Ranskalaiset rakennekynnet Tampereella

Kewätesikko

Kaipaisin vinkkejä paikoista TAMPEREELLA, jossa saisin kauniit RANSKALAISET RAKENNEKYNNET??? Millaisia hintoja eri paikoissa on? taitaa hintahaitari olla noin 80€ kieppeillä. Tampereellakin varmasti on paljon paikkoja joissa kynnet voi laitattaa, mutta ottaisin mieluusti vastaan vinkkejä eri paikoista. Kiitti!

54

16508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinipii

      Hei

      Itse käyn studio feel it hämeen puistossa jossa tehdään hienoja kynsiä ja ne pysyvät

      • terve!

        tervetuloa hämeenpuistoon! kauneushoitola beutypoint. ranskalaiset rakennekynnet 75€ ja huolto 50€ kauneuspiste.info sivulla hinnasto muistakin hoidoista. tervetuloa tutustuun.


      • kewätesikko
        terve! kirjoitti:

        tervetuloa hämeenpuistoon! kauneushoitola beutypoint. ranskalaiset rakennekynnet 75€ ja huolto 50€ kauneuspiste.info sivulla hinnasto muistakin hoidoista. tervetuloa tutustuun.

        Kiitos vinkistä...Tulen varmastikin tutustumaan!


    • Tyytyväinen kynsiin

      Itse käyn salon jarmo hentilässä, kyttälänkadulla. Erittäin ammattitaitoinen laittaja. geelillä tekee. ja jos koristeluista pitää niin niitäkin siellä tehdään tosi paljon, kaikkia kivoja erilaisia.
      kannattaa tutustua useampiin paikkoihin ennen kun menee kynsiä laitattamaan. paikkoja kun löytyy laidasta laitaan...
      itse maksan ranskalaisesta huollosta 55e ja se muistaakseni sisältää myös mahdollisesti katkenneet kynnetkin.
      zemppiä paikan löytämiseen :)

    • Sini76

      Kävin uutukaisen Beauty Park -kauneuskeskuksen avajaisissa ja laitatin rakennekynnet. Hyvin onnistuivat ja miellyttävä paikka asioida. Paikka yllätti monipuolisuudellaan, koska liikkeessä on myös kampaamo- ja kosmetologipalvelut. Sivuilta www.beautypark.fi löytyy hinnastot ja muut tiedot.

      • todella tyytyväinen

        Olen myöskin vieraillut kyseisessä
        Beauty Parkissa, kiitos vinkistä,
        ja muuta en voi sanoa kun että yllätyin
        todella positiivisesti. Upeaa, että saa
        kaiken haluamansa samasta paikasta ja sitten
        se palveluhalukkuus, mitä usein saa hakea.
        Kokemuksesta jäi niin hyvä mieli, että takuulla
        menen toistekin


      • pettynyt
        todella tyytyväinen kirjoitti:

        Olen myöskin vieraillut kyseisessä
        Beauty Parkissa, kiitos vinkistä,
        ja muuta en voi sanoa kun että yllätyin
        todella positiivisesti. Upeaa, että saa
        kaiken haluamansa samasta paikasta ja sitten
        se palveluhalukkuus, mitä usein saa hakea.
        Kokemuksesta jäi niin hyvä mieli, että takuulla
        menen toistekin

        Mulle kävi toisin. Täynnä tympeitä ämmiä, ei mitään palvelunhalua. Ei koskaan enää. Ylimainostettu. On Hämeenpuistossa paljon parempia paikkoja


      • mulledoi
        pettynyt kirjoitti:

        Mulle kävi toisin. Täynnä tympeitä ämmiä, ei mitään palvelunhalua. Ei koskaan enää. Ylimainostettu. On Hämeenpuistossa paljon parempia paikkoja

        Kaikilla mielipiteensä asiasta. Itse oon ollut vuoden päivät asiakas ja just palvelun takia. Työtä ei tehdä rahankiilto silmissä vaan asiakasta ajatellen..


      • -tyytyväinen-
        pettynyt kirjoitti:

        Mulle kävi toisin. Täynnä tympeitä ämmiä, ei mitään palvelunhalua. Ei koskaan enää. Ylimainostettu. On Hämeenpuistossa paljon parempia paikkoja

        Niin... Tattoo Studio 52, Hämeenpuisto 16 :)


    • susa

      Katso ilmoitukseni Suomi24-Tori-kampaamot (tai muut palvelut) LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella!!

    • ,...

      omat kynteni on tehty entisellä sokoksen kynsistudiolla ja nykyisessä changlingissä. Erittäin hyvää jälkeä ja upeita koristeluita. kannattaa mennä

      • todella tyytyväinen

        Olen myös Changlinin kanta-asiakas.
        Kynsien muodot kohdillaan ja tytöt tekevät upeita kynsikoristeluita. Kestävyys on ihan omaa luokkaansa. Chaglinissa on myös paljon muitakin palveluita.


      • muhld
        todella tyytyväinen kirjoitti:

        Olen myös Changlinin kanta-asiakas.
        Kynsien muodot kohdillaan ja tytöt tekevät upeita kynsikoristeluita. Kestävyys on ihan omaa luokkaansa. Chaglinissa on myös paljon muitakin palveluita.

        Olen myös kanta-asiakas kyseisessä Changlingissä ja kynnet ovat todella mahtavat ja kauniit. Koristelut aina erilaisia ja tytöt ideoivatkin aina uusia. Käyn itse lauralla.


      • hajoavat
        muhld kirjoitti:

        Olen myös kanta-asiakas kyseisessä Changlingissä ja kynnet ovat todella mahtavat ja kauniit. Koristelut aina erilaisia ja tytöt ideoivatkin aina uusia. Käyn itse lauralla.

        aina reunoilta. Lähtee palasia irti, muuten ovat tosi kauniit, mutta ikävä kyllä eivät kestä. Siksi olenkin vahtanut paikkaa, mutta toki jos tahtoo maksaa "ylihintaa" niin kyseinen paikka on kyllä hyvä.


      • hyvin
        hajoavat kirjoitti:

        aina reunoilta. Lähtee palasia irti, muuten ovat tosi kauniit, mutta ikävä kyllä eivät kestä. Siksi olenkin vahtanut paikkaa, mutta toki jos tahtoo maksaa "ylihintaa" niin kyseinen paikka on kyllä hyvä.

        Itse olen käynyt ihan alusta asti kyseisessä paikassa. Enkä ikinä ole joutunut pettymään.

        Voin rehellisesti sanoa, monessa paikassa käyneenä, että hinta ei todellakaan ole suuri Tampereen parhaista kynsistä!

        Olen käynyt "halvoissa" paikoissa...enkä säästänyt yhtään. Huoltovälini oli silloin kyseisissä halpa paikoissa 2 viikkoa ja nyt on yli tuplasti enemmän.

        eli halvemmaksi tulee kun käy hyvässä paikassa!


      • sabbis
        hyvin kirjoitti:

        Itse olen käynyt ihan alusta asti kyseisessä paikassa. Enkä ikinä ole joutunut pettymään.

        Voin rehellisesti sanoa, monessa paikassa käyneenä, että hinta ei todellakaan ole suuri Tampereen parhaista kynsistä!

        Olen käynyt "halvoissa" paikoissa...enkä säästänyt yhtään. Huoltovälini oli silloin kyseisissä halpa paikoissa 2 viikkoa ja nyt on yli tuplasti enemmän.

        eli halvemmaksi tulee kun käy hyvässä paikassa!

        Ei pysynyt mullakaan lainkaan, kävin silloin Sokkarilla. Tipit irtos reunoistaan koko ajan. Ja omat kynnet meni ihan pilalle.

        Nyt kävin ottamassa koekynnen Hallituskadulla Näytä kyntesi-nimisessä liikkeessä. Vaikuttaa heti alkuun jo paremmalta. Ei esim. sattunut lainkaan, niinkun sillon kun Janika teki.

        Jos tää pysyy, niin mä mene sinne jatkossakin...


    • Nef

      Minulle tehtiin rakennekynnet 7.taivas nimisessä salongissa Tampereella, olen erittäin tyytyväinen lopputuloksen ja huoltokin siellä onnistui hyvin.

      tästä löytyy lisätiedot:

      http://www.7taivas.com/

      • heinzhofer

        Niinpä halvalla ei saa hyvää ,Tämä Hämeen puiston paikka kandee katsoa kelle siellä tilaa ajan että saa hyvää palvelua ja erittäin pienet tilat ,haluaa oman rauhan kun kynsiä tehdään ja aikaa sinne vaikea saada.Ylihintainen paikka jos voi noin sanoa enää en mene....Pettynyt


    • amalia

      häät maaliskuussa, ja nyt tarvi infoa, mistä kauniit rakennekynnet häihin? ei tarvii kestää kauan(en kuitenkaan osaa niillä toimia, ja kiroan niitä, kun pitää palata pianon ääreen!) eli mistä tampereelta löytyy edullinen rakennekynsien tekopaikka?

      • minnamaarit

        tähän paikkaan olen ollut jo monta vuotta erittäin tyytyväinen: www.kynsistudiomarie.com
        Sijaitsee Finlaysonin alueella.


    • Suvi- Liina

      Kävin ottamassa LCN geelikynnet häihini Tampereella Kehräsaaressa First Floorissa ja todella paljon sain huomiota kynsilläni. Ne pysyvät hyvin ja olenkin jo huollattanut ne kertaalleen.
      Olen tosi tyytyväinen ja suosittelen muillekkin.
      Mukava paikka, josta saa kosmetologin ja stylistin palveluita.
      Löytyy osoitteesta www.1stfloor.fi

      • nail 72

        Morot!Kokemusta eri Paikkoista ja Edeleen etsin sopivaa Paikkaa,reilun Kolmen vuoden aikana ollut kynnet ja on poistunut tekijiöitä aika lailla.Halvalla ei saa hyvää mutta Ylihintaa en maksa pelkän Merkkin takia.Enemmän toivoisin valvontaa kuka saa tehdä ja ei ..vaikea valvoa .etsint'ä jatkuu.........................................................................................


      • Haluaisin kokeilla:)
        nail 72 kirjoitti:

        Morot!Kokemusta eri Paikkoista ja Edeleen etsin sopivaa Paikkaa,reilun Kolmen vuoden aikana ollut kynnet ja on poistunut tekijiöitä aika lailla.Halvalla ei saa hyvää mutta Ylihintaa en maksa pelkän Merkkin takia.Enemmän toivoisin valvontaa kuka saa tehdä ja ei ..vaikea valvoa .etsint'ä jatkuu.........................................................................................

        s.postiosoitteen johon voisin kertoa omasta kynsistudiostani :)


      • Kaikenlaista tekijää

        Itse kävin ihan perusmanikyyrissä jossa piti saada käsihoito kynsien lakkaus. Mutta tekijä (olisiko ollut itse paikan "omistaja"?) käytti vanhaa paksuuntunutta lakkaa joten voitte kuvitella ettei kynnet tietenkään olleet kuivuneet edes seuraavana päivänä vaan olivat paksussa tuhraantuneessa mönjässä. Ja itse käsihoito oli se että kädes lioteltiin pesuvedessä ja tympeän oloisena siveli käsivoidetta käsiini. Tiedänpä vain minkä paikan kierrän tosi kaukaa.


      • ed.
        Kaikenlaista tekijää kirjoitti:

        Itse kävin ihan perusmanikyyrissä jossa piti saada käsihoito kynsien lakkaus. Mutta tekijä (olisiko ollut itse paikan "omistaja"?) käytti vanhaa paksuuntunutta lakkaa joten voitte kuvitella ettei kynnet tietenkään olleet kuivuneet edes seuraavana päivänä vaan olivat paksussa tuhraantuneessa mönjässä. Ja itse käsihoito oli se että kädes lioteltiin pesuvedessä ja tympeän oloisena siveli käsivoidetta käsiini. Tiedänpä vain minkä paikan kierrän tosi kaukaa.

        paikka oli siis Tampereen Kehräsaaressa First Floor


    • Arja Fani

      Älkää vaan menkö Nail Akademyyn palvelu ja asiakkaiden kohtelu ala arvoista.

    • Mirel`

      Kaunit geelikynnet ja kestolakkaus 0449408461 Mirel`. Hinnasta saa neuvotella:)

    • kynsikäs

      Galleria Kanala Ikurissa. Hienot ja kestävät kynnet eikä ollut kamalan kallistakaan, vaikka eipä se hinta ole pääasia.

    • elisa.lepisto

      ehdottomasti amy nails 3 joka sijaitsee kauppakadulla tampereella , olen itse ollu asiakkaana jo pitkään ... hyvä palvelu , kauniit kynnet ja kestävät , hygieni oon myös...tyytyväinen olen aina ollu ...

      • asiakas ennen

        paitsi että vietnamilainen on kovakourainen,aina sama idea koristelussa(3d) ja sen jälkeen kun kuittia en saanut,taisi mennä ohi kassan päätin olla tukematta harmaata taloutta


    • fkhyshjy

      ei se satukkaan, kun ne tekee akryylillä näytä kyntesi salongissa..

    • Kauniit Kynnet

      Rautatienkadulla Studio Cabello!! Tekee kaupungin parhaat kynnet!! Kävin just siellä ja voin TODELLAKIN suositella.

    • studio cabello siis ei tee rakennekynsiä vaan bio sculpturen geelauksia.

      • kappas vaan

        kyllä bio sculpturellakin saa ranskalaisen manikyyrin kynsiin, pidennykset tehdään muoteilla, ei tipillä


    • minun käsitykseni mukaan se on vaan geelausta... sillä ei tehdä rakennekynsiä... olen siis väärässä? en kyllä asiaan ole sen tarkemmin perehtynytkään :DD ettei sen puoleen..

    • ei ikinä amy nails

      Näytä kyntesi ja Bling parhaat.

      • totta oli

        amynails häipynyt kauoungista,jäljellä tyhjä liikehuoneisto...!


    • kauniit kynnet maya

      Maya studio, Keernakatu1. Hyvä palvelu , kauniit kynnet ja kestävät. Teke hyvää jälkeä ja upeita koristeluita.

    • Soma salonki

      Itse käyn ja erittäin tyytyväinen olen: www.kauneussalonkisoma.fi Suosittelen! Paikka on uusi, mutta tytöt tehneet jo pidempään.

    • ranskalaiset kynnet

      Hei ! olen aina halunnut pitkät kynnet.. mutta kun ne aina katkeavat. ajattelin mennä laittamaan rakennekynsiä. Voisiko joku kertoa siis mitä eroa on geelikynnellä ja rakennekynnellä ? Haluaisin pitkäkestoiset kynnet ranskalaisella manikyyrillä. Tietääkö joku hyvän paikan Tampereelta ? Hinnalla ei ole väliä..Kunhan pysyy ei katkea !!

      • Päivikkituulikkipölsä

        Periaattees noi on sama asia, mut toisaalta ei. Jos omaa kynttä ei tarvi jatkaa eli rakentaa, se on geelikynsi. Jos sitä tarvii rakentaa se on rakennekynsi. Kaikki rakennekynnet tosin ei ole geelikynsiä. Rakennekynnet kun voi tehdä myös akryylistä.


    • nutrinelli

      kynsi ja ripsihoitola hile tampereen koivistonkylässä. edullinen, rento ja osaava. sieltä en enää pois vaihda. ja aina saa kahvia kynsihuollon ohessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • one and only

        Kynsi- ja ripsistudio Hile, Koivistonkylän Prisma 2. kerros - todella hyvä paikka. Rento ja miellyttävä ilmapiiri. Kestävät kynnet ja saa sellaiset kuin itse haluaa. Samoin ripsetkin saa sellaiset kuin haluaa, ei tyrkytetä puskia tai luonnottoman näköistä klimppejä. Lopputulos loistava. Ajan saa sovittua iltaan tai aamuun, ohi aukioloaikojen. Jousto pelaa. Kiitos!


    • Tinkerbell25

      Kaisan korjaamo, näsilinnankadun loppupäässä (käynti sisäpihan kautta).
      50€ huolto, KYNNET kuin KYNNET! eli koristelut ei veloita lisähintaa, ellei yksi kynsi ole täynnä timangeja, maximissaan joudut pulittamaan 55€ :) ja mikä parasta, Kaisa on aivan mahtava persoona! Ihana aina päästä huollattamaan kynnet, kun vastaanotto on supermukavaa ja asiantuntevaa :)
      Suosittelen!

      • Jööti

        Onks se kiinteistökuningatar kaisa..............


      • Hyiolkoon

        Noi kaisan korjaamon kynnet on iha älyrumia ku kattoin kuvia :O en ikiin maksais tollasista!!!!!!


    • luvHile

      joo tuo kynsi- ja ripsihoitola hile on kyl aivan loistava! suosittelen suuresti :) siellä minu käsittääkseni kynnet ei oo siellä nii kalliita ku muualla. ja tosiaan siellä voi ripsetkin mennä pistään ja nyt suht lähiaikoina tullu itse asiassa uuttakin juttua, hileen omistaja osaa tehä sokerointejaki nykyään :D eli sinne on tullu säärien/kainalon/bikinien sokerointeja eli "vahausta" ja jopa naisten brasilialainen! :) suosittelen, itsellä on aika ens viikolle..!

    • Sandra Snz
    • Maikku72

      First floor Tampereen kehräsaaressa kannattaa kiertää kaukaa!! Geelit oli ihan vinossa ja kun poistatin kynnet, omistaja vilisi omat kynnet vereslihalle. Ei kestä edes laittaa väritöntä lakkaa kun kirvelee ja polttaa kynnen pinta. Älkää ihmeessä antako koskea kynsiinne!!!!!

    • Mervin vakiasiakas

      Oma hyvä tekijä lopetti ja kiersin muutaman keskustaliikkeen etsiessäni uutta paikkaa huollattaa kynteni. Pettymyksiä tuli, ennekuin löysin Mervin ja Kynsistudio MK:n. Tekee huolella kynnen ja kynnet on kauneuden lisäksi vielä kestävät ja huolitellut. Sijaintikin on hyvä, vain muutama kilometri keskustasta ja ilmainen pysäköinti takapihalla. Voin suositella kaikille hyvänja kauniin kynnen haluajjille:

      http://www.kynsistudio-mk.net/

    • kauniitkynnet

      Etsin myös kynsien tekijää, joka saa aikaan pysyvät kynnet, siis ainakin 3 viikkoa pitäisi kestää, mielellään sen 4 viikkoa. Olen käynyt Treen keskustassa, muuten kynnet kauniit, mutta joka kerta muutaman päivän jälkeen alkoivat ilmaantua. Kävin kuitenkin yli vuoden täällä. Toista paikkaa kokeilin ja eri merkillä, mutta tulos vielä heikompi, parissa viikossa 1. kynsi irtosi kokonaan. Otan ilolla vastaan suosituksia paikoista/tekijöistä, jotka tekevät kestävät ja kauniit kynnet Tampereella.

    • Tyytyväinen asiakas

      Studio Rose tekee ihania kynsiä! Tykkään! :)

    • Lcn

      Studio Rosen Henna-Kaisa tekee upeita kynsiä! Koristelut kuuluvat hintaan ja kynnet on kauniit ja pysyvät! Aika on helppo saaha ja edessä on vielä 2h pysäköinti. Sinne siis! :)

    • Ainamenossa

      Ehdoton ykkönen: kynsistudio mk
      Kynnet pysyy ja on kauniit, ja hinta kohdallaan. Hyvät kulkuyhteydet ja itse arvostan ilmaista parkkia takapihalla.
      Suosittelen jo monen vuoden kokemuksella.
      www.kynsistudio- mk.net

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe