Rockabilly tyyli?

Cropoi

Milainen on naisten rockabilly tyyli? Teen esitelmää rockabilly musiikista, ja tarvitsen oheismateriaaliksi rockabilly muodista juttua.
Millaiset hiukset,vaatteet ja meikit kuuluu olla rockabilly-naisella?

Kiitän kovin jos joku viitsii vastata. :)

10

4240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alan Dorkin

      Miksi ihmeessä teet esitelmää aiheesta josta et tiedä mitään? Ja sitten vielä kinuat muita selvittämään sulle koko jutun. Haista hanskaa laiskuri, sulle ei täällä kerrota mitään.

      Mutsis on lihava sitäpaitsi.

    • kirjastossa

      Sieltä löytyy varmasti kirjoja ja kuvia. Sekä netistä... Mikä se semmonen rockabilly nainen on? Ja tarkoitatko rockabilly muodilla 50-luvun tyyliä vaiko 70-luvun muotivillitystä?

      • alkup.

        Thanks for nothing folks.
        Sen kerran kun ystävällisesti pyytää ni saa paskaa niskaan .
        Olette kyllä aika ystävällisiä.


      • Ed Ward
        alkup. kirjoitti:

        Thanks for nothing folks.
        Sen kerran kun ystävällisesti pyytää ni saa paskaa niskaan .
        Olette kyllä aika ystävällisiä.

        ihan oikeesti välittää näistä paskanjauhajista, joiden suurin ilo on tumputtaa kotikoneensa ääressä, kun ovat vastanneet asialliseen kysymykseen loukkaavasti, tai mielestään muuten vaan nerokkaan nääsviisaasti.

        Eiköhän kannata kysyä joltain alan harrastajalta suoraan ne kysymykset, joihin jotain valaistusta halajaa. Tyylejä voi myös tarkastella vaikkapa bileissä, ja jos ei tunne ketään, niin oikeesti voi suoraan mennä ja kertoa asiansa; useimmat ihmiset on ihan mukavia tyyppejä, toisin kuin täällä räyhäävät nörtit, jotka uskaltaa olla kovanaamoja ainoastaan anonyymeinä.


      • mielestä

        vastasin ihan asiallisesti. Itse olen hakenut tietoa mm. kirjastosta ja netistä. Tyyli suuntia on monenlaisia, esim. teddy girl, hepcat, 40's, 50's ja 60's... Alkuperäsestä kysymyksestä ei selviä, tarviiko ko. henkilö tietoa jostain tietysta aikakaudesta vaiko kaikista? Ei pdä vetää joka asiasta herneitä nekkuun.


      • Ed Ward
        mielestä kirjoitti:

        vastasin ihan asiallisesti. Itse olen hakenut tietoa mm. kirjastosta ja netistä. Tyyli suuntia on monenlaisia, esim. teddy girl, hepcat, 40's, 50's ja 60's... Alkuperäsestä kysymyksestä ei selviä, tarviiko ko. henkilö tietoa jostain tietysta aikakaudesta vaiko kaikista? Ei pdä vetää joka asiasta herneitä nekkuun.

        Joo, mutta katsopa vastausta no.1. Sitä lähinnä tarkoitin.


    • hevikitaristi & co.

      Sellainen äijämäinen jakorasia, jolla on huonosti palkattu työpaikka. Ja kaiken lisäksi soittaa huonosti kitaraa.

      • mirekle

        ..tyylisuuntiahan on monenlaisia tässäkin sakissa. Alalajien alalajia.. Jotkut naiset tykkää käyttää mekkoja/hameita ja toiset pukeutuu miesmäisemmin. luonnollisesti -30 pakkanen ei houkuttele ketään vetämään ohutta mekkoa päälle joten housut voi olla ihan fiksu valinta. vaikka suosikin enemmän hamos linjaa..
        Mä luulen kuten Ed ward jo tossa aikaisemmin sanoikin että katsele ja kysele..kukaan ei voi tietenkään taata että saat järkevän vastauksen mutta aina kantsii koettaa...Kirjat ja vanhat 50-luvun leffat voi antaa osviittaa, materiaalit ovat kyllä nykyään erit ja ehkä sellainen pastilli väritys on jäänyt aika paljon pois ja suositaan vahvempia värejä.
        ja pakko kommentoida että helposti naisista luullaan että ne ovat helposti antavia jakorasioita, mutta luulenpa että sen kuvan ovat saaneet idiootit jotka luulevat että nainen joka hengailee porukassa missä on enemmistö miehiä, jakaa toosaa jokaiselle...


      • alkup.
        mirekle kirjoitti:

        ..tyylisuuntiahan on monenlaisia tässäkin sakissa. Alalajien alalajia.. Jotkut naiset tykkää käyttää mekkoja/hameita ja toiset pukeutuu miesmäisemmin. luonnollisesti -30 pakkanen ei houkuttele ketään vetämään ohutta mekkoa päälle joten housut voi olla ihan fiksu valinta. vaikka suosikin enemmän hamos linjaa..
        Mä luulen kuten Ed ward jo tossa aikaisemmin sanoikin että katsele ja kysele..kukaan ei voi tietenkään taata että saat järkevän vastauksen mutta aina kantsii koettaa...Kirjat ja vanhat 50-luvun leffat voi antaa osviittaa, materiaalit ovat kyllä nykyään erit ja ehkä sellainen pastilli väritys on jäänyt aika paljon pois ja suositaan vahvempia värejä.
        ja pakko kommentoida että helposti naisista luullaan että ne ovat helposti antavia jakorasioita, mutta luulenpa että sen kuvan ovat saaneet idiootit jotka luulevat että nainen joka hengailee porukassa missä on enemmistö miehiä, jakaa toosaa jokaiselle...

        Ed Wardille sun muille asiallisesti vastanneille. Lähdenpäs tästä kirjastoon.
        Harmi etten itse tunne yhtään rockabillyä mutta kaipa sitä tietoa muualtaki löytynee..


    • paras leffa!

      leffa Cry Baby on just 50-luvulta, siinä on aika hyvin kaikkea tyylijuttua (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe