mitä "huora" tarkoittaa käytännössä

Usein se joka huorittelee on kadehtii jostakion syystä huoriteltavaa, hän on esimerkiksi vähemmän seksikäs kuin se jota huoritellaan. Mustasukkainen nainen huorittelee toista naista, vaikka tekisi itse samoin toisen kengisssä.

Miehet kutsuvat huoriksi naisia joita eivät saa tai joita eivät kykene pitämään.

Olen sinäkin huora. Meitä on enemmän kuin luuletkaan!
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

Yleesäkkin maksua vastaan tapahtuvaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
huora nimenomaan ei ole maksullinen nainen, vaan tämä on otettu käyttöön merkityksenä, vaikka alkuperäinen merkitys on .
aivan muuta.

Huora sana tulee puhtaasti raamatusta eli huorin tekemisestä- Mitä on huorin tekeminen? Huorin tekemiseen voi syyllistyä sekä mies, että nainen ja lähinnä huorin tekeminen on aviopuolison pettämistä.

Jos esim. jätät aviopuolisosi toisen miehen tai naisen takia, niin syylistyt huorin tekoon, on vain tiettyjä poikkeuksia, joissa huorin teko ei täyty silloin.

Maksullinen nainen on kurtisaani, ilotyttö, worker jne. ja on mielestäni halventavaa näitä ihmisiä kohtaan kutsua huorana heitä. Ihmiset jotka joistain syystä on pakotettu siihen osaan, ansaitsivat jonkinasteista kunnioitusta teiltä parempiosaisilta hienohelmoilta tai herroilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun vanha muija onkin sittee se huora! Pani vuosia ja kipu rahoja semmoset tonnin vuosi! Elikä huora ja siipeilijä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huora=Vitun ääliö!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eikös se mene näin:

Vosu = Vitun ääliö!

Huora = Vittu kun mua panettaa toi eukko, mutta vittu kun en saa sitä!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo, olet oikeassa (kirjoitusvirheistäsi huolimatta).

Tuo oli ihan asiaa.
Ilmianna
Jaa
Huorittelua harrastavat lähinnä huonolla itsetunnolla varustetut teinit tai miehet, jotka eivät enää keksi mitään muuta sanaa turpiinvedon lisäksi.

Jännä juttu, että minuakin huoriteltiin vielä kun olin neitsyt, noh oli aika moni kundi joka halusi pöksyihini ja yhtä moni ei päässyt :D
Ilmianna
Jaa
jolla naiset saadaan pysymään perinteisessä roolissaan.
Ilmianna
Jaa

Mä oon. Saan aina kun haluun ja rahatkin pois. Vitullinen miinus on mulle naimisissa oleminen ja kaiken tän pienen salaaminen. Mut oon huora. Ja vakkariduunin puitteis en ajais nykyistä bemaria saati maksaisin tätä meidän isohkoa kämppää. Oon nymfo ja mies ei osaa/tajua tyydyttämistäni. Toiset osaa. Otan siitä eurot pois, just tosta sun aviopuolisos säästötilistä. Näin se menee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
http://www.salli.org/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eurot pois jos on piillu ja aina saa sexiä hynyä.

Naiset olis aika varakkaita jos sen tajuaisivat. No jotkut tajuu ja ovat varakkaita.

Pilluhan on pohjaton pankki, aina katetta ja ei lopu koskaan.

Toiset osaa, joo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ei käytännössä nykyaikana tarkoita enää huora-nimikettä, kuten kirjoittajatkin varmaan tietävät.
Huora on tänä aikan nainen tai mies joka myy seksiä rahalla tai muulla vastineella.
Ja se siitä.
Huora nimikettä tosin käytetään, kuten alkuperäinen kirjoitta mainitsi kuvatuissa tilanteissa; kateus, kiukku (kun ei saa), riita, viha yms.
Sana on jo menettänyt varsinaisen ivaavan merkityksensä moninaisen käytön vuoksi, ja yleensä sanojaa pidetäänkin hiukan yksioikoisena tai lapsellisena.
Ilmianna
Jaa
Teet sellaista työtä mistä saat palkkion,eli duunaritkin on huoria,onko kivempi räjäyttää aivot tai viattomat seinälle,kukas vittu sen määrää,että se navanalle rajoittuu,voi olla haitallista?
Ilmianna
Jaa
Ihminen joka harjoittaa intiimia suhdetta ilman avIoliittoa/avIoliiton ulkpuolella.

Tuota nimitysta ei kayta kukaan kateellinen ym.ym.ym..

Huoran maineen saa jokainen vain itse ansaitsemalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
sentään, miten naiivi vastaus. Sinä olet uskovainen nuori henkilö, jota ei ole vielä huoriteltu syyttä. Tulet varmaaki sen kuulemaan vielä. Ehkä silloin muutat mielipidettäsi huorittelun syistäkin. Toivomme muut, että se tapahtuu sinullekin.
Kerron esimerkin; minä neitsyt, menin naimisiin nuorena, kokemattomana, lapsuudenystäväni kanssa. Lapsia kolme, riitoja, miehen alkoholinkäyttöä, huorittelua yms. ero 16 vuoden kuluttua. Muiden kanssa en ole ollut vieläkään, vaikka erosta on yli puoli vuotta. Siis kumpi on okeassa sinun mielestäsi; sinä, vai ex-mieheni? (ja muut ed.kirjoittajat)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hyvänen aika kirjoitti:
sentään, miten naiivi vastaus. Sinä olet uskovainen nuori henkilö, jota ei ole vielä huoriteltu syyttä. Tulet varmaaki sen kuulemaan vielä. Ehkä silloin muutat mielipidettäsi huorittelun syistäkin. Toivomme muut, että se tapahtuu sinullekin.
Kerron esimerkin; minä neitsyt, menin naimisiin nuorena, kokemattomana, lapsuudenystäväni kanssa. Lapsia kolme, riitoja, miehen alkoholinkäyttöä, huorittelua yms. ero 16 vuoden kuluttua. Muiden kanssa en ole ollut vieläkään, vaikka erosta on yli puoli vuotta. Siis kumpi on okeassa sinun mielestäsi; sinä, vai ex-mieheni? (ja muut ed.kirjoittajat)
kukahan tässä on naivi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä vittuu te täällä laitatatte ********!!?? Ette vaan osaa sanoo huora!!!
Ilmianna
Jaa
Tällainen keskustelu ei välttämättä kuulu Avioliitto-palstalle...

Avioliitossakin voidaan pettää, mutta kyseisen sanan käyttö ei kuulu minkäänlaiseen parisuhteeseen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Miksi sitä sitten kuitenkin käytetään aika taajaan tahtiin, kuten ketjukin todistaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
homo
Ilmianna
Jaa
Huorittelu kertoo kunnioituksen ja rakkauden puutteesta. Rakastamaansa ihmistä ei huorittele. Edes anteeksipyytäminen ei saa noita sanoja unohtamaan...
Ilmianna
Jaa
Oi voi, minua huoritteli oma äiti 12 vanhasta alkaen, vaikka en ollut missään tekemisissä poikien kanssa. H sanaa käyttävät yleensä ihmiset, joilla on huono mielikuvitus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niiin, ja pieni ja köyhä sanavarasto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Huono" tai jostain syystä kieroutunut. Jos äiti sanoo tuolla tavalla, niin se kertoo äidin sisäisestä elämästä; pelosta (sekä omasta että siitä, mitä tyttärellä on edessä kun kasvaa), asenteesta seksuaalisuuteen, opituista ahtaista ajattelumalleista, omista huonoista kokemuksista aiheessa ...

Ja myös siitä, että äidillä ei ole ollut taitoa käsitellä em. asioita yksikseen eikä hakea niihin apua. Silloin juttu kaatuu, minnekäs muualle, kuin tyttären niskaan, sen, joka jatkaa äidin osaa tavalla tai toisella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aivan kuten kaikissa ja kaikessa muussakin haukkumisessa ja panettelussa, kiusaamisessa, toisen alistamisessa, vähättelyssä, liiskaamisessa maton alle, jopa väkivallassa ... Mikään näistä em. toimista ei kerro kohteesta mitään, vain ja ainoastaan siitä, joka kohtelee toista kaltoin sanoilla tai teoilla.
Ilmianna
Jaa
En ole koskaan huoritellut ketään. Jos asiayhteys vaatii niin käytän ilmaisua "alan ammattilainen" tai jotain vastaavaa.

Omien lasteni suista en myöskään ole kuullut huora sanaa. Muukin kiroilu on hyvin vähäistä ja heikkotehoista.

Tuttavani ja harrastuskumppanini eivät hekään huorittele.

Ainostaan kadulla, huoltsikalla tai jossakin muualla kuulen tuota kypsymättömien ihmistaimien suista.
Koskee myös vitun käyttöä.
Ilmianna
Jaa
Mä kutsun naistani huoraksi, ja hän on pikkuhiljaa oppinut pitämään siitä, meidän suhde perustuu seksin, ja on aina valmis kokeilemaan sitä haluamillani tavoilla. Olin vielä naimisissa kun aloin naimaan tämän(kin) kanssa. Tässä tapauksessa se on hellittelynimi.
Olen ollut myös vittumaisten, ärsyttävien naisten kanssa, niitä on parasta loukata tarvittaessa sanoilla, jotka ovat oikeasti totta, kuten esim. "kuivavittuinen" (joka helvetin kerta täytyy käyttää liukastetta, vaikka rumilus on reippaasti alle neljänkymmenen). Huora on huono sana käytettäväksi loukatessa.
Ilmianna
Jaa
"Huora" on ikävä ja halventava nimitys sellaisesta ihmisestä jonka ammatti on rakkauden jakaminen osattomille.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

mitä "huora" tarkoittaa käytännössä

Usein se joka huorittelee on kadehtii jostakion syystä huoriteltavaa, hän on esimerkiksi vähemmän seksikäs kuin se jota huoritellaan. Mustasukkainen nainen huorittelee toista naista, vaikka tekisi itse samoin toisen kengisssä.

Miehet kutsuvat huoriksi naisia joita eivät saa tai joita eivät kykene pitämään.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta