Onko kovinkin "tyylitöntä" pitää kulta- ja hopeakoruja samaan aikaan? Esim. jos laittaa kultaset korvikset niin näyttääkö tyhmältä jos muut korut (sormukset, kaulakoru) ovat hopeaa.
kulta & hopea
9
3146
Vastaukset
- samaa
jokin aika sitten ja minulle vakuutettiin, että nykyisin voi pitää kultaa ja hopeaa yhtä aikaa, nykyään ei kuulemma ole väliä. Itse en kuitenkaan osaa käyttää kultaa ja hopeaa samaan aikaan. Kultaa ja pronssia yhdistelen samoin hopeaa ja tinaa, koska ovat väriltään toistensa kaltaisia. Valitsen koruni usein vaatteiden mukaan: harmaiden ja vihreiden vaatteiden kanssa hopeaa ja ruskeiden, keltaisten ja punaisten kanssa kultaa, mustan kanssa käytän molempia.
- mii__
Kiitos tiedosta :) Nyt voin hyvillä mielin käyttää molempia yhtä aikaa.
- samaa
Hakusanoilla kulta hopea yhdistäminen löysi hakukone artikkelin sivulta
http://www.iltalehti.fi/muoti/200704075850119_tq.shtml
Artikkelin mukaan kullan ja hopean yhdistäminen on klassinen tyylimoka. - on mun mielestä
ollut aina vähän niinkun sellanen muotirike.
- mii__
Mulla kun ois sellanen toppi missä on hopea koru ja sitte ois kultaset hyvät korvikset. Täytyy keksiä joku ratkasu
- hmmmmmmm
osta hopeanväriset korvikset.
- ^Kristina^
Mielestäni on ihan sama käyttääkö hopeisia ja kultaisi koruja yhtä aikaa. Se ei ole muotirike tai muunkaan lainen katastrofi.
Oma mielipiteeni on että korujen väri liittyy jokaise omaan pukeutumistyyliin. En koskaan ole tajunnut ihmisiä jotka sanovat että tämä on nyt muotia ja tämä ei. Oikeastaan, kuka edes päätää mikä on muotia ja mikä ei. Jokaisella ihmisellä on oma tyylinsä ja siihen voi kuulua hopeiset JA kultaiset korut.- se yksinkertaisesti
näyttää sekavalta. Kokonaisuus pysyy yhtenäisenä, kun on saman väriset korut, varsinkin jos niitä on paljon (ja esim. just paidassa jotain ja koruissa jotain väriä). Ei sillä oo mitään väliä, mitä joku sanoo, että onko se legendaarinen muotirike vai ei, mutta kyllä se nyt mun mielestä vaan antaa tosi sekavan vaikutelman.
Vinkki: Osta hopeiset korvikset.
- Anonyymi
Miksi ei voi jos tykkää. Olen joskus aikoinaan kuullut, että hopea syövyttää kultaa, en sitten tiedä ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12611124Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268030
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1876537Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.505612- 735061
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1464374Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas704067Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333614