Missä vois demon väsätä?
Miten tehdä demo!?
9
3032
Vastaukset
- gorilla123
Millaista demoa meinaat? Itse olen tehnyt demoja ihan vaan olohuoneessa Audacityn avulla. Ilmainen ohjelma, jolla saa tehtyä vaikka kuinka monta raitaa. Kitarat, basso, laulu ym purkkiin ja koko komeus cd:lle ja sen lähetän sen vaikka kosketinsoittajalle.
- Anshelm Von Hedman
Demon voi tehdä kotona, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, mutta se vaatii joitain panostuksia laitteistoon. Äärimmäisen-halpa setti voisi olla juurikin tuo edellä mainittu PC ilmaisohjelma (Olettaen että kone löytyy omastatakaa). Noiden lisäksi sijoittaisin YHTEEN hyvään mikrofoniin (n.70-150€). Itselläni tää harratus on hieman karannut näpistä vuosien varrella, ja laitteistoa löytyy jo aika paljon.
Jos soitettava materiaali on olemassa, ei muuta kuin hommiin. Mikäli sekin puuttuu, homma alkaa sitten jo hieman monimutkistumaan :-) Jos puutelistalle laitetaan vielä soittotaito, niin ollaan jo aika syvällä. Jostain on kuitenkin ponnistettava. Onnea yritykselle!
Mun musiikkia voi kuunnella ja ladata osoitteesta
www.kultaverkko.fi/hedman - Janappa
Anshelm Von Hedman kirjoitti:
Demon voi tehdä kotona, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, mutta se vaatii joitain panostuksia laitteistoon. Äärimmäisen-halpa setti voisi olla juurikin tuo edellä mainittu PC ilmaisohjelma (Olettaen että kone löytyy omastatakaa). Noiden lisäksi sijoittaisin YHTEEN hyvään mikrofoniin (n.70-150€). Itselläni tää harratus on hieman karannut näpistä vuosien varrella, ja laitteistoa löytyy jo aika paljon.
Jos soitettava materiaali on olemassa, ei muuta kuin hommiin. Mikäli sekin puuttuu, homma alkaa sitten jo hieman monimutkistumaan :-) Jos puutelistalle laitetaan vielä soittotaito, niin ollaan jo aika syvällä. Jostain on kuitenkin ponnistettava. Onnea yritykselle!
Mun musiikkia voi kuunnella ja ladata osoitteesta
www.kultaverkko.fi/hedmanmenny hirveesti eteenpäin,viistoista vuotta sitten nauhoteltiin neliraitanauharilla C-kasetille...
- Demot
www.kampindemostudio.fi
- S
Lataan Audacity -nimisen ohjelman. Teen biisiin sanat. Teen musiikin siihen "monitoimi" pianolla. äänitän sen audacityl ja laitan levylle. ;) helppå håmma ;)
- moroporo12345
Mut miten ne saa siihen levyl?
- -kiksi-
voit tietty etsiä paikkakunnalta jonkun halvan "amatööriäänitysstudion". niissä hinta ei pakosti ole paljoa, tosin riippuu siitä että jos sinulla on vain yksi äänitettävä biisi ja hintaa sille tulee 20€. itselläni on kotona koko äänityslaitteisto ja kaikki soittimet (kitaroita, basso, rummut, piano yms.) ja hintaa niille on tullut yhteensä 2000-4000€
- RHN
mikiksi käy sing star pelin mikki sopii tietokoneeseen!!
- Lape123456
Nii muuttes, en musitanu/tajunnu, kiitoksii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446