ja miten käytetään?
Mikä on mustapäärauta?Mistä saa?
8
13793
Vastaukset
- mustapäärauta
sellainen lasson näköinen, tai maustemittalusikan jossa on reikä, teräksinen. Höyrytettyyn ihoon sillä pitäisi painaa ja lassota mustapää, eli se rengas painetaan mustapään ympärille.
Itse en saa tuolla kuin punaisia renkaan muotoisia painaumia. Täysin turha ostos. Parempi ottaa kasvopaperia etusormien väliin ja puristella sormenpäillä, hellempää ja parempaa jälkeä...- kapistus!
Ei tosiaan toimi, ainoa vaikutus on punaiset pyörylät naamassa ja kovemman yrityksen jälkeen epätasaisesti kuivuva ja irti hilseilevä iho.
- kyllä
kapistus! kirjoitti:
Ei tosiaan toimi, ainoa vaikutus on punaiset pyörylät naamassa ja kovemman yrityksen jälkeen epätasaisesti kuivuva ja irti hilseilevä iho.
toimii. Tosin jos on niin syvällä mustapää eikä iho "valmiudessa" niin ei nouse. Täytyy olla pehmeä ja höyrytetty iho, jotta ihohuokoset on auki.
- Kosmetologi-
kapistus! kirjoitti:
..Tai syy lienee siinä, että komedoraudan käyttö vaatii hirvittävästi harjoittelua ja kuvailemanne tekniikat vaikuttavat ainakin näin luettuna vääriltä. Eli ei ihme, jos saatte arpia kasvoihinne. :-D Muistan itsekin kouluaikoina tarvinneeni huisisti harjoitusta raudan käytössä. Ja vaikka niin voisikin luulla, tarkoitus ei ole "lassottaa" epäpuhtauksia reiästä ulos tai sisään. Tarkoitus on painaa kevyesti mustapään vierestä, tavallaan painaa liu'uttaen ja koukaten se ulos. Tätä on hyvin, hyvin vaikea selittää. Teidän pitäisi nähdä käytännössä. Jos välttämättä haluatte tehdä mekaanista puhdistusta kasvoihinne, kysykää kosmetologiltanne seuraavan kerran tämä tekniikka ja pyytäkää demoa. Liiallisella painamisella ja väärillä keinoilla saatte vain painaumia ja pahimmassa tapauksessa niitä arpia.
- mitä demoa
Kosmetologi- kirjoitti:
..Tai syy lienee siinä, että komedoraudan käyttö vaatii hirvittävästi harjoittelua ja kuvailemanne tekniikat vaikuttavat ainakin näin luettuna vääriltä. Eli ei ihme, jos saatte arpia kasvoihinne. :-D Muistan itsekin kouluaikoina tarvinneeni huisisti harjoitusta raudan käytössä. Ja vaikka niin voisikin luulla, tarkoitus ei ole "lassottaa" epäpuhtauksia reiästä ulos tai sisään. Tarkoitus on painaa kevyesti mustapään vierestä, tavallaan painaa liu'uttaen ja koukaten se ulos. Tätä on hyvin, hyvin vaikea selittää. Teidän pitäisi nähdä käytännössä. Jos välttämättä haluatte tehdä mekaanista puhdistusta kasvoihinne, kysykää kosmetologiltanne seuraavan kerran tämä tekniikka ja pyytäkää demoa. Liiallisella painamisella ja väärillä keinoilla saatte vain painaumia ja pahimmassa tapauksessa niitä arpia.
niin mitä demoa voi kosmetologilta pyytää ?:) ostin itselle vasta sen mustapääraudan, vähän ku ois ihme versio virkkuukoukusta,toisessa päässä isompi reikä entä toisessa x) ja en kyllä uskalla alkaa naamaa kaivelee ennen ku oon käsittäny miten sitä käytetään.. :)
- raudan metsästäjä
mitä demoa kirjoitti:
niin mitä demoa voi kosmetologilta pyytää ?:) ostin itselle vasta sen mustapääraudan, vähän ku ois ihme versio virkkuukoukusta,toisessa päässä isompi reikä entä toisessa x) ja en kyllä uskalla alkaa naamaa kaivelee ennen ku oon käsittäny miten sitä käytetään.. :)
Siis tarkoittanee demostraatiota, eli pyydät kosmetologia näyttämään miten rautaa käytetään. Itse olen tuollaista mustapäärautaa etsiskellyt jo jonkin aikaa, muttei ole kaupoissa silmiin osunut. Mistä siis ostit tuon raudan, jospa mullekin löytyisi? :)
- ainakin
raudan metsästäjä kirjoitti:
Siis tarkoittanee demostraatiota, eli pyydät kosmetologia näyttämään miten rautaa käytetään. Itse olen tuollaista mustapäärautaa etsiskellyt jo jonkin aikaa, muttei ole kaupoissa silmiin osunut. Mistä siis ostit tuon raudan, jospa mullekin löytyisi? :)
löyty prismasta. on kuulemma body shopissakin. en kyllä tajua sitä miten sillä pitäis naamaa nyppiä x)
- raudan metsästäjä
ainakin kirjoitti:
löyty prismasta. on kuulemma body shopissakin. en kyllä tajua sitä miten sillä pitäis naamaa nyppiä x)
Okei kiitos tiedosta, täytyy käydä täällä meidän prismassa katselemassa..
Mun käsittääkseni tolla raudalla kuuluu painaa mustapään vierestä niin että se popsahtaa ulos mutta vähän vaikea sitä on kyllä neuvoa. Ja nassu pitää olla hyvin höyrytetty (esim. kuumaa vettä kattilassa tai kunnon saunan jälkeen) että on pehmeä ja näpyt näin irtoavat paremmin. Kannattaa ehkä katsoa googlesta jos löytyisi parempia ohjeita, mahdollisesti voi olla jopa jotain videopätkiä jossain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809