gangstarapin kuuntelu

Gangsta.

ganstarapin kuuntelu aiheuttaa ylipainoa. Onko totta? Peitellään pussihousuilla eli pakolaishousuilla.

10

820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussihousuilla

ja lököttävillä vaatteilla peitellään kukkakeppikroppaa.

• hoppigirl-91

Mä pidän lököttäviä vaatteita sen takia,että niissä on mukava olla, ja mä oon pitäny sellasii jo ties, kuinka monta vuotta. Ja ei ne vaatteet ratkase vaan aatteet. Ja mä en oo todellakaan mikään ylipainoinen. Mä vaan haluun pitää vaatteita,joissa mun on hyvä olla.

• mikä mies

mäkin tykkään pitää naisten alusvaatteita koska niistä tulee mulle hyvä olo.

• hoppipoju 89

hmm voi toi olla tottakkin se kyllä riippuu myös ihmisestä ainakaan mulle se ei aiheuta yli painoo yhtään ite kuuntelen tosi paljon gangsta räppiä eli 50 cent DMX Eminem ja 2 pac ja ne kaikki tekee gangsta räppiä mut eminem tekee myös ei gangsta räppiä mut ainkaan mun kohalla ei oo ollu tota yli painoo mut mielen kiintonen juttu on

• Sakuuri

Tuupakki ei kyllä tee enää htään mitään.

• _Eazy Duz It_

Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?

• _Eazy Duz It_ kirjoitti:

Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?

joo en jaksa alkaa väittelee!

• hnghng

yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!

• sfa
        hnghng kirjoitti:

yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!

Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
        Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista.

• DarkNinjaHiiri
        sfa kirjoitti:

Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
        Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista.

This real nigga
        http://www.youtube.com/watch?v=VfdC_0C2E6o

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe