smiley?

Yuriko

Olen tässä ajatellut ottaa smileyn ja olen lueskellut, että ei ole yleisesti kovin kivulias operaatio tuon jänteen lävistäminen. Mutta itsestäni on tuntunut, että tuo jänne olisi aika kipualtis, niin kertokaas kokeneemmat sattuuko se lävistäminen sitten oikeasti kovin paljon?

12

6841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zvknkzv

Testaappa puristaa sitä jännettä etusormen kynnen ja peukalonpään väliin. Siinä pystyt vähän arvioimaan kipua. Itselläni tuo paikka tekee kipeää noin kokeiltuna, mutta esim huulilävistys ei sattunut yhtään. Yksillöllistähän se on mikä sattuu ja mikä ei, toisissa sattuu toinen kohta enemmän kuin toinen.

Mutta kipuhan se kestää vain pikkuhetken, ei sen takia läväriä kannata jättää ottamatta :)

• ilz

ei. :) itse kun sen otin, niin lävistyksen jälkeen menin syömään heti. Se oli vaan pieni nipistys ja siinä se. Jouduin kyllä luopumaan korustä 3 kuukauden jälkeen kun menin naama edellä asfalttiin (pyörällä kaaduin). Nyt kun sen jälkeen rupesin miettimään, että oli kyllä todella epäkäytännöllinen lävistys syömisen yms. kannalta.

• Yuriko

Kiitos molemmille valaisevista viesteistänne!
        Ehdottomasti en aio olla ottamatta smileytä kivun pelossa, ennemminkin haluan vain tietää minkälaiseen kipuun olisi syytä varautua:)
        Ja nyt ei muuta kuin säästämään rahnaa-->

• kaye
        Yuriko kirjoitti:

Kiitos molemmille valaisevista viesteistänne!
        Ehdottomasti en aio olla ottamatta smileytä kivun pelossa, ennemminkin haluan vain tietää minkälaiseen kipuun olisi syytä varautua:)
        Ja nyt ei muuta kuin säästämään rahnaa-->

itse otin eilen eikä tuntunut miltään. ei haittaa myöskään syödessä sillä valitsin näin "arkikoruksi2 muovisen banana bellin muovipalloilla. eikä edes tunnu koko koru. ainoa asia joka huolettaa tällä hetkellä on korujen vaihto, pienestä banana bellistä kun on kovin vaikea saada kiinni sormilla.

• A.N.
        kaye kirjoitti:

itse otin eilen eikä tuntunut miltään. ei haittaa myöskään syödessä sillä valitsin näin "arkikoruksi2 muovisen banana bellin muovipalloilla. eikä edes tunnu koko koru. ainoa asia joka huolettaa tällä hetkellä on korujen vaihto, pienestä banana bellistä kun on kovin vaikea saada kiinni sormilla.

Itse otin smileyn joku kuukausi sitten ja lävistyksen teko ei sattunut YHTÄÄN... päivän tai pari tuntui vaan kuin joku ruoan tähde olisi ylähuulen kohdalla, mutta sen jälkeen ei smileytä pahemmin huomaa... Ja mulla ei sitäpaitsi ole tullut mitään ongelmia missään käytännön asioissa, eli syöminen etc onnistuu mainiosti!

• Berlious
        A.N. kirjoitti:

Itse otin smileyn joku kuukausi sitten ja lävistyksen teko ei sattunut YHTÄÄN... päivän tai pari tuntui vaan kuin joku ruoan tähde olisi ylähuulen kohdalla, mutta sen jälkeen ei smileytä pahemmin huomaa... Ja mulla ei sitäpaitsi ole tullut mitään ongelmia missään käytännön asioissa, eli syöminen etc onnistuu mainiosti!

no ei se sattunut, itselleni laitettiin viime torstaina. kaveri laittoi sen, ostettiin vaan apteekista neula eikä mitenkään ole tulehtunut yms.
        Niistäminen tekee kipeää :o

• tyhmä

Voiks siit jotenki halvaantuu naama ku sehän on vaa ientä tai mitä lie onkaa ni eihän siit voi tyylii puol naamaa halvaantuu o: :D:D::

• justmee

no ei voi koko naama halvaatuu
        ite oon nyt tilannu steriloidun neulan ja steriloidun korun(banana) ja tilauksen pitäis ens viikon alus tulla, joten tongue web on tulos! mul on muutenkii lävityksii(ammattilaisen otettui kyl)joten tiän et ei satu pahast ja ihan sama jos sattuu. teen se omaks ilokseni vaan koska eihän se näy ku näytettäes:D

• kapteeni kaihi

Mulla ei sattunut sitten yhtään, mutta tein itse kotona ja jäädytin sitä jännettä jääpalalla ennen lävistämistä. Jälkeenpäin jomotteli, mutta mua helpotti kun join kuumaa vettä. Hassua, koska kaikki aina sanoo, että kylmä vesi helpottaa.

Kaipa sekin on yksilöllistä.

• kata18

Tein kaverilla, vedin neulan jänteestä ja thats it. vähä tuli verta ja on ny vähän turvoksis. syömine hiuka vaikeet :D

• 12weeegirll

Haluisin itekki, siis sit ku oisin tarpeeks vanha, mikö se ikiäraja nyt onkaan niin anyway oon nyt 12v joten joo o septumin myös isompana haluisin

• Anonyymi

Kokemusta on se ei oikeasti tunnu MILTÄÄN ja se nipistämis juttu EI kerro sattuuko vai ei koska neula on reilusti pienempi kuin koko kynnet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3896
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1856
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1522
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1372
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      24
      1211
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1121
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      38
      1090
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1079
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1053
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      950
    Aihe