Selvennän nyt paria seikkaa.
Miten ymmärrän sunnuntain ja saatanan liityvän toisiinsa ja miten voin nimittää sunnuntain viettäjiä saatanan palvelijoiksi?
Jumalan merkki on Raamatussa sapatti. Hes. 20:20
ja pyhittäkää minun sapattini; ne olkoot merkkinä välillämme, minun ja teidän, että tulisitte tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Se että jotkut taas ovat sitä mieltä että että sapatti on vain juutalaisille on aivan väärä käsitys ja Raamatun tahallista vääristelemistä.
Sapattihan on luomisessa asetettu ihmistä varten. Jumala odottaa että kumarramme häntä luomisen johdosta, sillä olemme hänen työtään. Sapatti on muistuttaja tästä että Jumala on Luoja ja meidän Herramme. Sapatti antaa siitä hänelle kunnian.
Paholaisella on vastaava merkki. Katolinen kirkko, josta Paavali käytti nimitystä "laiton" ja Daniel ennusti sen muuttavan "ajat ja lain", tunnustaa että sen vallan merkki on sunnuntain vietto, sillä se todistaa että sillä on valta muuttaa jopa Jumalan käskyjä. Tämä on todella räikeä synti taivasta kohtaan!
Vilpittömiä kristittyjä on aina ollut sunnuntain viettäjistä suurin osa. Mutta jos ihmisellä on epäilystä siitä että hän tekee väärin, se on hänelle luetteva synniksi. Jos vieläpä tahallisesti rikkoo Jumalaa vastaan ja opettaa toisia että se on oikein ja vieläpä yllyttää toisia tekemään niin ja hyökkää vääristelyillä totuutta vastaan, tällaisen olisi parempi olla ollut syntymättä!
Sunnuntain viettäminen on saatanan palvelemista, silloin kuin on vähäisinkin epäilys siitä, että tässä on ehkä sittenkin jotain väärin! Ja jos siitä huolimatta jatkaa väärin tekemistä, pian omatunto paatuu ja mieli alkaa vastustamaan yhä voimakkaammin totuutta!!
Saatana ja sunnuntai
14
355
Vastaukset
- uskottavaa.
Sunnuntain viettäminen on saatanan palvelemista,
-Jopas on pitkälle viety tulkinta ja vielä ihan olemattomasta asiasta. Jotenkin ei vain kuulosta ihan järkevältä eikä uskottavalta.- edellisestä
linkistä "Vainot tulossa",vastaus Utulilalle.
- vastauksen.
edellisestä kirjoitti:
linkistä "Vainot tulossa",vastaus Utulilalle.
koska me emme ole päivien valitsijoita, vaan hyväksymme ilolla Jumalan siunaaman lepopäivän, viikon seitsemännen päivän eli sapatin. Mutta te olette tehneet itsellene ongelman sunnuntaista, että ollako vaiko eikö olla?
-Tuo oli mielenkiintoinen ajatus. Samalla kun sapatti tuomitaan, keskustellaan kokoajan kristittyjen keskuudessa pitäisikö sunnuntaina levätä vai ei ym. Näinhän se muuten on, ei ole tullut ajateltuakaan asiaa tuolta kannalta.
- sopisi.
hyvin jonkun romaanin nimeksi.
- ..pois?
Romaanin otsikkona se voisi hyvinkin toimia, mutta uskonnollisena kannanottona se on rienaava! Haluankin näin adventistina pyytä anteeksi kanssauskovaisilta nimimerkillä kolme-enkeliä kirjoitettuja perusteettomia häpeällisiä solvauksia. Nimimerkki kolme-enkeliä pitäisi sulkea palstalta, jos ei muusta syystä, niin ainakin yllytyksestä kansanryhmää vastaan. Näin on.
Valitettavasti, kyseinen kirjoittaja ei näytä omaavan sisäistä sopivuuden ilmaisinta. Nimimerkki ei ainoastaan häpäise adventismia, sen meidän pitää jotenkin kestää (tokkopa edes on adventisti, mene ja tiedä?) vaan ennen kaikkea hän loukkaa lähimmäistensä uskonnollista kokemusta ja se ei ole hyväksyttävää! Mutta koska järkevä puhe taikka yritykset rajoittaa riitelijöiden toimintaa ei tuota tulosta, tällä palstalla vierailevien on lakonisesti myönnyttävä tosiasioiden edessä – pilkkaajat, kiihkoilijat, riitelijät ja eriseuralaiset jäävät keskuuteemme! Tämän keskellä on kuitenkin hyvä muistaa, ettei tällainen uhoilija edusta erityisemmin adventismia kuin uskovaisuutta.
- Utulila
Sanot jälleen ""Sunnuntain viettäminen on saatanan palvelemista"" toistat samaa asiaa jälleen. Olet ilkeämielinen ja tuomitseva!
Haet merkityksiä asioille sieltä täältä, ollenkaan huomioiden, että suurin osa kristityistä viettää sunnuntaita hiljentyen jumalanpalveluksiinsa palvomaan Jeesusta alkuseurakunnan muodostuneen tavan mukaan. Tällainen ei ole mitenkään saatanan palvelemista. Häpeää sanojasi!
"Kol.2:16. Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,
17. jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen.
18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
19. eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
20. Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
21. "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
23. Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi"
"Rom.14:5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
6. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa"- kolme-enkeliä
Nyt yrität kumota Jumalan kymmenestä ksäkystä neljättä käskyä pois.
Katolinen kirkkokaan ei ole noin julkea kuin jotkut kristityt. Katolinen kirkko sentään tunnustaa muuttaneensa sapatin sunnuntaille omalla arvovallallaan, mutta ei julkea väittää että lakia olisi kumottu Jumalan toimesta!
Lisäksi sinun lainaamasi Raamatun kohta ei liity mitenkään Kymmeneen käskyyn, joten jos sinulla on sanottavaa niin puhu edes asiasta. Sillä minä en lähde turhiin väittelyihin paastopäivistä ja juhla-ajoista, joilla ei kristityn pyhityselämässä ole mitään merkitystä. Enkä myöskään valikoi paastopäiviä kun en edes paastoa.
Jos tarkoituksesi on väittää noiden paastotekstien perusteella että adventistit valitsevat päiviä, niin olet väärässä. Emme valitse päiviä, emme ole edes valinneet sapattia, vaan Jumala ON sen jo valinnut. Sitäpaitsi sunnuntai on ihmisen valitsemna päivä sapatin sijaan, joten lainauksesi sattuu omaan nilkkaasi:( - Raamatulla
kolme-enkeliä kirjoitti:
Katolinen kirkkokaan ei ole noin julkea kuin jotkut kristityt. Katolinen kirkko sentään tunnustaa muuttaneensa sapatin sunnuntaille omalla arvovallallaan, mutta ei julkea väittää että lakia olisi kumottu Jumalan toimesta!
Lisäksi sinun lainaamasi Raamatun kohta ei liity mitenkään Kymmeneen käskyyn, joten jos sinulla on sanottavaa niin puhu edes asiasta. Sillä minä en lähde turhiin väittelyihin paastopäivistä ja juhla-ajoista, joilla ei kristityn pyhityselämässä ole mitään merkitystä. Enkä myöskään valikoi paastopäiviä kun en edes paastoa.
Jos tarkoituksesi on väittää noiden paastotekstien perusteella että adventistit valitsevat päiviä, niin olet väärässä. Emme valitse päiviä, emme ole edes valinneet sapattia, vaan Jumala ON sen jo valinnut. Sitäpaitsi sunnuntai on ihmisen valitsemna päivä sapatin sijaan, joten lainauksesi sattuu omaan nilkkaasi:(Todista puheesi, että on kyse paastopäivistä!
KRISTUS OLI LAIN LOPPU. - ajatellut
kolme-enkeliä kirjoitti:
Jos tarkoituksesi on väittää noiden paastotekstien perusteella että adventistit valitsevat päiviä, niin olet väärässä. Emme valitse päiviä, emme ole edes valinneet sapattia, vaan Jumala ON sen jo valinnut. Sitäpaitsi sunnuntai on ihmisen valitsemna päivä sapatin sijaan, joten lainauksesi sattuu omaan nilkkaasi:(Minulla ei mahdollisuutta viettää lepopäivää lauantaina eikä sunnuntaina. Miksi olet keskittynyt vain näihin kahteen päivään?
- LukuSaku
Raamatulla kirjoitti:
Todista puheesi, että on kyse paastopäivistä!
KRISTUS OLI LAIN LOPPU."Rom.14:5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
6. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka SYÖ, se SYÖ Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei SYÖ, se on Herran tähden SYÖMÄTTÄ ja kiittää Jumalaa"
Ei tämä taida olla vieläkään kaikille selvä!? - Utulila
kolme-enkeliä kirjoitti:
Jos tarkoituksesi on väittää noiden paastotekstien perusteella että adventistit valitsevat päiviä, niin olet väärässä. Emme valitse päiviä, emme ole edes valinneet sapattia, vaan Jumala ON sen jo valinnut. Sitäpaitsi sunnuntai on ihmisen valitsemna päivä sapatin sijaan, joten lainauksesi sattuu omaan nilkkaasi:(Kirjoitit "Nyt yrität kumota Jumalan kymmenestä ksäkystä neljättä käskyä pois."
Viittaat silloin suoraan Apostoli Paavalin myös niin tekevän (laittamani raamatun jakeet).
Lue raamatun paikat uudelleen ja mietti asiaa syvemmin. Ja totea itsesi yhtyvän uustestamentilliseen aikakauteen. Jeesus on Herramme!
ETSII KENET SAISI NIELLÄ
Kuten tiedämme, paholainen väärsitää kaiken; se kääntää Raaatun ja ristin ylösalaisin. Ja esiintyy valkeuden enkelinä sekä antikristuksena.
Totuus Totuudesta - Kristuksesta - on, että hän erityisesti sapatin kumoamisesta joutui ristille. Sekä siitä, että Jumalan Pojaksi itseään väitti.
Adventsimi raivostuu kumpaisestakin totuudesta - aivan kuten muinaiset lainvaatijat.
JOH 5:17-18.
17 Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä".
18 Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan myös sanoi Jumalaa Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi.
Älä ole niin älytön, että menisit takaisin lain orjuuteen - älä vaihda Jumalan lapsen asemaa ihmisten orjana olemiseen! On taistelu henkivalloissa ja lainvaatijat ovat pimeyden puolella; minun Raamattuni mukaan.
Gal 3:1-6:
1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
2 Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
3 Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
4 Niin paljonko olette turhaan kärsineet? -jos se on turhaa ollut.
5 Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta,
6 samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"?
PAATUNEET FARISEUKSET VIETTELEVÄT TOSIUSKOVIA
1. Tim. 4:2
Valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty.
antti- Jeesuksesta
Varhaisena uskon puhdistajana: Hän Jeesus puhdisti Sapatin kaikille Kristityille. Tämä
Yli 400 ylimmäisen kuorman purkaminen maksoi Jeesuksen hengen. Todella alkuperäiset kristityt
huomasivat tämän Jeesuksen uskon puhdistustoimen
, Kuitenkin myöhempi aika luopumuksineen, ja
väärän opin tuonti mitätöi koko Jeesuksen todellisen uhrin kuvan. Pakanuuden sotkeminen
Kristin uskoon, on tehnyt valtavan hallan koko
kristin uskolle. Nykyisin Jeesuksen puhdistama
Sapatti kelpaa enää vain aniharvoille uskon-kuuliaisille. Pakanuus on mitätöinyt melko-
hyvin koko todellisen kristillisyyden.
Nykykristillisyys on vain hienoja korulauseita Kristikansan huulilla. Jeesuksen puhdistama
Sapatti on vain kristittyjen piirien pilkan
kohteena. Jeesuksen vastustajan kultti on
kasvanut valtavan suureksi. Todellisten Jeesuksen seuraajien usko on vain se Piskuinen
Lauma jolle Jeesus on luvannut valtakunnan.
Tervehdys Antreakselta Pääsiäisen merkeissä!*# Jeesuksesta kirjoitti:
Varhaisena uskon puhdistajana: Hän Jeesus puhdisti Sapatin kaikille Kristityille. Tämä
Yli 400 ylimmäisen kuorman purkaminen maksoi Jeesuksen hengen. Todella alkuperäiset kristityt
huomasivat tämän Jeesuksen uskon puhdistustoimen
, Kuitenkin myöhempi aika luopumuksineen, ja
väärän opin tuonti mitätöi koko Jeesuksen todellisen uhrin kuvan. Pakanuuden sotkeminen
Kristin uskoon, on tehnyt valtavan hallan koko
kristin uskolle. Nykyisin Jeesuksen puhdistama
Sapatti kelpaa enää vain aniharvoille uskon-kuuliaisille. Pakanuus on mitätöinyt melko-
hyvin koko todellisen kristillisyyden.
Nykykristillisyys on vain hienoja korulauseita Kristikansan huulilla. Jeesuksen puhdistama
Sapatti on vain kristittyjen piirien pilkan
kohteena. Jeesuksen vastustajan kultti on
kasvanut valtavan suureksi. Todellisten Jeesuksen seuraajien usko on vain se Piskuinen
Lauma jolle Jeesus on luvannut valtakunnan.
Tervehdys Antreakselta Pääsiäisen merkeissä!*#Iloista Pääsiäistä kaikille lukijoille !
Pääsiäistä uuden liiton Herrassa, Kristuksessa.
Hän sanoo: tulkaa minun tyköni kaikki työtä tekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Hän naulitsi ristille sapattilain ja kaiken lain, niin että lainvaatijat eivät enää ole hengellisiä isiämme. Joh 5:17-18.
Hän antaa sydämeen rakkauden, niin että Hänen uutta, selkeää käskyään - rakasta! Joh 13:34 - noudattavina voimme lähestyä rukouksessa suoraan Isää. Joh 14:9.
Jo profetian henki Vanhassa Testamentissa sanoo: uhria ja antia sinä et huolinut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit. Halleluja! Jeesus on nyt ainoa Välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Sapatti lait tai muutkaan lait eivät enää määräile tai lainvaatijat. Armonruhtinaan vallassa on KAIKKI.
Rakas lukija, tiedäthän miksi pääsiäistä yhä vietetään? Niinpä - viime kädessä siksi, että Isä kirkastettaisiin Pojassa! Ja jos et löydä mitään syytä, miksi Herra kuulisi rukouksesi, niin siinä on jo yksi syy. Jeesus kuulee ja välittää rukouksesi Isälle - jotta Isä tulisi tunnetuksi maailmassa! Joh 14:12-14. JOH 16:22-27.
JOH 14:12-14 :
12 "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo,
13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. [14:13,14: Joh. 15:7, 16:23,24; 1. Joh. 3:22, 5:14,15]
14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.
JOH 16:22-27 :
22 Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen, ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää. [Luuk. 24:52; Joh. 20:20]
23 Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään. "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille. [16:23,24: Joh. 14:13,14 ]
Jeesus on voittanut maailman
24 Tähän asti te ette ole pyytäneet mitään minun nimessäni. Pyytäkää, niin te saatte, ja teidän ilonne on täydellinen.
25 "Olen puhunut tästä teille vertauksin. Tulee aika, jolloin en enää käytä vertauksia vaan kerron teille avoimesti kaiken Isästä.
26 Sinä päivänä te esitätte pyyntönne minun nimessäni, enkä minä enää sano, että käännyn Isän puoleen teitä auttaakseni.
27 Rakastaahan Isä itse teitä, koska te olette rakastaneet minua ja uskoneet, että olen tullut Jumalan luota.
Iloista Pääsiäistä ! Toivottaa: antti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642