tummat silmän aluset

uga

Eli onko miehille ihan erikseen tarkotettu voiteita esim noihin tummiin silmän alususiin? Iho myös hiukan kuivaa joten kosteusvoiteita? asustelen pikkukylällä joten täällä ei ole ainakaan miehille erikseen mitään "kauneustuotteita"

4

2524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli2222

Kannattaa kokeilla Nive for men: Eye relift Q10 voidetta. Se on ainakin mulla auttanut tummiin silmän alusiin.

• lisää näitä

Nivean voide korkeintaan turvottaa silmänalusia, silmän aluset heijastavat unenpuutetta, sekä myös munuaisten kuntoa. Joillakin on myös luonnostaan tummat silmänaluset. Munuaisille riittävästi nesteitä ja unta.

Q10 partikkelit, kuten muutkaan vitamiinipartikkelit tai muut ihmeet eivät imeydy ihoon. Ne on liian suuria siihen, ja tämä tieto on farmasian erikoiskouluttajalta. Iho ei voi hyödyntää niitä mitenkään, joten turhiin markkinointikeksintöihin on turha luottaa.

Rasvoissa on erilaisia koostumuksia ja ne tuntuvat ihon pinnalla erilaisilta, mutta niiden hyöty on ihon kannalta sama lätki sitten naamaan tummelia tai mitä hyvänsä hienoa rasvaa. Ne pintakosteuttavat ja pehmentävät ja suojaavat ihoa pinnalta. Mutteivät korjaa vaurioita, eivätkä sisäisesti ravitse, vaikka mitä luvattaisiin.
      Kuitenkin tuon suojauksen takia kannattaa rasvata, ja sen, ettei ihon pinta kiristä.

Silmänalusiin urheilua ja unta ja vettä. Ensiavuksi voi käyttää jotakin turvotusrasvaa, mutta jos perushoito jää pois, niin ei auta pitemmän päälle mikään.

• minä itte

Lieneeköhän minulla AIDS kun silmänaluset alkavat mennä tummiksi? Sormia ja varpaita palelee saunassakin. Oireet ovat muutoinkin kuin elimistö kaipaisi suonensisäistä nesteytystä. Näköäkin hämärtää toisinaan ( en tarkoita ulkonäköä ). Terveyskeskuksen puoskarit väittävät ettei minua mikään vaivaa, vaikka vasenta munuaista jomottaa alituiseen. Oikean puolen palleaakin jomottaa kuin vanhalla juopolla kovan ryyppäämisen jälkeen, mutta..kun olen absolutisti, alkoholi tuskin lienee syynä?!!

• Pesukarhu00

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe