Teollisuuden palkka

ei mitään järkeä perkele

työskentelen rakennuspuusepänteollisuudessa jossa on käytössä palkkiopalkka normaalin palkan lisänä.
Normaaliälyinen luulisi että palkan suuruus noudattelisi tuotantomääriä mutta näin ei ole käytännössä, perkele vaikka ahkeroisi kuinka paljon tuota vittumaisen raskasta ja likaista työtä, taistellen reistailevien romukoneiden kanssa, ei se palkassa näy mitenkään!
Ja palkka heilahtelee satoja euroja kuukaudessa, alhaisimmillaan hyvä jos ylittää tuhat euroa perkele!
Ei motivoi yhtään tehdä tämmöistä työtä, ahkeruus ei palkassa näy vaan palkka näyttää noudattelevan jotain täysin järjettömiä perusteita.

Kohta pitäisi taas töihin lähteä mutta mistä motivaatio... saatana että tekisi mieli marssia suoraan pomon juttusille ja irtisanoutua koko paskasta!

2

1225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan

ja monessa paikassa, älä rasita itseäsi moisessa läävässä. Ammattitaitoinen rakennusmies on kultaakin arvokkaampi!

• on aika

No johan, nythän on rakentamisessa tosi vaiuhdikasta ja teollisuudessakin vipinää. Jos sinulla on mahdollisuus työskennellä suuremmilla kaupunkialueilla niin hae äkkiä uutta hommaa, nyt niitä saa.

Jos taas olet jossain Kainuun takamaastossa etkä voi lähteä niin tilanne lienee huonompi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe