vaatteet laivalle

bilehile_

En tiedä onko oikea palsta mutta kai täältäkin neuvoja tulee. Eli oon 18-vuotias tyttö ja laivalle menossa. Niin millaset vaatteet sopis hyvin iltaan? Olen melko pitkä ja normaalikokoinen. Kaikki vinkit tulevat tarpeeseen :)

13

5481

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Babe22

      Mulla on ollu yleensä laivalla joku hieno biletystoppi farkut/minari korkkarit/matalapohjaiset saappaat.

      • tuhma setä

        Lyhyt minari jonka pystyy pahemmassakin jurrissa nopeasti riisumaan. Yön pikkutunteinahan laivalla kaikki 18 v tytöt saavat kikkeliä.


    • yllättävän kylmä

      Hei! Kun olen ollut laivoilal talvella, siellä on ollut yllättävän kylmä! Kyllä siellä näkee paljon tyttöjä minihameissa ja avonaisissa topeissa, mutta ellei aio viettää suurinta osaa ajasta tanssilattialla, sellainen asu on aivan liian levyt. Kannatan että otat ainakin varalle pitkähihaisen puseron ja kunnon housut tai sukkikset! Mielestäni muutenkin laivalle sopii paremmin joku vähän peittävämpi pukeutuminen kuin ihan yökerhotyyli... siellähän kuitenkin kulutetaan aikaa myös syömässä, kaupassa ym, ei vain "yökerhossa". Tietenkin vaatteita voi myös vaihtaa kesken iltaa, mutta jos haluat matkustaa mahdollisimman kevyen laukun kanssa ja pärjätä samalla vaatekerralla koko illan, ota jotain peittävämpää.

      • ....

        Paitsi että talvi meni jo, jos et ole sattunut huomaamaan...


      • kylmä!
        .... kirjoitti:

        Paitsi että talvi meni jo, jos et ole sattunut huomaamaan...

        Ainakin viime maanantaina olin ihan tyytyväinen että olin pukeutunut vähän lämpimämmin laivalla. Ei se kesä ole vielä tullut ja kun laivan tuuletus puhaltaa suoraan kylmää ulkoilmaa, niin kyllä siinä tarvitaan välillä lämpimämpääkin vaatetta. Olen tuon oppinut kantapään kautta kun kerran en muistanut ottaa villatakkia mukaan ja palelin ihan tosissaan ravintolan pöydässä istuessa tanssien välissä.


    • bilehile_

      Kiitos vinkeistä :) lisää saa laittaa

      • näin:

        -Kivat, hyvin istuvat ja mukavat farkut
        -Jotkut kevyet saappaat tai korkkarit (tärkeintä kengissä, että niillä pystyy bilettämään koko illan ilman, että varpaat ja nilkat on kipeinä)
        -Seksikäs, mutta ei liian paljastava toppi
        -Topin päälle sopiva neule/pitkähihainen, joka on helppo vetää päälle biletyksen välissä tai jos kylmä yllättää
        -ehkä vielä vyö ja näyttävät korvakorut

        Tärkeintä pukeutumisessa on, että tunnet olosi kotoisaksi. Pukeutuminen ei saa olla risteilyn pääasia. Hauskaa biletystä=)


      • bilehile_
        näin: kirjoitti:

        -Kivat, hyvin istuvat ja mukavat farkut
        -Jotkut kevyet saappaat tai korkkarit (tärkeintä kengissä, että niillä pystyy bilettämään koko illan ilman, että varpaat ja nilkat on kipeinä)
        -Seksikäs, mutta ei liian paljastava toppi
        -Topin päälle sopiva neule/pitkähihainen, joka on helppo vetää päälle biletyksen välissä tai jos kylmä yllättää
        -ehkä vielä vyö ja näyttävät korvakorut

        Tärkeintä pukeutumisessa on, että tunnet olosi kotoisaksi. Pukeutuminen ei saa olla risteilyn pääasia. Hauskaa biletystä=)

        Tämän tyylistä asua ajattelin itsekin. Tuo pitkähihainen ei tullut heti mieleen, mutta sekin vois olla tarpeellinen kun näitä neuvoja lukee :)


      • Liseleena
        bilehile_ kirjoitti:

        Tämän tyylistä asua ajattelin itsekin. Tuo pitkähihainen ei tullut heti mieleen, mutta sekin vois olla tarpeellinen kun näitä neuvoja lukee :)

        Pitkähihaisen voit käydä hakemassa hytistä jos kylmä tulee. Laivalla on se hyvä puoli, että hytistä voi käydä hakemassa mitä tahansa, juomaa, vaatteita, tavaroita... Ei siis ole mitään väliä mitä päällä on, kaiken voi käydä vaihtamassa sekunnissa, toisin kuin yökerhossa.

        Laivalla pukeutumistyyli on kyllä yleensä paljon enemmän bilebilettä kuin baarissa. Itselläni oli villeinä laivavuosina aina joko farkut tai minari ja joku kunnon biletoppi. Ja korkkarit tietty, saappaat tai sandaalit. Sandaalitkin käy vaikka sydäntalvella.

        Ja tietenkin alkuillasta on eri vaatteet kuin yökerholla illalla. Mutta alkuillan voikin viettää ne vaatteet päällä, joilla on laivaan tullut. Sitten vaihdetaan bilevaatteet kun aletaan juomaan!


      • bilehile_
        Liseleena kirjoitti:

        Pitkähihaisen voit käydä hakemassa hytistä jos kylmä tulee. Laivalla on se hyvä puoli, että hytistä voi käydä hakemassa mitä tahansa, juomaa, vaatteita, tavaroita... Ei siis ole mitään väliä mitä päällä on, kaiken voi käydä vaihtamassa sekunnissa, toisin kuin yökerhossa.

        Laivalla pukeutumistyyli on kyllä yleensä paljon enemmän bilebilettä kuin baarissa. Itselläni oli villeinä laivavuosina aina joko farkut tai minari ja joku kunnon biletoppi. Ja korkkarit tietty, saappaat tai sandaalit. Sandaalitkin käy vaikka sydäntalvella.

        Ja tietenkin alkuillasta on eri vaatteet kuin yökerholla illalla. Mutta alkuillan voikin viettää ne vaatteet päällä, joilla on laivaan tullut. Sitten vaihdetaan bilevaatteet kun aletaan juomaan!

        Pitkähihaisen jätän todellakin hyttiin bailaamaan lähdettäessä. Jonkunlaiseen lopputulokseen oon nyt päätynyt. Eli tarkoitus ois sitte illalla pukeutuu tällai: farkut/minari, mustat korkkarit (lyhyt vartiset, lahkeet sisään), musta biletoppi ja vähän koruja sekä vyö. Miltäpä kuulostaa enemmän laivalla olleiden mielestä?


      • ....
        bilehile_ kirjoitti:

        Pitkähihaisen jätän todellakin hyttiin bailaamaan lähdettäessä. Jonkunlaiseen lopputulokseen oon nyt päätynyt. Eli tarkoitus ois sitte illalla pukeutuu tällai: farkut/minari, mustat korkkarit (lyhyt vartiset, lahkeet sisään), musta biletoppi ja vähän koruja sekä vyö. Miltäpä kuulostaa enemmän laivalla olleiden mielestä?

        "Miltäpä kuulostaa enemmän laivalla olleiden mielestä?"

        Et maininnut, mille laivalle olet lähdössä. Jos suurin osa kanssamatkustajista on eläkeiässä ja laivan paljon mainostetut ns. yökerhot ovat ihan perseestä niin turha vaivata päätänsä pukeutumisella.


      • denimitön
        Liseleena kirjoitti:

        Pitkähihaisen voit käydä hakemassa hytistä jos kylmä tulee. Laivalla on se hyvä puoli, että hytistä voi käydä hakemassa mitä tahansa, juomaa, vaatteita, tavaroita... Ei siis ole mitään väliä mitä päällä on, kaiken voi käydä vaihtamassa sekunnissa, toisin kuin yökerhossa.

        Laivalla pukeutumistyyli on kyllä yleensä paljon enemmän bilebilettä kuin baarissa. Itselläni oli villeinä laivavuosina aina joko farkut tai minari ja joku kunnon biletoppi. Ja korkkarit tietty, saappaat tai sandaalit. Sandaalitkin käy vaikka sydäntalvella.

        Ja tietenkin alkuillasta on eri vaatteet kuin yökerholla illalla. Mutta alkuillan voikin viettää ne vaatteet päällä, joilla on laivaan tullut. Sitten vaihdetaan bilevaatteet kun aletaan juomaan!

        farkut on kyllä todella tavalliset ja arkiset housut.

        bileisiin voisi edes joskus laittaa vähän räväkämpää.

        farkut ovat vain tylsät, arkiset massahousut joita näkee aina liikaa jokaikisessä paikassa.


    • T.17 v

      minulla on nyt sama ongelma lähdössä laivalle mutta pukeutumis ongelma pyörii muutaman asian ymprillä on maaliskuu lunta viellä on, joten mietin onko liian epäsopivaa lähteä ihonvärisissä sukkahousuissa ja pitkässä piletobissa sekä mustissa korkkareissa (tietenkin vaihtovaatetta mukaan tulee ) mutta pointti on se että pitäisikö laittaa esim. mustat sukkahousut/ leginssit mielummin alle ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe