Tulehtunut ilmapiiri?

Einsten1:n kuolemattomin sanoin: Taitaa olla aika tulehtunut ilmapiiri. Pitäisikö taas ottaa matkapuhelin käteen ja soittaa Zamiolle?

Tätä vauhtiahan menee jo 1000 viestin raja rikki. Taitaa kirastuli kärventää pääsiäisen kunniaksi. Mutta mahtaako pitkästä perjantaista tulla nimensä veroinen palstallakin?

Että pääsiäisiä vaan itse kullekin!
501945
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 50

Vanhimmat

Hyvin menee, mutta menköön. Itsekin huomion tuon 1000 viestin haamurajan uhkaavan lähestymisen. Sen jälkeen ei ole entiseen paluuta.

Äänestä

huomannutkaan viestien määrää! Ohoh, taas on sontaa tuotettu tonneittain..Siinä olisi kokkoon matskua!

Hyviä pyhiä Ratikkakuskillekin! Pysyhän raiteilla! :)

Äänestä

Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että monikulttuuriseen kasvatukseen sitoutuminen globaalisti kulttuurisen diversiteetin ongelman ymmärtämiseksi järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.

Äänestä

ovat tulehdusherkempiä kuin toiset... :D

Mulla on ollut tänään kaikkien aikojen palstapäivä, niin hyvässä kuin pahassakin. Ja haluan pyytää anteeksi omaa osuuttani fiiliksen pilaamisessa, vaikkakaan mitään kirjoittamaani en kadu enkä pyydä anteeksi.

Että kiitoksia, anteeksi ja hyvää yötä!

Äänestä
  • "Haluan pyytää anteeksi omaa osuuttani, vaikkakaan mitään kirjoittamaani en kadu enkä pyydä anteeksi."

Äänestä

• minusta kyllä näytti toiselta........ensinnä sanot ettet kadu ja pyydä anteeksi....sitten kuitenkin lopussa pyydät anteeksi...on ristiriita...

Laura, mieti vielä kerran mitä yhdessä viestissä kirjoitit.....en saa rauhaa muuten

Äänestä

• Kiitoksia itsellesi, saat anteeksi ja tule elävänä takaisin, me kaipaamme sinua yön yli :)

Äänestä

• laura fan-club kirjoitti:

Kiitoksia itsellesi, saat anteeksi ja tule elävänä takaisin, me kaipaamme sinua yön yli :)

ennen huomista. Sorry. Saa kai sitä nyt hyvät yöt muutenkin toivottaa..?

Äänestä

• hymy:) kirjoitti:

minusta kyllä näytti toiselta........ensinnä sanot ettet kadu ja pyydä anteeksi....sitten kuitenkin lopussa pyydät anteeksi...on ristiriita...

Laura, mieti vielä kerran mitä yhdessä viestissä kirjoitit.....en saa rauhaa muuten

osuuttani palstan tulehtuneeseen ilmapiiriin. Varsinkin sen vittu-kampanjan osalta.

Mitään kirjoittamaani kommenttia en kadu enkä vedä takaisin, olivat ne sitten tosia tai eivät.

Mä olen miettinyt, ja kuten sanoin, niin kaikki, jotka minut tuntevat, tietävät kyllä mistä se lähti ja miksi. Mun veli oli mulle kaikki kaikessa, se olisi oikeasti vaikka tappanut tai kuollut mun takiani, ja mä en hyväksy hänen kuolemansa käyttämistä minua vastaan. Siihen verrattuna, anteeksi, kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään. Minulle, siis. Kuten ei veljenikään näy olevan kenellekään muulle. Joten edelleen, kannattaisi miettiä mistä on kade ja mistä ei.

Äänestä

• IngallsinLaura kirjoitti:

osuuttani palstan tulehtuneeseen ilmapiiriin. Varsinkin sen vittu-kampanjan osalta.

Mitään kirjoittamaani kommenttia en kadu enkä vedä takaisin, olivat ne sitten tosia tai eivät.

Mä olen miettinyt, ja kuten sanoin, niin kaikki, jotka minut tuntevat, tietävät kyllä mistä se lähti ja miksi. Mun veli oli mulle kaikki kaikessa, se olisi oikeasti vaikka tappanut tai kuollut mun takiani, ja mä en hyväksy hänen kuolemansa käyttämistä minua vastaan. Siihen verrattuna, anteeksi, kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään. Minulle, siis. Kuten ei veljenikään näy olevan kenellekään muulle. Joten edelleen, kannattaisi miettiä mistä on kade ja mistä ei.

mitä toivoo

Äänestä

• mitä sanoo ja kirjoitti:

mitä toivoo

minä mietinkin. Entä sinä?

Äänestä

minä mietinkin. Entä sinä?

jos toiveesi toteutuisikin?

Äänestä

• kivalta kirjoitti:

jos toiveesi toteutuisikin?

kuin minusta. Se hyvä puoli siinä olisi, että sillä voisi ilkkua toiselle. Eikös olisikin hauskaa ja kipi-kivaa????

Äänestä

"Siihen verrattuna, anteeksi, kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään. Minulle, siis. Kuten ei veljenikään näy olevan kenellekään muulle. Joten edelleen, kannattaisi miettiä mistä on kade ja mistä ei."

kyllä on, kateus ja veetuili ei saa sitä muuttaa...se on ihmisen sisäinen luonne josta se kumpuaa...

"kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään"

kyllä on, usko pois

rauhaa ja rakkautta kaikkia kohtaan.........sinun pitäisi jo olla tähän netin maailmaan sinut........ÄLÄ ota todesta, jätä kommentoimatta, jos sinua kritisoidaan, se loppuu aika lyhyeen

Hyvällä hymy:)

Äänestä

"Siihen verrattuna, anteeksi, kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään. Minulle, siis. Kuten ei veljenikään näy olevan kenellekään muulle. Joten edelleen, kannattaisi miettiä mistä on kade ja mistä ei."

kyllä on, kateus ja veetuili ei saa sitä muuttaa...se on ihmisen sisäinen luonne josta se kumpuaa...

"kenenkään tuntemattoman elämä ei ole mitään"

kyllä on, usko pois

rauhaa ja rakkautta kaikkia kohtaan.........sinun pitäisi jo olla tähän netin maailmaan sinut........ÄLÄ ota todesta, jätä kommentoimatta, jos sinua kritisoidaan, se loppuu aika lyhyeen

Hyvällä hymy:)

ja sä tiedät mut.

Ja tajuat varmasti oikeasti mistä on kyse.
    Ei se, että mä haluaisin jonkun kuolemaa, mutta olis aika kiva, että ne ihmiset, jotka asiasta leikkiä lyövät, tajuaisivat mistä on kyse. Millä tahansa muulla mua saa lyödä ja olen hymyssäsuin, mutta tämä... Mun broidi olis sanonut kaikille, että tavataan hiekkakuopan reunalla!

Äänestä

veljestäsi marttyyria. Ymmärrän surusi, mutta pura se jollain toisella tavalla kuin tyhmillä kommenteilla näillä palstoilla.

Äänestä

laitoit taas sen asian esille eilisissä kirjoituksissasi, on minullakin sen verran järkeä päässä etten tieten tahtoen iske pahiten iskevään paikkaan, mutta mieti nyt itsekin omia kirjoituksiasi, katso niitä vieraan silmin ja mieti sitten miksi sinua kohti hyökätään, sorry!!

Äänestä

ja sä tiedät mut.

Ja tajuat varmasti oikeasti mistä on kyse.
    Ei se, että mä haluaisin jonkun kuolemaa, mutta olis aika kiva, että ne ihmiset, jotka asiasta leikkiä lyövät, tajuaisivat mistä on kyse. Millä tahansa muulla mua saa lyödä ja olen hymyssäsuin, mutta tämä... Mun broidi olis sanonut kaikille, että tavataan hiekkakuopan reunalla!

tiedän mitä tarkoitat, mutten edelleenkään ymmärrä miksi sanoit niin..

veljeäsi en haluaisi tähän tuoda, mutta kun itse siitä mainitset, uskallan väittää, ettei broidisi olisi tuota sinulta odottanut..

kenenkään ei pidä toivottaa toisten kuolemaa

jätä nettiveetuilijat omaan arvoonsa

Äänestä

• Selvä tapaus kirjoitti:

veljestäsi marttyyria. Ymmärrän surusi, mutta pura se jollain toisella tavalla kuin tyhmillä kommenteilla näillä palstoilla.

Mutta sanon vain sen, että jos se minun naamalleni heitetään, niin kyse ei ole enää leikistä.

Jollekin asian viljeleminen oli tärkeä asia, itse en ole sitä mainostanut tai itse asiassa tuonut muutenkaan julki, koska asia on tuore, arka ja yksityinen.

Äänestä

tiedän mitä tarkoitat, mutten edelleenkään ymmärrä miksi sanoit niin..

veljeäsi en haluaisi tähän tuoda, mutta kun itse siitä mainitset, uskallan väittää, ettei broidisi olisi tuota sinulta odottanut..

kenenkään ei pidä toivottaa toisten kuolemaa

jätä nettiveetuilijat omaan arvoonsa

mun veljeni olisi oikeasti haastanut nämä tyypit hiekkakuopan reunalle... Me ollaan - siis oltiin - aika erilaisia.

Ja ymmärrän sun pointin, ja tietenkään en toivo kenenkään kuolemaa, mutta haluaisin saada asian merkityksen niiden kaaliin, jotka asialla minulla lärviin läiskivät. Siinä, että on ikuinen suru, ei ole mitään kadehdittavaa. Että kannattaisi miettiä mistä olla katkera ja mistä ei...

Äänestä

kuin minusta. Se hyvä puoli siinä olisi, että sillä voisi ilkkua toiselle. Eikös olisikin hauskaa ja kipi-kivaa????

SINUSTA tuntuisi? Tiedän kyllä että olet kykenemätön ajattelemaan muiden tunteita.

Äänestä

mun veljeni olisi oikeasti haastanut nämä tyypit hiekkakuopan reunalle... Me ollaan - siis oltiin - aika erilaisia.

Ja ymmärrän sun pointin, ja tietenkään en toivo kenenkään kuolemaa, mutta haluaisin saada asian merkityksen niiden kaaliin, jotka asialla minulla lärviin läiskivät. Siinä, että on ikuinen suru, ei ole mitään kadehdittavaa. Että kannattaisi miettiä mistä olla katkera ja mistä ei...

sittenkään

Äänestä

että pääsisit tuosta surusta ... tai että hyväksyisit veljesi kuoleman ilman katkeruutta ketään kohtaa (tiedän tunteen)

varsinkaan täällä virtuaalissa, jossa on kaikenlaista mielipidettä tai provoo, jotka eivät tiedä omakohtaisesti

olen edelleen sitä mieltä, että mieti toivotko kenenkään kuolemaa

Äänestä

Mutta sanon vain sen, että jos se minun naamalleni heitetään, niin kyse ei ole enää leikistä.

Jollekin asian viljeleminen oli tärkeä asia, itse en ole sitä mainostanut tai itse asiassa tuonut muutenkaan julki, koska asia on tuore, arka ja yksityinen.

koko palstan tiedossa?

Äänestä

• miltä kirjoitti:

SINUSTA tuntuisi? Tiedän kyllä että olet kykenemätön ajattelemaan muiden tunteita.

minä sanoin, että läheisensä menettäneeltä tuntuisi varmaan suurin piirtein samalta kuin minulta.

Voin olla väärässäkin, sillä kokemukset ovat yksilöllisiä.

Se, että joku tuntemanton kuolee? Aiemmin olisi tuntuntu joltakin, mutta nykyään ei se osaa hetkauttaa. Enemmän on fiilikset niiden puolella, jotka jäävät suremaan.

Äänestä

• sitten on kirjoitti:

koko palstan tiedossa?

se äsken kerrottiin erään rannikkokaupunkilaisen alkoholistin toimesta...?

Äänestä

että pääsisit tuosta surusta ... tai että hyväksyisit veljesi kuoleman ilman katkeruutta ketään kohtaa (tiedän tunteen)

varsinkaan täällä virtuaalissa, jossa on kaikenlaista mielipidettä tai provoo, jotka eivät tiedä omakohtaisesti

olen edelleen sitä mieltä, että mieti toivotko kenenkään kuolemaa

sen vain toivon, että ne, jotka asiasta minua kadehtivat, saisivat tilaisuuden kokea mistä on kyse.

Äänestä

se äsken kerrottiin erään rannikkokaupunkilaisen alkoholistin toimesta...?

myös alkoholisti? vai tietääkö joku muu sinun henkilökohtaiset asiat sinua itseäsi parempi ja kuuluttaa ne kaikelle kansalle?

Äänestä

• kukkuraksi kirjoitti:

myös alkoholisti? vai tietääkö joku muu sinun henkilökohtaiset asiat sinua itseäsi parempi ja kuuluttaa ne kaikelle kansalle?

niin ajattele ihan mitä haluat.

Tiedät kuitenkin, mitä _tarkoitan_

Äänestä

niin ajattele ihan mitä haluat.

Tiedät kuitenkin, mitä _tarkoitan_

vastedes arat ja henkilökohtaiset asiat ihan henkilökohtaisina?

Äänestä

• ja pitää kirjoitti:

vastedes arat ja henkilökohtaiset asiat ihan henkilökohtaisina?

ihan yhtä paljon kuin kannattaa pitää mielipiteet omana tietonaan.

Äänestä

ihan yhtä paljon kuin kannattaa pitää mielipiteet omana tietonaan.

ettet arvosta kuin omaa mielipidettäsi

Äänestä

• tiedetään kirjoitti:

ettet arvosta kuin omaa mielipidettäsi

väite niin jatketaan sitten.

Äänestä

väite niin jatketaan sitten.

päivän mittaan

Äänestä

• ole jo todistanut kirjoitti:

päivän mittaan

surkea argumentti, yritäpä löytää parempi.

Äänestä

surkea argumentti, yritäpä löytää parempi.

evvvk

Äänestä

sen vain toivon, että ne, jotka asiasta minua kadehtivat, saisivat tilaisuuden kokea mistä on kyse.

sinä tahallasi tätä, vai etkö ihan oikeasti tajua... uskon nyt, että tahallasi pitkität tätäkin viestiä, onko se oikein, muutkin viestit menettävät merkityksensä....?

Äänestä

sinä tahallasi tätä, vai etkö ihan oikeasti tajua... uskon nyt, että tahallasi pitkität tätäkin viestiä, onko se oikein, muutkin viestit menettävät merkityksensä....?

sieltä mistä huomiota on saatavissa

Äänestä

ei kannata kirjotella,jää sama levy helposti pyörimään.....

Äänestä

kyllä. Mutta miksi, minkä takia?

Mitä hiton tabuja mä olen rikkonut, siis sellaisia, joita ei olisi rikottu ennen?

Mä tajuan kaiken valitettavasti liiankin hyvin. Ja vastaan samalla mitalla.

Äänestä

kyllä. Mutta miksi, minkä takia?

Mitä hiton tabuja mä olen rikkonut, siis sellaisia, joita ei olisi rikottu ennen?

Mä tajuan kaiken valitettavasti liiankin hyvin. Ja vastaan samalla mitalla.

rauhassa

Äänestä

• ....

Äänestä

palsta asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa meihin kohdistuvaa tietotarvetta.

Äänestä

..tässä aloituksessa oli kyse.:/ Oliskohan mulla jäänyt viestejä lukematta.;D

Onks jotkut tapelleet? Älkää tapelko, rauha mukavampaa!

PS. Aloittaja Ratikkakuskille: Ei musta täällä ole sen tulehtuneempi ilmapiiri, kuin tavallisestikaan.;D

Äänestä
  • Laura päätti aloittaa pienen sanailun, mutta ei sitten kestänytkään leikkiä.

Äänestä

• Sivusta seurannut kirjoitti:

Laura päätti aloittaa pienen sanailun, mutta ei sitten kestänytkään leikkiä.

muut (siis puskailijat) eivät siis kestäneet leikkiä.

Ja jos viittaat "vitsailuun" veljen kuolemalla, niin se ei mene edes leikin piikkiin.

Äänestä

Ja jos viittaat "vitsailuun" veljen kuolemalla, niin se ei mene edes leikin piikkiin.

muita olla kuin sinä, jotka asiaan tuolla vakavuudella suhtautuvat.

Äänestä

Sinäkö olit se jonka veli kuoli?

Äänestä

sullekin.

Ei helvata, tosi dramaattista täällä tänään. Ei viitti paneutua liian yksityiskohtaisesti tilanteeseen... ;/

Äänestä

Suunnasta se kana jälleen pissii ?

Aivan hevon vitunko väliä !

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Einsten1:n kuolemattomin sanoin: Taitaa olla aika tulehtunut ilmapiiri. Pitäisikö taas ottaa matkapuhelin käteen ja soittaa Zamiolle?

Tätä vauhtiahan menee jo 1000 viestin raja rikki. Taitaa kirastuli kärventää pääsiäisen kunniaksi. Mutta mahtaako pitkästä perjantaista tulla nimensä veroinen palstallakin?

Että pääsiäisiä vaan itse kullekin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu