intiimikirurgia

helpompi elämä

Olin pari viikkoa sitten häpyhuulileikkauksessa. Kun kuulin, että isokokokoisia häpyhuulia voidaan pienentää, tartuin heti asiaan kiinni. Olen niistä kärsinyt aina. Vaikea pitää pitkiä housuja, vaikea ajaa pyörällä, hävetti käydä uimahallissa, koska ne roikkuivat pitkälti näkyvillä. Ei mitään ongelmia leikkauksen jälkeen - olisin ollut valmis vaikka heti takaisin töihin (vähän kiristeli välillä, mutta ei sen enempää). Olen kuin uusi ihminen nyt jo. Suosittelen kaikille samasta vaivasta kärsiville.

31

10610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva leikkaus

      minulle.. Sama ongelma..
      Paljonko oli hintaa ja missä näitä saa?

      • apu

        Paikka oli Pulssi Turussa ja hintaa alle 1500 euroa.


      • Anonyymi
        apu kirjoitti:

        Paikka oli Pulssi Turussa ja hintaa alle 1500 euroa.

        Jos oikeasti aiheuttavat vaivaa, eli ovat niin isot, niin julkisella leikataan päiväkirurgiassa, maksaa pkl-käynnin verran sairaalassa.


    • hiukan jännittää!

      ... tiedän jo nyt että elämässä tulee olemaan todellinen suuri muutos, kun pääsen leikkaukseen! vaikka ikää on vasta 25 .. on elämästäni mennyt monta hienoa kokemusta ohi, juuri sen takia kun häpeä omaa vartaloaa kohtaan on ollut valtava.. ja kaikki ne uintireissut.. =( liikaa katseita, ja sellainen on jäänyt pahasti mieleen.. tuleva leikkaus tulee maksamaan kaikkineen hoitokuluineen hieman päälle 2000€, ja tämä tehdään yksityisellä puolella..

      .. rahaa menee, mutta oma elämä paraneen niin paljon! ja muut naisetkin tietävät jotka kärsivät samasta asiasta... naisellinen osa.. se naisellinen itsetunto.. siitä vasta tuleekin pelkkää hymyä!

    • vaivaantunut

      voiko tälläisessä leikkauksessa tulla helposti jotakin komplikaatioita? Ja minkähän ikäisille näitä leikkauksia tehdään vai ihan kaiken ikäisille? tämä asia vaivaa todella paljon :( entä leikkauksen hinta, onko se aina toi alle 1500 vai voiko nousta siitä paljonkin?? :S

    • linkvink
      • xxyy

        Te, jotka olette operoitu. Kuinka kauan paraneminen kesti? Sairaslomia ei ehdi pidellä.


      • eka kirjoittaja
        xxyy kirjoitti:

        Te, jotka olette operoitu. Kuinka kauan paraneminen kesti? Sairaslomia ei ehdi pidellä.

        tämä oli ainakin minun kokemukseni. Olisin ollut seuraavana päivänä valmis töihin. Pari päivää maltoin olla kotona ja sitten menin töihin. Kai se on yksilöllistä, mutta minulla ei tullut minkäänlaista ongelmaa.
        Olen aivan pilvissä vieläkin.


    • Meeu

      Hei,

      Itse olen kärsinyt samasta ongelmasta pitkään ja suunnittelen leikkausta. "Vaivasi" kuulostavat erittäin tutulta. Olen käynyt plastiikkakirurgin sairaanhoitajan konsultaatiossa asian tiimoilta. Voisitko kertoa missä leikkauksesi tehtiin? Mitkä tuli olemaan leikkauksen kokonaiskustannukset? Olisin todella kiitollinen jos saisin vastauksen. Näistä kun ei niin paljon puhuta. Olen yrittänyt kysellä pääsisikö terveyskeskuksen kautta leikkaukseen, mutta siellä tuo katsotaan kuuluvan esteettisen kirurgian piiriin, vaikka ongelmia asia aiheuttaa aivan muulla tavalla.

      • neitokainen*

        minulta leikataan kanssa.Yksityisellä puolella helsingissä ja tulee maksamaan 500e. Aika on varattu ja hieman jännittää! Olen itse miettinyt asiaa monta vuotta ja nyt otin itseäni niskasta kiinni! Älkää siskoset hävetkö vaan uskaltakaa hoitaa mieltä painavat asiat kuntoon!


      • elisemyai
        neitokainen* kirjoitti:

        minulta leikataan kanssa.Yksityisellä puolella helsingissä ja tulee maksamaan 500e. Aika on varattu ja hieman jännittää! Olen itse miettinyt asiaa monta vuotta ja nyt otin itseäni niskasta kiinni! Älkää siskoset hävetkö vaan uskaltakaa hoitaa mieltä painavat asiat kuntoon!

        Tehdäänkö operaatio puudutuksessa vai nukutuksessa? puudutuksessa kai?


      • neitokainen*
        elisemyai kirjoitti:

        Tehdäänkö operaatio puudutuksessa vai nukutuksessa? puudutuksessa kai?

        Noh,tuli sitten käytyä operaatiossa n.vuosi sitten.
        Nyt menen "uusinta"kierrokselle kun tavaraa otettiin niin paljon pois,että vähän vielä silautellaan lopputulosta.Olihan se ensimmäinen viikko kamalaa tuskaa ja koko alakerta muuttui mustaksi :( Todella halpaa,verrattuna mitä olen muiden kuullee maksavan leikkauksesta. 500 euroa
        ja ehdottomasti kannatti. Nyt taas jännitystä muutama viikko ja sitten mentiin . . .


      • jkjhll
        neitokainen* kirjoitti:

        Noh,tuli sitten käytyä operaatiossa n.vuosi sitten.
        Nyt menen "uusinta"kierrokselle kun tavaraa otettiin niin paljon pois,että vähän vielä silautellaan lopputulosta.Olihan se ensimmäinen viikko kamalaa tuskaa ja koko alakerta muuttui mustaksi :( Todella halpaa,verrattuna mitä olen muiden kuullee maksavan leikkauksesta. 500 euroa
        ja ehdottomasti kannatti. Nyt taas jännitystä muutama viikko ja sitten mentiin . . .

        voisitko kertoa missä sait tämän näin halvan(500e)leikkauksen..itse kärsin tästä vaivasta myös ja haluaisin päästä mahd.halvalla sillä rahapussini on ollut viimeaikoina kovalla koetuksella muutenkin.lisäksi olen opiskelia niin ei sitä rahaa paljokaan yleensä ole käytettävissä.Ja te muutkin jos tiedätte jtn paikkoja missä olisi kans halpaa niin voitteko kertoo kiitos =)....Asun kylläkin kaukana helsingistä jos vähän lähempää löytis niin olis tosi hyvä...oisko esim tampereella jotain kohtuuhintaisia paikkoja??


      • *neitokainen*
        jkjhll kirjoitti:

        voisitko kertoa missä sait tämän näin halvan(500e)leikkauksen..itse kärsin tästä vaivasta myös ja haluaisin päästä mahd.halvalla sillä rahapussini on ollut viimeaikoina kovalla koetuksella muutenkin.lisäksi olen opiskelia niin ei sitä rahaa paljokaan yleensä ole käytettävissä.Ja te muutkin jos tiedätte jtn paikkoja missä olisi kans halpaa niin voitteko kertoo kiitos =)....Asun kylläkin kaukana helsingistä jos vähän lähempää löytis niin olis tosi hyvä...oisko esim tampereella jotain kohtuuhintaisia paikkoja??

        500 euroahan se oli,mutta sitä ennen oli kontrollikäynti n.70 euroa. Operaatio tehtiin Helsingin diacorissa. Kysyle vaan, vastaan mielelläni =)


      • -Sanna-
        *neitokainen* kirjoitti:

        500 euroahan se oli,mutta sitä ennen oli kontrollikäynti n.70 euroa. Operaatio tehtiin Helsingin diacorissa. Kysyle vaan, vastaan mielelläni =)

        Hei!

        Luetkohan vielä tätä palstaa?? Jos käyt täällä vielä niin voisitkohan vastata pariin kysymykseeni leikkauksesta? Olisin todella kiitollinen!

        Itsellä on se tilanne, että ainakin toista häppäriä pitäisi pienentää, se hankaa housuissa ja on vällillä tiellä seksissäkin.

        Kyselitkö leikkauksesta tietoja sieltä Diacorin sairaalapuolelta? Tää asia jotenkin vaan hävettää mua niin paljon, että jännittää jo soittaa ja kysyä koko asiasta. Voinko tiedustella, että kuka leikkauksen sinulle teki? Jäikö siitä isot arvet tai onko siitä ollut jotain muita ei-toivottuja vaikutuksia? Tehtiinkö leikkaus paikallispuudutuksessa ja saiko siihen rauhoittavia? Kauan leikkaus ja toipumisaika kesti? Toivottavasti kävisit vielä tällä palstalla ja pystyisit vastaamaan kysymyksiini...

        -Sanna-


      • *neitokainen*
        -Sanna- kirjoitti:

        Hei!

        Luetkohan vielä tätä palstaa?? Jos käyt täällä vielä niin voisitkohan vastata pariin kysymykseeni leikkauksesta? Olisin todella kiitollinen!

        Itsellä on se tilanne, että ainakin toista häppäriä pitäisi pienentää, se hankaa housuissa ja on vällillä tiellä seksissäkin.

        Kyselitkö leikkauksesta tietoja sieltä Diacorin sairaalapuolelta? Tää asia jotenkin vaan hävettää mua niin paljon, että jännittää jo soittaa ja kysyä koko asiasta. Voinko tiedustella, että kuka leikkauksen sinulle teki? Jäikö siitä isot arvet tai onko siitä ollut jotain muita ei-toivottuja vaikutuksia? Tehtiinkö leikkaus paikallispuudutuksessa ja saiko siihen rauhoittavia? Kauan leikkaus ja toipumisaika kesti? Toivottavasti kävisit vielä tällä palstalla ja pystyisit vastaamaan kysymyksiini...

        -Sanna-

        Soitin vain rohkeasti että tehdäänkö teillä tämänlaisia operaatioita. Ei ne hoitajat ollut moksiskaan,päinvastoin, naureskeltiin puhelimessa. Paikallispuudutuksessa tehtiin,sillä nukutuksessa maksua olisi huomattavasti isompi,koska siitä pitää maksaa leikkaussalimaksu. Muutana tunti ennen operaatiota sivelin apteeksita saatavaa puudutusvoidetta, jonka lekuri oli minulle määrännyt.Rauhoittavia tai yms ei ollut. Korhonen oli lääkärini. Ei ole ollut mitään aristavaa kohtaa.Parantuminen kesti minulla useamman viikon,koska operaationi oli suurempi, eli istuminen helvettiä ja koko alapää aivan mustana. Mutta sinun tapauksessasi uskon että parantuminen on aivan toista luokkaa=)


      • me
        *neitokainen* kirjoitti:

        Soitin vain rohkeasti että tehdäänkö teillä tämänlaisia operaatioita. Ei ne hoitajat ollut moksiskaan,päinvastoin, naureskeltiin puhelimessa. Paikallispuudutuksessa tehtiin,sillä nukutuksessa maksua olisi huomattavasti isompi,koska siitä pitää maksaa leikkaussalimaksu. Muutana tunti ennen operaatiota sivelin apteeksita saatavaa puudutusvoidetta, jonka lekuri oli minulle määrännyt.Rauhoittavia tai yms ei ollut. Korhonen oli lääkärini. Ei ole ollut mitään aristavaa kohtaa.Parantuminen kesti minulla useamman viikon,koska operaationi oli suurempi, eli istuminen helvettiä ja koko alapää aivan mustana. Mutta sinun tapauksessasi uskon että parantuminen on aivan toista luokkaa=)

        Miltä sinusta nyt tuntuu kun 1 vuos on mennyt? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Onko sinulla vielä joitain sivuvaikutuksia? Onko tunto samanlainen kuin ennen? Kannattaako sellainen leikkaus tehdä, vai oliko se liian kivullista sinun mielestä?


      • wonderingt
        *neitokainen* kirjoitti:

        500 euroahan se oli,mutta sitä ennen oli kontrollikäynti n.70 euroa. Operaatio tehtiin Helsingin diacorissa. Kysyle vaan, vastaan mielelläni =)

        Kuka leikkaa diacorissa?


      • Anonyymi
        elisemyai kirjoitti:

        Tehdäänkö operaatio puudutuksessa vai nukutuksessa? puudutuksessa kai?

        Annetaan ns. humautus, eli kevytnukutuksessa.


    • kakkkonen

      Minkä ikäisille näitä tehdään? onko iällä mtn merkitystä jos haluaa leikkaukseen?

      • vaivastaan päässyt

    • Carmena

      Kävin poistamassa kierren, myös Virossa. Hinta oli 1900 euro ja olen tosi tyytyväinen. www.thehealthclinic.eu

      • mitäsanoisit

        hmm jos sulla olis munat


      • Katso_mihin_vastaat
        mitäsanoisit kirjoitti:

        hmm jos sulla olis munat

        Ymmärsitkö että vastasit noi 6,5 vuotta aiemmin kirjoitettuun viestiin. Hyödytit vaan tuota mainostajaa kun nostit viestin taas hakemiston kärkeen.


      • botobö

        26.3.2017 11:21 ymmärsit

        jos bötöx häpyhuuliin siis on oikeat munat


    • Luomileikkaus

      Hyvä kun nosti esiin. Siitä voi olla hyötyä jollekin. Itse en ko. vaivaan tarvitse apua, kunhan luin uteliaisuudesta. Siissyn nyt luomipuolelle ja tsekkaan kyllä myös kaikki "mainokset" ja ajattelin kysellä ihan lekureitten nimiä, koska randomina ei uskalla mennä kenellekään. Peace & love. :)

    • Expl

      Kun luen näitä hehkutuksia intiimikirurgiasta voisin ehdottaa laittamaan jäitä hattuun. Kaikella kirurgialla on myös kääntöpuolensa, mahdolliset jälkikomplikaatiot.
      Arven paikka ulkosynnytinten alueella on tärkeä asettaa oikein. Arpi yleensä kypsyy noin puolessatoista vuodessa niin, että voidaan sanoa oliko tulos hyvä. Se voi jäädä aristavaksi ja sinne voi syntyä neuroomamaisia herkkätuntoisia kohtia. Lisäksi arven asemalla on vaikutus alatiesynnytyksen sujumiseen. Tavallisimmat jälkiongelmat syntyvät juuri kudosten käsittelyvirheistä ja leikkauksen huonosta suunnittelusta.
      Myös intiimikirurgian tekemiseen tarvitaan koulutus, sitä ei voi aloittaa yrittämisen ja erehdyksen kautta.
      Jos haluat löytää suomalaisen plastiikkakirurgin, jolla on riittävä kokemus myös intiimialueen esteettisestä plastiikkakirurgiasta, voit katsoa International Society of Aesthetic Plastic Surgery nettisivuilta. Sieltä löytyvät myös muiden naapurimaittemme esteettisen plastiikkakirurgian osaajat. Nimi tällä nettisivulla antaa jonkinlaisen takuun, että henkilöllä on koulutus ja kokemusta. Isaps oli aikaisemmin hyvin tarkka, ketä otetaan jäseniksi, mutta kriteerit löystyivät jonkin verran kun itäeurooppalaiset alkoivat myös maksaa sinne jäsenmaksujaan. Osa Isapsin jäsenistä tarjoaa ISAPS vakuutusta leikkauksiin ja osa on myös USA:ssa toimivan AAASF:n laatuvalvonnan alaisia.
      https://www.isaps.org/find-a-surgeon/search?location=FINLAND&procedure=&insurance=true

      • Expl

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!


      • hävytöntätouhua
        Expl kirjoitti:

        Tiesitkö, että Heikki Kupi on Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykseen jäseneksi hyväksytään hyvämaineinen Suomessa koulutettu plastiikkakirurgian erikoislääkäri, jolla on riittävä kokemus esteettisestä kirurgiasta ja joka toimii Suomessa. Hän on tietysti myös kansainvälisen esteettisen kirurgian yhdistyksen, ISAPS:in jäsen. Jos johonkin voi luottaa niin tähän!

        hei,toivottavasti luette vielä,ja saisin vastauksia. olen jo 45,synnytykset tehty ja nyt haluan nauttia seksistä,ratsastuksesta ym. mulla on sellaset nuo huulet etten kehtaa miesten kanssa olla valosassa,enkä edes saa sen vuoksi orgasmia koska tunnen itseni vammaiseksi.se on ruma. niin ruma etten itse moiseen koskisi. miksi kukaan muukaan siihen voisi siis huvikseen koskea. haluan eroon turhista murheista ja nauttia nauttia. en välitä jääkö arpia väärään paikkaan tai onko muuten ok.haluan kunnon pimpin minkäkanssa voin elää normaalia elämää.kello käy ja haluan elää vimpot vuodet seksin saralla vauhdikkaasti. auttakaa,kehen otan yhteyttä,kenen kautta edullisin hoito /apu?


    • sinisavikka

      onko kellään kokemusta viron klinikoista? tekevätkö ko. operaatioita ja mikä laatu&hintataso?

    • Anonyymi

      Hei voitko kertoa missä paikassa leikkausta tehty?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3141
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1436
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      973
    Aihe