Eli onko miehille ihan erikseen tarkotettu voiteita esim noihin tummiin silmän alususiin? Iho myös hiukan kuivaa joten kosteusvoiteita? asustelen pikkukylällä joten täällä ei ole ainakaan miehille erikseen mitään "kauneustuotteita"
tummat silmän aluset
4
2499
Vastaukset
- olli2222
Kannattaa kokeilla Nive for men: Eye relift Q10 voidetta. Se on ainakin mulla auttanut tummiin silmän alusiin.
- lisää näitä
Nivean voide korkeintaan turvottaa silmänalusia, silmän aluset heijastavat unenpuutetta, sekä myös munuaisten kuntoa. Joillakin on myös luonnostaan tummat silmänaluset. Munuaisille riittävästi nesteitä ja unta.
Q10 partikkelit, kuten muutkaan vitamiinipartikkelit tai muut ihmeet eivät imeydy ihoon. Ne on liian suuria siihen, ja tämä tieto on farmasian erikoiskouluttajalta. Iho ei voi hyödyntää niitä mitenkään, joten turhiin markkinointikeksintöihin on turha luottaa.
Rasvoissa on erilaisia koostumuksia ja ne tuntuvat ihon pinnalla erilaisilta, mutta niiden hyöty on ihon kannalta sama lätki sitten naamaan tummelia tai mitä hyvänsä hienoa rasvaa. Ne pintakosteuttavat ja pehmentävät ja suojaavat ihoa pinnalta. Mutteivät korjaa vaurioita, eivätkä sisäisesti ravitse, vaikka mitä luvattaisiin.
Kuitenkin tuon suojauksen takia kannattaa rasvata, ja sen, ettei ihon pinta kiristä.
Silmänalusiin urheilua ja unta ja vettä. Ensiavuksi voi käyttää jotakin turvotusrasvaa, mutta jos perushoito jää pois, niin ei auta pitemmän päälle mikään.- minä itte
Lieneeköhän minulla AIDS kun silmänaluset alkavat mennä tummiksi? Sormia ja varpaita palelee saunassakin. Oireet ovat muutoinkin kuin elimistö kaipaisi suonensisäistä nesteytystä. Näköäkin hämärtää toisinaan ( en tarkoita ulkonäköä ). Terveyskeskuksen puoskarit väittävät ettei minua mikään vaivaa, vaikka vasenta munuaista jomottaa alituiseen. Oikean puolen palleaakin jomottaa kuin vanhalla juopolla kovan ryyppäämisen jälkeen, mutta..kun olen absolutisti, alkoholi tuskin lienee syynä?!!
- Pesukarhu00
Tuolta olen itselle sopivat löytänyt http://menexpert.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802167
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871550Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141254Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2111049- 44965
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805