet tilannut ja mihin hintaan?

        Eihän tuolla talonrakennus-palstallakaan kirvesmiehet meuhkaa vaikka siellä rakentamistekniikoista puhutaan. Miksi te kynsi"ammattilaiset" olette niin herkkähermoisia?

        Ja tuohon kysymykseen: Minä olen tilannut täältä
        http://www.naildesigneurodiscount.de
        Kaksi isohkoa tilausta olen tehnyt, paketti on tullut kolmessa viikossa. Tavarat on pakattu hyvin eikä mitään ole puuttunut. Suosittelen!

        En kyllä millään ymmärrä, miksi kynsigeelit on täällä Suomessa niin tarkoin varjeltuja että mistään ei saa hankittua. Mikään laki kun ei kiellä niitä myymästä yksityishenkilöille, ja aivan takuulla ihmisille paljon vaarallisempiakin aineita on markkinoilla.


      • ilman "ammattilaisten...
        Ei ylimääräistä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, miksi asiasta ei saisi puhua ja miksi rakennekynsiä ei voisi tehdä itse itselleen kotona! Kaikilla ei todellakaan ole varaa laittaa kolmen viikon välein kynsienhuoltoon keskimäärin 50 euroa...Suomesta ei vaan tavallinen tallaaja pysty tilailemaan aineita "kotitarpeisiin". Jostain ulkomailta olisi tilattava, mutta mikähän niistä firmoista olisi luotettava? Mistä sinä olet tilannut ja mihin hintaan?

        http://www.kauneudenparatiisi.fi/?cat=9

        Löytyy kynsiaiheinen keskustelufoorumi missä voi keskustella ilman epäasiallisia kommentteja "ammattilaisilta".


      • T avis

        Rakkaat ammattilaiset!
        Joskus me "taviksetkin" halutaan tuhertaa kotona ja kokeilla kaikkii uutuuksia ... Ja sit ajan kuluttua huomataan et HEI mähän osaan tän ja ikävä sanoo mut monesti ollaan tyytyväisempiä omiin kynsiin ku "ammattilaisen" tekemiin. Mä ainaki itte oon niin tarkka ja harjottelin ittekseni, että saan just sellaset kynnet ku itte haluun. Mokatkaan ei tunnu yhtää ni pahoilta, ku ne tekee itte ittelleen.


      • Uuni on
        täällä keskustella kirjoitti:

        minä teen itse itselleni geelikynnet ja mielelläni näen täällä keskustelua aiheesta. Enkä ole todellakaan ammattilainen. Kyllästyin studiokynsiin kun eivät pysyneet, hankin geelit ja uunin ja nyt kynnet pysyy. Eipä tuo ole laissa kiellettyä, vaikka te ammattilaiset siitä aina pillastuttekin.

        Mistä hankit geelit? tarvitaanko hommaan myös jotain alus ja päällys-lakkoja? Aion todellakin tehdä myös itse kotona geelikynnet.


    • Pysyykö?

      Koulutuksissa on tullut ravattua! Siksipä etsin vastauksia täältä, KESKUSTELUPALSTALTA!
      Kouluttajat ovat niin hyvin omaan merkkiinsä sidottuja ja markkinoinnin ammattilaisia, etten todellakaan usko heidän kaikkia kertomisiaan. Aina tulee vastaukseksi, että hanki luonnon kynnen geeli, ei muuta vaihtoehtoa. Tekijöiltä olen taas kuullut täysin eriäviä näkemyksiä. Kouluttajat saavat rahaa siitä, että saavat ihmiset riippuvaisiksi heidän edustamistaan tuotteista.

      Peruskysymykseeni en ole saanut keltään vastausta, jotta kun tippi on kasvanut jo pois ja on vain omaa kynttä niin eikö silloin pitäisi siirtyä käyttämään luonnon kynnen geeliä, jos sillä kerran on niin paljon eroa???

      • Kynneli

        Kannattaako alkaa itse tekemään jos et edes tuota asiaa tiedä! Ei ne mitään ammattisalaisuuksia ole mutta ihmettelen minkä näköistä jälkeäkään edes saat aikaiseksi jos perusasiatkin hukassa. Ja kynsien tekemisessä on paljon muitakin asioita osattavana kuin vain se kuinka ne pysyy tai millainen lopputulos. On osattava seurata mm. oman kynnen kuntoa jne. On toki ns. ammattilaisiakin" jotka eivät asioista tiedä tarpeeksi ja tekevät huonoa työtä mutta jos nyt ihan hyvästä ja osaavasta kynsien tekijästä on kyse niin ammattitaito on hankittuna muualtakin kuin pelkiltä kynsikurssilta joita maahantuojat järjestävät. Pelkän maahantuojan kurssin varaan rakennettu ammattitaito on aika tasotonta tai sitten se vaatii hurjaa itseopiskelua ja kokemusta.


      • Pysyykö?
        Kynneli kirjoitti:

        Kannattaako alkaa itse tekemään jos et edes tuota asiaa tiedä! Ei ne mitään ammattisalaisuuksia ole mutta ihmettelen minkä näköistä jälkeäkään edes saat aikaiseksi jos perusasiatkin hukassa. Ja kynsien tekemisessä on paljon muitakin asioita osattavana kuin vain se kuinka ne pysyy tai millainen lopputulos. On osattava seurata mm. oman kynnen kuntoa jne. On toki ns. ammattilaisiakin" jotka eivät asioista tiedä tarpeeksi ja tekevät huonoa työtä mutta jos nyt ihan hyvästä ja osaavasta kynsien tekijästä on kyse niin ammattitaito on hankittuna muualtakin kuin pelkiltä kynsikurssilta joita maahantuojat järjestävät. Pelkän maahantuojan kurssin varaan rakennettu ammattitaito on aika tasotonta tai sitten se vaatii hurjaa itseopiskelua ja kokemusta.

        En kai nyt hele kaikkea voi tietääkään, jollen ota asioista selvää ja kysy?! Tuskin kukaan saa kaikkea tietoa nuppiinsa yhdessä hujauksessa. Tuolla mentaliteetilla kukaan ei voisi alkaa tekemään mitään, kun ei kaikkea voi heti tietää ja osata. Übung macht den Meister!
        Muutenkin ihmeen negatiivinen ja hyökkäävä sävy
        =(

        Tästä asiasta olen yrittänyt vääntää rautalankaa, mutta ammattilaiset eivät tahdo saada kakistettua ulos syytä siihen miksi pitäisi käyttää eri aineita kynsille, kun ne kuitenkin ovat myöhemmin pelkkää omaa kynttä. Itse päättelisin asian olevan myynninedistämistä luonnon kynnen tuotteille, eikä kukaan ole antanut päätelmääni kumoavaa faktatietoa.

        Jos se Kynneliä noin nyrppäisi ja asia on hänen mielestään niin päivänselvä juttu niin mikset mieluummin kerro sitten vastausta, kuin rupeat syyttelemään tietämättömyydestä ja kauhistelemaan mahdollista työnjälkeäni?! Miksi ihmiset ovat täällä (Suomessa vrt. vaikka USA)niin katkeria, ettei voida kannustaa ketään alkurämpimisessä(-kään) eteenpäin vaan aletaan verenhimoisesti parjaamaan ja vähättelemään.

        Minä sentään yritän työllistää itseäni, koska en halua elää muiden verorahoilla. Ja haluan saavuttaa mahdollisimman hyvän ammattitaidon ja myös panostan siihen PALJON aikaa ja rahaa (omaa ja lainattua). Olen käynyt tammikuusta lähtien jo kolmessa eri koulutuksessa ja ensi kuussa on kaksi lisää (kaikki 3:lla eri maahantuojalla, jotta olisi mahd. laaja vertailupohja!)

        Alku tuntuu todella vaikealta enkä kaipaa selkäänpuukottajia tai maton alta vetäjiä. Suomessa yrittäjällä on jo muutenkin tarpeeksi jarruttajia jo pelkästään törkeiden maksujen osalta.

        Olisipa kiva osua foorumiin jossa ihmiset aidosti kannustaisivat toisiaan ongelmissa!!!


      • makua, sanon minä

        Mikä ihmeen luonnonkynnen geeli? mitäs geeliä sitten ranskalaisille tipeille käytetään, puoli kynttä luonnonkynnen geeliä ja loput tippigeeliä????


      • löytyy
        Pysyykö? kirjoitti:

        En kai nyt hele kaikkea voi tietääkään, jollen ota asioista selvää ja kysy?! Tuskin kukaan saa kaikkea tietoa nuppiinsa yhdessä hujauksessa. Tuolla mentaliteetilla kukaan ei voisi alkaa tekemään mitään, kun ei kaikkea voi heti tietää ja osata. Übung macht den Meister!
        Muutenkin ihmeen negatiivinen ja hyökkäävä sävy
        =(

        Tästä asiasta olen yrittänyt vääntää rautalankaa, mutta ammattilaiset eivät tahdo saada kakistettua ulos syytä siihen miksi pitäisi käyttää eri aineita kynsille, kun ne kuitenkin ovat myöhemmin pelkkää omaa kynttä. Itse päättelisin asian olevan myynninedistämistä luonnon kynnen tuotteille, eikä kukaan ole antanut päätelmääni kumoavaa faktatietoa.

        Jos se Kynneliä noin nyrppäisi ja asia on hänen mielestään niin päivänselvä juttu niin mikset mieluummin kerro sitten vastausta, kuin rupeat syyttelemään tietämättömyydestä ja kauhistelemaan mahdollista työnjälkeäni?! Miksi ihmiset ovat täällä (Suomessa vrt. vaikka USA)niin katkeria, ettei voida kannustaa ketään alkurämpimisessä(-kään) eteenpäin vaan aletaan verenhimoisesti parjaamaan ja vähättelemään.

        Minä sentään yritän työllistää itseäni, koska en halua elää muiden verorahoilla. Ja haluan saavuttaa mahdollisimman hyvän ammattitaidon ja myös panostan siihen PALJON aikaa ja rahaa (omaa ja lainattua). Olen käynyt tammikuusta lähtien jo kolmessa eri koulutuksessa ja ensi kuussa on kaksi lisää (kaikki 3:lla eri maahantuojalla, jotta olisi mahd. laaja vertailupohja!)

        Alku tuntuu todella vaikealta enkä kaipaa selkäänpuukottajia tai maton alta vetäjiä. Suomessa yrittäjällä on jo muutenkin tarpeeksi jarruttajia jo pelkästään törkeiden maksujen osalta.

        Olisipa kiva osua foorumiin jossa ihmiset aidosti kannustaisivat toisiaan ongelmissa!!!

        Hyvä foorumi löytyy

        http://www.kauneudenparatiisi.fi/?cat=9

        mennään sinne keskustelemaan. Sivuilla on myös paljon vinkkejä rakennekynsille ohjeineen.


      • Mainos?
        löytyy kirjoitti:

        Hyvä foorumi löytyy

        http://www.kauneudenparatiisi.fi/?cat=9

        mennään sinne keskustelemaan. Sivuilla on myös paljon vinkkejä rakennekynsille ohjeineen.

        Eipä siellä paljon "keskusteluja" ole. Muutama vaivainen kommentti.


      • Nail Maker
        makua, sanon minä kirjoitti:

        Mikä ihmeen luonnonkynnen geeli? mitäs geeliä sitten ranskalaisille tipeille käytetään, puoli kynttä luonnonkynnen geeliä ja loput tippigeeliä????

        Jos haluat vahvistaa luonnonkynttä, niin kalsium-geeli on hyvä vaihtoehto, jos et halua enää tippiä laittaa. Esimerkiksi Star Nailing "Kapping" -geeli on tällainen kalsium-pitoinen oman kynnen vahvistaja.


      • Pysyykö?
        Nail Maker kirjoitti:

        Jos haluat vahvistaa luonnonkynttä, niin kalsium-geeli on hyvä vaihtoehto, jos et halua enää tippiä laittaa. Esimerkiksi Star Nailing "Kapping" -geeli on tällainen kalsium-pitoinen oman kynnen vahvistaja.

        Mistä tuollaisia kalsiumgeelejä saa?


      • Nail Maker
        Pysyykö? kirjoitti:

        Mistä tuollaisia kalsiumgeelejä saa?

        http://www.skygroup.fi/ olen itse hankkinut. Sieltä voi ostaa DVD:n jossa on esitelty eri geelien ja akryylien työvaiheet. En muista mitä se DVD maksoi, jotain 30€ kieppeillä. Noutotukku on Hesingissä Lönkalla ja sinne tarvii y-tunnuksen. Nettiin ei pääse rekisteröitymään sinne kauppapaikkaan ilman y-tunnusta.


      • yhtään auttaisi

        Eli kun tippi on kasvanut pois, niin on hyvä käyttää oman kynnen geelausta, ei napsahda irti ja silti kauniin näköinen, näin ainakin teen omille asiakkailleni, enkä todellakaan laita tippejä, jos oma kynsi on riittävän pitkä.


    • nailgirl

      Luin tuossa keskustelun kulkua ja huomasin ettei kukaan vastannut utse kysymykseen... Siis luonnonkynnen ja tipillisen kynnen geeleissä/akryyleissä ei ole mitään merkittäviä eroja. Itse en ole pelkästään luonnon kynnen massasta kuullutkaan vaikka olen ammattilainen. Ja tipin kasvettua ulos ei kynnellä ole eroa,on se tehty tipillä tai ilman. Luonnon kynnen pinnoitus tehdään yleensä kun kynteen ei haluta/voi lisätä pituutta.

      • Sillymilly

        Huomasin keskustelunne.
        Aikas kiivasta

        No vaikka juuri vastasinkin niin voin vaan sanoa että minun kokemukseni maahantuojasta ei ole tuollainen.

        Hän oli tosi puolueeton ja antoi tietoa .. nyt periaatteessa voisin valita minkä tahansa geelin ja pystyn käyttämään vanhanikin pois.

        Miksi nyt ostan Royal pinkiltä on että sain itse kokeilla millaisesta geelistä pidän ja mikä sopii minulle parhaiten.

        Pidin siittä että siellä neuvotaan ja autetaan. Lisäksi heillä ei mainosteta joka lehdessä ja tapahtumat siellä ei ole ylibuukattuja vaan varmistetaan että kaikki saavat tarpeeksi huomioo ja opastusta.

        Sen verran tuosta luonnon kynnen vahvistamisesta että on tärkeää että se levitetään oikein sitomaan kynsi sisään ja jotta saat ohuen tuloksen on mukavaa kun vahvistus geeli on ohutta paitsi jos on kynsiä joita tarttee pikkasen jatkaa niin samainen geeli saattaa olla liian ohutta taas pysyvän jatkeen tekemiseen.

        Silkki lasikuitu tekniikka on myös hyvä käyttää tuollaiseen tilanteeseen.


      • luonnollinen!
        Sillymilly kirjoitti:

        Huomasin keskustelunne.
        Aikas kiivasta

        No vaikka juuri vastasinkin niin voin vaan sanoa että minun kokemukseni maahantuojasta ei ole tuollainen.

        Hän oli tosi puolueeton ja antoi tietoa .. nyt periaatteessa voisin valita minkä tahansa geelin ja pystyn käyttämään vanhanikin pois.

        Miksi nyt ostan Royal pinkiltä on että sain itse kokeilla millaisesta geelistä pidän ja mikä sopii minulle parhaiten.

        Pidin siittä että siellä neuvotaan ja autetaan. Lisäksi heillä ei mainosteta joka lehdessä ja tapahtumat siellä ei ole ylibuukattuja vaan varmistetaan että kaikki saavat tarpeeksi huomioo ja opastusta.

        Sen verran tuosta luonnon kynnen vahvistamisesta että on tärkeää että se levitetään oikein sitomaan kynsi sisään ja jotta saat ohuen tuloksen on mukavaa kun vahvistus geeli on ohutta paitsi jos on kynsiä joita tarttee pikkasen jatkaa niin samainen geeli saattaa olla liian ohutta taas pysyvän jatkeen tekemiseen.

        Silkki lasikuitu tekniikka on myös hyvä käyttää tuollaiseen tilanteeseen.

        Sama juttu kun jos laitat geeliä tai akryylimassaa jatketun kynnen päälle. Käytän samoja aineita. Mitä lyhyempi kynsi sitä ohuemmalti ainetta kuitenkin niin että oikeat kaarevuudet ja korkeudet löytyvät keskeltä kynttä.

        Helppoo ku mikä, mulla on kymmeniä oman kynnen vahvistusasiakkaita. Moni varsinkin vanhempi rouva ei halua "rakennekynsiä" koska luulee että ne on jotenkin paksut, rumat ja hankalat vaan ottaisi mieluummin oman vahvistuksen.

        Ja tosiaan, muutaman viikon päästä jatkettu kynsikin on luonnollisen vahvistus.


      • um
        luonnollinen! kirjoitti:

        Sama juttu kun jos laitat geeliä tai akryylimassaa jatketun kynnen päälle. Käytän samoja aineita. Mitä lyhyempi kynsi sitä ohuemmalti ainetta kuitenkin niin että oikeat kaarevuudet ja korkeudet löytyvät keskeltä kynttä.

        Helppoo ku mikä, mulla on kymmeniä oman kynnen vahvistusasiakkaita. Moni varsinkin vanhempi rouva ei halua "rakennekynsiä" koska luulee että ne on jotenkin paksut, rumat ja hankalat vaan ottaisi mieluummin oman vahvistuksen.

        Ja tosiaan, muutaman viikon päästä jatkettu kynsikin on luonnollisen vahvistus.

        voiko geelausta tehdä kynsilakan päälle?? vai "kutistaako" se lakan, kun se geelihän vetäytyy hieman siinä grillissä. mulla on kivaa kynsilakkaa eikä sit jaksais koko ajan lakkailla jos se kerta pysyis hyvänä geelin alla.


      • kamilla*
        um kirjoitti:

        voiko geelausta tehdä kynsilakan päälle?? vai "kutistaako" se lakan, kun se geelihän vetäytyy hieman siinä grillissä. mulla on kivaa kynsilakkaa eikä sit jaksais koko ajan lakkailla jos se kerta pysyis hyvänä geelin alla.

        Ei kannata tehdä geelausta kynsilakan päälle. Huolehdithan että kynsi on puhdas ja "siisti" ennen geelausta. Kyllä se pysyy geelin päälläkin hyvänä:)


    • nissanjuke

      onko teillä ollut lohkeilemis ongelmia? että liikkeessä tehdyt geelauskynnet lohkeilevat? Geelauksesta pari viikkoa ja nyt jo neljästä varpaasta lähtenyt isot palat.
      En ole varma millä tehtiin, että oliko akryylia, vai jotain muuta. Turussa skanssissa tehtiin. Ekat geelaukset..

    • likka2

      Mikä auttaisi? Minulla on paha tapa pureksia kynsiä, saanko apua vaikka geelikynnestä pienen jatkeen kasvuajaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe