Vibro shape

onko kokemusta?

Sattuuko kukaan olemaan kokeillut ostosTv:stä tilattavaa "laihdutusvyötä?
Joskus aiemmin oli joku sähköpulsseja antava vyö ja kavereiden kautta kuulin, että olisi tehonnutkin...onkohan tämä laite sen "isosisko/veli"?

23

26887

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei...

      Vasta oli lehdessä juttua että nämä on humpuukia. Parhaiten tehoaa oikea ruokavalio ja rehellinen liikunta.

    • Jesu

      Kyllähän tällä on kiva rentouttaa itseään ja kyllä on selluliittikin vähentynyt. Itse voin ainakin suositella, jos ei läskin poistoon niin ainakin sen avuksi!

    • Random12

      No ei hösses! Eikai kukaan tosissaan usko mitä ne selittä? Millä ilvellä muka rasvaa voi poistaa värinällä, rasva = mahdollisimman paljon energiaa mahd. pienessä tilassa. Joten se rasva (energia) lähtee vaan kuluttamalla se energiamäärä. Ja mistä lähtien rasvaa voi poistaa sieltä mistä haluaa? Kyllä se on vaan raaka fakta että rasvaa palaa sieltä missä sitä on ja tasaisesti! Menee ihan hermot kun kattoo noita mainoksia, täyttä p***aa !

      Ikävää tiputtaa joku sieltä pilvilinnoista maan päälle mutta kyllä joudut tekemään jotain mikä aiheuttaa pulssin kohoamista ja hikoilua, eli toisinsanoen joudut liikkumaan! Sillä että makaat kuin hylje ja joku tärinävyö hieroo takamustasi et saa sitä takamusta yhtään pienemmäksi.

      • Just...

        Random12: Ja itte olet sellanen laiheliini joka ei välitä meistä pyöreistä ihmisistä? Voihan sitä aina kokeilla. Lähetin TV-shopille viestin ja kysyin tarkempia tietoja, ja jos ei pidä laitteesta voit palauttaa sen takaisin ja saat rahasi takaisin. (30 päivän palautusoikeus)


      • mutta tuo todellakin TOIMII...

        Harmi tuottaa niille pettymys,jotka luulevat näiden laitteiden olevan humpuukia,mutta laite todellakin toimii!Itse tosin ostin tvins:iltä Vibratonen,vastaava laite kuin tuo Vibro Shape,mutta pari kymppiä halvempi.Kyllä on vartalo kiinteytynyt,ja iho on aivan upea sileä!Monta senttiä on lähtenyt lantiolta,ja varsinkin vatsasta!Ja upeat vatsalihakset tullut ;) Eli todellakin kannatan tämän ostamista,jos haluaa kiinteytyä!


      • (#/##&&("&...
        mutta tuo todellakin TOIMII... kirjoitti:

        Harmi tuottaa niille pettymys,jotka luulevat näiden laitteiden olevan humpuukia,mutta laite todellakin toimii!Itse tosin ostin tvins:iltä Vibratonen,vastaava laite kuin tuo Vibro Shape,mutta pari kymppiä halvempi.Kyllä on vartalo kiinteytynyt,ja iho on aivan upea sileä!Monta senttiä on lähtenyt lantiolta,ja varsinkin vatsasta!Ja upeat vatsalihakset tullut ;) Eli todellakin kannatan tämän ostamista,jos haluaa kiinteytyä!

        Eli tilasin kyseisen laitteen pari päivää sitten, ja muutaman kerran käyttänyt, ja nyt mahassani on oikealla puolella semmoinen vaalea laikku (noin nyrkin kokoinen) vähän ihosta uloneva. Onko kellään muulla tullut?


      • Mimmu
        (#/##&&("&... kirjoitti:

        Eli tilasin kyseisen laitteen pari päivää sitten, ja muutaman kerran käyttänyt, ja nyt mahassani on oikealla puolella semmoinen vaalea laikku (noin nyrkin kokoinen) vähän ihosta uloneva. Onko kellään muulla tullut?

        Jaa-a enpä tiedä mikä se vois olla..? Itse kans kattelin tota mainosta ja huvittais ostaa mutta tietääkö kukaan tehoaako se pömppövatsaan...?itselläni kun on sellanen.. siis oikeen kunnon rasvaan...


      • tyttötällaine
        mutta tuo todellakin TOIMII... kirjoitti:

        Harmi tuottaa niille pettymys,jotka luulevat näiden laitteiden olevan humpuukia,mutta laite todellakin toimii!Itse tosin ostin tvins:iltä Vibratonen,vastaava laite kuin tuo Vibro Shape,mutta pari kymppiä halvempi.Kyllä on vartalo kiinteytynyt,ja iho on aivan upea sileä!Monta senttiä on lähtenyt lantiolta,ja varsinkin vatsasta!Ja upeat vatsalihakset tullut ;) Eli todellakin kannatan tämän ostamista,jos haluaa kiinteytyä!

        Ostitko mukaan sen geelin jota ne ainaki mulle tuputti mukaan tiöatessa? jätin vielä ainakin tilauksen sikseen, koska en tiedä ottaako tämä geeli vai ei. Onko tullut tuloksia siis sen geelin kanssa vai ilman?


      • Toimii se
        tyttötällaine kirjoitti:

        Ostitko mukaan sen geelin jota ne ainaki mulle tuputti mukaan tiöatessa? jätin vielä ainakin tilauksen sikseen, koska en tiedä ottaako tämä geeli vai ei. Onko tullut tuloksia siis sen geelin kanssa vai ilman?

        Tilasin itsekkin tvinssiltä sen vinratonen :) paketti saapui postiin viime viikon tiistaina ja nyt vajaan viikon käyttänyt päivittäin n. 30min. Iho silentynyt huomattavasti pyllyn ja reisien seudulta, massuunkin kokeillut pari kestaa ja kovasti jo kiinteytyny :) kanttii kokeilla! ainahan sen voi palauttaa 30pvän kuluessa :)


      • cfjcfyi
        (#/##&&("&... kirjoitti:

        Eli tilasin kyseisen laitteen pari päivää sitten, ja muutaman kerran käyttänyt, ja nyt mahassani on oikealla puolella semmoinen vaalea laikku (noin nyrkin kokoinen) vähän ihosta uloneva. Onko kellään muulla tullut?

        oletko allerginen vyön materiaalille?.
        käytätkö sitä kokoajan?


      • mies1980xxx
        Toimii se kirjoitti:

        Tilasin itsekkin tvinssiltä sen vinratonen :) paketti saapui postiin viime viikon tiistaina ja nyt vajaan viikon käyttänyt päivittäin n. 30min. Iho silentynyt huomattavasti pyllyn ja reisien seudulta, massuunkin kokeillut pari kestaa ja kovasti jo kiinteytyny :) kanttii kokeilla! ainahan sen voi palauttaa 30pvän kuluessa :)

        Itseltäni on lähtenyt nestettä ihan älyttömästi, vatsa on pienentynyt ja jenkkakahvat.. myös selästä on "vettä" poistunut. 2½ vk wasta ollu laite mut tuskimpa palautan, on senverran mukava hierontamasiina.

        mutta kuten ennenkin:
        -tämä ei ole varsinainen laihdutusväline.
        -tämä poistaa nestettä tosinopeasti, itse käyn vessassa ~5min päästä viimeistään kun 20minuuttia olin päristellyt laitteella.

        -rasvaahan tämä laite ei poista, mutta muistathan että rasvakudos on kuin "kuplamuovipussi" kun kuplat ovat täynnä nestettä niin silloin se on tietenkin painavempi ja turvonneempi.. kun kuplia ei ole niinpaljoa tai kuplat on "tyhjiä" niin myös iho ohenee....

        jos sinulla on vatsassa makkara/pelastusvanne niin ehkä sinun kannattaa vähän muutakin tehdä kun syödä ja pärisyttää laitteella sohvalla, katsellen tv-sarjoja.

        hyvänä sääntönä olen pitänyt/oppinut kantapäänkautta.

        Jos haluat painaa esim 85kg, syö niinkuin 85kg ihminen, ja LIIKU samallatavalla kuin tuo 85kg ihminen.
        "ei se paino ole tärkeä vaan rasvaprosentti"
        4kk sitten painoin 91kg ja rasvaprosentti oli 28,5, nyt paino 88kg ja rasvaprosentti 19,9.
        3kg lähti painoa pois mutta ~8kg muuttui lihakseksi.

        ÄLÄ ala kasvissyöjäksi.. minunmielestäni kaikki muutos-ohjelmat ovat perseestä koska "kaikki herkut" vaihdettiin kasviksiin, ja sitten pupelletaan 1000kg porkkanaa vuodessa.. huhhuh.

        pizzaa saa syödä.. et vaan syö sitä kerralla.
        itselläni on vatsalaukku pienentynyt niinpaljon etten jaksa kuin 1/4 osan pizzaa ja olen täysi.

        Syö usein mutta vähän!

        Jos halaut tehostaa rasvanpolttoa niin osta podypump tankosetti ~150eur ... "riippuu paljonko painoja haluat"

        treenaa jalkoja selkää, koko kroppaa yleisesti.
        , jos haluat esim pelastusvanteen ympäriltä niin siihen ei ole paras ratkaisu 2000vatsalihasta päivässä. Vaan koko kehon lihaksiston yhteistyö kuluttaa rasvaa eniten, esim pitkäkestoinen kävely (itse tykkän juosta 5-20km lenkkejä, ennen ei paljoakaan kiinnostanut astua ovesta ulos.)

        Tee vähän jokapäivä, kunhan TEET!
        esim 5min 4x päivässä bodypump tangolla. "mainostauot on hyviä tähän"


        tv-shop laitteista lisää
        omistin aikasemmin abtronic pron: tuo mukava sähköimpulsseja antava laite..
        -tulos (sopii niille jolla on jo vatsalihakset ja rasvaprosentti 10% tai sitäluokkaa)
        -masokisteille mukavalaite :)(:
        -ei toimi hyvin ilman apteekista löytyvää geeliä.
        -se ei ole laihdutusväline.
        -oma mielipide, kasa paskaa.. tulipahan testattua


      • unknown006
        mutta tuo todellakin TOIMII... kirjoitti:

        Harmi tuottaa niille pettymys,jotka luulevat näiden laitteiden olevan humpuukia,mutta laite todellakin toimii!Itse tosin ostin tvins:iltä Vibratonen,vastaava laite kuin tuo Vibro Shape,mutta pari kymppiä halvempi.Kyllä on vartalo kiinteytynyt,ja iho on aivan upea sileä!Monta senttiä on lähtenyt lantiolta,ja varsinkin vatsasta!Ja upeat vatsalihakset tullut ;) Eli todellakin kannatan tämän ostamista,jos haluaa kiinteytyä!

        Mullekkin on kertynyt vähän ylimääräistä viimeisen vuoden aikana, kun toimistossa olen töissä.. kuitenkin vedän pitkää päivää ja illalla olen kamalan väsynyt.. mutta mitäs luulet, että toimiiko se kaikilla? oletko paljonkin liikkunut, kun sinulla on tuo vyö? ja kuinkapaljon on senttejä lähtenyt? tilasin vyön tuossa viime perjantaina 26.10 ja se ei ole vielä tullut.. mutta onneksi siinä on sitten se 30pv palautusoikeus..:)


      • mumpleli
        Toimii se kirjoitti:

        Tilasin itsekkin tvinssiltä sen vinratonen :) paketti saapui postiin viime viikon tiistaina ja nyt vajaan viikon käyttänyt päivittäin n. 30min. Iho silentynyt huomattavasti pyllyn ja reisien seudulta, massuunkin kokeillut pari kestaa ja kovasti jo kiinteytyny :) kanttii kokeilla! ainahan sen voi palauttaa 30pvän kuluessa :)

        kovasti kiinteytynyt alle viikossa? nyt puhut kyllä reikiä päähäs


    • utelias**

      Kuinka usein käytätte vibro shapea tai vastaavaa päivässä? Laitehan pysähtyy 10 min.jälkeen itsestään. Eli teettekö esim. pari kertaa sen 10 min. esim. vatsan alueelle?

      Pakko oli ostaa mielenkiinnon vuoksi, ainakin tuntuu hyvältä hieroalaitteelta jos ei muuta. Ja palautusoikeuskin on voimassa:)

    • kokemusta jo laitteesta

      Sen verta olen utelias,että kokeilla sitä piti.Se kyllä todella toimii.Nyt viikon kokeillut 4 kertaa/pvä. Vatsan seutu hoikistunut,kiloista en tiedä...ainakin farkut meni jo jalkaan paremmin.
      Ylipaino ongelmia ei hurjia mulla ole,vaan liikuntakyky on sairastelun vuoksi mahdottoman vaikeaksi mennyt.Nyt vatsa lihakset tukee paremmin selkää pienen käytön jälkeen.
      Todella oikeaa reenaamista se ei korvaa....mutta laite todella purkaa nestettä ja kiinteyttää .

      • Eilen sain..

        Päätin sitten tilata moisen laitteen epätoivoissanu :D mutta kun e-pillerit tekee turvonneen olon ja kerää nestettä ni ajattelin jos tämä auttais. Tuli tossa eilen ja kun päälle pistin niin täris koko akka :D:D Luulis että tolla tärinäl neste lähtiskin kiertämään, mutta jotenkin on kevyempi olo. Kun olin käyttänyt sitä jonkun puolisen tuntia niin kävin illan aikana 2krt isommalla asialla vessassa =D Mutta jossei toimi ja kiinteytä ees vähäänkään niin palautusoikeus on olemassa :)


      • tälläisen
        Eilen sain.. kirjoitti:

        Päätin sitten tilata moisen laitteen epätoivoissanu :D mutta kun e-pillerit tekee turvonneen olon ja kerää nestettä ni ajattelin jos tämä auttais. Tuli tossa eilen ja kun päälle pistin niin täris koko akka :D:D Luulis että tolla tärinäl neste lähtiskin kiertämään, mutta jotenkin on kevyempi olo. Kun olin käyttänyt sitä jonkun puolisen tuntia niin kävin illan aikana 2krt isommalla asialla vessassa =D Mutta jossei toimi ja kiinteytä ees vähäänkään niin palautusoikeus on olemassa :)

        Vibratonen ja aina kun olen sitä käyttänyt niin on sellainen mukavan rento ja kevyt olo. Mistä se sitten johtuu on toinen asia. En ole ruokailu tottumuksia muuttanut. Tässähän sitä voi käyttää samalla kun lukee netissä vaikka näitä juttuja. Pakaroissa nipistelee mukavasti kun maatessa sängyllä on pitänyt muutaman kierroksen. Ihan kun olis ollu lenkillä. Kukin uskoo mihin uskoo ja jos tulee hyvä olo tästä niin hyvä niin. Voi sitä rahansa hullumminkin käyttää. Minä en ainakaan palauta tätä.


    • chicakkkkkkkkkkkkkk

      abtronic on ilmiselvästi parhain :--) mulla ainaki toimii

      • Niikerta

        Joo ikävä tuottaa pettymys, mutta minulla tämä ainaki jotenki toimii.
        Eilen käytin ensimmäistä kertaa pitkaan aikaan, sen 3x10min, ja kyllähän sen jälkee oli vatsalihakset kippeenä..


    • Anonyymi

      On tehokas. Nyt olen treenannut 5 päivää. Kiloja karissut 4.5 kg

      • Anonyymi

        Tilasin tuon vibro shaperin valituilta paloilta. On kyllä tehokas laite. Täryytin sillä yhden illan ja aamulla olin niin hoikka, että piti jäädä pois töistä kun ei ollut sopivia vaatteita. Ainakin 2 numeroa lähti yhdessä yössä.


    • Anonyymi

      Kauanko kesti ennenkuin vlbroshaper tuli Valituilta Paloilta postin kautta Sinulle?

      Viikon? Kaksi viikkoa! Kolme viikkoa???

    • Anonyymi

      Eilen tuli ja 5 minuutin käytön jälkeen olin laihtunut 50kg sekä "alapäähän" tuli 15cm lisää pituutta.

      Vitsit sikseen, olisi hauska tietää mitä näille 2007 vuoden kirjoittelijoille kuuluu, edelleen 50kg+ ylipainoa ja maataan sohvalla pullapitko kainalossa samalla kun maha tärisee jonkun vyön toimesta? Vai onko uniapnean aiheuttama sydänkohtaus korjannut manan maille?
      Ei kai kukaan oikeasti luule että näillä vehkeillä laihtuu?
      Syöt enemmän kaloreita kuin kulutat = lihoat.
      Syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat= laihdut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe