Elikkäs hampaat on päässyt aika pahan näköiseksi ja ois tarkotus valkoiseksi saada, tai edes vähän sinne päin. Olen jo pitkään kokeillut monia hammastahnoja joiden pitäisi hampaat valkaista mutta eipä ole muutosta tapahtunut. Pitäisikö mennä hammaslääkäriin johonkin valkaisuun vai onko olemassa oikeasti valkaisevia tahnoja?
Hampaat valkoiseksi?!
23
7969
Vastaukset
- lumikki.............
itsekin olen miettinyt että mikä olisi tehokas vaihtoehto. En usko että millään valkaisevalla hammastahnalla kovin näkyviä tuloksia saa aikaan. Ajattelin nyt sitten satsata asiaan kunnolla ja mennä ehkä parin kk säästämisen jälkeen Turkuun Hollywood smile -valkaisuun. Maksaa jotain 400e, mutta itselleni se ainakin on niin tärkeä asia että olen siihen valmis satsaamaan.
- bambooo
Maksoi vaan 270 euroa kirjoitti:
Tuliko hyvä tulos?? Kun ajattelin mennä sinne myös!Onko mielestäsi laservalkaisu parempi?
- kikka
Ota tuorekelmua. Kelmulle Yotuel-hammastahnaa (saa apteekeista) ja sekoitat siihen ruokasoodaa, tasaiseksi seokseksi. Tuorekelmu hampaisiin kiinni, vältä seoksen koskemista ikeniin ja sinnittele 10min. Purskuttele suuvedellä äläkä syö mitään pariin tuntiin. Tulee niin vaaleaksi, kuin kotikonstein pystyy eli lähinnä poistaa hampaan pintaan jymähtäneitä tummentumia.
Jos haluaa vaalentaa hammasluuta, on parasta mennä hammaslääkäriin. - Katinka
Valkaisevat hammastahnat ovat tarkoitettu kuuriluontoisiksi, koska ne vahingoittavat hampaita. Niiden vaikutus on muuten yhtä tyhjän kanssa. Ei ole ainakaan mulla ole vaikuttanut koskaan. Hampaiden valkaisu on tehokasta, mutta eipä sekään säihke kauan kestä. Kuulemma vain vähän yli vuoden ja hampaat tummuu uudestaan ja pahemmin, koska sekin vahingoittaa hampaiden kiillettä. Mä olen ainakin luovuttanut ihan totaalisesti ja hoidan vain hampaita, ettei tulisi reikiä.
- Larax
Kävin valkaisussa melkein tasan viikko sitten ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Minulla on luonnostaan ollut aina keltaiset hampaat ja olin tilanteeseen täysin kyllästynyt.
Valkaisu tehtiin niin, että levitettiin vaikuttavaa ainetta hampaille, annettiin vaikuttaa erikoisvalon kanssa 20 min ja huuhdeltiin pois. Tämä toistettiin siis kolme kertaa, eli yhteensä 60 minsaa.
Hintaa kertyi vain noin 220 euroa, että todellakin kannatti. Kyseisen menetelmän on hammaslääkärinikin itse testannut ja hyväksi todennut ennen sen tekemistä asiakkailleen. Valkaisu ei todellakaan katoa vuoden päästä, vaan voi kestää jopa useita vuosia. Yleensä 3-4 vuotta.
Suosittelen! - Larax
Larax kirjoitti:
Kävin valkaisussa melkein tasan viikko sitten ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Minulla on luonnostaan ollut aina keltaiset hampaat ja olin tilanteeseen täysin kyllästynyt.
Valkaisu tehtiin niin, että levitettiin vaikuttavaa ainetta hampaille, annettiin vaikuttaa erikoisvalon kanssa 20 min ja huuhdeltiin pois. Tämä toistettiin siis kolme kertaa, eli yhteensä 60 minsaa.
Hintaa kertyi vain noin 220 euroa, että todellakin kannatti. Kyseisen menetelmän on hammaslääkärinikin itse testannut ja hyväksi todennut ennen sen tekemistä asiakkailleen. Valkaisu ei todellakaan katoa vuoden päästä, vaan voi kestää jopa useita vuosia. Yleensä 3-4 vuotta.
Suosittelen!Valkaisu EI vahingoita kiillettä, toisin kuin kotikäyttöiset aineet.
- kysymään
Larax kirjoitti:
Valkaisu EI vahingoita kiillettä, toisin kuin kotikäyttöiset aineet.
mitä se vaikuttava aine oli jota laitettiin hampaillesi... vetyperoksidia varmaankin. Samaa saa esim valkaisuliuskoista ja maksat paljon vähemmän kun itse teet hoidon. Mutta onneksi olkoon kauniin hymyn puolesta, meillä kaikilla vain ei ole varaa aina laittaa paria sataa menemään hoitoon jonka joutuu uusimaan... Sattuiko hoito hirveesti? Jo kaksi kaveriani on vannoneet ettei koskaan mene takaisin tuottaman kivun takia, se meni ohi synnytystuskienkin. Taitaa olla ne korkeat pitoisuudet vaikuttavassa aineessa...
- Larax
kysymään kirjoitti:
mitä se vaikuttava aine oli jota laitettiin hampaillesi... vetyperoksidia varmaankin. Samaa saa esim valkaisuliuskoista ja maksat paljon vähemmän kun itse teet hoidon. Mutta onneksi olkoon kauniin hymyn puolesta, meillä kaikilla vain ei ole varaa aina laittaa paria sataa menemään hoitoon jonka joutuu uusimaan... Sattuiko hoito hirveesti? Jo kaksi kaveriani on vannoneet ettei koskaan mene takaisin tuottaman kivun takia, se meni ohi synnytystuskienkin. Taitaa olla ne korkeat pitoisuudet vaikuttavassa aineessa...
En kyllä tuntenut yhtikäs mitään kipua. Luultavasti kaverisi ovat olleet eri hoidossa kuin minä, sillä minkäänlaista tuntemusta ei ollut, ei ennen eikä jälkeen.
Hammaslääkärilleni tehtiin tämä sama hoito siis pari vuotta sitten ja vieläkään eivät hampaat ole tummuneet tms. Kaksisataa euroa on mielestäni erittäin halpa hinta tällaisesta. Sen säästäminen ei ole mitenkään mahdoton juttu, ainakaan ei itselleni ollut vaikka opiskelija olenkin.
Kotivalkaisut ovat aina riski. Mikäli on hiukankin jotain hammas/ienongelmia, kotivalkaisut, geelit sun muut kynät vain pahentaa tilannetta. - suositus
Larax kirjoitti:
En kyllä tuntenut yhtikäs mitään kipua. Luultavasti kaverisi ovat olleet eri hoidossa kuin minä, sillä minkäänlaista tuntemusta ei ollut, ei ennen eikä jälkeen.
Hammaslääkärilleni tehtiin tämä sama hoito siis pari vuotta sitten ja vieläkään eivät hampaat ole tummuneet tms. Kaksisataa euroa on mielestäni erittäin halpa hinta tällaisesta. Sen säästäminen ei ole mitenkään mahdoton juttu, ainakaan ei itselleni ollut vaikka opiskelija olenkin.
Kotivalkaisut ovat aina riski. Mikäli on hiukankin jotain hammas/ienongelmia, kotivalkaisut, geelit sun muut kynät vain pahentaa tilannetta.Ymmärrän mielipiteesi, mutta kävin itse vuosi sitten hammaslääkärillä ja hän olisi mielellään valkaissut hampaani vastaanotolla. Hän on kuitenkin ihanin hammaslääkäri jolla olen koskaan käynyt ja hänen mielestään valkaisuliuskoilla tulee verrattava tulos, ilman päätähuimaavaa laskua.
Hyvä, että olemme molemmat tyytyväisiä lopputulokseen. Pääasiahan on että meillä molemmilla on nyt kaunis valkea hymy.
- apua löytyy
Eli valkaisuliuskat, sama aine mitä hammaslääkärit käyttää. tarkoitettu kotona käytettäväksi. hammaslääkärini suositteli. loistava lopputulos ja halpa.
- mitä nämä
valkaisuliuskat on,mistä niitä saa ja mitä maksaa?olen jo niin kyllästynyt näihin kellertäviin hampaisiin(ei oo pahat mutta riittävästi häiritsee itseäni ja haluaisin jollain keinolla vaaleammat hampaat)kaikki hammastahnat on kokeiltu mutta ei apua..
- alle neljälläkympillä
mitä nämä kirjoitti:
valkaisuliuskat on,mistä niitä saa ja mitä maksaa?olen jo niin kyllästynyt näihin kellertäviin hampaisiin(ei oo pahat mutta riittävästi häiritsee itseäni ja haluaisin jollain keinolla vaaleammat hampaat)kaikki hammastahnat on kokeiltu mutta ei apua..
saa Crest Whitestrips liuskoja vaikka mistä netistä. esim. www.isosmile.com kautta viikossa tulee suoraan kotiin ja tosi helppo tilata
- ON TIETENKIN
- oikea...
ei kuitenkaan varmaan sovi, jos on esim. niinkuin minulla ihan edessä pari juurihoidettua hammasta ja siksi tummuneet. Muutenkin minulla on paljon juurihoidettuja. Onko laminaatit ainoa vaihtoehto, kun hampaat on kaikki ihan eri värisiä? Montako niitä sitten eteen laittaisi? Mitä maksaa?
Kumpa näkisitte hymyni ! Pari vuotta olen harkinnut hampaiden valkaisua,mutta nyt sen toteutin.Hintaa tuli 250 euroa. Hammaslääkärillä otettiin muotit hampaista ja tehtiin silikonimuotit.Sitten sain geeliä,jota piti laittaa muotteihin yöksi n.8 tunniksi. Ja jo eka aamu olin haltioissani,kun ero oli uskomaton. Nyt kun on muotit,käsittelyyn tarvitaan jatkossa vain geeli,joten hinta on siten enää olematon.Tää on niin uusi juttu,että en osaa sanoa,miten usein joutuu uusia hoito,mut jos tämä ei kuluta hampaita,niin ei rasita,vaik kerran vuodessa.Ainut paha puoli on,että vihlominen oli rajua,siis äkillisiä tosi kovia mut lyhyitä. Hoitoa piti jatkaa 10 yötä,mutta koska hampaat olivat jo 5 yön jälkeen upeat,keskeytin vihlomisen takia ja jatkan tarvittaessa. Kauneudesta on kärsittävä.
- maariavvv
mika oli tuon aineen merkki jota hait laakarilta? ei tartte siis varsinaisen paikan nimea sanoa, kunhan se aineen merkki. Olen nimittain kuullut etteivat nuo aineetkaan oikein kunnolla tehoa , lukuunottamatta sita huippukallista Z-alkuista ainetta.
maariavvv kirjoitti:
mika oli tuon aineen merkki jota hait laakarilta? ei tartte siis varsinaisen paikan nimea sanoa, kunhan se aineen merkki. Olen nimittain kuullut etteivat nuo aineetkaan oikein kunnolla tehoa , lukuunottamatta sita huippukallista Z-alkuista ainetta.
...etten ole käynyt tällä palstalla aikoihin ja olet turhaan odottanut viestiä valkaisuaineen nimestä. No tässä paketissa lukee Opalescence PF 15.
- paskaffu
Hampaita ei kannata valkaista kun eihän ne oikeesti tuu valkosekshergklai alutgyö geusex
- whitening1
Minä voin suositella valkaisemaan hampaat kotona. Ei ole mitään järkeä maksaa 150-300euroa hampaidenvalkaisusta, jonka voi tehdä kotona edullisesti ja nopeasti. Lopputulos oli itselläni jopa parempi kuin klinikalla. www.whiteworks.fi , itse tilasin tuolta eikä hinta päätä huimannut ja toimitus tuli parin päivän sisällä!
- blanche2
Laser valkaisu toimii hyvin! Käytin Hollywood Smilen kesä tarjousta ja olen vieläkin tyytyväinen vaikka kesäkuussa tehtiinkin. Tulos pitäisi kestää noin vuoden. Eikä tarvitse imeä pillillä kahvia 10 päivää..
- Simpsukku
Suomalaisilla on hirveän keltaiset hampaat. Suurin osa koti valkaisuista ovat erittäin mietoja ja meidän euro normit estävät tehokkaiden aineiden tuonnit. Ammattilaiset saavat parasta jälkeä aikaan!
- kojhgv
Kävin Hollywood Smilessa
http://www.hollywoodsmile.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872