Paras rasva

kuppailuun???

Eli siinä se kysymys jo tulikin :) Mikä on hyvää ja edullista rasvaa kuppailuun?? Paljonko sellaiset rasvat maksaa?? ja mistä niitä saa??

3

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeissa...

olen käytänyt dove, loreal, oriflame ja monta muuta halpa rasva. voin sanoa että ne eivät tehoa millä tavalla. viimeinen ostos on apteekista saatava roc(ranskalainen) spay pullossa oleva voide. aika kiva hajunen ja imeytyy tosi nopeasti. käyttö 2 kerta päivässä. olen pullon käytön jälkeen 1cm pienentynyt reisistä, vyötäröstä,pepun ympäryksestä.koska saman aikaan on jalka kipsissa ja liikunta rajoitettu, voin sanoa että tulos on hyvä. on herkkujakin syöty hyvään mallin. suosittelen sitä voitetta, vähemmän herkkuja ja liikunta.saat varmasti nopean tuloksen!!!

• Beatrix*

Minä käytän suihkussa tavallista hoitoainetta, jossa on silikonia (melkein kaikissa on). Se luistaa kivasti ja huuhtoutuu pois. Toinen, mitä ehkä voisi kokeilla, on se parafiinipohjainen Ceridal, en muista nimeä, mutta se on samaa kamaa, kuin Ceridal Intime, mutta isommassa purkissa ja eri nimellä. Vaseliini (apteekista) luistaa erinomaisesti, mutta sen pesu on helvetillistä ja vaati minulla ruokaöljyyn liuotuksen, ennenkuin lähti. Lisäksi en usko petrokemian rasvojen olevan edes terveellisiä (eikä silikonikaan sen puoleen, mutta joku on valittava), ainakin sanovat niiden olevan komedogeeneja, eli tukkivat ihohuokosia hyvin. Jotkut kai sekoittavat perusvoidetta vaseliiniin. En tiedä, parantaako se huuhtouduttavuutta.

• ethia

Hierojana olen huomannut että Natusanin babyoilit, Natusanin bedtime laventeli esim on tosi hyvä rasva hierontaan ja kokeilin sitä kuppaukseen myös.
        Kosteuttaa ihoa, joten iho on pehmeä kuin vauvanplly ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2764
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2462
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      159
      2101
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1664
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1119
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      878
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe