Hei!
Kyselisin miten saan pysyvät puhtaat kynnenaluset?
Pesen käsiäni ennen ruokailua,jälkeen ruokailun ja wc käyntien jälkeen viellä ihan muuten vaan,kun on niin likaiset kynnenaluset,että on pakko. En tee mitään likaista työtä, olen koulussa.
Kiitos vastauksista kaikille vaivautuneille!
Miten puhtaat kynnet?
4
1827
Vastaukset
- nyt...
Pesemällähän ne puhtaina pysyvät, ei siihen poppakonsteja ole.
Jos olet ryhtymässä johonkin oikein likaiseen hommaan (puutarhatöihin yms. - ei kouluun), voit raapaista kynsien alle palasaippuaa töiden ajaksi, jotta pesu on helpompaa jälkeenpäin. - hyvä vinkki
Käy ostamassa apteekista tekohampaiden puhdistukseen tarkoitettua Corega-tabseja, kyllä tulee puhdasta.
- kun peset käsiäsi
Mitään pakkoneuroosia nyt ei kannata kehittää....
Eli peset kädet normaalisti pari kertaa pvässä ja käytät kynnen alusiin kynsiharjaa.
Jos alat askartelemaan, maalaamaan, kukkia istuttamaan multaan jne, laitat suojakäsineet. Töiden jälkeen peset taas kätesi normaalisti.- Heppatyttö...
Kynnen aluset hankala pitää siisteinä pitkillä luomukynsillä... Hanskat usein käsissä mutta kaikissa hommissa ei voi pitää. Itse oon puhdistellu ihan kynsiharjalla ja kynsiviilan päällä. Uusin ongelma onkin, että lika karkaa pidemmälle kynsien alle, jolloin kynnen "kannatinpinta" ihoon vähenee ja kynsi "heiluu" kääk, hanskat siis joka hommaan nykysin ja kynnenalusten puhdistus muuten kuin likaa syvemmälle tökkimällä, että saisi nää taas kuntoon...
nimim. Kynnet kipeinä taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179