Kotimaista kantrirokkia, onko näitä...

Canhill

uutena innostukseni kohteena on kantri-rock. Mitä suosittelette kotimaisista..

17

3497

Vastaukset

• Siis mitä sun mielestä kantri-rokki on? Esimerkkejä?
    Vuosien saatossa sillä on tarkoitettu monia eri tyylejä....

• www.mikseri.net/lautajaska

siinä on pitkän uran kantri rock mies. parhaat biisit minusta on "hajuvesipoikia" ja "olutta ostamaan" :)

• Tsekatkaa www.myspace.com/acornband!
      Tosi hyvä!

• Zubu kirjoitti:

Tsekatkaa www.myspace.com/acornband!
      Tosi hyvä!

Toi Acorn näkyy esiintyvän puistobluesissa tänä vuonna. Vahinko vaan kun itse oon silloin muilla mailla.

• Country Express? Ainakin kotimaista...Mulla on 2 niiden savikiekkoa.Eikös ko.bändiä vetänyt kaveri joka teki Muumi-biisin,ei tule kaverin nimeä mieleen,joku ruotsalais vaikutteinen se oli..

• vanha gringos logos miehen nykyinen bändi Monsterbore www.myspace.com/monsterboreband
      tää soi nyt jossain radiossa ja levy tulee lähiaikoina

• Suomalaista kantrirokkia jo vuodesta 1986 - Freud, Marx, Engels & Jung.

• Monsterbore on uusinta etelän rockia mitä Suomesta löytyy...ja kyllä toimii !!!!

• Käykääpä katsomassa osoitteesta www.rattlerfinland.com olisiko se sitä ehtaa kantrirockia. Esikuvana mm. Charlie Daniels.

• jopas nyt. ei hullumpaa. you look good oli paras biisi.

• Jerry and the Outlaws on mainio alt-kantri yhtye Vaasasta...

www.jerryandtheoutlaws.com

Kuuntele: www.myspace.com/jerryandtheoutlawslounge

• Lost Highway ainakin vääntää perinteistä kantri(rokkia) kuten Johnny Cashia ja Waylon Jenningsiä.

http://www.kolumbus.fi/rantanen.vesa/losthighway.htm

• Minulla on kokoelmissani yksi Ruuti-bändin C-kasetti. Tunsin kitaristin (M. Anttila), oli perhetuttava. Siinä on ihan hyvää tavaraa, mm. kappaleet Tämän päivän cowboy ja Viimeinen juna, meni ainakin minuun ihan täydestä! Se vain, ettei kukaan ole juurikaan kuullut moisesta porukasta mitään, pyöriskeli ja keikkaili Etelä-Pohjanmaalla, poikkeilipa joskus Sverigessäkin. Entinen nimi: Wallesmannit. Muistutti elävästi kantri-rockia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.