Onko kovinkin "tyylitöntä" pitää kulta- ja hopeakoruja samaan aikaan? Esim. jos laittaa kultaset korvikset niin näyttääkö tyhmältä jos muut korut (sormukset, kaulakoru) ovat hopeaa.
kulta & hopea
9
2879
Vastaukset
- samaa
jokin aika sitten ja minulle vakuutettiin, että nykyisin voi pitää kultaa ja hopeaa yhtä aikaa, nykyään ei kuulemma ole väliä. Itse en kuitenkaan osaa käyttää kultaa ja hopeaa samaan aikaan. Kultaa ja pronssia yhdistelen samoin hopeaa ja tinaa, koska ovat väriltään toistensa kaltaisia. Valitsen koruni usein vaatteiden mukaan: harmaiden ja vihreiden vaatteiden kanssa hopeaa ja ruskeiden, keltaisten ja punaisten kanssa kultaa, mustan kanssa käytän molempia.
- mii__
Kiitos tiedosta :) Nyt voin hyvillä mielin käyttää molempia yhtä aikaa.
- samaa
Hakusanoilla kulta hopea yhdistäminen löysi hakukone artikkelin sivulta
http://www.iltalehti.fi/muoti/200704075850119_tq.shtml
Artikkelin mukaan kullan ja hopean yhdistäminen on klassinen tyylimoka. - on mun mielestä
ollut aina vähän niinkun sellanen muotirike.
- mii__
Mulla kun ois sellanen toppi missä on hopea koru ja sitte ois kultaset hyvät korvikset. Täytyy keksiä joku ratkasu
- hmmmmmmm
osta hopeanväriset korvikset.
- ^Kristina^
Mielestäni on ihan sama käyttääkö hopeisia ja kultaisi koruja yhtä aikaa. Se ei ole muotirike tai muunkaan lainen katastrofi.
Oma mielipiteeni on että korujen väri liittyy jokaise omaan pukeutumistyyliin. En koskaan ole tajunnut ihmisiä jotka sanovat että tämä on nyt muotia ja tämä ei. Oikeastaan, kuka edes päätää mikä on muotia ja mikä ei. Jokaisella ihmisellä on oma tyylinsä ja siihen voi kuulua hopeiset JA kultaiset korut.- se yksinkertaisesti
näyttää sekavalta. Kokonaisuus pysyy yhtenäisenä, kun on saman väriset korut, varsinkin jos niitä on paljon (ja esim. just paidassa jotain ja koruissa jotain väriä). Ei sillä oo mitään väliä, mitä joku sanoo, että onko se legendaarinen muotirike vai ei, mutta kyllä se nyt mun mielestä vaan antaa tosi sekavan vaikutelman.
Vinkki: Osta hopeiset korvikset.
- Anonyymi
Miksi ei voi jos tykkää. Olen joskus aikoinaan kuullut, että hopea syövyttää kultaa, en sitten tiedä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848