Miten tehdä demo!?

apina123

Missä vois demon väsätä?

9

3301

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gorilla123

Millaista demoa meinaat? Itse olen tehnyt demoja ihan vaan olohuoneessa Audacityn avulla. Ilmainen ohjelma, jolla saa tehtyä vaikka kuinka monta raitaa. Kitarat, basso, laulu ym purkkiin ja koko komeus cd:lle ja sen lähetän sen vaikka kosketinsoittajalle.

• Anshelm Von Hedman

Demon voi tehdä kotona, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, mutta se vaatii joitain panostuksia laitteistoon. Äärimmäisen-halpa setti voisi olla juurikin tuo edellä mainittu PC ilmaisohjelma (Olettaen että kone löytyy omastatakaa). Noiden lisäksi sijoittaisin YHTEEN hyvään mikrofoniin (n.70-150€). Itselläni tää harratus on hieman karannut näpistä vuosien varrella, ja laitteistoa löytyy jo aika paljon.

Jos soitettava materiaali on olemassa, ei muuta kuin hommiin. Mikäli sekin puuttuu, homma alkaa sitten jo hieman monimutkistumaan :-) Jos puutelistalle laitetaan vielä soittotaito, niin ollaan jo aika syvällä. Jostain on kuitenkin ponnistettava. Onnea yritykselle!

Mun musiikkia voi kuunnella ja ladata osoitteesta
        www.kultaverkko.fi/hedman

• Janappa
        Anshelm Von Hedman kirjoitti:

Demon voi tehdä kotona, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, mutta se vaatii joitain panostuksia laitteistoon. Äärimmäisen-halpa setti voisi olla juurikin tuo edellä mainittu PC ilmaisohjelma (Olettaen että kone löytyy omastatakaa). Noiden lisäksi sijoittaisin YHTEEN hyvään mikrofoniin (n.70-150€). Itselläni tää harratus on hieman karannut näpistä vuosien varrella, ja laitteistoa löytyy jo aika paljon.

Jos soitettava materiaali on olemassa, ei muuta kuin hommiin. Mikäli sekin puuttuu, homma alkaa sitten jo hieman monimutkistumaan :-) Jos puutelistalle laitetaan vielä soittotaito, niin ollaan jo aika syvällä. Jostain on kuitenkin ponnistettava. Onnea yritykselle!

Mun musiikkia voi kuunnella ja ladata osoitteesta
        www.kultaverkko.fi/hedman

menny hirveesti eteenpäin,viistoista vuotta sitten nauhoteltiin neliraitanauharilla C-kasetille...

• Demot

www.kampindemostudio.fi

• S

Lataan Audacity -nimisen ohjelman. Teen biisiin sanat. Teen musiikin siihen "monitoimi" pianolla. äänitän sen audacityl ja laitan levylle. ;) helppå håmma ;)

• moroporo12345

Mut miten ne saa siihen levyl?

• -kiksi-

voit tietty etsiä paikkakunnalta jonkun halvan "amatööriäänitysstudion". niissä hinta ei pakosti ole paljoa, tosin riippuu siitä että jos sinulla on vain yksi äänitettävä biisi ja hintaa sille tulee 20€. itselläni on kotona koko äänityslaitteisto ja kaikki soittimet (kitaroita, basso, rummut, piano yms.) ja hintaa niille on tullut yhteensä 2000-4000€

• RHN

mikiksi käy sing star pelin mikki sopii tietokoneeseen!!

• Lape123456

Nii muuttes, en musitanu/tajunnu, kiitoksii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe