siis. asia on näin, etten osaa kirjottaa biisejä. :D. tiiättekö jotaki sivua jossa kerrottais räpin alkeet ja tämmöset "montako sanaa / tahti" juu nou? tai jos joku itte tietää.. nii joku voisiko kertoa? turhauduttaa ku kaikki paska mitä kirjottaa on ihan huonoa...
räpin alkeet!
7
1187
Vastaukset
- jotta
hip hop hipiti hop, olen tosi pop,
hip hop hipiti hop, klopoti klop,
hip hop hipiti hop, histamiini on top,
hip hop hipiti hop, mieltä sitä olen jot. - ......
Kirjoitat vain.
Ei se niin tarkkaa ole.
Arvatenkin tekstisi on sellaista
Ku meitsi riimii bustaa
ni kaikki tuntee tuskaa
tavara.
Kyllä se siitä.- höhö
jos tuollasta on nii takuulla tunteeki tuskaa!
- MC veltto
kato aisiat on niin ja näin ei oo välii mitä kirjotat kuhan vaan teet se ees oikein päin. voi kertoo vaikkapa koulusta jos haluut. mutta se on aika turhaa ei sinne oo paluut. ota kynä käteen ja skriivaa ne ylös ja tuut huomaamaan myös. et tää on aika helppoo. niinku ottas lepoo. ja vältä vaan sitä älä hoe et joo joo kato mä oon kova. ei jengi siitä tykkää jos sen teet ne sut koneella roskikseen lykkää.
jtn niinku tohon tyylii hoida biitti kuntoo ja kuuntele muutama kerta läpi, nii alkaa muodostuu sanoja mielee. u know ja sit kynä käteen äläkä häpee - DaBo_
Joo ei kannata omaa ääntänsä tai sanojansa häpeä,
Vaikka koulun pellet alkaa siitä päteä/
Tee sitä mikä tuntuu hyvältä,
kerro asioista jotkaa kaivaa syvältä/
Ite oon tehnyt piisejä jo hetken aikaa,
tyyli jos toinen jo multa taitaa/
Luota ittees kyllä se siitä,
DaBo kuittaa! Kumarran ja kiitä/ - B.I.G. D
niinku vaikka ''he is fuckin skinny ass popper who tries to be rapper, he can't do crimes or rhymes.....noin helppoo
- riimi
mä oon kännissä, missä sää oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003495049- 162276
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786