Ostin vanhan asuntovaunun jossa toimii kaikkia mutta jossa ei ole suihkua! En tykkää käydä suihkukuissa joita leirintä alueilla on yhteisessä käytössä.
Siksi olenkin nyt itse valmistanut 12v suihkun mutta en ole vielä ratkaissut miten saada edullisesti veden lämmityksen toimimaan!
Olen joskus patikkamiehenä käyttänyt vesisuihkusäkkiä jossa aurinko lämmittää veden mutta se on jotenkin turhan hidas.
Onko teillä hyviä vihjeitä suihkuveden lämmittämiseen ilman kaasukeitintä tai sähköhellaa tai edes avotulta =)
Olisin kiitollinen asiallisista hyvistä vihjeistä?
MUSEO ASUNTOVAUNU
6
1808
Vastaukset
- jos sen keksit
voit lopettaa insinöörihommat. Siinä olisi sellainen patentti että !
- keino...
Lämmitetään uppokuumentimella koko vesisäiliöllinen ja juomavesi otetaan kanisterista.
Joku joskus maininnut tekevänsä näin.- hyvä idea
Toi oli hyvä ajatus!
Puran vanahan, henkilöauton kahviveden keittimen joka on 12 volttisella vastuksella ja kytken sen aurinkopaneeliin ja sateellahan tulee vettä taivaalta *)
- tuota tuota
Voiskohan nestekaasu jääkaapin hukkalämpöö jotenkin käyttää hyödyksi!!!
- kokemuksella
voin suositella vesiastian lämmitykseen maalämpöpumppua.
- hieman kallilta
ratkaisulta. Vaihdan paikkaa joka viikko joten kyllä se maalämpöpumpun asennus kerran viikossa tuntuu kohtulisen kalliilta.
Halvempi varmaan mennä taksilla uimahalliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904