Oon käyttänyt vahaliuskoja ja sen jälkeen vielä ajellut jalat, koska kaikki karvat ei oo lähteneet pelkillä liuskoilla. Niin ajattelin nyt hankkia sen epilaattorin, joka on ollut jo pitempään mielessä, mutta sattuuko se yhtään enempää kuin vahaliuskojen käyttö? Nimittäin noi liuskatkin on just ja just siinä rajalla, että pystyn käyttämään niitä. Vihaan tollasta nipistelevää kipua, mieluummin kestän jotain kovaa särkyä, mutta tollanen on ihan kamalaa. Joskus ihan alkaa arkailemaan, että uskallanko edes repästä tätä liuskaa pois jalasta, kun tuntuu niin ilkeelle. Eli onko epilaattori yhtään mukavampi?
Sattuuko epilointi?
5
4393
Vastaukset
- asiaa...
Moi
Heh, epilaattori ei todellakaan ole miellyttävämpi kuin liuskat. Se on ihan kamalaa :), ja se laitteen ääni...
Olen vuosien varrella omistanut useampia epilaattoreita, aina ne on niin kivuttomia ja hellävaraisia mukamas :). Ja aina palaan vahaamiseen ja erityisesti kylmävahaliuskoihin, jotka on ylivoimaisesti helpoin tapa poistaa karvat.
Jos olet vahannut karvojasi jo kauan, niin ei se enää edes satu niin paljoa kuin ekoilla kerroilla, (muistan sen vieläkin!!).
Epilaattorilla joutuu vetämään samaa kohtaa useammin, ja pitempään rääkkäämään ihoa, eikä silläkään kaikki välttämättä lähde. Ja sekös vasta nipistää!
Tottakai se on yksilöllistä miltä se tuntuu, iho vähän turtuu epiloinnin aikana, ja karvat irtoaa seuraavalla kerralla hivenen helpommin, mutta liputan vahaliuskojen puolesta ihan kympillä.
Tämä on mun mielipide.- mieltä
epilaattori=tuskaa!
- ...
Musta epilointi ei ainakaan satu yhtään, vaikka oma epilaattori on vuosia vanha! Omassa epilaattorissa ei ole edes mitään kipua lievittäviä ominaisuuksia, tietenkin se riippuu ihmisestä itsestään ja epiloitavasta alueesta. Esim. kainaloista ja bikinirajasta epilointi ainakin tolla omalla vanhalla koneella sattuu ihan hirveesti. Siksipä ei tuu niitä alueita ikinä epiloituakaan. Harkinnassa on kyllä ollut joku sellainen uusi kone jossa on kaikki maailman hienot ominaisuudet, niinkuin niissä nykyään tahtoo olla. Täytyy vain löytää edullinen paikka :) Niitä vahaliuskoja en oo koskaan kokeillu, mutta sattuu kuulemma aikas paljon :S
- molemmista
Ainakin minulla vahaliuska tarttuu myös ihoon ja kun sen repäisee irti, kipu on moninkertainen epilaattoriin verrattuna. Minunkin epilaattorini on perusmallia, ilman mitään kivunpoistoja, eikä niitä tarvitakaan. Kun epiloi tarpeeksi usein, ei kipua ole lainkaan. Ainoa tunne on nipistely, josta huomaa missä karvaa on ja se todella lähtee. En kasvata karvaa pitkäksi ja näkyväksi epiloinnin väleillä, vaan ajelen säännöllisesti siitä huolimatta näkyyko karvaa vai ei. Käsivarret ja sääret ajelen kuukauden välein. Kainalot viikon välein. Tuolla tahdilla olen aina siisti, eikä kipua ole lainkaan epiloidessa. Rahaa menisi valtavasti, jos samassa tahdissa vahaisi samat alueet.
Olen vahvasti epilaattori-ihminen. Kylmävahaliuskoja käytän vain jossain erikoisalueissa ja harvoin. Kosmetologille en vahausrahojani kanna. Kosmetologillekin olen kyllä kantanut paljon rahaa parin vuoden aikana neulaepilaatioon kasvojen pysyvään karvanpoistoon. Mutta onpahan nyt siistiä ja karvatonta. - äskettäin
molemmista kirjoitti:
Ainakin minulla vahaliuska tarttuu myös ihoon ja kun sen repäisee irti, kipu on moninkertainen epilaattoriin verrattuna. Minunkin epilaattorini on perusmallia, ilman mitään kivunpoistoja, eikä niitä tarvitakaan. Kun epiloi tarpeeksi usein, ei kipua ole lainkaan. Ainoa tunne on nipistely, josta huomaa missä karvaa on ja se todella lähtee. En kasvata karvaa pitkäksi ja näkyväksi epiloinnin väleillä, vaan ajelen säännöllisesti siitä huolimatta näkyyko karvaa vai ei. Käsivarret ja sääret ajelen kuukauden välein. Kainalot viikon välein. Tuolla tahdilla olen aina siisti, eikä kipua ole lainkaan epiloidessa. Rahaa menisi valtavasti, jos samassa tahdissa vahaisi samat alueet.
Olen vahvasti epilaattori-ihminen. Kylmävahaliuskoja käytän vain jossain erikoisalueissa ja harvoin. Kosmetologille en vahausrahojani kanna. Kosmetologillekin olen kyllä kantanut paljon rahaa parin vuoden aikana neulaepilaatioon kasvojen pysyvään karvanpoistoon. Mutta onpahan nyt siistiä ja karvatonta.epilaattorin ja olen vihdoinkin löytänyt karvanpoistomenetälmän joka sopii minulle.
Epilointi ei mielestäni satu vahausta enempää.
Sääret ovat olleet jo kaksi viikkoa sileät vahauksen jälkeen sänki tuli jo seuraavana päivänä. Ihan sama käytinkö kylmä vai lämmintä vaha. Lämmin vaha on lisäksi inhottavan sotkuista. Suosittelen epilaattoria! Kainalot ovatkin sitten eri asia, niissä epilointi kyllä sattuu aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122