Olen laittanut merkille että hanurimusiikkia kuulee nykyisin radiosta huolestuttavan vähän. Se on sääli.
Levyjäkin on luvattoman heikosti myynnissä.
Mitä mieltä muut hanurimusiikin ystävät ovat tästä nykytilasta?
Hanurimusiikki
8
866
Vastaukset
- on ihan ok.
Nykytilanne ihan ok. "Hanurinsoittajilla" vähän setalainen maine.
- priori
- niin, onhan se musiikki ihan hanurista!
- Viipurin Wihtori
Käyppä vaikkapa amazon.com ja hae hakusanalla zydeco.
Saat esille melkoisen määrän haitarimusiikkia. Ja zydeco on vain pieni osa kansainvälistä tarjontaa.
Muutamia nimiä on hyvin varustetuista levykaupoistakin saatavana, ja tilaamalla voi aina yrittää.
Suomi on tunnetusti haitarimusiikin takapajula. Täällä sillä ei osata soittaa kun vanhaa tanssimusiikkia. - Jussi 1087
Itse pidän lähinnä Lasse Pihlajamaan ja Esko Könösen soitosta mutta heidän levyjään on aika vaikeata enää löytää...
- Anonyymi
Nii ih Hanuri musiikki on hyvää musiikia. Minän olen ja aatellu että miksi musiikin pitää olla sellaista räirättämistä nykyään. Tai sitten se on sitä sinfoniaa josta jotkut sanoo tykkäävänsä. Minä pidän kuitenkin selkeästä hanuri musiikista jossa rytmi ja melodia on samassa soittimessa.
Nyt kuitenkin kaikille hanuri musiikkiin syventymistä se poistaa stressiä ja rentouttaa koska se on niin sanottua helppoa ymmärtää. Sävelmät ovat usein vanhastaan tuttuja
Nyt suosittelen Yoy tupe sivuilta soittajaa joka on nimeltään Vieslava Dudkoviak. Hän on kai Venäläinen. Hänen soittamansa laulut on useasti kansainvälisesti tunnettuja.
Lisäksi hän on soittaessaan viehättävä - Anonyymi
Saksasta tuli sodanaikaan hyvää hanurimusiikkia Suomeen. Lappikin paloi.
- Anonyymi
Hanuri kuuluu erottamattomasti Suomen kesään.
Tyyni kesäilta, rantasauna, koivuja… järven toiselta puolelta alkaa kuulua hanurin säveliä… - Anonyymi
Soittajat soittaa, haitarit haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1117920Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784982Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243254- 561428
- 251422
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021349Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671249Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903