kulta & hopea

mii__

Onko kovinkin "tyylitöntä" pitää kulta- ja hopeakoruja samaan aikaan? Esim. jos laittaa kultaset korvikset niin näyttääkö tyhmältä jos muut korut (sormukset, kaulakoru) ovat hopeaa.

10

3245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

jokin aika sitten ja minulle vakuutettiin, että nykyisin voi pitää kultaa ja hopeaa yhtä aikaa, nykyään ei kuulemma ole väliä. Itse en kuitenkaan osaa käyttää kultaa ja hopeaa samaan aikaan. Kultaa ja pronssia yhdistelen samoin hopeaa ja tinaa, koska ovat väriltään toistensa kaltaisia. Valitsen koruni usein vaatteiden mukaan: harmaiden ja vihreiden vaatteiden kanssa hopeaa ja ruskeiden, keltaisten ja punaisten kanssa kultaa, mustan kanssa käytän molempia.

• mii__

Kiitos tiedosta :) Nyt voin hyvillä mielin käyttää molempia yhtä aikaa.

• samaa
    • on mun mielestä

ollut aina vähän niinkun sellanen muotirike.

• mii__

Mulla kun ois sellanen toppi missä on hopea koru ja sitte ois kultaset hyvät korvikset. Täytyy keksiä joku ratkasu

• hmmmmmmm

osta hopeanväriset korvikset.

• ^Kristina^

Mielestäni on ihan sama käyttääkö hopeisia ja kultaisi koruja yhtä aikaa. Se ei ole muotirike tai muunkaan lainen katastrofi.
      Oma mielipiteeni on että korujen väri liittyy jokaise omaan pukeutumistyyliin. En koskaan ole tajunnut ihmisiä jotka sanovat että tämä on nyt muotia ja tämä ei. Oikeastaan, kuka edes päätää mikä on muotia ja mikä ei. Jokaisella ihmisellä on oma tyylinsä ja siihen voi kuulua hopeiset JA kultaiset korut.

• se yksinkertaisesti

näyttää sekavalta. Kokonaisuus pysyy yhtenäisenä, kun on saman väriset korut, varsinkin jos niitä on paljon (ja esim. just paidassa jotain ja koruissa jotain väriä). Ei sillä oo mitään väliä, mitä joku sanoo, että onko se legendaarinen muotirike vai ei, mutta kyllä se nyt mun mielestä vaan antaa tosi sekavan vaikutelman.

Vinkki: Osta hopeiset korvikset.

• Anonyymi

Miksi ei voi jos tykkää. Olen joskus aikoinaan kuullut, että hopea syövyttää kultaa, en sitten tiedä ...

• Anonyymi

Tässä uusi suomalainen korukauppa verkossa www.porokoru.com
      Kaikki korukaupan tuotteet suomalaisia, pohjoismaalaisia ja pieni osa muista Euroopan maista. Korukaupasta sormukset, kaulakorut, rannekorut ja korvikset kullattua 925-sterlinghopeaa. https://www.porokoru.com/collections/korvakorut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      146
      841
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe