Tuleeko teille helposti finnejä? Mulla tulee niitä kokoajan nopean aineenvaihdunna takia (urheilen paljon). En tiedä onko iällä väliä finnien tuluun paljoakaan, olen 22.
Kannattaisikohan niitä puristaa joskus vai antaa lähteä luonnollisella tavalla pois.
Ihoani hoidan kyllä huolella, mutta silti noita finnejä vaan kokoajan näyttäisi ilmestyvän..
Finnit
12
2445
Vastaukset
- öööööö
Kuulostaa joltain 14-vuotiaalta, joka on huomannu ekan näppylän naamassaan.
- abbn
Ihan sama miltä kuulostaa sun mielestäsi, mutta ihan tosissaan kysyin. Helppohan se niiden on vittuilla joille ei tule finnejä...
En tajua et miten mulle niitä kokoajan tulee, vaikka ihoni muuten onkin ihan hyvässä kunnossa. - hei kuules
abbn kirjoitti:
Ihan sama miltä kuulostaa sun mielestäsi, mutta ihan tosissaan kysyin. Helppohan se niiden on vittuilla joille ei tule finnejä...
En tajua et miten mulle niitä kokoajan tulee, vaikka ihoni muuten onkin ihan hyvässä kunnossa.Tarkotin vaan, että aika oudolta kuulostaa 22-vuotiaan puheeksi. Ittellä ihan helvetisti noita finnejä, ja niitä nyt vaan tulee ihmisille enpä tiedä miksi. Itsellä niihin ei ainakaan oo juuri mikään auttanut, mutta antibiootilla kuulemma lähtee. Eli terveydenhoitajalle yms. ja antibioottia kysymään!
- sdfsdfsfd
finnit on tukkeutuneita, tulehtuneita ihohuokosia. yleensä murrosiässä talineritys lisääntyy ja johtaa tähän.
- abbn
Tiesin kyllä tuon...
Mulla niitä tulee vieläkin ja oon 22v.
- elimistöä
Eli ihon kunto heijastaa sun keuhkojen, munuaisten ja maksan toimintaa. Älä kuormita niitä, ja elä terveellisemmin, niin alkaa ihokin parantua. Ulkoisella ihonhoidolla ongelma ei poistu, jos nuo elimet eivät ehdi poistamaan kehosta niin paljon kuonaa kuin sinä sisään saat.
Nopeakin aineenvaihdunta ei tarkoita sitä, että ihon pitäisi oireilla. ei kannata liikoja puristella, enimmät voi varovasti poistaa, mutta sisäinen hoito on tärkeämpää. Lähinnä terveellinen ruoka ja riittävä nesteytys ja keuhkojen kunnon tuuletus päivittäin ulkona auttavat. Urheilukin auttaa, hiotessa poistuu kuona-aineita myös, mutta jos ne poistuvat ihon kautta, ei iho näytä yhtään paremmalta.- nämä pois
Ihossa näkyy ensimmäisenä rasvainen ruoka, alkoilu, ja tupakointi.
- abbn
nämä pois kirjoitti:
Ihossa näkyy ensimmäisenä rasvainen ruoka, alkoilu, ja tupakointi.
Minkälaista ruokaa pitäisi syödä ja mitä taas ehdottomasti ei?
Aika siirtyä varmaan tarkkailemaan mitä syö...
- Canada
Aurinkoa ottamalla iho puhdistuu.
- wg53
Ei tosiaankaan ole asia näin. Kannattaa tutustua vapaisiin radikaaleihin,ennen kuin tälläisiä paskaohjeita annat.
- Jsss
Iho ei puhdistu auringossa. Kuivattaa ihoa ja pitkän aikaa kun on auringossa, niin iho vanhenee ja pahimmassa tapauksessa palaa.
- Nimetön
Jos finniongelmat jatkuu vielä reilusti yli kakskymppisenä niin suosittelen Roaccutan-kuuria.
Itse olin 22 kun naamaan tuli vielä jonkin verran finnejä ja selässä ongelma jatkui pahana. Kävin ihotautilääkärillä hakemassa Roaccutan-reseptin muistaakseni kolmeksi kuukaudeksi. Hintaa sille toki tuli noin 250e, joten ei ihan ilmaista hupia.
Mutta tulokset oli sitäkin paremmat. Kuurin loputtua naamassa tai selässä ei ole ollut oikeastaan juurikaan finnejä kuuteen vuoteen. Ja varsinkin selän arvet paranivat todella hyvin. Kasvoihinkaan ei jäänyt pahemmin jälkiä. Jos olisin samassa tilanteessa nyt niin ottaisin kuurin heti uusiksi. Suosittelen!
Roaccutan-kuurin aikana ei saa käyttää alkoholia. Jos olet siihen valmis niin suosittelen.
- mies28v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379