Yritän tässä vähän keventää ruokavaliotani, mutta olen ihan kauhean perso kaikille herkuille.
Olen vähentänyt makeanhimoani juomalla mate-hauduketta (myydään irtoteenä isommissa marketeissa) Siinä lukee kyljessä, että lisää kylläisyyden tunnetta ja se pitää paikkaansa. Makeanhimoni on vähentynyt aika paljon ja esimerkiksi suklaata ei tee mieli ollenkaan. Se on sitäpaitsi hyvää ja miedon makuista.
että suosittelen kokeilemaan..
Mate-hauduke
laihduttava kulinaristi
2
794
Vastaukset
- Viskisiepponen
Jospa mäkin veisin omat teeni sinne isompien markettien hyllyille odottamaan, että joku edes kerran kehuis.
No, se olisin tietty, mä ite. - joneny
Itse olen tilannut mate- haudukkeeni www.teepussi.fi -verkkokaupasta. Sieltä löytyy laaja valikoima erilaisia teitä ja haudukkeita. Mate- haudukkeista oma suosikkini on maustamaton vihreä mate, Mate Green.
http://www.veistrom.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=106&category_id=1&keyword=mate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267