BLAZE Bailey Suomeen

Iron saviour

Tuo totaalivitsi ja häpeä Maidenhistoriassa: Blaze saapuu Rocktown ravintolaan Helsinkiin 19.4
Liput 20 euroa. Vielä kun saataisiin kitaristiksi Janic Gers niin olisivat 2 Maidenin kaikkien aikojen turhinta jäsentä yhdessä. Blaze on aivan totaalivitsi ja säälittävä tapaus.
Mielettömän huono laulaja ja totaalisen väärä valinta oli mies Maideniin. Pulisonkiveijari suorastaan raiskasi livenä kaikki maidenklassikot dickinsonin ja Di Annon ajalta.
Olen useasti miettinyt että mitä ihmettä Harrisin päässä liikkui kun noin totaalisen säälittävän huonon laulajan valitsi Dickinsonin saappaisiin.

16

3758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Blaze Bayley on maailman paras laulaja. Itse vielä haluaisin nähdä Blazen maidenin riveissä. Blazen aikainen on sitä oikeaa maidenia.

    • j.k.l

      Respect brother,komps komps.
      Blaze on parhautta. Maiden on. Tonne lähdetään ihan varmasti.Komppaako kukaa?

    • Plex*

      Steve valitsi kuulemma tarkoituksella huonon laulajan maideniin. Se oli sitten helppoa potkaista bändistä ulos, kun Bruce teki paluun sieltä sooloilu lomaltaan. Olishan siitä vähän haloa noussut, jos ne olisi valinneet oikeasti hyvän laulajan jonka maiden fanit olisivat ottaneet omakseen.

      • zombies

        Mutta Blazehan on hyvä laulaja :O


      • Mätäomena
        zombies kirjoitti:

        Mutta Blazehan on hyvä laulaja :O

        Parhaillaan hyvä ja omaperäinen. Huonoimmillaan käsittämätöntä mölötystä. Ei ääni riitänyt maideniin vaikka kyllä minä x factorista pidän. Blazen laulu luo ainutlaatuisen tunnelman vaikka laulusuoritus ja biisi matsku onkin epätasaista. Jos äijä on soololevyillään löytänyt äänensä niin ne voivat olla kovaa heviä. En ole kuullut.


      • Elää metallista
        Mätäomena kirjoitti:

        Parhaillaan hyvä ja omaperäinen. Huonoimmillaan käsittämätöntä mölötystä. Ei ääni riitänyt maideniin vaikka kyllä minä x factorista pidän. Blazen laulu luo ainutlaatuisen tunnelman vaikka laulusuoritus ja biisi matsku onkin epätasaista. Jos äijä on soololevyillään löytänyt äänensä niin ne voivat olla kovaa heviä. En ole kuullut.

        Blaze Bayleyn viimeisimmät levyt ovat saaneet arvosteluissa ympäri maailmaa poikkeuksetta huippuarvioita ja livearviot ovat olleet suorastaan hehkutusta. Mistähän moinen johtuu??
        Täältä voi kuunnella maistiaisia Blaze Bayleyn tuotoksista.
        http://www.myspace.com/blazebayley

        Ja tässä sille joka meinasi, että esim. Di`annon biisit ei sujuneet livenä. Itse en ole kuullut parempaa versiota Wrathchildista, vaikka ei ole Blazelle tehty biisi.. Kova veto kaikinpuolin!
        http://www.youtube.com/watch?v=R9e3oRPPHCI
        Kill & Destroy
        http://www.youtube.com/watch?v=tcFAvfzfN8c

        ps. aloitimme muuten juuri valmistautumisen illan keikkaan.. sauna päälle klo 09.00 ja ensimmäiset urheilujuomat nautittu. Tätä on odotettu melkein kymmenen vuotta, joten juhlapäivä.. ;)

        BLAZE!!


      • E.Adams
        Mätäomena kirjoitti:

        Parhaillaan hyvä ja omaperäinen. Huonoimmillaan käsittämätöntä mölötystä. Ei ääni riitänyt maideniin vaikka kyllä minä x factorista pidän. Blazen laulu luo ainutlaatuisen tunnelman vaikka laulusuoritus ja biisi matsku onkin epätasaista. Jos äijä on soololevyillään löytänyt äänensä niin ne voivat olla kovaa heviä. En ole kuullut.

        Tajuton meisinki! Blaze Bayley Helsingissä keikalla tänään. Näin bändin sattumalta Wackenissa 2004 ja ihan helvetillinen meno kun Bayley huusi ja möykkäsi yleisölle. Pirun raskasta mutta melodista settiä höystettynä eläimen raivolla.
        Tämän illan osoite on selvä - Rocktown.
        Camooooooon!!!!


      • Sary
        E.Adams kirjoitti:

        Tajuton meisinki! Blaze Bayley Helsingissä keikalla tänään. Näin bändin sattumalta Wackenissa 2004 ja ihan helvetillinen meno kun Bayley huusi ja möykkäsi yleisölle. Pirun raskasta mutta melodista settiä höystettynä eläimen raivolla.
        Tämän illan osoite on selvä - Rocktown.
        Camooooooon!!!!

        "15-vuotias fani kutsui Iron Maidenin ex-solistin Suomeen. Legendaarisen heavy metal -yhtye Iron Maidenin entinen laulaja Blaze Bailey asteli joukkoineen koulun liikuntasaliin ilman limusiinikuljetusta ja punaista mattoa.

        Rokkitähden saapumiseksi opinahjoon ei käyty ensimmäistäkään tarjouskilpailua. Kaikki sai alkunsa Viherlaaksossa koulua käyvän 15-vuotiaan Nicholas Pawseyn Kanarian-lomalla."


        Mä olin vetää aamukahvin väärään kurkkuun kun luin ton iltalehdestä. Valmistun tänä vuonna viherlaakson lukiosta ja ottaa kyllä päähän kun en itse päässyt näkemään.


      • Viheri
        Sary kirjoitti:

        "15-vuotias fani kutsui Iron Maidenin ex-solistin Suomeen. Legendaarisen heavy metal -yhtye Iron Maidenin entinen laulaja Blaze Bailey asteli joukkoineen koulun liikuntasaliin ilman limusiinikuljetusta ja punaista mattoa.

        Rokkitähden saapumiseksi opinahjoon ei käyty ensimmäistäkään tarjouskilpailua. Kaikki sai alkunsa Viherlaaksossa koulua käyvän 15-vuotiaan Nicholas Pawseyn Kanarian-lomalla."


        Mä olin vetää aamukahvin väärään kurkkuun kun luin ton iltalehdestä. Valmistun tänä vuonna viherlaakson lukiosta ja ottaa kyllä päähän kun en itse päässyt näkemään.

        http://www.iltalehti.fi/nettitvpopup.shtml?25277274

        http://194.188.93.116/wl_lansi/newsp/lansi/ad/070422/61ff05cee1b8c029e83eef691a3cfc89.pdf


    • Sasman1990

      Baileytä ei mollata prkl! Ei se oo sen vika, että sen ääni ei nouse niin korkeeks, että se sopis Dickinsonin kappaleisiin. Blaze sentään yritti parhaansa ja ei se nyt Brucen aikasii kappaleitakaan niin huonosti vetänyt. Musta ne oli iha ok. Oon kuunnellut liikaa Dickinsonia -> siinä yks syy, miksi haluun kuunnella Baileytä. Baileyn aikainen tuotanto kicks ass! Ps. Dickinson ei muute pysty vetää Blazen kappaleita läheskään yhtä hyvin ku Blaze. Blazen aikaiset kappaleet on tehty Blazen äänelle! Molemmat hyviä laulajia, sekä Dickinson että Bailey - harmi, vaan että toisen piti siirtyy syrjään. Janick Gers paska? Haistappa ite p***a ja soita ite parempaa sooloo! Ite diggaan Gerisii ja Baileytä kumpaaki, enkä hauku ketään Maidenin jäsentä... Olen todellinen Maidenin fani, kun hyväksyn kaikki sen jäsenet kokoonpanot. En vaa käsitä, et mikä tollasten ihmisten päässä on vialla, ku pitää haukkua ja mollata oman lempibändinsä kokoonpanoa, vaan siks että joku on parempi ku toinen. Jokaisella maidenin jäsenellä... oli aika mikä tahansa on ehdottomasti ollut oma vahvuutensa - jos et pidä Gerisistä ja Blazesta...jätä kuuntelematta ja älä valita! Hahaha jäätpäs hyvästä musiikista paitsi!

      http://www.youtube.com/watch?v=lhp0wICUcNY

      jos ette usko, että blaze ownaa -> kuunnelkaa tosta toi!

      • Mauni

        Ihan hyvä pointti, mutta kuka vittu on Geris?
        T. Vakipanoni on pilkku


      • sasman876
        Mauni kirjoitti:

        Ihan hyvä pointti, mutta kuka vittu on Geris?
        T. Vakipanoni on pilkku

        Geris lol... kuuntelin tos helloweenii ja kai sit kirjotin vahingos Geris kun piti kirjottaa Janick Gers, Maidenin kitaristii tarkotin. Andi Deris on helloweenin laulaja.


      • ...hellänä Hellässä
        sasman876 kirjoitti:

        Geris lol... kuuntelin tos helloweenii ja kai sit kirjotin vahingos Geris kun piti kirjottaa Janick Gers, Maidenin kitaristii tarkotin. Andi Deris on helloweenin laulaja.

        Juuri tultu Hellästä, missä BB esiintyi WAUUUUUU! Oli TOSI PALJON PAREMPI kuin odotin. Ääni upea ja monipuolinen ja musiikkikin upean monipuolista, vaikka olikin täyttä tavaraa! Uh Uh. Lopuksi BB istui kilttinä eteisessä nimmareita jakamassa ja pyysi istumaan. Ei mitään kiirettä, ei aggression häivääkään...


    • VITUN APINA

      MUISTAN SEN HETKEN KUN EILISEN PÄIVÄN.KUN EKAN KERRAN KUULIN RADIOSTA UUDEN SINKKULOHKASUN ....DI;ANNO OLI SURKEE MUT TÄÄ MITÄ VITTUA HUH..HU OIS EES OTTANEET SILLO HELLOWEENIN LAULAJAN MUT TÄÄ KAIKISTA MAHOLLISISTA KAIKISTA PASKIN.

      • Anonyymi

        Kuunteleppa huviksesi Blazen uusi War Within Me levy ja voi olla että mielipide muuttuu aika äkäseen.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan onko Blaze tulossa suomeen uuden Circle of stone levyn tiimoilta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe