Mikä on mustapäärauta?Mistä saa?

vanessas

ja miten käytetään?

8

13801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustapäärauta

sellainen lasson näköinen, tai maustemittalusikan jossa on reikä, teräksinen. Höyrytettyyn ihoon sillä pitäisi painaa ja lassota mustapää, eli se rengas painetaan mustapään ympärille.

Itse en saa tuolla kuin punaisia renkaan muotoisia painaumia. Täysin turha ostos. Parempi ottaa kasvopaperia etusormien väliin ja puristella sormenpäillä, hellempää ja parempaa jälkeä...

• kapistus!

Ei tosiaan toimi, ainoa vaikutus on punaiset pyörylät naamassa ja kovemman yrityksen jälkeen epätasaisesti kuivuva ja irti hilseilevä iho.

• kyllä
        kapistus! kirjoitti:

Ei tosiaan toimi, ainoa vaikutus on punaiset pyörylät naamassa ja kovemman yrityksen jälkeen epätasaisesti kuivuva ja irti hilseilevä iho.

toimii. Tosin jos on niin syvällä mustapää eikä iho "valmiudessa" niin ei nouse. Täytyy olla pehmeä ja höyrytetty iho, jotta ihohuokoset on auki.

• Kosmetologi-
        kapistus! kirjoitti:

..Tai syy lienee siinä, että komedoraudan käyttö vaatii hirvittävästi harjoittelua ja kuvailemanne tekniikat vaikuttavat ainakin näin luettuna vääriltä. Eli ei ihme, jos saatte arpia kasvoihinne. :-D Muistan itsekin kouluaikoina tarvinneeni huisisti harjoitusta raudan käytössä. Ja vaikka niin voisikin luulla, tarkoitus ei ole "lassottaa" epäpuhtauksia reiästä ulos tai sisään. Tarkoitus on painaa kevyesti mustapään vierestä, tavallaan painaa liu'uttaen ja koukaten se ulos. Tätä on hyvin, hyvin vaikea selittää. Teidän pitäisi nähdä käytännössä. Jos välttämättä haluatte tehdä mekaanista puhdistusta kasvoihinne, kysykää kosmetologiltanne seuraavan kerran tämä tekniikka ja pyytäkää demoa. Liiallisella painamisella ja väärillä keinoilla saatte vain painaumia ja pahimmassa tapauksessa niitä arpia.

• mitä demoa
        Kosmetologi- kirjoitti:

..Tai syy lienee siinä, että komedoraudan käyttö vaatii hirvittävästi harjoittelua ja kuvailemanne tekniikat vaikuttavat ainakin näin luettuna vääriltä. Eli ei ihme, jos saatte arpia kasvoihinne. :-D Muistan itsekin kouluaikoina tarvinneeni huisisti harjoitusta raudan käytössä. Ja vaikka niin voisikin luulla, tarkoitus ei ole "lassottaa" epäpuhtauksia reiästä ulos tai sisään. Tarkoitus on painaa kevyesti mustapään vierestä, tavallaan painaa liu'uttaen ja koukaten se ulos. Tätä on hyvin, hyvin vaikea selittää. Teidän pitäisi nähdä käytännössä. Jos välttämättä haluatte tehdä mekaanista puhdistusta kasvoihinne, kysykää kosmetologiltanne seuraavan kerran tämä tekniikka ja pyytäkää demoa. Liiallisella painamisella ja väärillä keinoilla saatte vain painaumia ja pahimmassa tapauksessa niitä arpia.

niin mitä demoa voi kosmetologilta pyytää ?:) ostin itselle vasta sen mustapääraudan, vähän ku ois ihme versio virkkuukoukusta,toisessa päässä isompi reikä entä toisessa x) ja en kyllä uskalla alkaa naamaa kaivelee ennen ku oon käsittäny miten sitä käytetään.. :)

• raudan metsästäjä
        mitä demoa kirjoitti:

niin mitä demoa voi kosmetologilta pyytää ?:) ostin itselle vasta sen mustapääraudan, vähän ku ois ihme versio virkkuukoukusta,toisessa päässä isompi reikä entä toisessa x) ja en kyllä uskalla alkaa naamaa kaivelee ennen ku oon käsittäny miten sitä käytetään.. :)

Siis tarkoittanee demostraatiota, eli pyydät kosmetologia näyttämään miten rautaa käytetään. Itse olen tuollaista mustapäärautaa etsiskellyt jo jonkin aikaa, muttei ole kaupoissa silmiin osunut. Mistä siis ostit tuon raudan, jospa mullekin löytyisi? :)

• ainakin
        raudan metsästäjä kirjoitti:

Siis tarkoittanee demostraatiota, eli pyydät kosmetologia näyttämään miten rautaa käytetään. Itse olen tuollaista mustapäärautaa etsiskellyt jo jonkin aikaa, muttei ole kaupoissa silmiin osunut. Mistä siis ostit tuon raudan, jospa mullekin löytyisi? :)

löyty prismasta. on kuulemma body shopissakin. en kyllä tajua sitä miten sillä pitäis naamaa nyppiä x)

• raudan metsästäjä
        ainakin kirjoitti:

löyty prismasta. on kuulemma body shopissakin. en kyllä tajua sitä miten sillä pitäis naamaa nyppiä x)

Okei kiitos tiedosta, täytyy käydä täällä meidän prismassa katselemassa..
        Mun käsittääkseni tolla raudalla kuuluu painaa mustapään vierestä niin että se popsahtaa ulos mutta vähän vaikea sitä on kyllä neuvoa. Ja nassu pitää olla hyvin höyrytetty (esim. kuumaa vettä kattilassa tai kunnon saunan jälkeen) että on pehmeä ja näpyt näin irtoavat paremmin. Kannattaa ehkä katsoa googlesta jos löytyisi parempia ohjeita, mahdollisesti voi olla jopa jotain videopätkiä jossain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6644
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3830
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      126
      3116
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1431
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe