Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kulta & hopea

mii__

Onko kovinkin "tyylitöntä" pitää kulta- ja hopeakoruja samaan aikaan? Esim. jos laittaa kultaset korvikset niin näyttääkö tyhmältä jos muut korut (sormukset, kaulakoru) ovat hopeaa.

9

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      jokin aika sitten ja minulle vakuutettiin, että nykyisin voi pitää kultaa ja hopeaa yhtä aikaa, nykyään ei kuulemma ole väliä. Itse en kuitenkaan osaa käyttää kultaa ja hopeaa samaan aikaan. Kultaa ja pronssia yhdistelen samoin hopeaa ja tinaa, koska ovat väriltään toistensa kaltaisia. Valitsen koruni usein vaatteiden mukaan: harmaiden ja vihreiden vaatteiden kanssa hopeaa ja ruskeiden, keltaisten ja punaisten kanssa kultaa, mustan kanssa käytän molempia.

      • mii__

        Kiitos tiedosta :) Nyt voin hyvillä mielin käyttää molempia yhtä aikaa.


    • samaa
    • on mun mielestä

      ollut aina vähän niinkun sellanen muotirike.

    • mii__

      Mulla kun ois sellanen toppi missä on hopea koru ja sitte ois kultaset hyvät korvikset. Täytyy keksiä joku ratkasu

      • hmmmmmmm

        osta hopeanväriset korvikset.


    • ^Kristina^

      Mielestäni on ihan sama käyttääkö hopeisia ja kultaisi koruja yhtä aikaa. Se ei ole muotirike tai muunkaan lainen katastrofi.
      Oma mielipiteeni on että korujen väri liittyy jokaise omaan pukeutumistyyliin. En koskaan ole tajunnut ihmisiä jotka sanovat että tämä on nyt muotia ja tämä ei. Oikeastaan, kuka edes päätää mikä on muotia ja mikä ei. Jokaisella ihmisellä on oma tyylinsä ja siihen voi kuulua hopeiset JA kultaiset korut.

      • se yksinkertaisesti

        näyttää sekavalta. Kokonaisuus pysyy yhtenäisenä, kun on saman väriset korut, varsinkin jos niitä on paljon (ja esim. just paidassa jotain ja koruissa jotain väriä). Ei sillä oo mitään väliä, mitä joku sanoo, että onko se legendaarinen muotirike vai ei, mutta kyllä se nyt mun mielestä vaan antaa tosi sekavan vaikutelman.

        Vinkki: Osta hopeiset korvikset.


    • Anonyymi

      Miksi ei voi jos tykkää. Olen joskus aikoinaan kuullut, että hopea syövyttää kultaa, en sitten tiedä ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe