Kivan kesäisiä biisejä? Kesäisiä sanoituksia? Kertokaa minulle :)
KESÄ-aiheisia biisejä?
7
5599
Vastaukset
- NWA
..ei viime kesänä tullut kuultua tarpeeksi, niin: Valvomo - Mikä kesä
- iskelmäfani66
Tarja Lunnas: Kesäsatu
Eini: Kesä ja yö
Matti ja Teppo: Kesä tuulen soittoon, Näin se kesäloma toimii,
Jamppa Tuominen: Kesätuuli
Kari Tapio: kesä65, Kesäinen yö, Viisitoista kesää
Katri Helena: Kesän lapsi, Kuljen autiota hiekkarantaa
Eija Kantola:Perhoskesä
Finlanders: Rannalle sannalle
Siinä nyt muutama kesään liittyvä kipale, ikävä kyllä kaikki iskelmiä... - Anna-Iisa
muutama: Mamba vielä on kesää jäljellä. Ja jäätelökesä, mutta en muista esittäjää. Anna Eriksson kesä yhdessä ja kesällä kerran
Maija Vilkkumaan Kesä ja Saaressa.. =)
- erkinpäivä
Danny: Kesäkatu (alunperin Summer in the city)
Maynie Siren: Kesätuuli kertoo (säv. Valto Laitinen, levytys 1950-luvulta)
Eino Grön: Kuuma kesä (alunperin Long hot summer)- erkinpäivä
Vuonna 1967 kokeiltiin tietokoneohjelmalla testata Toivo Kärjen tuotantoa. Yritettiin saada hänen sävellystensä pohjalta tyypillinen suomalainen tango 'a la Toivo Kärki. Syntyi biisi "Kesän muistatko sen", joka siis oli tietokoneen - ei Topin itsensä - säveltämä tango. Sen levytti Esko Rahkonen.
- minähjkdfhk
tällänen nettipändi ku kaytanhousuja ja biisi kaljaa ainiaan. aina hyvä kesäbiisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584