Eli tukka yltää suunnilleen persvakoon asti, on suomalaisittain "normaalin" paksuinen ja ihan hyvässä kunnossa, suora ja liukas. Otsista ei ole. Olisi kiva tehdä väliin jotain kampauksiakin, mutta en osaa. En ole ikinä osannut. Lyhyen tukan nostin pystyyn keesiksi ja vähän pidemmän pörrötin tupeeraamalla, mutta sen jälkeen tämä on vain ollut. Perus ponnarit, nutturat ja letit sujuu, mutta kaipaan näyttävämpää ja dramaattisempaa.
En omista kiharrinta, suoristusrautaa tai ihmeempiä muotoilutuotteita. Muotovaahto, lakka, joku spray geeli(?), kasa pinnejä, hiuslenkkejä ja hainhampaita löytyy.
Tässä on esim. kivannäköinen nuttura, mutta en tajua miten se on noin ilmava: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6662&month1=&pg=1&styl1=A’Courts
Tämä on myös jännä, mutta epäilyttää että muu tukka näyttää tosi ohuelle, jos osa tukasta on tuossa ylhäällä tupeerattuna(?) http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7897&month1=&pg=1&styl1=Barrons
Joku tällainen osittain ylösnostettu olisi kiva, mutta en ole saanut omaani pysymään ylhäällä hienosti. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6704&month1=&pg=1&styl1=Andrew Jose
Help? Ideoita? Neuvoja? Helppoja ohjeita?
kampauksia pitkään tukkaan??
10
8800
Vastaukset
- yhtä pitkät hiukset
Mullakin on hiukset noin pitkät (yletyn istumaan niiden päällä) ja ongelma on se että näin pitkät hiukset ovat niin painavat että ainakaan minä en saa linkkiesi kaltaisia kampauksia niistä tehtyä vaikka laittaisin mitä tököttejä. Vinkkinä sanoisin että ala vain vääntelemään hiuksiasi ja osta kaikenlaisia tukevia nipsuja ja lenksuja, huiveja ja hiuskoruja. Opit että miten hiuksesi suostuvat muotoutumaan ja miten eivät. Turha tapella hiuksiaan vastaan. Tukea ja muotoa hiuksiin saa myös palmikoimalla ja kiertämällä niitä eri tavoin. Kirjastoista ja kaupoista löytyy hiusalan lehtiä (niissä tosin on vain vähän pitkiä hiuksia) ja googlaamalla löytyy joitain kampauksia. Mutta suosittelen että alat vain itse yritykseksen ja erehdyksen kautta tutkia miten hiuksesi suostuvat muotoutumaan.
Kts. http://www.longhairlovers.com
PS. Suosituimmat kampaukseni ovat erilaiset ponnarit tekokukkalenksuilla, palmikot ja ponnari "kiepsautuksella" eli löysäät ponnaria ja laitat latvat lenksun ja päänahan välistä alas.- ihmeen
tekokukkalenksu....... Apua.
- yhtä pitkät hiukset
ihmeen kirjoitti:
tekokukkalenksu....... Apua.
Siis hiuslenksu jossa on silkkinen tekokukka = tekokukkalenksu. Esim. http://shop.hm.com/media/products/500/DL500_57731_D0713_42_0025.jpg
- noista esimerkkikuvista:
Eli kaikki nuo kampaukset, jotka kuvia varten on tehty, on tosiaan mitä luultavimmin tehty ihan vaan sitä kuvaa varten. Eli oikeassa elämässä nuo väkerrykset eivät välttämättä pysyisi koossa montaakaan minuuttia. Lisäksi niiden tekoon on saattanut mennä aikaa jopa tunteja.
Olen itse ollut mukana erilaisissa muotikuvauksissa sen verran että voin sanoa, että kannattaa muistaa, että se hienon näköinen kuva on yksi sekunnin sadasosa, jolloin kaikki on sattumalta osunut kohdalleen :)- ei kaikki
osunut kuvauksessa nappiin, photoshop korjaa....
- *edellinen*
ei kaikki kirjoitti:
osunut kuvauksessa nappiin, photoshop korjaa....
Eli ideoita voi kuvista tietenkin hakea, mutta kannattaa vaan muistaa että ne ovat joskus hyvinkin kaukana todellisuudesta...
- fränkestein_82
*edellinen* kirjoitti:
Eli ideoita voi kuvista tietenkin hakea, mutta kannattaa vaan muistaa että ne ovat joskus hyvinkin kaukana todellisuudesta...
Laitoin nuo kuvat vain viitteeksi millaisesta tyylistä pidän, mutta tuli kai ilmaistua huonosti.
Kukat tukassa ei oikein ole mun juttu ja perusponnari on liian sporttinen, tavalliset letit on tylsiä. Nutturoista pidän, mutta joudun laittamaan tukan nutturalle joka ikinen yö, etten kuristu siihen, niin on vähän mennyt maku noista. Tuolla longhairlovers- sivuilla banaaninuttura näytti kivalle, mutta ei sekään ole oikein sitä mitä hain.
- ...
En vastaa kysymykseesi, mutta kerron sinulle mielipiteeni, mistä et varmaan pidä.
Olet syntynyt vuonna 82 ja sinulla on peppuun asti oleva tukka? Voi voi... Mielestäni noin pitkä tukka ei sovi edes teinille, saatika sitten jo hieman aikuisemmalle naiselle. Tätä ei usein edes tajua tyylimokaksi vaan kuvittelee että tukka näyttää upealta, kun se on noin pitkä. Se on mauton ja uskottavuus esimerkiksi työelämässä ei liene kovinkaan suuri. Pitkä tukka on kaunis, liian pitkä tukka vain mauton ja näyttää siltä, että on vaan kasvattanut liikaa ja kuvittelee sen olevan hienoa.
Etkö voisi leikata tukkaasi vaikkapa puoleen selkään tai hieman lyhyemmäksi? Pitkää tukka on todella vaikea pitää tyylikkään näköisenä. Hieman taipuisa tukka antaa heti jotenkin epäsiistin kuvan kantajastaan. Ylipitkän tulisi olla piikkisuora tai jotenkin kiharrettu, jotta se olisi edes sinne päin.
Ylipitkä tukka sopii vain silmälasipäiselle, koulupukuiselle tytölle jolla on hammasraudat ja jota luokan kovikset kiusaavat.- PSA
Heh heh...
Taitaa olla aikamoista kateutta, kun olet markkinoinnin uhriksi joutunut. Valitettavaa, että monet naiset uskovat kampaajan ja muotilehtien kehotuksia. Eipä sitten mitään omalaatuista ja luonnollista enää näy. Surullista.
No, sehän on sinun mielipiteesi haluta olla jo vanhan käntyn näköisenä.:)
Vanhemmat naiset, kasvattakaa rohkeasti pitkät hiukset! Se on kaunista.
- Pitkäpaksu
Mulla on myös pitkä tukka, ja ainainen ongelma sen laitosta, mutta jotain vinkkejä voin antaa. Elikä kai sulla on iso kasa ihan perushiuspinnejä, niitä metallisia? Ja pidemmän mallisia? Näyttävää ja ennenkaikkea pysyvää kampausta ei saa aikaiseksi kyllä ilman kunnon hiuspinnejä.
Ja sitten mä ainakin käytän geeliä, se saa hiukset pysymään paikoillaan. Liian ilmavista hiuksista on vaikea kyhätä kampausta. Mun suosikkikampaus on semmonen helppo, mutta näyttävä "pallo"kampaus. Siis hiukset ylös ponnarille silleen, että hiusten latvat jää myös kiinni ponnarin sisään, siis et vedä latvoja ponnarilenkin läpi. Sitten vaan kasa pinnejä, joilla kiinnität hiukset palloksi ponnarin ympärille ja niin, ettei hiuslenkki näy..En tiedä, saitkohan nyt selvää, että mitä tarkoitin, mutta on kivannäköinen kampaus, ellet ole jo kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110