tummat silmän aluset

uga

Eli onko miehille ihan erikseen tarkotettu voiteita esim noihin tummiin silmän alususiin? Iho myös hiukan kuivaa joten kosteusvoiteita? asustelen pikkukylällä joten täällä ei ole ainakaan miehille erikseen mitään "kauneustuotteita"

4

2445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli2222

      Kannattaa kokeilla Nive for men: Eye relift Q10 voidetta. Se on ainakin mulla auttanut tummiin silmän alusiin.

    • lisää näitä

      Nivean voide korkeintaan turvottaa silmänalusia, silmän aluset heijastavat unenpuutetta, sekä myös munuaisten kuntoa. Joillakin on myös luonnostaan tummat silmänaluset. Munuaisille riittävästi nesteitä ja unta.

      Q10 partikkelit, kuten muutkaan vitamiinipartikkelit tai muut ihmeet eivät imeydy ihoon. Ne on liian suuria siihen, ja tämä tieto on farmasian erikoiskouluttajalta. Iho ei voi hyödyntää niitä mitenkään, joten turhiin markkinointikeksintöihin on turha luottaa.

      Rasvoissa on erilaisia koostumuksia ja ne tuntuvat ihon pinnalla erilaisilta, mutta niiden hyöty on ihon kannalta sama lätki sitten naamaan tummelia tai mitä hyvänsä hienoa rasvaa. Ne pintakosteuttavat ja pehmentävät ja suojaavat ihoa pinnalta. Mutteivät korjaa vaurioita, eivätkä sisäisesti ravitse, vaikka mitä luvattaisiin.
      Kuitenkin tuon suojauksen takia kannattaa rasvata, ja sen, ettei ihon pinta kiristä.

      Silmänalusiin urheilua ja unta ja vettä. Ensiavuksi voi käyttää jotakin turvotusrasvaa, mutta jos perushoito jää pois, niin ei auta pitemmän päälle mikään.

      • minä itte

        Lieneeköhän minulla AIDS kun silmänaluset alkavat mennä tummiksi? Sormia ja varpaita palelee saunassakin. Oireet ovat muutoinkin kuin elimistö kaipaisi suonensisäistä nesteytystä. Näköäkin hämärtää toisinaan ( en tarkoita ulkonäköä ). Terveyskeskuksen puoskarit väittävät ettei minua mikään vaivaa, vaikka vasenta munuaista jomottaa alituiseen. Oikean puolen palleaakin jomottaa kuin vanhalla juopolla kovan ryyppäämisen jälkeen, mutta..kun olen absolutisti, alkoholi tuskin lienee syynä?!!


    • Pesukarhu00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe