kulta & hopea

mii__

Onko kovinkin "tyylitöntä" pitää kulta- ja hopeakoruja samaan aikaan? Esim. jos laittaa kultaset korvikset niin näyttääkö tyhmältä jos muut korut (sormukset, kaulakoru) ovat hopeaa.

10

3231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

jokin aika sitten ja minulle vakuutettiin, että nykyisin voi pitää kultaa ja hopeaa yhtä aikaa, nykyään ei kuulemma ole väliä. Itse en kuitenkaan osaa käyttää kultaa ja hopeaa samaan aikaan. Kultaa ja pronssia yhdistelen samoin hopeaa ja tinaa, koska ovat väriltään toistensa kaltaisia. Valitsen koruni usein vaatteiden mukaan: harmaiden ja vihreiden vaatteiden kanssa hopeaa ja ruskeiden, keltaisten ja punaisten kanssa kultaa, mustan kanssa käytän molempia.

• mii__

Kiitos tiedosta :) Nyt voin hyvillä mielin käyttää molempia yhtä aikaa.

• samaa
    • on mun mielestä

ollut aina vähän niinkun sellanen muotirike.

• mii__

Mulla kun ois sellanen toppi missä on hopea koru ja sitte ois kultaset hyvät korvikset. Täytyy keksiä joku ratkasu

• hmmmmmmm

osta hopeanväriset korvikset.

• ^Kristina^

Mielestäni on ihan sama käyttääkö hopeisia ja kultaisi koruja yhtä aikaa. Se ei ole muotirike tai muunkaan lainen katastrofi.
      Oma mielipiteeni on että korujen väri liittyy jokaise omaan pukeutumistyyliin. En koskaan ole tajunnut ihmisiä jotka sanovat että tämä on nyt muotia ja tämä ei. Oikeastaan, kuka edes päätää mikä on muotia ja mikä ei. Jokaisella ihmisellä on oma tyylinsä ja siihen voi kuulua hopeiset JA kultaiset korut.

• se yksinkertaisesti

näyttää sekavalta. Kokonaisuus pysyy yhtenäisenä, kun on saman väriset korut, varsinkin jos niitä on paljon (ja esim. just paidassa jotain ja koruissa jotain väriä). Ei sillä oo mitään väliä, mitä joku sanoo, että onko se legendaarinen muotirike vai ei, mutta kyllä se nyt mun mielestä vaan antaa tosi sekavan vaikutelman.

Vinkki: Osta hopeiset korvikset.

• Anonyymi

Miksi ei voi jos tykkää. Olen joskus aikoinaan kuullut, että hopea syövyttää kultaa, en sitten tiedä ...

• Anonyymi

Tässä uusi suomalainen korukauppa verkossa www.porokoru.com
      Kaikki korukaupan tuotteet suomalaisia, pohjoismaalaisia ja pieni osa muista Euroopan maista. Korukaupasta sormukset, kaulakorut, rannekorut ja korvikset kullattua 925-sterlinghopeaa. https://www.porokoru.com/collections/korvakorut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11271
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      58
      9016
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3734
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      71
      3644
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3328
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2684
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2400
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1933
    Aihe