hei
olen soittanut saksofonia jo jonkin aikaa ja haluaisin harjoitella improvisointia hyvien biisien tahtiin. eli kertokaa mielestänne hyviä saksofoni biisejä, jotka saa fonistit iloiseksi.
saksofoni biisejä
7
1422
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Earl Bostic: "Harlem Nocturne". Se on nätti hidas.
Tai sit Benny Hill Show'n tunnari. Se on hauska nopee. :D - Fonisti
Georgia on my mind toimii hyvin fonilla.Soiva F eli fonin G-duuri hyvä sävellaji.Vaikea neuvoa muita kun ei tiedä teidän teknistä tasoa...Upean soittimen oot valinnu!Itsekin fonisti.
- Pedakoomikko
Äiskä on hyvä ja menee kirjastoon/musiikkikauppaan
ja ottaa silmän käteen ja katsoo tarjonnan.
Ravintolassa voi pyytää tarjoilijaa leikkaamaan
pihvin valmiiksi annospaloiksi mutta soittamisessa täytyy hieman nähdä vaivaa :)- äiskä häiskä
sepä tässä onkin aina niin vaikeaa kun tarjontaa on aivan ylen määrin, joten pieni apu siihen mistä lähteä hakemaan ei ole pahitteeksi. kiitos kaikista biisi neuoista.
- Fonisti
Jos haluut hurmata perheen/suvun pienet,niin harjottele Pink Panter tunnari :-)Uppoo aina....
- Foni is hot!
Tyylikästä tuuttausta kovalta naisfonistilta: Candy Dulfer,---kuuntele ja ihastu!
- fonisti
Foni is hot! kirjoitti:
Tyylikästä tuuttausta kovalta naisfonistilta: Candy Dulfer,---kuuntele ja ihastu!
No oli kyllä miehekäs ote sirolla naisella!Vois ottaa vaikka oppil...siis opettajaks :-) Ennenki kuullut,mut en ois nimeä muistanu...Löytyisköhän tyttö galleriasivuilta..he,he...Kiitti vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020