Mulla on itellä todella ohuet ja pitkät hiukset&vaaleet..oon värjänny niitä jo moneen otteeseen ja permanentikin on ollu..nyt haluisin tietää että miten hiuksista sais terveet, paksummat ja kiiltävämmän näköset?ois vihdoin kivaa pitää hiuksia auki eikä aina vaan tiukalla ponihännällä.
Hiuksista..
5
697
Vastaukset
- paksuhiuksinen
Ohuelle hiukselle ei ole mitään poppakonsteja joilla niistä saa paksummat. Päinvastoin, useilla käsittelyilläsi olet rasittanut hentoja hiuksiasi. Neuvoisin sinua leikkauttamaan nätin polkkatukan joka oikealla tavalla leikattuna saa hiukset näyttämään tuuheammilta. Pitkät ohuet hiukset jotka roikkuvat selässä eivät ole kauniin näköiset.Polkkatukkaan voit ottaa permiksenkin.
- Alisa
Unohda hetkeksi värjäykset ja permanentit, ne vain kuluttavat hiuksia entuudestaan. Jos kuitenkin "on pakko värjätä" kokeile luontaistuotekaupan tai BodyShopin värejä.
Käy kampaajalla ja pyydä ehdotusta hiuksillesi. Ammattilainen osaa auttaa ja kertoa hyvät hoitovinkit. Itselläni jo pelkkä kampaajan vaihto auttoi uuden tyylin löytämisessä. Kävin 10 vuotta samalla kampaajalla leikkauttamassa hiukseni samalla tavalla. Sitten selailin vanhoja valokuvia ja havahduin: tarvitsin muutosta ja heti! Havaitsin myös etteivät pitkät hiukset ole ainoa vaihtoehto naisella.
Kokeile myös hiuksiin jätettäviä hoitoaineita. Föönaa ja kiharra (Käsittele kuumalla) hiuksia mahdollisimman vähän. Kun olet pessyt hiukset ja huuhdellut huolella laske vielä niin kylmää vettä hiuksille kuin kestät. Se sulkee hiuksen ja hius voi paremmin (näyttää kiiltävämmältä, ei takkuunnu niin helposti...)
Ole rohkea ja hae tyyli, jonka myös hiuksesi kestävät. - Tintsu
Hiuslaatu on riippuvainen myös ravinnosta jota syö. Joidenkin hivenaineiden puutoksen korjaaminen on saanut aikaan taikatemppuja ainakin terveysuutisten mainoksissa. Oon taipuvainen uskomaan, mutta nämä testit on sen verran hintavia että mielenkiinto kokeilla häipyy saman tien.
Ajan mittaan pitkät hiukset ohentuu. Mä leikkasin viime kesänä pitkän vitkuttelun jälkeen radikaalisti ja nyt taas on paksut. Käytän 3 eri shampoota yhtäaikaa (ei per kerta). Kiiltoa saa tarvittaessa siihen tarkoitetuilla tuotteilla. Mulla on ruskeat hiukset, värjään "kiiltovärjäreillä".- nainen
ja vaalenna vain juurikasvu.
- moppitukka
Käyhän katsomassa osoitteessa www.haircut.net, muutkin ovat rohkaisseet mielensä mikset sinäkin!!
HIHII
Ei vaan, laadukkaita tuotteita ja hiusvinkkejä löytyy osoitteesta www.hairstore.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415