Kuinka yllättää tyttöystävä?

Mikko

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni niin sanotussa vakavassa suhteessa. Haluaisin ilahduttaa tyttöystävääni pienellä lahjalla tai muulla kivalla yllätyksellä aivan vaikka vain muistuttaakseni kuinka ihana hän on. Tyttöystäväni on 19-vuotias ja välillä tuntuu että hän ansaitsisi enemmän kuin pystyn tarjoamaan. Siksi tarvitsisinkin vinkkejä teiltä kokeneimmilta... Olisin iloinen jos auttaisitte minua aluksi vaikka kertomalla mistä naiset pitävät tai miten toivoisitte itsenne yllätettävän..? Kiitos.

19

13287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa

      mutta voin tietysti kertoa, miten minua on ilahdutettu viimeisen kahdeksan kuukauden aikana.

      Olen saanut aika monta itse tehtyä runoa tekstiviestillä ja paperilla (riippuu tietty ootko runollinen, mutta vaikka et olisikaan niin se kuitenkin ilahduttaa taatusti, jos siinä on tunteet mukana).

      Lisäksi jokainen pieni rutistus tai vain hipaisu, kun menen vaikka nopeasti hänen ohitse, tuntuu hyvältä. Muutamana yönä olen herännyt siihen, kun poikaystäväni silittää minua hellästi ja voin sanoa, että mikään ei tunnu niin hyvältä :)

      Poikaystäväni muistaa usein sanoa, kuinka paljon hän rakastaa minua, ei niin, että se tulisi ulkomuistista ja tottumuksesta, vaan todella tarkoittaen. On aina ihana kuulla sanat: Minä rakastan sinua.

      Ilahduttamisen ei tarvitse olla kalliita lahjoja vaan ihan vain hellyyden ja rakkauden osoittamista sanoin ja teoin.

      Joskus tietysti voit häntä hemmotellakin. Itse olin vanhojentanssipäivänä kuin prinsessa. Poikaystäväni vei minut syömään ja sieltä hän vei minut suoraan kukkakauppaan ja osti kimpun ruusuja. Sekin tuntui tietysti hyvältä, että hän piti minua kaiken sen arvoisena, mutta lahjan kalleus ei ole se pointti.

      Uskon, että tyttöystäväsi on onnellinen, kun vain saa olla kanssasi, mutta jos haluat yllättää hänet vaikka jo tänään, anna hänelle niska-/kokovartalohieronta :)

    • Ylläri

      Voinpa kertoa, että jos tyttöystäväsi pitää sinusta yhtäpaljon niin vaikka vain se, että kerrot hänelle ihan yllättäin tuon mitä hänestä ajattelet, on hänestä jo todella ihana "yllätys"!

      -Itse sain kerrattain poikaystävältäni postina suklaalevyn ja "jotain kirjoitusta" sen matkassa vaiks oikeestaan jo asuttiin saman katon alla!
      -Poikaystäväni poistui kerran kotoa ihan vain hakemaan minulle kukan..
      -tietysti jos tahdot käyttää yllättämiseen rahaa enemmältikin niin ehkä jokin koru voisi olla mukava jos hän pitää koruista, tai vaikka voisitte mennä yhdessä syömään.
      -muistelepa pitääkö hän erityisesti jostain piirroshahmoista (NallePuh, Karvinen, ..ja mitä niitä nyt onkaan), niitä on ainakin hyvä käyttää yhtenä osana jotain suloista-pikku-yllätystä! Pieni pehmolelu ja siihen matkaan jotain sanomaa..

      Keinoja on varmasti monia! :) Jos vain keksit jotain omaperäistä/ei niin perinteistä, kuten ne korut niin se varmasti ilahduttaa suuresti!
      -muista ettei sen aina tarvitse olla mitään erikoista..

      Minusta oli mukava se suklaalevy kirjoituksineen, kun kulta oli siihen käyttänyt "omaa aikaa" ja ajatellut minua (luultavastikin lämmöllä) ;) !
      Nykyään onkin jo hieman erilaista kun on oltu pitempään yhdessä. Kihlasormus on tähänastisista ihanin yllätys, mutta ihan vielä siihen ei taida olla teillä aika..??

      Tuleekin mukavia muistoja mieleen kun miettii näitä "yllätyksiä"!!

      Kyllä sinä osaat, kun olet jo kuitenkin miettinyt omassa mielessäsi jotain! Ne asiat/ideat mitä jää sanomatta/käyttämättä, voit säästää toiseen kertaan! Onnistut kyllä! ;)

      Yllätyksellisiä hetkiä tyttöystäväsi kanssa!

    • Ylläri

      Voinpa kertoa, että jos tyttöystäväsi pitää sinusta yhtäpaljon niin vaikka vain se, että kerrot hänelle ihan yllättäin tuon mitä hänestä ajattelet, on hänestä jo todella ihana "yllätys"!

      -Itse sain kerrattain poikaystävältäni postina suklaalevyn ja "jotain kirjoitusta" sen matkassa vaiks oikeestaan jo asuttiin saman katon alla!
      -Poikaystäväni poistui kerran kotoa ihan vain hakemaan minulle kukan..
      -tietysti jos tahdot käyttää yllättämiseen rahaa enemmältikin niin ehkä jokin koru voisi olla mukava jos hän pitää koruista, tai vaikka voisitte mennä yhdessä syömään.
      -muistelepa pitääkö hän erityisesti jostain piirroshahmoista (NallePuh, Karvinen, ..ja mitä niitä nyt onkaan), niitä on ainakin hyvä käyttää yhtenä osana jotain suloista-pikku-yllätystä! Pieni pehmolelu ja siihen matkaan jotain sanomaa..

      Keinoja on varmasti monia! :) Jos vain keksit jotain omaperäistä/ei niin perinteistä, kuten ne korut niin se varmasti ilahduttaa suuresti!
      -muista ettei sen aina tarvitse olla mitään erikoista..

      Minusta oli mukava se suklaalevy kirjoituksineen, kun kulta oli siihen käyttänyt "omaa aikaa" ja ajatellut minua (luultavastikin lämmöllä) ;) !
      Nykyään onkin jo hieman erilaista kun on oltu pitempään yhdessä. Kihlasormus on tähänastisista ihanin yllätys, mutta ihan vielä siihen ei taida olla teillä aika..??

      Tuleekin mukavia muistoja mieleen kun miettii näitä "yllätyksiä"!!

      Kyllä sinä osaat, kun olet jo kuitenkin miettinyt omassa mielessäsi jotain! Ne asiat/ideat mitä jää sanomatta/käyttämättä, voit säästää toiseen kertaan! Onnistut kyllä! ;)

      Yllätyksellisiä hetkiä tyttöystäväsi kanssa!

    • n20

      Riippuu mistä tyylistä pitää:
      Jos haluat olla romanttinen, niin vie hänet kivaan ravintolaan syömään. Tämä toimii, jos ette yleensä käy kahdestaan ulkona syömässä. Jos osaat itse kokata herkkuja niin vielä parempi!

      Jos arvelet että hän haluaa vähän enemmän toimintaa niin menkää päiväksi vaikka kylpylään!

      Toki voit antaa jonkin esineen tms. josta tiedät hänen pitävän, mutta itse arvostaisin vähintään yhtä paljon yhteisiä ihania hetkiä.

      • pidän

        Minä olen aina ollut ihan myyty niistä ihanista postikorteista, joissa lukee kaikkea mukavaa, esim. että tykkään susta, olet parasta..jne.

        Kukat: ja minä tykkäisin ihan mahdottomasti ihan luonnonkukistakin. kovempi vaivahan niitä on käydä itse keräämässä, kuin hakea vain kaupasta! Tai kesällä kerää heinäkorrellinen villimansikoita jos/kun olette maalla tytöllesi...

        Tai anna tytöllesi juhannuksena 7 villikukkaa tyynynalle, ja kerro, että hän tulee näkemään sinusta (sulhasesta) unta...

        kaikki pikkukama, missä on sydämiä. Opiskeleeko hän? No sitten hän ei pärjää ilman kynää tai viivoitinta, jossa on sydämiä...tai ehkä sinun nimesi?

        Ja ah! Aamukahvi/tee vuoteeseen...mitä hemmotelua.

        Tai ota hänen paitansa lainaan, kun olet yön pois hänen luotaan, ja kerro, että et saa nukuttua ilman hänen tuoksuaan...ja jätä oma paitasi hänen tyynylleen.

        Tyynylle on muutenkin kiva laittaa pikkuyllätyksiä: vaikka suklaasydän. Pääsiäismunia!

        Ja on kiva löytää pikkuyllätyksiä laukustaankin...kynäpenalista se pikku suklaasydän viesteineen...(mutta varo, ettei tule tunnetta, että olet seannut hänen tavaroillaan!)

        Minä en ole kyllä koruista ikinä välittänyt. Ne on jotenkin niin helppoja lahjoja - tuntuu, että kun muutakaan ei ole keksinyt.

        Suklaan kanssa tietysti kans pitää olla vähän varovainen. Jos tyttösi laihduttaa, suklaa ei ole hyvä idea. Itse rupesin kerran itkemään, kun sain suklaata - olin yrittänyt laihduttaa viikkoja, ja saanutkin pari kiloa pois. Olin pettynyt, kun poikaystäväni ei huomioinut sitä, vaikka olin kertonut. Ei kannustanut. (Olin tosiaankin pullea, en mikään anorektikko laihduttaja.) Köyhälle opiskelijalle sen sijaan voisi antaa vaikka joitain kalliita hedelmiä lahjaksi, joita ei itse raaski ostaa!

        Piknik luonnon helmassa...viiniä ja oikeat viinilasit...ylellistä...ei mitään "teinisysteemiä" eli kaljaa muovipussista, vaan lasi-lasit ja oikeaa viiniä (siideriä), joitain herkkuja....


    • liisu

      Vie sille vaikka perinteisesti ruusukimppu tai osta joku koru. Yllättää voi myös laittamalla esim. kauniin illallisen ja hyvää seksiä;)

    • jjjkkkjmtrfd654h435b

      jepa

    • joitakin vinkkejä

      Huomaa, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Sinun tulee tietää ja tuntea, mistä naisesi voisi pitää. Voin kuitenkin antaa muutaman vinkin naisen näkökulmasta.

      Voisit kirjoittaa käsinkirjoitetun rakkauskirjeen, jonka kirjoitat täysin tunteella. Voisit siinä esimerkiksi kehua naistasi, kuinka ihana hän on ja/tai tunnustaa, kuinka paljon rakastat häntä. Jos olet runoilija tyyppiä, voit tietysti siihen myös kirjoittaa runon.

      Jos puolestaan olet hyvä kokki, voisit tehdä herkulliset eväät ja viedä naisesi ihanalle ja rauhalliselle paikalle, jossa voitte nauttia maukkaista eväistä ja toisistanne. Tai teet illallisen ja söisitte kynttilän valossa. Kolmas vaihtoehto on, jos asutte yhdessä, niin teet ruuan valmiiksi, kun naisesi tulee koulusta tai töistä kotiin. Toki voit viedä hänet myös ravintolaan syömään, jos ette yleensä käy ja jos et ole hyvä kokki.

      Tai maksat pääsylipun sinne, minne hän haluaa tai te yhdessä haluatte mennä esim. uimahalliin, konserttiin tai vaikkapa tanssimaan.

      Tietysti myös kosinta olisi ihana yllätys, jos se on ajankohtainen teidän suhteessanne.

      Mutta muista, teet minkä vaan yllätyksen naisellesi, tee se täysin sydämin.

    • ?töae?

      Aloitus on lähes 9 vuoden takaa..?

      • häh

        naiset tykkää yhä yllätyksistä?


    • hähille

      hajosin?

    • Suonpäää

      Kuivana 2

    • Pr1maDonna

      Tällaisista lahjoita minä tykkään esim
      - vaaleanpunaiset ruusut tai tulppaanit
      - kortti jossa lukee rakkaudella ja nimesi
      - jokin koru,esim. sydämenmuotoinen riipus tai korvikset, ei välttämättä kallis, mutta ajatus on kaunis
      - picnic rannassa romanttisessa paikassa
      - itseannettu kokovartalohieronta
      - naisellinen babydoll yöpaita silkkiä

    • std

      Kuppa on kiva ylläri

    • eukl

      Tää kertoo älykkyysosamäärästäsi std aika paljon. Et keksinyt mitään muuta omaperäisempää juttua sitten.

    • pienet-tärkeät-sanat

      Ihan pikku jutut keskellä arkea. Näytä että välität ja hän on sinulle tärkeä.
      Mitään ravintolaillallisia ja timanttisormuksia ei tarvita. Voit vaikka sanoa jotain kivaa, ihan ex-tempore. Kaikki mikä tuo toiselle hyvän mielen, on parisuhteessa tärkeää. Ja koskee molemmin puolin!

    • Anonyymi

      Petä sitä siinä kiva ylläri

    • Anonyymi

      Kukkaset ilahduttavat ainakin minua :) Eikä tarvi olla mitään kalliita, pieni kimppu marketista.
      Tai pieni leivos kahvin kera.

      Kaikista lahjoista ja yllätyksistä paras on kuulla ne kolme pientä sanaa: "Minä rakastan sinua".
      Mikään ei ole ihanampaa kuin kuulla, että on toiselle tärkeä ja miten hyvältä toisen lähellä on olla <3

    • Anonyymi

      No saitko yllätettyä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe