gangstarapin kuuntelu

Gangsta.

ganstarapin kuuntelu aiheuttaa ylipainoa. Onko totta? Peitellään pussihousuilla eli pakolaishousuilla.

10

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussihousuilla

ja lököttävillä vaatteilla peitellään kukkakeppikroppaa.

• hoppigirl-91

Mä pidän lököttäviä vaatteita sen takia,että niissä on mukava olla, ja mä oon pitäny sellasii jo ties, kuinka monta vuotta. Ja ei ne vaatteet ratkase vaan aatteet. Ja mä en oo todellakaan mikään ylipainoinen. Mä vaan haluun pitää vaatteita,joissa mun on hyvä olla.

• mikä mies

mäkin tykkään pitää naisten alusvaatteita koska niistä tulee mulle hyvä olo.

• hoppipoju 89

hmm voi toi olla tottakkin se kyllä riippuu myös ihmisestä ainakaan mulle se ei aiheuta yli painoo yhtään ite kuuntelen tosi paljon gangsta räppiä eli 50 cent DMX Eminem ja 2 pac ja ne kaikki tekee gangsta räppiä mut eminem tekee myös ei gangsta räppiä mut ainkaan mun kohalla ei oo ollu tota yli painoo mut mielen kiintonen juttu on

• Sakuuri

Tuupakki ei kyllä tee enää htään mitään.

• _Eazy Duz It_

Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?

• _Eazy Duz It_ kirjoitti:

Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?

joo en jaksa alkaa väittelee!

• hnghng

yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!

• sfa
        hnghng kirjoitti:

yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!

Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
        Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista.

• DarkNinjaHiiri
        sfa kirjoitti:

Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
        Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista.

This real nigga
        http://www.youtube.com/watch?v=VfdC_0C2E6o

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5554
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      197
      3597
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2418
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1208
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1048
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      1008
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      965
    Aihe