Huorittelu?

Carolyn

Mitä liikkuu miesten päässä laukoessaan naisille tota huora sanaa??
Mikä tekee olevinaan naisesta huoran????

35

4289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carolyn

      Näin arvelinkin...
      Sitä huudetaan huora sanaa ilmoille syyttä suotta kun ainuttakaan perustelua en saanut.
      Sietäs miehistenkin miettiä mitä ilmoille lasettelee...

      • Ramika

        Alkaa vaikuttaa siltä, että se huorittelu on lähinnä ajanvietettä ja jotain, mitä sanotaan kun ei muutakaan keksitä.
        Ilmeisesti on tosi kovan jätkän merkki kun hengailee jossain kadunkulmassa ja mylvii "HUARRAA!!11" joka toiselle naiselle, jonka näkee.


      • nörde

        " Näin arvelinkin... "

        Arvelit mitä? Että kaikki Suomen huorittelijat lukevat täältä sinun viestisi? Aijai, aliarvioit ehkäpä hieman palstan lukijakuntaa? Ei kai kukaan muu voi heidän mielenliikkeitään tietää.

        Sanotsä mua huorittelijaksi?


      • Carolyn
        nörde kirjoitti:

        " Näin arvelinkin... "

        Arvelit mitä? Että kaikki Suomen huorittelijat lukevat täältä sinun viestisi? Aijai, aliarvioit ehkäpä hieman palstan lukijakuntaa? Ei kai kukaan muu voi heidän mielenliikkeitään tietää.

        Sanotsä mua huorittelijaksi?

        Arvelinkin..... kun katsoin sen hetkisen lukija määrän, eikä kukaan ollut vaivautunut vastaamaan.
        Ymmärsitkö?

        Ja vaikutat muutenkin asenteellisesti jotenkin epämukavalta ihmiseltä, etten tiedä onko sinusta huorittelijaksi vai ei...?
        ...Toivottavasti ei.


      • nörde
        Carolyn kirjoitti:

        Arvelinkin..... kun katsoin sen hetkisen lukija määrän, eikä kukaan ollut vaivautunut vastaamaan.
        Ymmärsitkö?

        Ja vaikutat muutenkin asenteellisesti jotenkin epämukavalta ihmiseltä, etten tiedä onko sinusta huorittelijaksi vai ei...?
        ...Toivottavasti ei.

        No jos kerran arvelit, niin miksi sitten ihmettelit, että kukaan huorittelijoista ei ole vaivautunut vastaamaan kysymykseesi? Olisit todennut, ettei tainnut ko. sanan käyttäjiä löytyä. Tähän loukkaavaan epäkohtaan yritin puuttua, mutta huomaan nyt, että ei olisi ollut syytä, koska ilmeisesti tarkoituksesi oli nimenomaan leimata muita keskustelijoita eikä keskustella itse asiasta.


      • Carolyn
        nörde kirjoitti:

        No jos kerran arvelit, niin miksi sitten ihmettelit, että kukaan huorittelijoista ei ole vaivautunut vastaamaan kysymykseesi? Olisit todennut, ettei tainnut ko. sanan käyttäjiä löytyä. Tähän loukkaavaan epäkohtaan yritin puuttua, mutta huomaan nyt, että ei olisi ollut syytä, koska ilmeisesti tarkoituksesi oli nimenomaan leimata muita keskustelijoita eikä keskustella itse asiasta.

        Kuule höpöhöpö ja huomenna lisää..

        Ja niitä huorittelijoita löytyy vaik kuin huru mycke, niin että luuletko minun päästäni temponeen aiheen tullakseni tänne muuten vain avautumaan?


      • nörde
        Carolyn kirjoitti:

        Kuule höpöhöpö ja huomenna lisää..

        Ja niitä huorittelijoita löytyy vaik kuin huru mycke, niin että luuletko minun päästäni temponeen aiheen tullakseni tänne muuten vain avautumaan?

        No ei jakseta tapella. (Jos haluat, niin voidaan toki.) En pitänyt tavastasi ilmaista asiat.

        Mitä tulee entiseen poikaystävääsi, niin kehoitan uhkaamaan oikeustoimilla. Ei ole (muistaakseni) kauaa siitä, kun huorittelusta langetettiin tuomio. Sen sijaan ko. henkilön motiiveja on aika toivotonta arvailla. Muistutettakoon, että sana "huora" ei ole nykyisessä käytössään läheskään aina seksuaalikäyttäytymiseen viittaava sana, vaan sitä käytetään myös yleisemmin halventavana haukkumasanana. Joten ei ole ihmeemmin väliä, oletko antanut asiaan jotain aihetta tai et, hän vain ilmeisesti haluaa käyttää loukkaavinta sanaa jonka sattuu tuntemaan.

        Minä en muuten ole kouluaikojen jälkeen kuullut kenenkään miehen sanovan naista huoraksi naisen kuullen, vaan ainoastaan miesten kesken olen sitä kuullut käytettävän. Varmaan riippuu siitä, missä piireissä sattuu liikkumaan. Joten parasta lienee, että pidät tuon "huru mycke"-määreesi juuri noin epämääräisenä.


      • ?????
        nörde kirjoitti:

        No ei jakseta tapella. (Jos haluat, niin voidaan toki.) En pitänyt tavastasi ilmaista asiat.

        Mitä tulee entiseen poikaystävääsi, niin kehoitan uhkaamaan oikeustoimilla. Ei ole (muistaakseni) kauaa siitä, kun huorittelusta langetettiin tuomio. Sen sijaan ko. henkilön motiiveja on aika toivotonta arvailla. Muistutettakoon, että sana "huora" ei ole nykyisessä käytössään läheskään aina seksuaalikäyttäytymiseen viittaava sana, vaan sitä käytetään myös yleisemmin halventavana haukkumasanana. Joten ei ole ihmeemmin väliä, oletko antanut asiaan jotain aihetta tai et, hän vain ilmeisesti haluaa käyttää loukkaavinta sanaa jonka sattuu tuntemaan.

        Minä en muuten ole kouluaikojen jälkeen kuullut kenenkään miehen sanovan naista huoraksi naisen kuullen, vaan ainoastaan miesten kesken olen sitä kuullut käytettävän. Varmaan riippuu siitä, missä piireissä sattuu liikkumaan. Joten parasta lienee, että pidät tuon "huru mycke"-määreesi juuri noin epämääräisenä.

        No mikäs sitten saa ylipäänsä käyttämään sitä sanaa kuuli nainen eli ei, vai puhutteko miesten kesken oikeista ko. ammatin harjoittajista?


      • nörde
        ????? kirjoitti:

        No mikäs sitten saa ylipäänsä käyttämään sitä sanaa kuuli nainen eli ei, vai puhutteko miesten kesken oikeista ko. ammatin harjoittajista?

        Ka, enpä tiedä. En ole eläissäni sanonut sitä sanaa ääneen, ja ammatinharjoittajistakin käytän sanaa "prostituoitu". Sikäli kuin olen ymmärtänyt, ei naisessa tarvitse olla mitään erityistä piirrettä, vaan häntä voidaan sanoa huoraksi ihan muuten vaan, kun halutaan haukkua. Enemmänkin nuo "miesten kesken" -jututkin kai ovat sellaista pullistelua.


      • :-(
        nörde kirjoitti:

        Ka, enpä tiedä. En ole eläissäni sanonut sitä sanaa ääneen, ja ammatinharjoittajistakin käytän sanaa "prostituoitu". Sikäli kuin olen ymmärtänyt, ei naisessa tarvitse olla mitään erityistä piirrettä, vaan häntä voidaan sanoa huoraksi ihan muuten vaan, kun halutaan haukkua. Enemmänkin nuo "miesten kesken" -jututkin kai ovat sellaista pullistelua.

        Se on aivan äärimmäisen halventava. Sydäntäni kylmää aina kun edes kuulen sanan, edes "leikillään" sanottuna. Kunpa tietäisin jonkin yhtä pahan loukkauksen miestä kohtaan niin käyttäisin sitä oitis niihin jotka huorittelee ilman syytä...


    • ....

      tietääkseni se on huora joka ottaa MAKSUN hommistaan.....

      • Carolyn

        Ihan totta.
        niin minustakin homma etenee näin, mutta sitä en ymmärrä kuinka valtaosa miehistä haukkuu naistaan huoraksi, ihan ilman syytäkin tätä tapahtuu.
        Että mikähän sen ideana on, ettei vaan alistaminen henkisesti kun muuten ei pärjää, vai mikä?


      • hoax
        Carolyn kirjoitti:

        Ihan totta.
        niin minustakin homma etenee näin, mutta sitä en ymmärrä kuinka valtaosa miehistä haukkuu naistaan huoraksi, ihan ilman syytäkin tätä tapahtuu.
        Että mikähän sen ideana on, ettei vaan alistaminen henkisesti kun muuten ei pärjää, vai mikä?

        ...että nämä huorittelijat toivovat saavansa mutta tuskin sentään ovat halukkaita maksamaan.


      • Carolyn
        hoax kirjoitti:

        ...että nämä huorittelijat toivovat saavansa mutta tuskin sentään ovat halukkaita maksamaan.

        Se että miksi tämän aiheen otin täällä esille, johtuu vain ja ainoastaan exästä.
        Jo suhteen aikaan hän suuttuessaan nimitti mua huoraksi, vaikka pienintäkään syytä ei ollut.
        Kaverini.... sanoivat hänen haluavansa alistaa minua.. joten tyydyin siihen.
        Mutta nyt kun olen muuttanut 300 kilsan päähän kyseisestä tyypistä, jaksaa hän huoritella minua edelleen.. vieläkin ihan ilman syytä.
        Molemmilla meillä on jo uudet suhteet ja sitä rataa, kuinka kauan ja miksi jaksaa mainostaa huoraksi vaikka titteli onkin vain ihan yksinomaan hänen keksintönsä??


      • Jari
        Carolyn kirjoitti:

        Se että miksi tämän aiheen otin täällä esille, johtuu vain ja ainoastaan exästä.
        Jo suhteen aikaan hän suuttuessaan nimitti mua huoraksi, vaikka pienintäkään syytä ei ollut.
        Kaverini.... sanoivat hänen haluavansa alistaa minua.. joten tyydyin siihen.
        Mutta nyt kun olen muuttanut 300 kilsan päähän kyseisestä tyypistä, jaksaa hän huoritella minua edelleen.. vieläkin ihan ilman syytä.
        Molemmilla meillä on jo uudet suhteet ja sitä rataa, kuinka kauan ja miksi jaksaa mainostaa huoraksi vaikka titteli onkin vain ihan yksinomaan hänen keksintönsä??

        " miksi jaksaa mainostaa huoraksi vaikka titteli onkin vain ihan yksinomaan hänen keksintönsä?? "

        Kyllä huora-titteli on vanhaa perua. ei poikaystäväsi sitä ole keksinyt.

        Turhaan sinä mietit, miksi joku käyttää jotain tiettyä haukkumasanaa. Kutsun minäkin joitain kusipäiksi, vaikkei heidän päässään oikeasti kusta ole. Monet käyttävät natsi-nimitystä, vaikkeivat välttämättä tiedä, mitä se tarkoitta. Samoin homoa ja lesboa käytetään haukkumasanoina heteroista.


      • Carolyn
        Jari kirjoitti:

        " miksi jaksaa mainostaa huoraksi vaikka titteli onkin vain ihan yksinomaan hänen keksintönsä?? "

        Kyllä huora-titteli on vanhaa perua. ei poikaystäväsi sitä ole keksinyt.

        Turhaan sinä mietit, miksi joku käyttää jotain tiettyä haukkumasanaa. Kutsun minäkin joitain kusipäiksi, vaikkei heidän päässään oikeasti kusta ole. Monet käyttävät natsi-nimitystä, vaikkeivat välttämättä tiedä, mitä se tarkoitta. Samoin homoa ja lesboa käytetään haukkumasanoina heteroista.

        Siis ootteko ukot tosiaan noin, mitenhän nyt ilmaisisin??
        Kyynisiä, ettei teiltä voi tulla järkevää vastausta?
        Ok, muotoilen kysymykseni jälleen uuteen uskoon..
        MIKÄ TARVE MIEHILLÄ ON HAUKKUA?
        Itse syyllistyn hakkumaan hyvin harvoin ja siksi onkin kova pala purtavaksi että aikuinen mies haukkuu... Vaikka syytä ei liiemmin pitäisi olla.


      • Jari
        Carolyn kirjoitti:

        Siis ootteko ukot tosiaan noin, mitenhän nyt ilmaisisin??
        Kyynisiä, ettei teiltä voi tulla järkevää vastausta?
        Ok, muotoilen kysymykseni jälleen uuteen uskoon..
        MIKÄ TARVE MIEHILLÄ ON HAUKKUA?
        Itse syyllistyn hakkumaan hyvin harvoin ja siksi onkin kova pala purtavaksi että aikuinen mies haukkuu... Vaikka syytä ei liiemmin pitäisi olla.

        Mikähän ihme sinullakin on vaivana. En ihmettele yhtään, jos exäsi on sinua huoraksi haukkunut, kun minunkin tekisi mieleni haukkua sinua kusipääksi, vaikken sinua edes tunne.

        Haukkumisella ilmaistaan, että ei pidetä jostain ihmisestä. Haukkumisella halutaan loukata jotain toista ihmistä. Ihminen (myös mies on ihminen, vaikka femakot ovatkin joskus toista mieltä) haukkuu toista yleensä silloin, kun hänellä ns. palaa pinna.

        Voi kristus, että sulla on kysymykset. Pitikö tuota edes kysyä? Minulta ei ainakaan tämän kummempaa vastausta enää tipu. Jos et vieläkään ymmärrä, pyydä joltain mieheltä tulkkausapua.


      • Carolyn
        Jari kirjoitti:

        Mikähän ihme sinullakin on vaivana. En ihmettele yhtään, jos exäsi on sinua huoraksi haukkunut, kun minunkin tekisi mieleni haukkua sinua kusipääksi, vaikken sinua edes tunne.

        Haukkumisella ilmaistaan, että ei pidetä jostain ihmisestä. Haukkumisella halutaan loukata jotain toista ihmistä. Ihminen (myös mies on ihminen, vaikka femakot ovatkin joskus toista mieltä) haukkuu toista yleensä silloin, kun hänellä ns. palaa pinna.

        Voi kristus, että sulla on kysymykset. Pitikö tuota edes kysyä? Minulta ei ainakaan tämän kummempaa vastausta enää tipu. Jos et vieläkään ymmärrä, pyydä joltain mieheltä tulkkausapua.

        Vai tekee sun mieli haukkua.. :/

        Aika ikävä ihminen.
        Mutta paas tulemaan pikkuisen mieltä ylentävää, sehän teiltä miehiltä onnistuu ilman syytäkin.
        Jos mun tekstini oli sinusta näinkin ärsyttävää, kuten annoit ymmärtää niin hittoako luet?
        Käyttäydyt kuin olisit maailman ainuin mies..
        Luojalle kiitos että et ole.
        Ja miksi tyly?? ...Sinä itse kerjäsit.
        Mulla mikään vaivana ole, mieltä askarrutti vaan kysymys jota en viitsi enään edes mainita.
        Sunlaisten ei pitäis tulla tänne heilumaan lainkaan kun kantti ei näköjään kestä.


      • Jari
        Carolyn kirjoitti:

        Vai tekee sun mieli haukkua.. :/

        Aika ikävä ihminen.
        Mutta paas tulemaan pikkuisen mieltä ylentävää, sehän teiltä miehiltä onnistuu ilman syytäkin.
        Jos mun tekstini oli sinusta näinkin ärsyttävää, kuten annoit ymmärtää niin hittoako luet?
        Käyttäydyt kuin olisit maailman ainuin mies..
        Luojalle kiitos että et ole.
        Ja miksi tyly?? ...Sinä itse kerjäsit.
        Mulla mikään vaivana ole, mieltä askarrutti vaan kysymys jota en viitsi enään edes mainita.
        Sunlaisten ei pitäis tulla tänne heilumaan lainkaan kun kantti ei näköjään kestä.

        Ei ensimmäinen viestisi ollut ärsyttävä. Sen sijaan ärsyttävää oli tapa, jolla vastasit minun vastaukseeni "hellanduudeli". Kerroin sinulle ensimmäisessä viestissäni sen, että ei jotain tiettyä haukkumasanaa kannata jäädä miettimään. Suuttunut ihminen ei välttämättä mieti, mitä sanaa käyttää. Hän haluaa loukata, joten hän käyttää loukkaavaa sanaa, tarkoittipa sitä todella tai ei.

        Opettele siis lukemaan paremmin näitä tekstejä, äläkä ole itse niin tärkeilevä. Tylyyttä kerjäsin vasta toisessa viestissä, minkä olisi huomannut, jos olisit ajatellut viestieni sisältöä.

        Taisi olla niin, ettet kestänyt sitä, että mies on kanssasi eri mieltä. On naisia, jotka luulevat, että miehet on luotu vain heitä palvomaan. Oletko yksi niistä?


      • :-(
        Jari kirjoitti:

        Ei ensimmäinen viestisi ollut ärsyttävä. Sen sijaan ärsyttävää oli tapa, jolla vastasit minun vastaukseeni "hellanduudeli". Kerroin sinulle ensimmäisessä viestissäni sen, että ei jotain tiettyä haukkumasanaa kannata jäädä miettimään. Suuttunut ihminen ei välttämättä mieti, mitä sanaa käyttää. Hän haluaa loukata, joten hän käyttää loukkaavaa sanaa, tarkoittipa sitä todella tai ei.

        Opettele siis lukemaan paremmin näitä tekstejä, äläkä ole itse niin tärkeilevä. Tylyyttä kerjäsin vasta toisessa viestissä, minkä olisi huomannut, jos olisit ajatellut viestieni sisältöä.

        Taisi olla niin, ettet kestänyt sitä, että mies on kanssasi eri mieltä. On naisia, jotka luulevat, että miehet on luotu vain heitä palvomaan. Oletko yksi niistä?

        Sekaannunpa minäkin taas kun asia kiinnostaa vaikkei mua oo kukaan (päin naamaa ainakaan) huoraksi sanonutkaan...

        On ehkä ymmärrettävää että myrskyisän eron sattuessa voidaan olla niin vihaisia että käytetään sitä pahinta sanaa minkä vaan keksii mutta että muuten???? Vai onko se sitten niin ihmisestä kiinni miten toimii, kun vaikka itse olisin kuinka vihainen niin vältän kyllä sanomasta asioita josta jää tyyliin elinikäiset arvet jos se ei asiaan edes millään lailla liity.

        Juttu on nyt näin, rakkaat miehet. En kyllä yhtään tiedä a)kiinnostaako teitä tai b)onko tämä teille jo ihan tuttua juttua, mutta...
        Kun sanotte naista huoraksi jossain aivan muussa yhteydessä kuin edes etäisesti seksuaalisessa teette tyhjäksi ihan kaiken mitä nainen on ikinä yrittänyt olla ja tehdä. Osoitatte että naisen ainoa arvo tässä maailmassa on tissit ja perse, eikä se ole yhdenkään naisen mielestä hyvä asia vaikka se sitten jonkun miehen mielestä ei yhtään niin huono arvo olisikaan. Tissejä ja persettä nyt ei kuitenkaan tarvii ottaa kovin vakavasti vai mitä?

        Mikä olisi yhtä ilkeätä miehelle, iskisi suoraan ihmisarvoon? Ei varmaan mikään. Tai olisiko hauskaa jos kesken kiivaan keskustelun jostain ihan muusta näkemyserosta nainen alkaisi vaikkapa arvostella miehen suorituksia sänkykamarin puolella tms.?

        Tämän kaiken sanoin todellakin siinä uskossa että kaikki voisivat koittaa parantaa tapojaan jos itseänsä tästä tunnistaa, enkä suinkaan yrittänyt antaa vinkkejä miten pahiten pääsee lyömään toista vyön alle. Riitely ja näkemyserot voivat parhaimmillaan puhdistaa ilmaa ja auttaa suhdetta ja suhtautumista toiseen ihmiseen uusille ja oikeammille urille, mutta toisen henkinen lyöminen kaikella mitä suinkin keksii ei kyllä vie eteenpäin yhtään mitään. Sota vaan jatkuu, ja sitä käydään harmillisesti tasa-arvon nimissä välillä...


      • Carolyn
        Jari kirjoitti:

        Ei ensimmäinen viestisi ollut ärsyttävä. Sen sijaan ärsyttävää oli tapa, jolla vastasit minun vastaukseeni "hellanduudeli". Kerroin sinulle ensimmäisessä viestissäni sen, että ei jotain tiettyä haukkumasanaa kannata jäädä miettimään. Suuttunut ihminen ei välttämättä mieti, mitä sanaa käyttää. Hän haluaa loukata, joten hän käyttää loukkaavaa sanaa, tarkoittipa sitä todella tai ei.

        Opettele siis lukemaan paremmin näitä tekstejä, äläkä ole itse niin tärkeilevä. Tylyyttä kerjäsin vasta toisessa viestissä, minkä olisi huomannut, jos olisit ajatellut viestieni sisältöä.

        Taisi olla niin, ettet kestänyt sitä, että mies on kanssasi eri mieltä. On naisia, jotka luulevat, että miehet on luotu vain heitä palvomaan. Oletko yksi niistä?

        En halua olla samaa mieltä miesten kanssa sillä liian monesti he ovat moraalittomampia kuin minä.
        En myöskään odota että minua palvotaan.
        Mitä miehiltä haluan, on se että haluan että minua kohtaan käyttäydytään niin kuin minä käyttäydyn heitä kohtaan :)
        Kaverisuhteissa asia toimiikin näin, mutta exiä on turha edes miettiä koska vaikka työntäisin kaiken energian siihen miettimiseen, miksi näin"?
        Niin en saisi vastausta ja muut jutut jää hoitamatta, siksi kysyinkin tääl.
        Kuinka olet noin tiukkis??
        Hällenduudeli on sana joka kuvastaa lähinnä ihmetystä... Niin sinä otat sen jotenkin loukkaavana.
        Katsos kun pidät sen mielessä että me naiset ollaan erilaisia kuin te miehet niin hyvä on.
        Mä olen ainakin sisäistänyt sen jutun jo bilsan tunneilta lähtien.....


      • Carolyn
        :-( kirjoitti:

        Sekaannunpa minäkin taas kun asia kiinnostaa vaikkei mua oo kukaan (päin naamaa ainakaan) huoraksi sanonutkaan...

        On ehkä ymmärrettävää että myrskyisän eron sattuessa voidaan olla niin vihaisia että käytetään sitä pahinta sanaa minkä vaan keksii mutta että muuten???? Vai onko se sitten niin ihmisestä kiinni miten toimii, kun vaikka itse olisin kuinka vihainen niin vältän kyllä sanomasta asioita josta jää tyyliin elinikäiset arvet jos se ei asiaan edes millään lailla liity.

        Juttu on nyt näin, rakkaat miehet. En kyllä yhtään tiedä a)kiinnostaako teitä tai b)onko tämä teille jo ihan tuttua juttua, mutta...
        Kun sanotte naista huoraksi jossain aivan muussa yhteydessä kuin edes etäisesti seksuaalisessa teette tyhjäksi ihan kaiken mitä nainen on ikinä yrittänyt olla ja tehdä. Osoitatte että naisen ainoa arvo tässä maailmassa on tissit ja perse, eikä se ole yhdenkään naisen mielestä hyvä asia vaikka se sitten jonkun miehen mielestä ei yhtään niin huono arvo olisikaan. Tissejä ja persettä nyt ei kuitenkaan tarvii ottaa kovin vakavasti vai mitä?

        Mikä olisi yhtä ilkeätä miehelle, iskisi suoraan ihmisarvoon? Ei varmaan mikään. Tai olisiko hauskaa jos kesken kiivaan keskustelun jostain ihan muusta näkemyserosta nainen alkaisi vaikkapa arvostella miehen suorituksia sänkykamarin puolella tms.?

        Tämän kaiken sanoin todellakin siinä uskossa että kaikki voisivat koittaa parantaa tapojaan jos itseänsä tästä tunnistaa, enkä suinkaan yrittänyt antaa vinkkejä miten pahiten pääsee lyömään toista vyön alle. Riitely ja näkemyserot voivat parhaimmillaan puhdistaa ilmaa ja auttaa suhdetta ja suhtautumista toiseen ihmiseen uusille ja oikeammille urille, mutta toisen henkinen lyöminen kaikella mitä suinkin keksii ei kyllä vie eteenpäin yhtään mitään. Sota vaan jatkuu, ja sitä käydään harmillisesti tasa-arvon nimissä välillä...

        Sanoissa joissa oli järkeä....
        Että hatun noston paikka :)


      • Jari
        Carolyn kirjoitti:

        En halua olla samaa mieltä miesten kanssa sillä liian monesti he ovat moraalittomampia kuin minä.
        En myöskään odota että minua palvotaan.
        Mitä miehiltä haluan, on se että haluan että minua kohtaan käyttäydytään niin kuin minä käyttäydyn heitä kohtaan :)
        Kaverisuhteissa asia toimiikin näin, mutta exiä on turha edes miettiä koska vaikka työntäisin kaiken energian siihen miettimiseen, miksi näin"?
        Niin en saisi vastausta ja muut jutut jää hoitamatta, siksi kysyinkin tääl.
        Kuinka olet noin tiukkis??
        Hällenduudeli on sana joka kuvastaa lähinnä ihmetystä... Niin sinä otat sen jotenkin loukkaavana.
        Katsos kun pidät sen mielessä että me naiset ollaan erilaisia kuin te miehet niin hyvä on.
        Mä olen ainakin sisäistänyt sen jutun jo bilsan tunneilta lähtien.....

        Se "hellanduudeli" on alentava ilmaus, jota tuskin käytetään muuten kuin loukkaamiseen. Siten puhutellaan lähinnä lapsia ja kehitysvammaisia. Eikös näin ole, typy?


      • Carolyn
        Jari kirjoitti:

        Se "hellanduudeli" on alentava ilmaus, jota tuskin käytetään muuten kuin loukkaamiseen. Siten puhutellaan lähinnä lapsia ja kehitysvammaisia. Eikös näin ole, typy?

        Jaa...
        No miehethän ovat vähän niin kuin lapsia :)
        ...Kaipaavat naisten huomiota, vai eikös?
        Mutta tää typy kyllä sanoo asioita ihan tarkoituksella, ja tuo duudeli jutska ollut kuitenkaan alentavasti tarkoitettu.
        Sanonhan mä että "voi pojat"... jos joku juttu menee hyvin, vaikka ihan nais seurassa.... Sekös onkin sitten jo naista alentavaa?
        Täällä voi tekstistä saada minkä käsityksen tahansa, johtuen ihan omasta mielikuvituksesta ja siitä kuinka hyvin osaa itse kirjoittaja kirjoittaa.
        Minä en näköjään omaa tuota taitoa.


    • Kake

      sehän on selvä.

      • ???

        Hmm, ahaa? Siis siinäkö sitten harmittaa se epäilys että tuo antaa muille muttei mulle, perskeles?


    • teak

      Naiset eivät varsin ymmärrettävistä syistä pidä huorittelusta. Mutta kuitenkin miesten tulisi sietää siaksi haukkumista. Ja onko se sitten jotenkin vähemmän törkeää? Siallahan tässä tapauksessa tarkoitetaan itsekeskeistä, piittaamatonta, julmaa... Kun puhutaan huorittelusta, olisi kai syytä muistaa että harvoin asiat niin yksipuolisia ovat. Seuraavassa karkea esimerkki:

      Niin. Me miehet olemme sikoja, mutta onneksi te keskinkertaisen huumorintajun naiset olette eläinrakkaita. Naiset ovat huoria, mutta onneksi joillakin miehillä on rahaa... Ketähän naista mahtoi naurattaa?

      Törkeitä loukkauksiahan molemmat ovat. Huora rikkoo seksuaalimoraalia, ja seksuaalimoraali tuntuu olevan yhteiskuntamme kipeimpiä kohtia. Ehkäpä huoraksi kutsumisen loukkaavuus johtuu juuri siitä. No, onneksi eräät naiset ovat löytäneet miesten heikon kohdan ja haukkuvat pedofiileiksi.

      Mitkä konstit ovat sallittuja luokkaajien suun sulkemiseksi? Kun sanat loppuu, nyrkki ei saa puhua. Emme salli fyysistä väkivaltaa, mutta henkinen väkivalta on sallittu, ja jos henkistä väkivaltaa esitetään huumorin varjolla, se pitäisi jopa hyväksyä! Huh!

      Minusta tuntuu, että haukkuminen käytetyistä ilmauksista riippumatta on sellaista, minkä ei pitäisi kuulua aikuisen (minunkaan) toimintatapoihin. Haukkumisen tarkoitus on väittää kohdetta täysin kelvottomaksi, viedä kunnia ja omanarvontunto, asettaa epäilyttävään valoon... Haukkuminen on erittäin väkivaltainen teko. Siitä ei ehkä koidu mustelmia, mutta sillä saa pahimmillaan toisen ihmisen mielen todella pahaan jamaan.

      Ja lopuksi siis vastaukseni Carolynin kysymykseen: ei kyse ole siitä, mikä tekee naisesta huoran, vaan siitä millä pahiten loukattaisiin. Huorallahan tarkoitetaan vanhahtavasti huorintekijää, naista joka antaa maksua vastaan tai joka loukkaa yleistä seksuaalimoraalia nimenomaan rinnakkaisilla suhteilla. Eiköhän valtaosa huoraksi haukkumisista ole tässä mielessä aiheettomia. Ja ketä naista, joka myy itseään tai jolla on rinnakkaisia suhteita, pystyy muka oikaisemaan käyttämällä hänestä nimeä huora. Prostituutio on ainakin joissain tapauksissa seurausta valitettavista oloista ja rinnakkaissuhteilla on kumma taipumus muodostua koko elämää järkyttäviksi tragedioiksi. Niissä tilanteissa nimittely tai haukkuminen ei tuo mitään todellista hyvää!

      • Carolyn

        Sieltä se tuli :)

        Armas itsetunnon kohotus.
        Jotenkin on noiden haukkumisien keskellä jäänyt itsetunto jalkoihin ja pikku hiljaa se on siellä kavioiden alla romuttunutkin.
        Se että hetken, aika pitkän sellaisen kerkesin miettimään..
        Että mitä kummaa olen tehnyt väärin, millainen minun pitäisi olla jne....
        Mutta loppupelissä olen juuri sellainen kuin olen..
        4 vuotta yhteiseloa exän kanssa, nyt hän jaksaa edelleen haukkua mutta koen samalla olevani kenties vahvempi.
        No mutta tämä minusta...
        Se että mitä tuohon sikaan tulee, niin en itse lähde hakkumaan syyttä suotta.. ja käytän yleensäkkin vain termejä: tunteeton, äijä, tms... vastaavia jotka ovat enemmän lähempänä totuutta kuin sika koskaan.


    • jake

      Pakko tunnustaa, joskus olen paristi erehtynyt itsekin ko. sanaa käyttämään riidan riehuessa pahimmillaan. Juttuhan on niin, että miehet (tai no ainakin mä) on niin tyhmiä, ettei me tajuta helpolla miten vakava loukkaus kyseinen sana naiselle on. Lähin sana mihin olen suutuspäissäni sitä mielessäni verrannut on "idiootti" tai jokin vastaava. En siis koskaan ole tarkoittanut että tyttöystäväni olisi kirjaimellisesti huora. Vihaisena sanoo monesti asioita mitä ei tarkoita, haukkui hänkin mua kerran homoksi ;) No, tästä huorittelusta olemme jutelleet, ja kun tajusin miten paljon se häntä satutti niin lopetin sen toki tyystin. Yritänpähän vastaavassa tilanteessa keksiä jotain muuta, käytän sitten vaikka sitä idioottia.

    • Iita

      lueskelin tuossa sinun ja jarin viestejä :) Synkkaa tosi hyvin... Oma mielipiteeni on se mitä jakekin taisi mainita, että kun pinna palaa niin sitä sanoo kaikkea mitä ei olisi edes tarkoitus sanoa. Itse olen haukkunut omiakin ystäviä joskus huoraksi kun olen tarpeeksi vihainen ja he samoin. Miehiäkin olen (siis entisiä) haukkunut homoiksi, impotenteiksi (tosi inhottava haukkumasana) ym... En voi tosiaankaan syyttää miehiä tästä viasta, olen itsekkin samanlainen, en parempi enkä fiksumpi...valitettavasti.

    • Vastaus Carolynille Naiselta.

      A)Et antanut miehelle, se HUORITTELEE SUA, huvikseen, jotta saisi tyyydytyksen sielulleen ...

      B) Se huorittelee siksi, että sillä on VITUN HUONO ITSETUNTO, mitä se ei muuten osaa tuoda julki.

      C) MUISTA Carolyn, SUSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA, vaan siinä HUORITTELIJASSA (!) MIKÄ HELVETTI NYKYAJAN MIEHIÄ OIKEIN RIIVAA?? !!

    • Voi Carolyn ... :(

      Mitä ME NAISET OLTAIS TEHTY :) mE VAAN OLLAAN NIINKUIN MEIDÄN PITÄÄKIN KÄYTTÄYTYÄ. MIEHISTÄ - ON JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ - VIIME AIKOINA TULLUT AIVAN KUIN ISLAMILAISIA MUSLIMEJA - tai pahempia (!) niistä 0on tullut meidän moraalin VARTIJOITA, mitä me EI ITSE OSATA TEHDÄ... EU - TULEE - tuleeko samalla ISLAMILAINEN NAISTEN KOHTELU ?? toivottavasti ei....

    • Caronynille...

      Me Naiset EI OLLA MUUTUTTU MIKSIKÄÄN. Miesten mielipiteet on JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ tiukentuneet, JA SANA H- U- O- R-A lipsahtaa aivan kuin huomaamatta, jotta me OSAISIMME TODELLA MIEHIÄMME PAREMMIN.

      NAISET: OLKAA NAISIA EDELLEEN, ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ HUORITTELUSTA, ,MIDTÄ ON TULLUT - viime aikoina muotia- vaan ANTAKAA PALAA, NIINKUIN ENNENKIN. PITÄKÄÄ HAUSKAA, THIS IS THE LADIES NIGNT!!

    • CARONYLILLE jA KAIKILLille Na

      Jos mies huorittelee helposti, syynä on vain kaksi asiaa; hän joko haluaa saada sut talutusnuoraan tiukasti tai saada sut tuntemaaan huonoa itsetuntoa käytöksestäsi (mitä ET TODELLAKAAN OLE HARJOITTANUT ...) MUTTA TARKOITUS ON, ETT'Ä t u n n e t t e ek enee s ii eNIIN.

    • Anonyymi

      Jos nainen saa sellaista osakseen, hän on epäilemättä sen ansainnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe