Kuppausklubi4

joku kyseli

onko kuppaukset loppuneet. Aloitan täällä nyt uuden ketjun, koska edellinen ketju on jo tuolla aika kaukana ja hännillä.

En ole nyt mitannut itseäni vaan olen päättänyt katsoa silmämääräisesti onko näkyviä tuloksia ja niitä ei ainakaan silmällä vielä nää. Iho on kyllä ihanan sileä ja elävän näköinen, ei sellainen harmaa mitä se aikaisemmin oli. Kuppausviikkoja on takana noin 5, välillä on ollut taukopäiviä mustelmien takia. Olen päättänyt kupata vielä tämän kuun loppuun ja jos sittenkään ei ole näkyviä tuloksia, on kuppaus humpuukia.

NUkuttua kyllä saan hyvin niinä öinä kun kuppaan, että se on jo yksi positiivinen asia.

Kertokaa muut kokemuksianne ja innostakaa mua, koska tuntuu, että teen turhaa työtä.

12

2922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaniaDania

      Aloitin kuppailun 28.1 ja muokkauskohteina oli vatsa ja jenkat pepun päältä. Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kyllä mulla ainakin toimi.
      Tässä yhteenveto vatsan mittaustuloksista:

      ylävatsa rintojen alta: 86->85->85->84
      keskivatsa vähän navan yläpuolelta: 91->90->87->86
      alavatsa "suurimman makkaran" kohdalta: 102->100,5->98,5->98,5

      Kirjoitin tuossa aiemmin, että olen aloittanut reisien imuttelun; oikeastaan sisäreidet polvesta nivusiin (noh siis hyvin lähelle nivusia) ja etureisiäkin.
      Kuppina on toiseksi pienin kuppi ja hyvin varovainen nosto ja kupin liikuttelu, 10min/reisi ja kyllä on reidet tämän jälkeen punaiset ja kuumottaa. Imuttelun jälkeen laitan vielä kosteusvoidetta.
      EDIT: Muutamia pikkurillinpään kokoisia mustelmia on tullut kumpaankin reiteen mutta eivät vielä estä imuttelua.

      Mittoja reisistä en ole vielä ottanut. Mulla ei oikeastaan kovin paljoa ole tuota löllyä reisissä; 0,5-1cm pehmeää löllyä kudosta isojen lihasten päällä joten en taida edes iljetä ottaa niitä mittoja :p eli katson vain silmämääräisesti onko mitään muutosta tapahtunut. Voin kuitenkin niitä välituloksia ilmoitella aina välillä..

    • -s-

      Moi,
      Minä olen aloittanut kuppauksen jo kolmesti ja aina odottanut, että joskos se nyt tehoaisi.... juu mitään muutosta ei tosiaankaan ole tapahtunut.
      Kukin kuppausjaksoni on kestänyt 4-6 viikkoa ja olen kupannut päivittäin. Kuppausaika riippuu fiiliksistä, mutta usein n. 15 - 25 min.
      Selluliitti on ja pysyy minun reisissäni ja takapuolessa; en voi kuin kadehtia niitä joilla tuo kuppaus toimii.
      Minulla ei toimi, nyt sen uskon =(

    • kesäksi jalat kuntoon

      Ostin kupit n. 3vkoa sitten ja tulokset kyllä näkyy! Mittaillut en ole (harmi etten tajunnut), mutta eron huomaa ihan vaan silmämääräisesti. Ukkokin totesi että on emännän reidet kaventuneet. ;) Mulla ei ole ylipainoa mutta sellua on kertynyt reisiin ja pebaan. Kerran päivässä olen kuppaillut, ehkä n. 10min ajan.. Laiska olen enkä jaksa sen kauempaa kuppailla. Jalat on ollut ja on mustelmilla, Hirudoit fortea olen laittanut ja se on auttanut muutamassa päivässä. Hyvä ostos oli todellakin! Suosittelen!

    • uusi-

      Hei! Mikä on paras: tavallinen muovinen kuppi, magneettikuppi vai setti, johon tulee sellainen "ilmanpainevempain" mukaan?

      • vuoden kuppaillut.............

        Ja kyllä toimii! Kaikki selluliitti on poissa reisistä ja pohkeista, joita aluksi kuppailin päivittäin. Pakaroissa on hitusen sellua, niihin en ole NIIN KOVASTI keskittynyt, eiväthän ne mihinkään näy. Takapuolen muoto on kyllä parantunut ja selluakin vähemmän. Taidankin ottaa pakarat käsittelyyn ennen bikinikautta.
        Sen olen huomannut, että kun aloittaessani kuppausta söin masennuslääkettä, ei tuloksia tullut niin herkästi kuin lääkkeen lopettamisen jälkeen.
        Kuppaus toimii, kannattaa kokeilla!


      • vuosi??
        vuoden kuppaillut............. kirjoitti:

        Ja kyllä toimii! Kaikki selluliitti on poissa reisistä ja pohkeista, joita aluksi kuppailin päivittäin. Pakaroissa on hitusen sellua, niihin en ole NIIN KOVASTI keskittynyt, eiväthän ne mihinkään näy. Takapuolen muoto on kyllä parantunut ja selluakin vähemmän. Taidankin ottaa pakarat käsittelyyn ennen bikinikautta.
        Sen olen huomannut, että kun aloittaessani kuppausta söin masennuslääkettä, ei tuloksia tullut niin herkästi kuin lääkkeen lopettamisen jälkeen.
        Kuppaus toimii, kannattaa kokeilla!

        pitääkö mun jatkaa tätä kuppausta vuosi, jotta jotakin näkyy??


    • pallo pylly :)

      Moi!! Mä kuppailin noin vuosi sitten ja sainkin senttejä pois ja jalkoja sileämmäksi! Sit iski laiskuus ja en jaksanu enää sitä ylläpito vaihetta.. Nyt aloitin uudella innolla uusiksi ja katsotaan saanko yhtä hyvin tuloksia aikaan kuin vuosi sitten! Nyt mulla käytössä lisäksi sellugeeli millä yritän lisäksi kiinteyttää ihoa!

      Alku mitat ja siis seuraan vaan nyt tota lantiota..

      Lantio (pyllyn kanssa leveimmältä kohdalta, siitä missä on pallukat) 102 cm..

      Viikon päästä katsotaan tuloksia sit uusiks. Kirjaan ne tänne taas niin kuin vanhaan malliin! Toivottavasti porukka taas innostuis kirjaamaan tuloksia ja muutenkin vaihtamaan kuulumisia! Se on vaan niin kovin tärkeää tässäkin se vertaistuki :D

    • uutukainen

      Moi kaikille! Mulle saapui kupposet tänään (Fit Jar) ja innokaana harjoittelemaan kuppailua... Mutta nyt kuppailun jälkeen OKSETTAA ja etoo kamalasti! Lähtiköhän ne myrkyt nyt noin suit sait liikkeelle, vai mistä tää vois johtua?? Vettä oon kitannut varmaankin jo lähes litran kuppailun jälkeen.

    • muttu

      sain siis kupit juuri ja oon nyt 3 pv kuppaillu aika kevyesti ja sieltä täältä, ehkä joku puol tuntii.

      Eilen ja tänään päätin ihan huvikseen katsoa, että jos kuppaan vaan toista pakaraa niin tuleeko eroa, ja mitä taivaan ihmettä!!!
      Ne näyttää ihan erilaisilta! Kuppailtu pakara on ihan sairaasti sileämpi!

      Oon alkanut jo miettiä että ehkä ne oli alunperinkin sitten erilaiset, koska ei nyt kahdessa kolmessa päivässä voi tulla varmaan muutoksia? Huhhuh. Antaa kyllä motivaatiota.

      Kokeilkaapas huviksenne.

      • kokeilla

        Lueskelin teidän kokemuksia ja innostuin. Mistä noita kuppaus vehkeitä voi ostaa? Mitä maksaa? Sattuuko kamalasti :(. Ajatuskin kauhistuttaa koska alhainen kipukynnys mutt mitäpä nainen ei kauneuden eteen tekisi :), VAIKKA MITÄ!!!


    • kokeilussa on

      Hankin omat kuppani muutama kk sitten, mutta pian kuppauksen aloitettua sairastuin ja kuppaukset jäivät tauolle. Nyt olen ehkä 5 päivää kupannut taas aktiivisesti joka päivä noin 30 min - 45 min. Pääasiassa olen keskittynyt reisiini ja myös pohkeet ja peppu ovat saaneet osansa imutuksista.

      Ekalla kuppauskerralla ihoon tuli vain osittaista punoitusta, sellaisia punaisia läiskiä ja kuppaa nostaessa sellut näkyi todella selvästi ja iho on minulla tosi velton ja harmaantuneen oloinen. Nyt viimeisillä kuppauskerroilla iho on alkanut tulla tasaisesti punaiseksi ja kuppaa nostaessa sellut eivät enää näy niin rumasti ainakaan etureisissä ja polvien tienoilla. Ja kyllä näyttää, että olisi vähän tasoittumista tapahtunut, ainakin iho on ihanan pehmeä.

      Missään nimessä en usko, että kuppauksesta olisi ainakaan haittaa, koska iho ainakin siliää ja rasvat (siis ne ihovoiteet) imeytyvät paremmin, kun pintaverenkierto on vilkastunut. Mittaillut en ole, koska olen myös alkanut harrastaa pyöräilyä ja uintia päivittäin ja koitan myös ruokavaliota vähän keventää, joten tulokset tuskin johtuisivat ainoastaan kuppailusta.

      Hiukan harmittaa, että sisäreisiä ei saisi kupata, nekn on ne kaikkein karmeimmat alueet minun jaloissani. Erittäin paljon odotan, että etureidessäni seistessä näkyvä ruma sellumokkura katoisi, vielä ei ole kuitenkaan hävinnyt.

    • TaniaDania

      Eli tässä mittaustuloksia viikon kuppailun jälkeen. Vain vatsaa imuteltu. Toiseksi suurinta kuppia käytetty. Aloitin tauon jälkeen uudestaan eikä tämän tauon aikana ole senttejä tullut takas.

      Suluissa lähtömitat.
      Rintojen alta: (84)-> 83
      Vyötärö: (86)-> 86
      Alavatsa; sen isoimman/alimman makkaran kohdalta: (98,5)-> 97

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe