sanokaa joku nopee keino laihtuu??tahon äkkii pois 20kiloo...ja tosiaan äkkii..vai pitääkö taas käyttää samaa keinoo ku ennenki..eli olla vaa syämättä...
laihdutus...
9
1621
Vastaukset
- Laihiksella
Itse olen noin 25 kilon pudotuksen tarpeessa ja liityin viikko sitten painonvartijoihin. Sen jälkeen on jäänyt turhat syömiset pois ja olen kyllä laihtunutkin (2kg). Mutta mikä tärkeintä, vatsani ei enää oireile liian rasvaisesta ruoasta liian suurista annoksista. Ennen söin itseni lähes ähkyyn ja mitä tahansa mikä oli hyvän makuista.
Painonvartijoissa ei tietenkään pääsee 20 kilosta parissa viikossa. Mutta sen pitäisi olla pysyvää, kunhan on omaksunut uudet ruokailutavat. Laskin että olisin kesäkuun alkuun mennessä laihtunut 20 kiloa, eli kilon viikkovauhdilla =) - ...
... mutta sairaaladietillä luvataan jopa -8kg/viikko. Itselläni putos 3kg ekalla viikolla, mutta enpä ollutkään kovin tunnollinen dieetin noudattaja ja ekan viikon jälkeen se kaalisoppakin alko maistuu puulta pippurista ja tabascosta huolimatta. Motivoituneempi vois päästä sillä parempiinkin tuloksiin, luultavasti ei kuitenkaan pysyviin.
- Mirri
Meikä ei ymmärrä äkkiä pois-tyyliä laihdutuksessa. Mitä järkeä siinä on? Kun lähtee äkkiä niin tulee takaisinkin äkkiä. Jos laihduttaan alkaa niin se on iso päätös pään sisällä. Onko teillä pikalaihduttajilla 2 kaappia vaatteita molemmat koolle erikseen?
Mulla ei ole ollut liikapainon kanssa ongelmia, mutta kaveri laihdutti itsekseen painonvartijoiden rastisysteeemin kanssa viimeisen puolen vuoden aikana 27 kg. Vielä on 4 kg jäljellä "aikaan ennen lapsia"-mittoihin, mikä oli tavoitteena. Musta ei olisi siihen tarkkailuun ja laskemiseen, mutta tehokas systeemi tuntuu olevan. Liikuntaa kaverini harrasta ollenkaan.
Jos pikaista tahdot niin nälkälakollahan se paino putoo. - muuli
Mä oon laihduttanut 20 kg 2 kuukaudessa. Päivä koostui liikunnasta ja ruokana kolme leipää, jossa päällä vihanneksia. Rasva tyystin pois, samoin sokeri. Pitää olla ehdottoman tiukka, varsinkin ylimääärisen rasvan suhteen. Alkoholin käyttö on myös ajettava alas. päivittäinen punnitus kannustaa urakassa, kun huomaa päivä päivältä painon putoavan. mun hermot ei kestä mitään vuoden mittaisia laihdutus kuureja. Kaikki pois ja äkkiä. Hyvällä elämäntapojen muutoksella saa painon pidettyä kurissa.
- mie
no aiotsä sitten vastedes syödä vain ja ainoastaan kolme leipää päivässä etkä mitään muuta
- muuli
mie kirjoitti:
no aiotsä sitten vastedes syödä vain ja ainoastaan kolme leipää päivässä etkä mitään muuta
Nyt olikin kai kysymys nopeasta painon pudotusesta kysymys. Ensinnäkin vähäinen syöminen kutistaa vatsalaukkua ja laihdutuksen jälkeen ei edes tarvitse syödä paljon kylläisen olen saavuttamiseksi. Totta kai pitää syödä, mutta kuurin aikana pitää olla ehdoton.
Minä, joka olen todella taipuvainen lihomaan, on pitänyt muuttaa elämän tavat kokonaan ja valvoa tuikasti syömisiäni koko loppu elämän. Se on pakko, jos aikoo tilanteen pitää samana.
- Hope
Maalaisjärki käteen ja muuttamaan elintapoja, eikä mitään pikakuuria.
Aineenvaihdunnan kannalta laihduttajankin pitää syödä ja syödä monipuolisesti. Liian yksipuolinen ruoka sekä liian äkillinen painonpudotus on terveysriski.
Karkeesti sanottuna 20 kiloo on kakskyt viikkoo ja haluaathan toki pysyä myös siinä painossa, johon halajat? Niinpä elintapojen muuttaminen on ainut oikea vaihtoehto.
1.Hanki digitaalipuntari ja punnitse itsesi joka päivä joko aamulla tai illalla.
2. Lisäpontta saat, kun laitat ylös aloitusvaiheessa esim. käsvarren, mahan- rinna- ja pepun ympärysmitat. Tee itsellesi välitavoitteet vaikka 3 tai viiden kilon välein.
3. Sitten valmistat mahdollisimman rasvatonta ruokaa syötäväksi ja syöt monipuolisesti. Laita myös kaikki päivittäin syömäsi paperille muistiin. (Esim. painonvartijoiden Points-ohjelma on hyvä, voit tilata netistä.)
4. Juot 2-4 litraa vettä päivässä.
5. Liikut enemmän.
6. Välillä saa sortua ja itseään ei tarvitse rangaista, kunhan pysyt päätöksessäsi.
Tärkeintä on, että olet tehnyt vakaan päätöksen, ennen kuin aloitat!!!
Itse aloitin tasan kolme viikkoo sitten, tavoitteena on 10 kg ja nyt on jo lähtenyt 5,4 kg, joten mukavasti on mennyt.
Onnea sulle ja tsemppiä! - Toimii jos haluaa
Únohda toi "olla syömättä". Silloin jos ei syö kunnolla niin ei aineenvaihduntakaan toimi kunnolla. Jos taas haluaa että laihtuu niin aineenvaihdunnan pitää toimi. Eli oikea ruokavalio ja PALJON vettä! Omalta osaltani sain liikakilot pois syömällä iltaisin ennen kuutta ja sen jälkeen kuntosalille, uimaan tms. Eikä sen jälkeen mitään raskasta ruokaaa. Ja muista, jos haluat laihtua niin se vaatii itsehillintää
- laihdutuskuuri SUCK!
jos suunnittelet,että lopetat syömisen ja alat elää näkkärillä..niin UNOHHHA SE!se ei laihduta,.sinusta tulee avin nälkäinen,kiukkuinen ja alkaa väsyttää.kun syöt 4-6 kuituateriaa päivässä niin vatsasi tai aineenvaihduntasi vilkastuu ja pysyy koko ajan toiminnassa.kiellettyjen ruokaaineiden lista on turha..koska silloin alat entistä enemmän himoita niitä.lisätietoja saat ravitsemus terapeutiltasi.syö monipuolisesti..voit sallia suklaata itsellesi...mutta vähennä sitä!ja laihdutuskuuri ei kannata.se on ajanjakso joka päättyy,,,,ja jos et liiku ja alat syödä samalla lailla kuin ennenkin..niin kilot palaavat!kokeilen esim.joogaa tai kuntosalia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww921526- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17952Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726