Olen huomannut että saan silmistäni pois väsymyksen merkit laittamalla hieman ripsiväriä että ripset hieman avaavat silmää. Mutta kuten huomaatte niin olen mies ja en oikeen tykkää aina laittaa sitä koska se ripsiväri näkyy :/ joten kyselisinki että tietääkö kukaan että onko olemassa ns. väritöntä ripsiväriä. Siis toisin sanoen että onko sellaista ripsi geeliä tai jotain sinne päin, että sen voisi laitta ripsiin ilman että siinä oli mitään mustaa meikkiä. En tiedä ymmärsittekö mitä tarkoitin mutta jos joku tajusi ja tietää jonkun tuotteen niin kiitoksia jo etukäteen =)
Ja kiitos jos saisin ihan asiallisia vastauksia...
VÄRITÖNTÄ RIPSI"VÄRIÄ"?!
7
3072
Vastaukset
- mimmi:_
Vaikka kuulostaisikin inhalta niin kosmetologi voi auttaa sinua.. Ja ei oo mitään hävettävää miehenä mennä kosmetologille :) kannattaa mennä juttelemaan ja kyselemään että jos vaikka värjäisit ripsesi kestovärillä, ei välttämättä ihan mustalla vaan tummanruskealla, niin se voisi auttaa. Kestovärihän ei näytä ripsiväriltä (eli siis ei tule paakkuja jne) vaan ripsesi vain tummuvat. Se kestää n. kuukauden-puoltoista kk ja maksaa n. 20e.
- sai
yves rocherilta kirkasta ripsaria...jotain geelimäistä ainetta se oli..mutta siitä on aikaa. Itse sitä käytin mutta en muista millään että mitähän se oli. ripsiväri-tuubissa ja kirkasta geelimäistä.
- Body Shopista
Body Shopista saa vastaavaa tuotetta! Ja No7:lta (Sokoksesta). Se tuote on nimeltään "kulma- ja ripsigeeli".
- about 20 euroa
Talika Lipocils Eyelash Conditioning Gel 4.2ml. Valkoinen putkilo hopeisilla teksteillä ja korkilla eli aika pelkistetty eikä mitenkään "tyttömäisen" näköinen.
Tämähän on käytännössä ihan hoitoainetta, eli et silti ole leimatusti "meikkaava mies" vaikka se kylppärin kaappiin muuttaisikin ja joku vieras sinne virnistellen kurkistaisi ;)
Voi tilata myös netistä, ellet kehtoo kaupasta hakea.- merkki tekee
geeliä, joka on tarkoitettu kulmakarvoille ja ripsille. Itselläni on No7:n.
- ripsentaivutin
Jos sen ei tarvitse olla ripsi"väriä" ja haluat vaan avata silmäsi niin käytä ripsentaivutinta, sekin voisi auttaaa :)
- olisi vaihtoehto
kirjoittele niin kerron lisää,eli hoitomascara on väritön mutta "kirkastaa" silmäsi
minun kauttani saat myös paljon miehille tarkoitettuja kosmetiikka tuotteita ; )
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693