Miehet,
Onko paksut huulet naisella seksikkäät?
Entä onko isosuiset naiset parempia ottamaan suihin?
naisen suu
14
2361
Vastaukset
- tuntuvat
pitävän paksuista huulista. Mulla on kuulemani mukaan Euroopan seksikkäin suu. Mikäs siinä.
- olla utelias
ja kysyä minkä värinen mahdat olla?
- värinen
olla utelias kirjoitti:
ja kysyä minkä värinen mahdat olla?
ja vaaleaihoinen
- sulla sitten
iso suukin?
- vain paksut huulet
sulla sitten kirjoitti:
iso suukin?
eikä nekään erityisen paksut omasta mielestä. Kommentit ovat irronneet kesken puhumiseni. Suihinottotaidot...niistä pitäisi kysyä eksiltä. Ei ole kukaan valittanut tai kieltäytynyt
- Anonyymi
värinen kirjoitti:
ja vaaleaihoinen
Eikö musta väri ihmisestä oikein sanottu tykkään väristä
- Kolli_Kellinen
Sensuellin paksut huulet kuten Angelina Joliella on seksikkäät, mutta iso suu ei. Esimerkiksi Julia Robertsin suu on kauhistus.
- Jolien...
huulet pumpattu ylitäyteen silikonia tai mitä lie, on kuin turpaan lyödyn näköinen.
- -J-
Kysyt aika kiperiä, aktiivinen nainen on mulle herkku, ei sillä ole väliä onko sillä huulissa laardia lisää vai mennäänkö käsi kädessä huolettomasti huomiseen, en minäkään mikään voittopotti ole, damn olkaa onnellisia mitä saatte..=)
- Anonyymi
Mitä häpyhuulet tuntee kun imetäään paksuksi onko tuntoa enää
- pienin "
tiukin!
- suhteita
Eipä noilla huulien koolla paljon väliä ole,tuon suihinoton kannalta varmaankaan.Kyllä pieni suukin joskus voi olla yllättävän hyvä. Pieni=ohuet huulet.
Itse kyllä en anna poskeen,enää. - huuletkin
suhteita kirjoitti:
Eipä noilla huulien koolla paljon väliä ole,tuon suihinoton kannalta varmaankaan.Kyllä pieni suukin joskus voi olla yllättävän hyvä. Pieni=ohuet huulet.
Itse kyllä en anna poskeen,enää.voivat muodostaa suuren suun, ei suun koko ole huulten paksuudesta kiinni!!
- Anonyymi
Voi kuvitella paksu mahtuu huulille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076