Olen aina käyttänyt ZoneAlarmia, mutta nyt koneella remonttireiskan jäljiltä on Sygate Personal.
Onko käyttökokemuksia tai testitietoja sen luotettavuudesta verrattuna muihin ilmaisiin?
Että säilytänkö, vai vaihdanko ZoneAlarmiin?
Sygate-palomuuri.
5
421
Vastaukset
- käyt
kun laittees oma palomuuri kelpaa.Mulla ei viruksia ole pomppinnut koneella kun olen käyttännyt foxia avastaa ja winukan omaa palomuuria välillä ajan spy-bothia ja ad-awareeta ja tarkistan,että kone pysyy puhtaana viruksia vakoiluohjelmia on tullut vain kun olen käyttännyt ie7 sitä turvalliseksi mainostettua selainta.sähköpostina thunderbritiä.
- Make.
Mulla on ollut käytössä sygate jo useamman vuoden.
Helppookäyttöinen, mutta ei päivity enää kun myytiin symantecille. Joten olen ajatellut vaihtaa, kun löytyisi sopiva. Mikähän mahtaisi olla hyvä ? - Aavistuksen närkästynyt
Minä käytän Spybot - Search & Destroyta, mutta sen täytyy olla eri ohjelma kuin "spy-both".
Ja todellakin, aika monet käyvät pornosivuilla. Ei ole tarkoitus, että täällä jaetaan jotain moraalivinkkejä saattamalla joku huonoon valoon kyselemällä syyttävään sävyyn että käykö tämä pornosivuilla. Sitäpaitsi, ei pornosivut ole ainoa syy käyttää "hyvää" palomuuria, sikäli, kun niissä eroja on. Make. kirjoitti:
Mulla on ollut käytössä sygate jo useamman vuoden.
Helppookäyttöinen, mutta ei päivity enää kun myytiin symantecille. Joten olen ajatellut vaihtaa, kun löytyisi sopiva. Mikähän mahtaisi olla hyvä ?".......mutta ei päivity enää kun myytiin symantecille. Joten olen ajatellut vaihtaa, kun löytyisi....." Ei kai palomuuria päivittää tarvitse?
- Make.
ThreeMice kirjoitti:
".......mutta ei päivity enää kun myytiin symantecille. Joten olen ajatellut vaihtaa, kun löytyisi....." Ei kai palomuuria päivittää tarvitse?
Ei kai mutta, minusta päivittyminen on ja olisi hyvä asia. Niin palomuuri pysyisi ajan tasalla, pöpöjen ja muun roskan suhteen. Esim. ZoneAlarm palomuuri päivittyy kai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483