Pettäminen on väärin myös itseään että sitä tois-
ta kohtaan. Itse en ole KOSKAAN pettänyt mutta petetyksi tuleminen on tapahtunut ! ja se jätkä on jatkanut sitä pettämistään koko ajan. Aika tör
keetä kun kerran lähetin sille jätkälle viestiä että minne sä hävisit kun en oo nähnyt sua aikoihin ? vastaus tuli siltä HUORALTA ! se vasta
s jotakin ylimielistä........ja sen jätkän känny-
källä ! yhteinen numero näköjään............ja ne
oli muuttaneet yhteen Jyväskylään Oulun läheltä missä se pettäjä jätkä asui. Kumaa ettei aikuisen
naisen seura kelpaa. En polta ENKÄ juo. Enkä käy-
tä huumeitakaan. En ole tyhmä ! mutta pettäminen sattui NIIN että mä en taida luottaa enää kehenkä
än mieheen tässä maailmassa. Ja sit vielä se MEL-
KEIN raiskausjuttukin..............sama jätkä. Ei
osannu puhuu mistään että käykse mulle ja et halu
unksMÄ............Hitto. Ja kaks kertaa vielä muu
taman minuutin aikana...........aika säälittävää.
Se paska on vissiin tottunu saamaan haluamansa toisilta lupaa kysymättä.........ja se kusetus EI
ole koskaan valmis isäksi ! sen nyt näkee. Onneks
en tullut raskaaksi ! hitto mä häpeän sitä ! olen
vieläkin 100 % neitsyt.......................mä ootan sitä Oikeeta vissiin lopun ikäni saan vis- siin vasta vanhainkodissa kunnon miehen....... :)
pettäminen on väärin !
4
736
Vastaukset
- Artzuh
Asutko jossain hoitokodissa?
- mikään ei ole mustavalkoista
Viestisi perusteella et ole oikein onnistunut käsittelemään kokemaasi asiaa. Suosittelen lämpimästi psykoterapiaa; terapeutti ei voi ratkaista ongelmiasi, mutta voi auttaa sinua itseäsi käsittelemään niitä paremmin oppimaan hallitsemaan tunteitaisi.
Pettäminen on väärin, mutta se ei ole koskaan niin yksiselitteinen asia, että yksi ihminen olisi oikeassa ja kaksi muuta väärässä! - pysytkin
neitsyenä...liekö syy pettämiseen? anna pesää välillä,,
- raiskaus?
Kuinka voit olla neitsyt jos sut on raiskattu ja onneks et tullu raskaaks? No hirveää kuitenkin ja pettäminen on toki aina väärin, ei sille oo ikinä mitään syytä,hyvää tai huonoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289