Käyttekö kosmetologilla?

Itse menossa

Kuinka moni mies käy kosmetologilla? Itse olen menossa ihopuhdistukseen ensimmäistä kertaa..

8

1448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amadi

      Tänä vuonna oon käyny 2 kertaa. Koen sen kohdallani tarpeelliseksi, vaikka ihoni on tavallaan ihan hyvä, niin se on kuitenki vähän vaikea hoidettava ja tarvitsee kunnossa pitoa.

    • ssssa

      Homoseksuaalit/hintit käyttävät niitä palveluja yleensä kummanhan pitäisi olla se kauniimpi osapuoli? mies vai nainen. Alkaa nykyaikana raja kadota miehetkin meikkaa ei vi**u.

      • cosmoboy

        Kyllä vain käyn kosmetologilla, kaksi kertaa kuukaudessa!

        Kasvoja vois verrata autoon :) siitä täytyy pitää huolta aika ajoin, pestä ja hoitaa.

        Mulle tehdään ihon syväpuhdistus ja kahden viikon kuluttua ihokuorinta jonka päälle turvenaamio.


      • Amadi

        No ensinnäkin en ole homo/hintti/bi tai edes metroseksuaali. Olen vain hetero mies/poika joka haluaa pitää huolta ihostaan.

        "kummanhan pitäisi olla se kauniimpi osapuoli? mies vai nainen"

        Vastaus: Tähän ei ole olemassa vastausta. Kumpikin voi olla niin kaunis/komea kuin haluaa.

        Se on ihme juttu, kun joitain miehiä jotenkin häiritsee kun toiset miehet huolehtivat itsestään.

        Pitäkää kaikki vaan huolta omista asioistanne! Älkääkä itkekö kun kaikki ei ole niinkuin itse haluaisitte...


      • olli2222
        Amadi kirjoitti:

        No ensinnäkin en ole homo/hintti/bi tai edes metroseksuaali. Olen vain hetero mies/poika joka haluaa pitää huolta ihostaan.

        "kummanhan pitäisi olla se kauniimpi osapuoli? mies vai nainen"

        Vastaus: Tähän ei ole olemassa vastausta. Kumpikin voi olla niin kaunis/komea kuin haluaa.

        Se on ihme juttu, kun joitain miehiä jotenkin häiritsee kun toiset miehet huolehtivat itsestään.

        Pitäkää kaikki vaan huolta omista asioistanne! Älkääkä itkekö kun kaikki ei ole niinkuin itse haluaisitte...

        Samaa mieltä, ei oo mitään outoo käydä kosmetologilla, itsekkin käyn. Laskin just että mulla menee n.600 euroo vuodessa kosmetologilla käyntiin, kun käyn kerran kuukaudessa. Plus sitten vielä kaikki tuotteet joita käytän.


      • .......
        olli2222 kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei oo mitään outoo käydä kosmetologilla, itsekkin käyn. Laskin just että mulla menee n.600 euroo vuodessa kosmetologilla käyntiin, kun käyn kerran kuukaudessa. Plus sitten vielä kaikki tuotteet joita käytän.

        että pidän kovasti siitä, että mieheni huolehtii ulkonäöstään! Tosin, et sitten hyväksy mitään liiallisuuksia, että mieskin yrittää laittaa meikkivoidetta kasvoilleen jne.. mutta se, että käyttää säännöllisesti laadukkaita ihonhoitotuotteita ja käy välillä kosmetologilla on hieno juttu! Luuletteko, että on kiva katsoa sellaista miestä, jonka iho on epäpuhdas, kiiltävä jne..


      • Amadi
        ....... kirjoitti:

        että pidän kovasti siitä, että mieheni huolehtii ulkonäöstään! Tosin, et sitten hyväksy mitään liiallisuuksia, että mieskin yrittää laittaa meikkivoidetta kasvoilleen jne.. mutta se, että käyttää säännöllisesti laadukkaita ihonhoitotuotteita ja käy välillä kosmetologilla on hieno juttu! Luuletteko, että on kiva katsoa sellaista miestä, jonka iho on epäpuhdas, kiiltävä jne..

        Toisten miesten ei edes juuri tarvitse huolehtia ihostaan koska se vaan pysyy hyvänä...

        Käyn kosmetologilla ja käytän laadukkaita ihonhoito tuotteita joka päivä, mutta siltikin kasvoni meinaa vaan usein punottaa ja kiiltää. Tämän takia käytän peitepuikkoa, että saisin vähän peitettyä... kuitenkin niin huomaamattomasti ettei sitä kyllä varmaan edes pysty huomaamaan.


      • jooooooo
        Amadi kirjoitti:

        No ensinnäkin en ole homo/hintti/bi tai edes metroseksuaali. Olen vain hetero mies/poika joka haluaa pitää huolta ihostaan.

        "kummanhan pitäisi olla se kauniimpi osapuoli? mies vai nainen"

        Vastaus: Tähän ei ole olemassa vastausta. Kumpikin voi olla niin kaunis/komea kuin haluaa.

        Se on ihme juttu, kun joitain miehiä jotenkin häiritsee kun toiset miehet huolehtivat itsestään.

        Pitäkää kaikki vaan huolta omista asioistanne! Älkääkä itkekö kun kaikki ei ole niinkuin itse haluaisitte...

        Itse oon menossa huomenna ja oon samaa mieltä sun ja ton olli:n kaa siitä, et ei oo varsinaisesti mitään rajaa. Mullakin menee n. 800 euroo ihonhoitoon vuodessa. (sihen oon laskenu kaikki kosmetologilla käynti kerrat ja ostamani pesu tuotteet muut aineet)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe