Siskostani tullut huora.

Peräkylän Tyttönen

Että minä vihaan siskoani! Sillä oli mukva poikakaveri mut meni törkkimään ja pettämään sitä kamalan äijän kanssa. En anna koskaan sille anteeksi. Kaikki puhuu ja nauraa kylillä. Eihän siellä kehtaa edes liikkua.

19

4226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen kans haluu

Jos mun sisiko vaihtais mukavan poikaystävän kamlan äijän kanssa törkkimishetkiin, ja porukat naurais sille kylillä
      niin mä tuumaisin kylmän viileesti että: MUN sisko saa olla ihan kenenkans se tykkää, sitä te tyhjän naurajat ettet määrää!

• se sisko

vieläpä pitää "törkkimisestä",mitä ikinä lieneekään.

• okokokok

Onko jo paljon ajettu?

• Yksinkertaisesti.

Kiroaisin/ kiroan tuollaisen sisaren. Veli/sisko. Ei ole enään olemassa, muuta kuin pakosta. Pakko ei ole kuin kuolla ja sekin vain kerran. Sovittu jatkomon kanssa. Muita ei kutsuta. Vain "läheiset" Ei tarvitse silloinkaan.

• samaa näköä?

Oletteko identtiset kaksoset, vai miksi et kehtaa?
      Kuule muuten, monen mielestä on yx hailee, miten nuoret seurustelevat.
      Suurin osa ei edes jaksa kuunnella juoruja toisten mokista.
      Älä ole milläsikään.

• olimpia

Eihän se ole sinun häpeä vaan siskosi. Minkälainen tämä mies sitten on kun niin hirveä? Vai onko se vaan teinin mielestä hirveä?

• peräkylältä

Nuori kyllä olen ja moneltakin osin tunnun järkevämmältä kuin tämä "entinen" siskoni. Se nyt on vaan koko perheeni mielestä niin järkyttävää ja törkeää mitä meni tekemään turhaan. ukko on kaikkien mielestä aivan järkky tapaus ja kyllä kylän mummelit siitä puhuvat vielä pitkään! Mut ei haittaa minua enää. Itsepä poltti siltansa tännekinpäin.

• enemmän
        peräkylältä kirjoitti:

Nuori kyllä olen ja moneltakin osin tunnun järkevämmältä kuin tämä "entinen" siskoni. Se nyt on vaan koko perheeni mielestä niin järkyttävää ja törkeää mitä meni tekemään turhaan. ukko on kaikkien mielestä aivan järkky tapaus ja kyllä kylän mummelit siitä puhuvat vielä pitkään! Mut ei haittaa minua enää. Itsepä poltti siltansa tännekinpäin.

annettavaa sisarellesi kuin tällä edellisellä miehellä? Heppoisin perustein katkotaan välejä kehenkään. Ja jos kyse on jostain ulkoisesta "järkyttävyydestä" niin voi mennä itseensä ja syvälle.

• Anonyymi
        peräkylältä kirjoitti:

Mitä ihmettä te siis koko suku teette? ei teidän omaan sukuunne kuuluva ihminen, ole tämä kamala mies.
        Hän on sinun sisaresi.
        MIksi te sen teette mitä teette? Kun joku josta saa syntipukin, pitää olla? Vai todellisuudessa tekikö sisaresi jonkin rikoksenkin? Teitäkin kohtaan?
        ( olen eräs, jota suku vierastaa kun eivät edes tiedä elämäni arjesta mitään, kun ei olla vuosiin edes nähty. Kuulen sitte somen kautta vähän, joskus puhelimessa känniläiseltä lähimmäiseltäni haukkuja, jolle nauran räkäiset. Viimeksi keväällä humalassa minut haukkunut omaiseni, ei ole millään selittänyt edes vaikka olen kysynyt jo monesti, miksi haukkui.)
        Jos minun läheiseni haksahtaisi väärään mieheen, sisar, en heittäisi häntä suvusta ulos.

• 57453973845

Ja asiahan kuuluu sulle?

Mitäs se sun päätäs raapii vaikka tekis mitä?

• Anonyymi

No hyih häpiö

• olimpia

Surullista kyllä niillä ei välttämättä ole omaa elämää ja muutenkin on varmaan juoruakkoja. Mistä tiedät pettikö poikaystävä ensin siskoasi? Tue siskoasi äläkä vihaa hänellä voi mennä henkisesti huonosti kun tekee tuollaista kysy syytä ja selvitä äläkä heti tuomitse.

• pikkusisko myös

Sun siskon huoraaminen ei kuulu sulle

• peräkylästä myös

Taidat vaan olla kateellinen siskolle. Eiks niin et oma miehes on kamala, mieti paljoko siskolles on kylillä naurettu sun takia.

• peräkylän tytteli

Kumpaakin löytyy! Eikä ole yksin minun mielipiteeni vaan ihan koko perheen ja suvun. Tässä tapauksessa siihen on jo ehtinyt tottua. Joten E.V.V.K. ja hauskat loppuelämät!

• Oman elämänsä sankari

Hoida mimmi omat asias.
      Ihailen sun sisarta.
      Jää sä tanssii tangoa niiden muiden kontrollifriikkien kanssa.
      Systeris varmaan muuttaa jonnkekin hevonhelkkariin tommosesta mestasta.
      Tollanen Syvä Joki-meininki etoo

• Anonyymi

saanko mäki koe-ajaa

• Anonyymi

On kunnian loukkaus Suomen laki,Nimitellä henkilöä ,kuten sinä siskoasi.Siskosi tarvitsee 2 todistajaa sanomasi ja maksat sille korvaukset.Helposti varmaan saa kun oletan nimitelet häntä kaikille.

• Anonyymi

Halpaista touhua en minäkään tunsikin veljeksi tai sisareksi tuollaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe