Kivan kesäisiä biisejä? Kesäisiä sanoituksia? Kertokaa minulle :)
KESÄ-aiheisia biisejä?
7
4885
Vastaukset
- NWA
..ei viime kesänä tullut kuultua tarpeeksi, niin: Valvomo - Mikä kesä
- iskelmäfani66
Tarja Lunnas: Kesäsatu
Eini: Kesä ja yö
Matti ja Teppo: Kesä tuulen soittoon, Näin se kesäloma toimii,
Jamppa Tuominen: Kesätuuli
Kari Tapio: kesä65, Kesäinen yö, Viisitoista kesää
Katri Helena: Kesän lapsi, Kuljen autiota hiekkarantaa
Eija Kantola:Perhoskesä
Finlanders: Rannalle sannalle
Siinä nyt muutama kesään liittyvä kipale, ikävä kyllä kaikki iskelmiä... - Anna-Iisa
muutama: Mamba vielä on kesää jäljellä. Ja jäätelökesä, mutta en muista esittäjää. Anna Eriksson kesä yhdessä ja kesällä kerran
Maija Vilkkumaan Kesä ja Saaressa.. =)
- erkinpäivä
Danny: Kesäkatu (alunperin Summer in the city)
Maynie Siren: Kesätuuli kertoo (säv. Valto Laitinen, levytys 1950-luvulta)
Eino Grön: Kuuma kesä (alunperin Long hot summer)- erkinpäivä
Vuonna 1967 kokeiltiin tietokoneohjelmalla testata Toivo Kärjen tuotantoa. Yritettiin saada hänen sävellystensä pohjalta tyypillinen suomalainen tango 'a la Toivo Kärki. Syntyi biisi "Kesän muistatko sen", joka siis oli tietokoneen - ei Topin itsensä - säveltämä tango. Sen levytti Esko Rahkonen.
- minähjkdfhk
tällänen nettipändi ku kaytanhousuja ja biisi kaljaa ainiaan. aina hyvä kesäbiisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649