ärsyttää suorastaan, kun en tiedä, minkä kokoisia vaatteita ostaisin. Kaikki Vero Modan ja Onlyn vaatteet, jotka mulla on kutistuvat pesussa helmasta niin, että mulla on kaapillinen napapaitoja. Pesen täysin ohjeiden mukaan, ja joskus jopa kyselen kaupassa myyjiltäkin pesuohjeita ja laitan ne vannomaan, ettei tuote kutistu. ja silti... ne vain kutistuvat.
kaupassa mahdun kokoon s, mutta ensimmäisen pesun jälkeen napa vilkkuu. Sitten siirryin ostamaan kokoa m, ja eikö mitä, silti jotkut paidat ovat kutistuneet.
nyt sitten olin ostamassa tummaa kauluspaitaa vero Modalta. otin koppiin mukaan koot m ja L ja yllätyksekseni en mahtunut kokoon m ollenkaan!
en ole lihonut.
Siis mitä helkuttia? pitääkö minun, s-kokoisen naisen ostaa nykyään L kokoa, jotta vaate olisi pesun jälkeenkin sopiva?!
tuntuu, että vaatteiden laatu on vuosien mittaan laskenut kuin lehmän häntä...
MIKSI KAIKKI KUTISTUU?
3
738
Vastaukset
- ...
Itse olen huomannut kanssa veromodan/onlyn housuissa kuinka koot ovat pienentyneet.
- little_miss_fay
vero modan ja onlyn koot ovat todella pieniä. tuntuu hullulta, että normaalikokoisen ihmisen tulee näistä liikkeistä ostaa kokoa L tai XL. h&m:llä sama ihminen mahtuu S ja M -kokoon.
lisäksi olen itsekin huomannut vero modan / onlyn vaatteissa tämän käsittämättömän kutistumisilmiön. vaate on usein käyttökelvoton jo ekan pesun jälkeen, vaikka olisit pessyt sen täysin ohjeen mukaan.
viimeisin havaintoni kyseisten merkkien laadusta on onlysta ostettu laukku, joka aukesi ulkokankaan saumoista monesta kohtaa muutaman viikon käytön jälkeen.
näiden syiden vuoksi olenkin siirtynyt kokonaan pois vero modan ja onlyn asiakaskunnasta. tyhmää tuhlata rahojaan kalliisiin, huonolaatuisiin tuotteisiin.- huomannu kyllä
kanssa ton, että ne vaatteet on jotenki pienempiä siellä kun ennen. Olen aina mahtunut kokojen 36/38 farkkuihin. Myyjäkin kun tuli minua neuvomaan, antoi minulle koon 36 farkut kun olen selvästi sitä kokoa. Ainut mistä mahtui päälle oli nilkoista! Joskus jopa koon 40 farkut eivät mahdu. Vuosien mittaan kokotaulukko vissiin muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760