Kaikille slipknot faneille tiedolsi vaan että (luin suosikista) slipknot aikoo lopettaa vuodan vaikteessa!!! Siinä kerrottiin että pändi hajoaa, pändin sisäistan riitojen vuoksi mutta ovat juuri aloittaneet kolmannen (oikeasti neljännen) cd:n teon ja että pändin keula hahmolla (en muista nimeä mutta jaulaja) on uusi pändi (eri ihmisten kanssa) jo tekeillä jonka nimeksi tulee Stone Sour.
APUA slipknot LOPETTAA
10
1062
Vastaukset
- coldstone
kiitos tuosta ikivanhansta tiedosta joka ei muutenkaan kiinnosta ketään
- ally.
kultirakas hanipieni, ostaisitko ensin aivot ja pätisit vasta sitten? *rolls eyes*
jos et tuon enempää tiedä slipknotista ja sen alkuperästä niin kehotan kusemaan muuntajaan, älä turhaan viattomien ihmisten elämää turmele saastaisella läsnäolollasi. Minä tiedän ilmeisesti sinua paaaljon enemmän tästä asiasta, mutta koska olen paitsi itserakas myös omahyväinen ja vittumainen kyynikkotäti taidankin pitää kaiken tiedon itsekkäästi itselläni ja nauraa pääni puoliksi irti typeryytesi tähden.
kiitos ja hei.- Anonyymi
Olen samaa mieltä HELVETTI!
- Mika Nurmi
hyvä!!!
ei enää teennäistä paskaa!- mustafa®
kerrankin joku kirjoitti asiaa...
;-P
- Predator
vittu ku hyvä juttu...ihan paska bändi muutenki...
- -mp-
Voi hitto!
- voi jeesus
Älä kirjota jos et tiä mitään!!!! Ota asioista ensin selvyys!!! Ja kerro sit kun oot varma
- looll
Miks te agstaajat ees ylipäätään tulitte tänne sivulle, jos slipknot on teidän mielestä huonoo? kahtokaa peiliin! :D (lmao)
- Juupajuuuuu
Kukahan se tässä on LOL ja angstaaja kun vastaa 8 vuotta vanhaan ketjuun. Vitun poseri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233