Eli siinä se kysymys jo tulikin :) Mikä on hyvää ja edullista rasvaa kuppailuun?? Paljonko sellaiset rasvat maksaa?? ja mistä niitä saa??
Paras rasva
3
1562
Vastaukset
- ihmeissa...
olen käytänyt dove, loreal, oriflame ja monta muuta halpa rasva. voin sanoa että ne eivät tehoa millä tavalla. viimeinen ostos on apteekista saatava roc(ranskalainen) spay pullossa oleva voide. aika kiva hajunen ja imeytyy tosi nopeasti. käyttö 2 kerta päivässä. olen pullon käytön jälkeen 1cm pienentynyt reisistä, vyötäröstä,pepun ympäryksestä.koska saman aikaan on jalka kipsissa ja liikunta rajoitettu, voin sanoa että tulos on hyvä. on herkkujakin syöty hyvään mallin. suosittelen sitä voitetta, vähemmän herkkuja ja liikunta.saat varmasti nopean tuloksen!!!
- Beatrix*
Minä käytän suihkussa tavallista hoitoainetta, jossa on silikonia (melkein kaikissa on). Se luistaa kivasti ja huuhtoutuu pois. Toinen, mitä ehkä voisi kokeilla, on se parafiinipohjainen Ceridal, en muista nimeä, mutta se on samaa kamaa, kuin Ceridal Intime, mutta isommassa purkissa ja eri nimellä. Vaseliini (apteekista) luistaa erinomaisesti, mutta sen pesu on helvetillistä ja vaati minulla ruokaöljyyn liuotuksen, ennenkuin lähti. Lisäksi en usko petrokemian rasvojen olevan edes terveellisiä (eikä silikonikaan sen puoleen, mutta joku on valittava), ainakin sanovat niiden olevan komedogeeneja, eli tukkivat ihohuokosia hyvin. Jotkut kai sekoittavat perusvoidetta vaseliiniin. En tiedä, parantaako se huuhtouduttavuutta.
- ethia
Hierojana olen huomannut että Natusanin babyoilit, Natusanin bedtime laventeli esim on tosi hyvä rasva hierontaan ja kokeilin sitä kuppaukseen myös.
Kosteuttaa ihoa, joten iho on pehmeä kuin vauvanplly ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2831605Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041569Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin901107Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023