Tietääkö kukaan onko mahdollista kasvaa pidemmäksi roikkumalla, venyttelemällä tai ottamalla jotain kasvuhormonia? Olen kohta 18-vuotias jätkä ja oon 174 cm pitkä. En ole kasvanut ainakaan vuoteen. Onko mitään toivoa?
kasvaa pitkäksi
4
521
Vastaukset
- tyty
... että venyt, eli ei kannata alkaa puissa kiipimään ;) ps. monet tytöt tykkää lyhkäsemmistä pojista .. oottehan te hurjan söpöjä .. nam !
- Hope
Venytelystä, vanuttelusta ja roikkumisesta ei nyt tosiaankaan ole apua pituuskasvuun. Kasvuhormooneista voi olla, mutta niistä on niin paljon muuta haitta, että älä ihmeessä niihin sorru. Vaikka et ole nyt vuoteen kasvanutkaan, niin voit vielä aivan hyvin kasvaa 25 vuotiaaksi saakka.
Täytyy vain ihmetellä, että mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että olisit pätkä ja senttejä pitäisi saada lisää? Oletko muuten katsellut yleissilmäystä sukusi miehistä? Geenit määrää hyvin pitkälle, millainen sinusta on tullut.
Olet ihan riittävän pituinen mieheksi ja suurin kasvattamisen alueesi taitaa olla itsetunnon parantaminen! - et sä ihan pätkä nyt oo
jumpaamalla,roikkumalla,tai venyttelemällä ei voi kasvaa ptikäksi.eikäs se 174 oo hyvä pituus?ettei vain ois röökiä tullu polteltua??tuota noin....ei millään pahalal,mutta tuo kasvuhormonin antamienn on liian myöhäsitä,koska sun kiiihkein pituuskasvu vaihe on tyystin ohi.
- Vielä pienempi
Apua. Haluaako kaikki jätkät olla kaksimetrisiä? Mistäs me lyhyemmät tytöt saatas sitten inhimillisen näköstä seuraa, jota vois halata muualtakin kuin mahasta? Tuo sun pituutes on ihan hyvä. Lyhyemmät miehet on monesti vielä "söpömmän" näköisiä kuin hirmu hongankolistajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889