Yritän tässä vähän keventää ruokavaliotani, mutta olen ihan kauhean perso kaikille herkuille.
Olen vähentänyt makeanhimoani juomalla mate-hauduketta (myydään irtoteenä isommissa marketeissa) Siinä lukee kyljessä, että lisää kylläisyyden tunnetta ja se pitää paikkaansa. Makeanhimoni on vähentynyt aika paljon ja esimerkiksi suklaata ei tee mieli ollenkaan. Se on sitäpaitsi hyvää ja miedon makuista.
että suosittelen kokeilemaan..
Mate-hauduke
laihduttava kulinaristi
2
787
Vastaukset
- Viskisiepponen
Jospa mäkin veisin omat teeni sinne isompien markettien hyllyille odottamaan, että joku edes kerran kehuis.
No, se olisin tietty, mä ite. - joneny
Itse olen tilannut mate- haudukkeeni www.teepussi.fi -verkkokaupasta. Sieltä löytyy laaja valikoima erilaisia teitä ja haudukkeita. Mate- haudukkeista oma suosikkini on maustamaton vihreä mate, Mate Green.
http://www.veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=106&category_id=1&keyword=mate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276