Meikkivoide tummalle iholle?

tummaaa

Hei! Osaisiko kukaan auttaa..Etsin/olen etsinyt todella kauan meikkivoidetta, joka kävisi tummalle iholleni. Ihoni on aika samanvärinen kuin esimerkiksi beyoncella. Mistä voisi löytää? Kiitos! :)

12

1093

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkivoiteista

      löydy sopivaa sävyä sinulle? Maybellinen mattameikkivoiteista pitäisi löytyä.

      • tummaaaa

        aivan liian vaaleita..:(


    • N33

      Oriflamen meikkivoiteisiin siellä tummin väri on aika tumma :)

      • tummaaa

        kiitos ehdotuksesta...tuolta olen ajatellutkin tilata,mutta en ole ollut varma onko se sitten niin tumma..siis se tummin väri. Mutta aion nyt kokeilla:)


      • halley berry
        tummaaa kirjoitti:

        kiitos ehdotuksesta...tuolta olen ajatellutkin tilata,mutta en ole ollut varma onko se sitten niin tumma..siis se tummin väri. Mutta aion nyt kokeilla:)

        Hei, itsekkin tummahipiäisenä olen joskus aikojen saatossa etsiskellyt meikkivoiteita iholleni. kokeileppa Joe blascoa tai make up storen meikkivoiteita. Blascon on kalliimpaa ja pakumpaa, mutta on pitkä kestoisempaa. Make up storen ihanan kevyttä.


      • N33
        tummaaa kirjoitti:

        kiitos ehdotuksesta...tuolta olen ajatellutkin tilata,mutta en ole ollut varma onko se sitten niin tumma..siis se tummin väri. Mutta aion nyt kokeilla:)

        jos sulla on joku yhteyshenkilö kenen kautta tilailet? kysy häneltä näytteitä?
        itse voin kertoa, et olen jonkun verran tehnyt meikkejä ja kerran meikkasin yhden tumman naisen ja jännitin että riittääkö väri? ja hän oli ainakin tulokseen tyytyväinen :)


      • tummaaa
        N33 kirjoitti:

        jos sulla on joku yhteyshenkilö kenen kautta tilailet? kysy häneltä näytteitä?
        itse voin kertoa, et olen jonkun verran tehnyt meikkejä ja kerran meikkasin yhden tumman naisen ja jännitin että riittääkö väri? ja hän oli ainakin tulokseen tyytyväinen :)

        Joo on yhteyshenkilö..kumpaa meikkivoidetta suosittelesit sekaiholleni,pintakuiva : t-balancea vai flawless foundationia?
        Nythän muuten tuli se uusi giordanin meikkivoide, joka "sulautuu" ihoon...? (vai onko se uusi?.. En ole ainakaan ennen nähny lehdessä). Niin oisko se hyvää?


      • Justme
        halley berry kirjoitti:

        Hei, itsekkin tummahipiäisenä olen joskus aikojen saatossa etsiskellyt meikkivoiteita iholleni. kokeileppa Joe blascoa tai make up storen meikkivoiteita. Blascon on kalliimpaa ja pakumpaa, mutta on pitkä kestoisempaa. Make up storen ihanan kevyttä.

        Heippa hei, suosittelen lämpimästi ORIFLAMEA! itte olen tummaihoinen ja aloitin käyttä se T-balance foundation se tummin ja päälle vaan se sun glow powderia ja olen niin tyytyväinen tuloksesta, tuota make-up storesta kokeilin mutta se ei valitettavasti sulannut smoothiisti iholleni niinkuin ORIFLAME. Kokeile ihmeessa. Tsempiä....


      • N33
        tummaaa kirjoitti:

        Joo on yhteyshenkilö..kumpaa meikkivoidetta suosittelesit sekaiholleni,pintakuiva : t-balancea vai flawless foundationia?
        Nythän muuten tuli se uusi giordanin meikkivoide, joka "sulautuu" ihoon...? (vai onko se uusi?.. En ole ainakaan ennen nähny lehdessä). Niin oisko se hyvää?

        Moi! Enpä ole täällä muutamaan päivään pyörinyt joten on jäänyt kysymyksesi epähuomiooon! Anteeksi...
        Jos sinulla on sekaiho kokeile sitä t-balancea. Giordanin meikkivoide sulatuu tosiaan ihoon, on kevyt ja suositellaan aikuiselle seka- ja rasvaselle iholle. Myöskin ikä olisi hyvä huomioida meikkivoidetta valittaessa :) eli jos olet nuori alta 25v. suosittelen sitä t-balancea, mutta jos olet vanhempi kannattaa kokeilla tuota Giordanin meikkivoidetta...Giordani linjassa on nyt kaksi erinlaista meikkivoidetta eli se toinen on tarkoitettu kuivalle ja normaalille iholle, missä mukana hehkupigmenttejä mitkä hämäävät ihon todellisen iän :) oma suosikkini vaikka olenkin sekaihoinen (ihoni on kuitenkin enempi kuiva) olen koukussa tuohon meikkivoiteeseen...

        vinkki: muista, että voit sotkea samanlinjan meikkivoiteita keskenään itse käytän talvisin Natural beige väriä ja alkukesästä sotken värin sekaan golden beigeä ja jos oikein päivetyn käytän loppukesän tuota golden beigeä.
        Hauskaa Wappua kaikille!


      • kiitos..
        N33 kirjoitti:

        Moi! Enpä ole täällä muutamaan päivään pyörinyt joten on jäänyt kysymyksesi epähuomiooon! Anteeksi...
        Jos sinulla on sekaiho kokeile sitä t-balancea. Giordanin meikkivoide sulatuu tosiaan ihoon, on kevyt ja suositellaan aikuiselle seka- ja rasvaselle iholle. Myöskin ikä olisi hyvä huomioida meikkivoidetta valittaessa :) eli jos olet nuori alta 25v. suosittelen sitä t-balancea, mutta jos olet vanhempi kannattaa kokeilla tuota Giordanin meikkivoidetta...Giordani linjassa on nyt kaksi erinlaista meikkivoidetta eli se toinen on tarkoitettu kuivalle ja normaalille iholle, missä mukana hehkupigmenttejä mitkä hämäävät ihon todellisen iän :) oma suosikkini vaikka olenkin sekaihoinen (ihoni on kuitenkin enempi kuiva) olen koukussa tuohon meikkivoiteeseen...

        vinkki: muista, että voit sotkea samanlinjan meikkivoiteita keskenään itse käytän talvisin Natural beige väriä ja alkukesästä sotken värin sekaan golden beigeä ja jos oikein päivetyn käytän loppukesän tuota golden beigeä.
        Hauskaa Wappua kaikille!

        taidan kokeilla tuota t-balancea :)


    • tämätäs

      Moi!

      Mäkin oon tummaihonen ja suosittelen MACin Studio fixfluidia. Se on erittäin peittävä nestemäinen meikkivoide!

      Kannattaa kokeilla joskus

    • Vinkkinen

      Ostin hiljattain tosi hyvän tumman meikkivoiteen Candyshop nimisestä kaupasta Helsingistä. Merkki on Jemma Kidd ja siinä oli kyllä paljon sävyjä. Heillä taitaa olla verkkokauppakin, mistä voi tilata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe