smiley?

Yuriko

Olen tässä ajatellut ottaa smileyn ja olen lueskellut, että ei ole yleisesti kovin kivulias operaatio tuon jänteen lävistäminen. Mutta itsestäni on tuntunut, että tuo jänne olisi aika kipualtis, niin kertokaas kokeneemmat sattuuko se lävistäminen sitten oikeasti kovin paljon?

11

6050

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zvknkzv

      Testaappa puristaa sitä jännettä etusormen kynnen ja peukalonpään väliin. Siinä pystyt vähän arvioimaan kipua. Itselläni tuo paikka tekee kipeää noin kokeiltuna, mutta esim huulilävistys ei sattunut yhtään. Yksillöllistähän se on mikä sattuu ja mikä ei, toisissa sattuu toinen kohta enemmän kuin toinen.

      Mutta kipuhan se kestää vain pikkuhetken, ei sen takia läväriä kannata jättää ottamatta :)

    • ilz

      ei. :) itse kun sen otin, niin lävistyksen jälkeen menin syömään heti. Se oli vaan pieni nipistys ja siinä se. Jouduin kyllä luopumaan korustä 3 kuukauden jälkeen kun menin naama edellä asfalttiin (pyörällä kaaduin). Nyt kun sen jälkeen rupesin miettimään, että oli kyllä todella epäkäytännöllinen lävistys syömisen yms. kannalta.

      • Yuriko

        Kiitos molemmille valaisevista viesteistänne!
        Ehdottomasti en aio olla ottamatta smileytä kivun pelossa, ennemminkin haluan vain tietää minkälaiseen kipuun olisi syytä varautua:)
        Ja nyt ei muuta kuin säästämään rahnaa-->


      • kaye
        Yuriko kirjoitti:

        Kiitos molemmille valaisevista viesteistänne!
        Ehdottomasti en aio olla ottamatta smileytä kivun pelossa, ennemminkin haluan vain tietää minkälaiseen kipuun olisi syytä varautua:)
        Ja nyt ei muuta kuin säästämään rahnaa-->

        itse otin eilen eikä tuntunut miltään. ei haittaa myöskään syödessä sillä valitsin näin "arkikoruksi2 muovisen banana bellin muovipalloilla. eikä edes tunnu koko koru. ainoa asia joka huolettaa tällä hetkellä on korujen vaihto, pienestä banana bellistä kun on kovin vaikea saada kiinni sormilla.


      • A.N.
        kaye kirjoitti:

        itse otin eilen eikä tuntunut miltään. ei haittaa myöskään syödessä sillä valitsin näin "arkikoruksi2 muovisen banana bellin muovipalloilla. eikä edes tunnu koko koru. ainoa asia joka huolettaa tällä hetkellä on korujen vaihto, pienestä banana bellistä kun on kovin vaikea saada kiinni sormilla.

        Itse otin smileyn joku kuukausi sitten ja lävistyksen teko ei sattunut YHTÄÄN... päivän tai pari tuntui vaan kuin joku ruoan tähde olisi ylähuulen kohdalla, mutta sen jälkeen ei smileytä pahemmin huomaa... Ja mulla ei sitäpaitsi ole tullut mitään ongelmia missään käytännön asioissa, eli syöminen etc onnistuu mainiosti!


      • Berlious
        A.N. kirjoitti:

        Itse otin smileyn joku kuukausi sitten ja lävistyksen teko ei sattunut YHTÄÄN... päivän tai pari tuntui vaan kuin joku ruoan tähde olisi ylähuulen kohdalla, mutta sen jälkeen ei smileytä pahemmin huomaa... Ja mulla ei sitäpaitsi ole tullut mitään ongelmia missään käytännön asioissa, eli syöminen etc onnistuu mainiosti!

        no ei se sattunut, itselleni laitettiin viime torstaina. kaveri laittoi sen, ostettiin vaan apteekista neula eikä mitenkään ole tulehtunut yms.
        Niistäminen tekee kipeää :o


    • tyhmä

      Voiks siit jotenki halvaantuu naama ku sehän on vaa ientä tai mitä lie onkaa ni eihän siit voi tyylii puol naamaa halvaantuu o: :D:D::

      • justmee

        no ei voi koko naama halvaatuu
        ite oon nyt tilannu steriloidun neulan ja steriloidun korun(banana) ja tilauksen pitäis ens viikon alus tulla, joten tongue web on tulos! mul on muutenkii lävityksii(ammattilaisen otettui kyl)joten tiän et ei satu pahast ja ihan sama jos sattuu. teen se omaks ilokseni vaan koska eihän se näy ku näytettäes:D


    • kapteeni kaihi

      Mulla ei sattunut sitten yhtään, mutta tein itse kotona ja jäädytin sitä jännettä jääpalalla ennen lävistämistä. Jälkeenpäin jomotteli, mutta mua helpotti kun join kuumaa vettä. Hassua, koska kaikki aina sanoo, että kylmä vesi helpottaa.

      Kaipa sekin on yksilöllistä.

    • kata18

      Tein kaverilla, vedin neulan jänteestä ja thats it. vähä tuli verta ja on ny vähän turvoksis. syömine hiuka vaikeet :D

    • 12weeegirll

      Haluisin itekki, siis sit ku oisin tarpeeks vanha, mikö se ikiäraja nyt onkaan niin anyway oon nyt 12v joten joo o septumin myös isompana haluisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe