Mustaihoista miestä

Nainen21v

Mieheni ilmoitti taannoin minulle unelmoinneen jo kauan että saisi nähdä mustaihoisen miehen harrastavan seksiä kanssani, ja yllättäen kiinnostuin heti, koska musta mies olisi kiva kokemus ;) Palstaa lukiessani oon huomannu myös että kovin monikin mies unelmoi omaa tyttöystävää/vaimoa toisen miehen kanssa. Ongelmana tietysti on että hän haluaisi nimenomaan mustan miehen kanssani ja niitähän ei ihan jokakulmilla olekkaan, onko jollakin kokemuksia mistä sellaisen löytäisi, matka ulkomaille vaiko ihan täältä kotosuomesta? Kiitoksia

7

5265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta lähinnä suuremmista opiskelu kaupungeista. Ainakin helsingissä suosittelemme katsastamaan opiskelija ravintoloita tai sitten liikemiesten suosimia yökerhoja. Opiskelija paikat on rennompia varsinkin jos haluatte katselun mukaan. Me emme liiku pariskuntana vaan tarinaan kuuluu maalais-serkkuna esiintyvä mieheni. Kun kohde on valittu liukenee serkku yöhön eli kämpille odottamaan. Tai sitten menemme kolmestaan minun luokseni jatkoille.
      Serkun mukanaolo esiliinana "takaa" vaitiolen näin me homman myymme mustalle seuralaiselle.
      Yleensä homma nenee läpi. Jotkut sanovat aamulla arvanneensa asian laidan mutta eivät ole pahastuneet. Tekee kuulema härkämäisen olon.

      Onnea metsästykseen.
      Jk. Serkun mukana "raahaaminen" kannattaa tuoda sopivasti esille kun kaverille on tullut mielikuva varmasta saannista niin ehtii tottua.

      Jkk. Kerro miten kävi.

      • Nainen21v

        Kiitos vinkeistä! ;) tuo suunnitelmasi kuullostaa hyvälle sekä toimivalle. Kuinka helposti mustan miehen saa kiinnostumaan vaaleasta naisesta näin suomessa? Täällä kun vaaleata löytyy joka paikasta, etelässä varmasti mustaa saisi todella helposti. Ulkonäön en usko olevan ongelma etteikö löytyis mutta mutta..? Kerropa sinä kun tiedät ;)


      • Nainen21v kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä! ;) tuo suunnitelmasi kuullostaa hyvälle sekä toimivalle. Kuinka helposti mustan miehen saa kiinnostumaan vaaleasta naisesta näin suomessa? Täällä kun vaaleata löytyy joka paikasta, etelässä varmasti mustaa saisi todella helposti. Ulkonäön en usko olevan ongelma etteikö löytyis mutta mutta..? Kerropa sinä kun tiedät ;)

        Kyllä kaksi kolmesta lähtee mukaan. Ainahan on tietysti ujoja tai sitten tiukassa parisuhteessa olevia. Mutta kyllä sen jo alku keskustelusta huomaa lähteekö musta mukaan. Yleensä haluavat vain kunnon panoa niin ei seurakaan haittaa. Etelässä lienee tapana käydä poikaporukassa maksullisella panoilla niin ovat tottuneet porukkaan. Oma mies kyllä kannattaa esitellä jotenkin jo alku vaiheessa ettei ole ihan vieras.


      • Nainen21v
        jormalaiset kirjoitti:

        Kyllä kaksi kolmesta lähtee mukaan. Ainahan on tietysti ujoja tai sitten tiukassa parisuhteessa olevia. Mutta kyllä sen jo alku keskustelusta huomaa lähteekö musta mukaan. Yleensä haluavat vain kunnon panoa niin ei seurakaan haittaa. Etelässä lienee tapana käydä poikaporukassa maksullisella panoilla niin ovat tottuneet porukkaan. Oma mies kyllä kannattaa esitellä jotenkin jo alku vaiheessa ettei ole ihan vieras.

        Tulipa netin kautta löydettyä musta mies ja sitten kolmena päivänä tässä pääsiäisloman aikana saatua mustaa pääsiäismunaa;) oli kyllä todella eksoottinen kokemus ja on oma mieskin on ollut yllättävän innostunut.

        Pakko sanoa että kyllä siinä jotain kokoeroa on mustan ja suomalaismiehen varustuksessa...


      • Nainen21v kirjoitti:

        Tulipa netin kautta löydettyä musta mies ja sitten kolmena päivänä tässä pääsiäisloman aikana saatua mustaa pääsiäismunaa;) oli kyllä todella eksoottinen kokemus ja on oma mieskin on ollut yllättävän innostunut.

        Pakko sanoa että kyllä siinä jotain kokoeroa on mustan ja suomalaismiehen varustuksessa...

        Hienoa kuulla teidän "onnen potkusta". Tosi upeeta että miehesikin tykkäsi.
        Pitäkää vaan kiinni kun olette oikein pääsiäis suklaa munan saaneet.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe